Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriDaavid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Elppis kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Haluaisin oppia soittamaan muutakin kuin ilmakitaraa. Kitara on, löytyiskö palstalta alkeisopettajaa vai pitääkö mennä vieraisiin?
Kiusaa pikkuegoa tai SikaMikaa - maksa luonnossa ;)
Mitens se soiton opetus sitten, kun tunti kääntyy aina heti alussa maksun puolelle?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NuoriDaavid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Haluaisin oppia soittamaan muutakin kuin ilmakitaraa. Kitara on, löytyiskö palstalta alkeisopettajaa vai pitääkö mennä vieraisiin?
Kiusaa pikkuegoa tai SikaMikaa - maksa luonnossa ;)
Mitens se soiton opetus sitten, kun tunti kääntyy aina heti alussa maksun puolelle?
Kyl mä veikkaan että BettyB.:llä on sen verran bisnesälyä että pitää tytöt piilosa tunnin loppuun asti.
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Haluaisin oppia soittamaan muutakin kuin ilmakitaraa. Kitara on, löytyiskö palstalta alkeisopettajaa vai pitääkö mennä vieraisiin?
Kiusaa pikkuegoa tai SikaMikaa - maksa luonnossa ;)
Jaa mä en kelpaa? Selvä.

Melkein osaan tämän:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=QOb6JSQd-Qw[/youtube]

Mutta vain melkein.
Herra Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Melkein osaan tämän:
Toi on kyllä siitä jännää musiikkia, etten ymmärrä miten tollasella kielisoittajien työsaralla voi saada musiikin kuulostamaan noin helvetin monotoniselta. :D
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Toi on kyllä siitä jännää musiikkia, etten ymmärrä miten tollasella kielisoittajien työsaralla voi saada musiikin kuulostamaan noin helvetin monotoniselta. :D
Mjooh... Biisi on vähän ykstoikkoinen mutta pirun vaikea soittaa siitä huolimatta.
SikaMika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Toi on kyllä siitä jännää musiikkia, etten ymmärrä miten tollasella kielisoittajien työsaralla voi saada musiikin kuulostamaan noin helvetin monotoniselta. :D
Mjooh... Biisi on vähän ykstoikkoinen mutta pirun vaikea soittaa siitä huolimatta.
Komppia Manalalle. Tuosta ei oikein saanut edes selvää, kuulosti puurolta. Kaikesta sormien viuhumisesta huolimatta kipale ei näyttänyt edes kovin vaikealta (sorry, Numba!), kohtuullisella nopeudella heitettyä perussormiharjoittelujuttuahan tuo lähinnä oli.

Mä voin opettaa Patsylle perusjutut - siis kitaransoitossa - jos kiinnostaa. Voit maksaa vaikka pihviaterialla (ei voi kuitata Mäkkärin etuseteleillä, sori!!), jos koet jotain oppineesi.
Herra Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Nyt ois paree kaivautua poteroon.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Kaikesta sormien viuhumisesta huolimatta kipale ei näyttänyt edes kovin vaikealta (sorry, Numba!), kohtuullisella nopeudella heitettyä perussormiharjoittelujuttuahan tuo lähinnä oli.
Ja vitut sanon minä, paas poika treenaten. Kossupullo vetoa että Tuskaan mennessä et kappaletta opi soittamaan ilman yhtään virhettä. Voin tulla kuuntelemaan yrityksesi ja näyttää sen jälkeen närhen munat.

EDIT: Tästä hommaa helpottaan että meidän kitarasankarin ei tarvitse korvakuulolta soittaa tablatuurit: http://riversofgore.com/Tabs/marino/Can ... elment.pdf
killkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja killkill »

McJanne kirjoitti:Onnea pohdinnalle.
Kaikki Juoppikset luettu. Diggailin.
Tsekkaapas Masa huviksesi "Vaippaihottumaa". Saatat yllättyä positiivisesti.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu, tämä on perusrämpytystä:



Tuon soittaa nyt vaikka sormi perseessä.
BettyB.

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SikaMika kirjoitti:Mä voin opettaa Patsylle perusjutut - siis kitaransoitossa - jos kiinnostaa. Voit maksaa vaikka pihviaterialla (ei voi kuitata Mäkkärin etuseteleillä, sori!!), jos koet jotain oppineesi.
Cool! Pus! :h:

(onks mun perseessä jotain vikaa????!!)
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Tsekkaapas Masa huviksesi "Vaippaihottumaa". Saatat yllättyä positiivisesti.
Tai Raskausarpia!!!
SikaMika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
Ja vitut sanon minä, paas poika treenaten. Kossupullo vetoa että Tuskaan mennessä et kappaletta opi soittamaan ilman yhtään virhettä. Voin tulla kuuntelemaan yrityksesi ja näyttää sen jälkeen närhen munat.
Näin tämän tulevaksi, mutten silti jaksanut lisätä jo edelliseen postaukseeni, etten aio edes yrittää kappaleen soittoa. Syy: olen laiska harjoittelemaan jopa niitä jo jonossa olevia renkutuksia, en halua alkaa opettelemaan jotain mitä en oikeasti edes halua osata. Näihin syihin vedoten luovutan suosiolla, mutta koska laitoit ihan tabulatuurit, voin huvikseni niitä vilkaista.

EDIT: Noi on taas noita nuotittomia tabulatuureja. Suosittelen hankkimaan ( = warettamaan) GuitarPro:n, jolle saat täydelliset nuotit tabujen mukana, ohjelma jopa soittaa biisit jos ei itse osaa!
BettyB. kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Mä voin opettaa Patsylle perusjutut - siis kitaransoitossa - jos kiinnostaa. Voit maksaa vaikka pihviaterialla (ei voi kuitata Mäkkärin etuseteleillä, sori!!), jos koet jotain oppineesi.
Cool! Pus! :h:

(onks mun perseessä jotain vikaa????!!)
Hyvä se on, pannaan pakettiin vaan! Eli persettä + se pihvi... 8)
Viimeksi muokannut SikaMika, 09.05.2008 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Elppis kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Haluaisin oppia soittamaan muutakin kuin ilmakitaraa. Kitara on, löytyiskö palstalta alkeisopettajaa vai pitääkö mennä vieraisiin?
Kiusaa pikkuegoa tai SikaMikaa - maksa luonnossa ;)
Onpas mun maine paisunu valtaisaks mut mitähän mun pitää sulle sit maksaa managerointipalkkiota :shock:
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Suosittelen hankkimaan ( = warettamaan) GuitarPro:n, jolle saat täydelliset nuotit tabujen mukana, ohjelma jopa soittaa biisit jos ei itse osaa!
Älä isääs opeta.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Piti oikein tsekata onku typykät tehneet videoita...



Nyt sattuu korviin.

Näin se pitää hoitaa:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gv4IUSH8 ... re=related[/youtube]
Herra Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Näin se pitää hoitaa:
Montaks kertaa aiot postaa ton saman Laiho-videon tänne, n00000b! Silti panisin tota ekaa mieluummin, vaikkei se osaakaan soittaa kitaraa kuin paremmin kuin minä.
SikaMika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:Piti oikein tsekata onku typykät tehneet videoita...

Nyt sattuu korviin.
Typykän suurin ongelma on nuo karmaisevat saundit. Soittajanahan neito on varsin kehityskelpoinen aihio. Panis...ääöö...antaisin soittotunteja... :twisted:
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

SikaMika kirjoitti:Typykän suurin ongelma on nuo karmaisevat saundit.
Päin vittua se soittaa, ei siinä muuta vikaa ole.
SikaMika

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

1108 kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Typykän suurin ongelma on nuo karmaisevat saundit.
Päin vittua se soittaa, ei siinä muuta vikaa ole.
Soittaa jokseenkin oikein, mitä nyt muutama nuotti jää puuttumaan aina sieltä täältä.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Montaks kertaa aiot postaa ton saman Laiho-videon tänne, n00000b!
Me mennään sitten tällä:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=krRgIu2bbeY&feature=related[/youtube]
Herra Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Me mennään sitten tällä:
Vissiin panisit, kun kynnetkin on noin nätisti blondilla lakattu?
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:Vissiin panisit, kun kynnetkin on noin nätisti blondilla lakattu?
Eiks sun pitänyt panna Guitar Hero vireeseen? Älä sotkeennu asioihin mistä et mitään tiedä.
Herra Manala

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mitäs tästä nyt jäi vielä tietämättä? Jätkä soittaa hyvin, mutta näyttää ihan 13-vuotiaalta ujolta ja epäitsevarmalta goottitytöltä.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

No mitä vitun väliä sillä on miltä kepittäjä näyttää? Mua ainakaan tilulii kitaralla soitettuna ala panettaan.

Tairrie B nostattaa vähäsen viisaria:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=8NArCvlFcbA&feature=related[/youtube]


Mutta ei Alexi Laiho.