Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Perkele. Mainoksen uhri. Ensin piti kuunnella Master Of Puppets ihan alkuperäisenä versiona ja sitten ostaa iTunesista uusi CoB.
-
- Kitinän uhri
Siinä teille vingutusta ja hassuja ääniä... nuotteja ehkä vähemmän per sekunti, mut toimii.
pikkuego kirjoitti:Siinä teille vingutusta ja hassuja ääniä... nuotteja ehkä vähemmän per sekunti, mut toimii.
-
- Kitinän uhri
^ Mulla on joku juttu Vaita vastaan, mä en vaan tajuu sitä. En mä kyllä tajunnu muutama vuos sitten Claptoninkaan keikan jälkeen miks jengi sen esityksen perusteella oli polttamassa kitaroitaan roviolla...
Aika monella mun ymmärtääkseni on, enkä kyllä tajua että mikä tossa jannussa niin paljon ärsyttää ihmisiä.pikkuego kirjoitti:^ Mulla on joku juttu Vaita vastaan, mä en vaan tajuu sitä.
Ei taida kyetä. Mulla on Juha Vuoris-inho niin voimakkasti päällä. Se saatanan jurpo on joka aamu radiossa niine samoine vanhoine juttuineen..1108 kirjoitti:Tai Raskausarpia!!!killkill kirjoitti:Tsekkaapas Masa huviksesi "Vaippaihottumaa". Saatat yllättyä positiivisesti.
Aika harvoin tulee Vain tuotoksia kuunneltua. Tyypin musiikkia on sellaista, ettei se uppoa joitain poikkeuksia lukuun ottamatta populaarimusiikkina. Kaveri on vaan niin ilmiömäisen päräyttävän pätevä veivaamaan skebaansa, että suurin nautinto häntä kuunnellessa tulee siitä leuat auki loksauttavasta ihmetyksestä, että voiko joku oikeasti osata soittaa noin hyvin.Herra Manala kirjoitti:Aika monella mun ymmärtääkseni on, enkä kyllä tajua että mikä tossa jannussa niin paljon ärsyttää ihmisiä.pikkuego kirjoitti:^ Mulla on joku juttu Vaita vastaan, mä en vaan tajuu sitä.
Musiikkina pidän enemmän opettajansa Joe Satrianin tuotannosta.
Mikä teitä vaivaa? Ihailette jotain Sibelius-akatemia-kitararunkkareita. Soitto on suloisinta silloin, kun se tulee sielusta, raivolla ja showman-shipillä.
Intän kuitenkin. Jutun tekee kannattavaksi lukuelämykseksi se, että yksin Kalliossa sekoillut puolihullu perkele löytää elämäänsä valaistuksen ja tekee rauhan demoniensa kanssa.masa kirjoitti:Ei taida kyetä.
Steve Vain Sex&Religion on hiton hyvä levy ja paras albumi, jolla Devin Townsend on koskaan laulanut. Niitä instrumentaalilevyjänsä en ole koskaan jaksanut kuunnella, mutta tämä sisältää ihan helevetin kovia ralleja.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3e-BjLc4 ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JQp4f7Lj ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3e-BjLc4 ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=JQp4f7Lj ... re=related[/youtube]
-
- Kitinän uhri
No ei Vai varsinaisesti edes ärsytä, se ei vaan herätä yhtään mitään fiiliksiä. Satriani puolestaan on asteen verran parempi, tosin jotkut sen jutut jaksaa jo sit ärsyttääkin. Plussa tosta War:in liveversiosta, hieman vitutti nähdä ukko livenä ja kuulla biisit hyvin pitkälti samanlaisina kuin levyilläkin.
Mutta tässä jotain käsittämättömän helpon näköistä hiplausta:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=Mk_GMvIea6s&feature=related[/youtube]
Jotain käsittämättömän helppoa:
Ja KK-sedälle vähän fiilistä:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQvelgx2kYk[/youtube]
Mutta tässä jotain käsittämättömän helpon näköistä hiplausta:
[youtube]http://youtube.com/watch?v=Mk_GMvIea6s&feature=related[/youtube]
Jotain käsittämättömän helppoa:
Ja KK-sedälle vähän fiilistä:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQvelgx2kYk[/youtube]
-
- Kitisijä
Vaola ja muut hottismamat! Osaatteko sanoa, että laulaako ne vielä nykymaailmassa Vihanneslaulua tarhassa tai leikkikentillä? (Erittäin tärkeä asia.)
Ju nous: Kukkuu kukkuu, pikkulanttu nukkuu
kellarin pimeässä nurkassa.
Ju nous: Kukkuu kukkuu, pikkulanttu nukkuu
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kuulostaa Itävaltalaiselta lastenlaululta.sipsi kirjoitti:Kukkuu kukkuu, pikkulanttu nukkuu
Heiiii, oon mainoksen uhri! Joko jollain on tollanen Wii Fit? Kokemuksia? Ehkä ihan pakko hankkia pelit ja vehkeet!
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Ensimmäinen peli(ikinä), joka sai myös mun mielenkiinnon heräämään!
Tosta jostain luin, että auttaa lähinnä tasapainon löytämisessä. Että ei ainakaan enempäsä urheilevan kuntoa hirveesti kohottaisi.
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta huhuilevat, että olisi aika turhake verrattuna esimerkiksi PS2:n kamerapohjaisiin EyeToy workout-peleihin verrattuna.BettyB. kirjoitti:Heiiii, oon mainoksen uhri! Joko jollain on tollanen Wii Fit? Kokemuksia? Ehkä ihan pakko hankkia pelit ja vehkeet!
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
Niin tota mietinikin, että jos paljon jumppaa ja roikkuu ylösalaisin Pilateksessa jo monennetta vuotta niin onko noissa tarpeeksi tasoja mitä edetä? Ilmeisesti siis ei
Okei. Yks EyeToy-peli multa jo löytyykin, hikihän sen kanssa tulee. Täytyy tsekata markkinat, jos löytyis vaihtelua. Ja tanssimatto, oon unohtanut tanssimaton!!!1Herra Manala kirjoitti:aika turhake verrattuna esimerkiksi PS2:n kamerapohjaisiin EyeToy workout-peleihin verrattuna.
E-vitamiiniketjusta tuli mieleen...
MIKSI ihmeessä suolaa myydään kilon paketeissa?
Eikö 100 grammaa olis aika paljon sopivampi koko?
(mulla tuo sama suolapaketti on tainnut olla kaapissa kymmenen vuotta, ellei kauemminkin. Ainakin siinä on hintalappu 2,25 mk)
(mulla tuo sama suolapaketti on tainnut olla kaapissa kymmenen vuotta, ellei kauemminkin. Ainakin siinä on hintalappu 2,25 mk)
-
- Kitisijä
Jos tämä mainos ei saa sinua vakuuttuneeksi, en saa minäkään.BettyB. kirjoitti:Heiiii, oon mainoksen uhri! Joko jollain on tollanen Wii Fit? Kokemuksia? Ehkä ihan pakko hankkia pelit ja vehkeet!
"The WiiFit looks great with anything from IKEA!"
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Haittaako, jos se on kilon paketissa? Eihän se kai vanhene? Iso paketti on edullisempi ja ekologisempi kuin pieni.Bliss kirjoitti:E-vitamiiniketjusta tuli mieleen...
Eihän se ihmeemmin haittaa eikä kai vanhenekaan. Ihmettelen vaan.Aito_Johanna kirjoitti: Haittaako, jos se on kilon paketissa? Eihän se kai vanhene? Iso paketti on edullisempi ja ekologisempi kuin pieni.
Itse kyllä ostaisin mielummin pienen paketin juuri sen takia, että sitä kuluu niin kovin vähän.
Jåå. Tommonen Jozon 750 g purkkeja kuluu ehkä 2 vuoden välein. Ehkä menis enemmän jos leipois leipää itse.Bliss kirjoitti:Eihän se ihmeemmin haittaa eikä kai vanhenekaan. Ihmettelen vaan.
Itse kyllä ostaisin mielummin pienen paketin juuri sen takia, että sitä kuluu niin kovin vähän.
Vaihtakaa ne sipsit popcorneihin, niin johan alkaa suolaakin kulumaan. :-p
Ensimmäinen "Mut nehän on jo valmiiks suolattuja niissä paperipusseissa" -vastaaja voittaa nallekarkkeja.
Ensimmäinen "Mut nehän on jo valmiiks suolattuja niissä paperipusseissa" -vastaaja voittaa nallekarkkeja.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 13.05.2008 23:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.