Mitens se soiton opetus sitten, kun tunti kääntyy aina heti alussa maksun puolelle?Elppis kirjoitti:Kiusaa pikkuegoa tai SikaMikaa - maksa luonnossaBettyB. kirjoitti:Haluaisin oppia soittamaan muutakin kuin ilmakitaraa. Kitara on, löytyiskö palstalta alkeisopettajaa vai pitääkö mennä vieraisiin?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Kyl mä veikkaan että BettyB.:llä on sen verran bisnesälyä että pitää tytöt piilosa tunnin loppuun asti.NuoriDaavid kirjoitti:Mitens se soiton opetus sitten, kun tunti kääntyy aina heti alussa maksun puolelle?Elppis kirjoitti:Kiusaa pikkuegoa tai SikaMikaa - maksa luonnossaBettyB. kirjoitti:Haluaisin oppia soittamaan muutakin kuin ilmakitaraa. Kitara on, löytyiskö palstalta alkeisopettajaa vai pitääkö mennä vieraisiin?
The great club outshines the individual, always and forever.
Jaa mä en kelpaa? Selvä.Elppis kirjoitti:Kiusaa pikkuegoa tai SikaMikaa - maksa luonnossaBettyB. kirjoitti:Haluaisin oppia soittamaan muutakin kuin ilmakitaraa. Kitara on, löytyiskö palstalta alkeisopettajaa vai pitääkö mennä vieraisiin?
Melkein osaan tämän:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=QOb6JSQd-Qw[/youtube]
Mutta vain melkein.
Toi on kyllä siitä jännää musiikkia, etten ymmärrä miten tollasella kielisoittajien työsaralla voi saada musiikin kuulostamaan noin helvetin monotoniselta.1108 kirjoitti:Melkein osaan tämän:
Mjooh... Biisi on vähän ykstoikkoinen mutta pirun vaikea soittaa siitä huolimatta.Herra Manala kirjoitti:Toi on kyllä siitä jännää musiikkia, etten ymmärrä miten tollasella kielisoittajien työsaralla voi saada musiikin kuulostamaan noin helvetin monotoniselta.
Komppia Manalalle. Tuosta ei oikein saanut edes selvää, kuulosti puurolta. Kaikesta sormien viuhumisesta huolimatta kipale ei näyttänyt edes kovin vaikealta (sorry, Numba!), kohtuullisella nopeudella heitettyä perussormiharjoittelujuttuahan tuo lähinnä oli.1108 kirjoitti:Mjooh... Biisi on vähän ykstoikkoinen mutta pirun vaikea soittaa siitä huolimatta.Herra Manala kirjoitti:Toi on kyllä siitä jännää musiikkia, etten ymmärrä miten tollasella kielisoittajien työsaralla voi saada musiikin kuulostamaan noin helvetin monotoniselta.
Mä voin opettaa Patsylle perusjutut - siis kitaransoitossa - jos kiinnostaa. Voit maksaa vaikka pihviaterialla (ei voi kuitata Mäkkärin etuseteleillä, sori!!), jos koet jotain oppineesi.
Ja vitut sanon minä, paas poika treenaten. Kossupullo vetoa että Tuskaan mennessä et kappaletta opi soittamaan ilman yhtään virhettä. Voin tulla kuuntelemaan yrityksesi ja näyttää sen jälkeen närhen munat.SikaMika kirjoitti:Kaikesta sormien viuhumisesta huolimatta kipale ei näyttänyt edes kovin vaikealta (sorry, Numba!), kohtuullisella nopeudella heitettyä perussormiharjoittelujuttuahan tuo lähinnä oli.
EDIT: Tästä hommaa helpottaan että meidän kitarasankarin ei tarvitse korvakuulolta soittaa tablatuurit: http://riversofgore.com/Tabs/marino/Can ... elment.pdf
Kaikki Juoppikset luettu. Diggailin.McJanne kirjoitti:Onnea pohdinnalle.
Tsekkaapas Masa huviksesi "Vaippaihottumaa". Saatat yllättyä positiivisesti.
Vittu, tämä on perusrämpytystä:
Tuon soittaa nyt vaikka sormi perseessä.
Tuon soittaa nyt vaikka sormi perseessä.
Cool! Pus!SikaMika kirjoitti:Mä voin opettaa Patsylle perusjutut - siis kitaransoitossa - jos kiinnostaa. Voit maksaa vaikka pihviaterialla (ei voi kuitata Mäkkärin etuseteleillä, sori!!), jos koet jotain oppineesi.
(onks mun perseessä jotain vikaa????!!)
Tai Raskausarpia!!!killkill kirjoitti:Tsekkaapas Masa huviksesi "Vaippaihottumaa". Saatat yllättyä positiivisesti.
Näin tämän tulevaksi, mutten silti jaksanut lisätä jo edelliseen postaukseeni, etten aio edes yrittää kappaleen soittoa. Syy: olen laiska harjoittelemaan jopa niitä jo jonossa olevia renkutuksia, en halua alkaa opettelemaan jotain mitä en oikeasti edes halua osata. Näihin syihin vedoten luovutan suosiolla, mutta koska laitoit ihan tabulatuurit, voin huvikseni niitä vilkaista.1108 kirjoitti:
Ja vitut sanon minä, paas poika treenaten. Kossupullo vetoa että Tuskaan mennessä et kappaletta opi soittamaan ilman yhtään virhettä. Voin tulla kuuntelemaan yrityksesi ja näyttää sen jälkeen närhen munat.
EDIT: Noi on taas noita nuotittomia tabulatuureja. Suosittelen hankkimaan ( = warettamaan) GuitarPro:n, jolle saat täydelliset nuotit tabujen mukana, ohjelma jopa soittaa biisit jos ei itse osaa!
Hyvä se on, pannaan pakettiin vaan! Eli persettä + se pihvi...BettyB. kirjoitti:Cool! Pus!SikaMika kirjoitti:Mä voin opettaa Patsylle perusjutut - siis kitaransoitossa - jos kiinnostaa. Voit maksaa vaikka pihviaterialla (ei voi kuitata Mäkkärin etuseteleillä, sori!!), jos koet jotain oppineesi.
(onks mun perseessä jotain vikaa????!!)
Viimeksi muokannut SikaMika, 09.05.2008 22:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitinän uhri
Onpas mun maine paisunu valtaisaks mut mitähän mun pitää sulle sit maksaa managerointipalkkiotaElppis kirjoitti:Kiusaa pikkuegoa tai SikaMikaa - maksa luonnossaBettyB. kirjoitti:Haluaisin oppia soittamaan muutakin kuin ilmakitaraa. Kitara on, löytyiskö palstalta alkeisopettajaa vai pitääkö mennä vieraisiin?
Älä isääs opeta.SikaMika kirjoitti:Suosittelen hankkimaan ( = warettamaan) GuitarPro:n, jolle saat täydelliset nuotit tabujen mukana, ohjelma jopa soittaa biisit jos ei itse osaa!
Piti oikein tsekata onku typykät tehneet videoita...
Nyt sattuu korviin.
Näin se pitää hoitaa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gv4IUSH8 ... re=related[/youtube]
Nyt sattuu korviin.
Näin se pitää hoitaa:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gv4IUSH8 ... re=related[/youtube]
Montaks kertaa aiot postaa ton saman Laiho-videon tänne, n00000b! Silti panisin tota ekaa mieluummin, vaikkei se osaakaan soittaa kitaraa kuin paremmin kuin minä.1108 kirjoitti:Näin se pitää hoitaa:
Typykän suurin ongelma on nuo karmaisevat saundit. Soittajanahan neito on varsin kehityskelpoinen aihio. Panis...ääöö...antaisin soittotunteja...1108 kirjoitti:Piti oikein tsekata onku typykät tehneet videoita...
Nyt sattuu korviin.
Päin vittua se soittaa, ei siinä muuta vikaa ole.SikaMika kirjoitti:Typykän suurin ongelma on nuo karmaisevat saundit.
Soittaa jokseenkin oikein, mitä nyt muutama nuotti jää puuttumaan aina sieltä täältä.1108 kirjoitti:Päin vittua se soittaa, ei siinä muuta vikaa ole.SikaMika kirjoitti:Typykän suurin ongelma on nuo karmaisevat saundit.
Me mennään sitten tällä:Herra Manala kirjoitti:Montaks kertaa aiot postaa ton saman Laiho-videon tänne, n00000b!
[youtube]http://youtube.com/watch?v=krRgIu2bbeY&feature=related[/youtube]
Vissiin panisit, kun kynnetkin on noin nätisti blondilla lakattu?1108 kirjoitti:Me mennään sitten tällä:
Eiks sun pitänyt panna Guitar Hero vireeseen? Älä sotkeennu asioihin mistä et mitään tiedä.Herra Manala kirjoitti:Vissiin panisit, kun kynnetkin on noin nätisti blondilla lakattu?
Mitäs tästä nyt jäi vielä tietämättä? Jätkä soittaa hyvin, mutta näyttää ihan 13-vuotiaalta ujolta ja epäitsevarmalta goottitytöltä.
No mitä vitun väliä sillä on miltä kepittäjä näyttää? Mua ainakaan tilulii kitaralla soitettuna ala panettaan.
Tairrie B nostattaa vähäsen viisaria:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=8NArCvlFcbA&feature=related[/youtube]
Mutta ei Alexi Laiho.
Tairrie B nostattaa vähäsen viisaria:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=8NArCvlFcbA&feature=related[/youtube]
Mutta ei Alexi Laiho.