Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
^Täytyy laittaa harkintaan. Vaikka yleensä lääkäriin tms on aina rahaa, mut nyt on yritettävä pärjätä ilman akupunktiota. Kehtaiskos sitä omatoimisesti ottaa jotain relaksanttia? Illalla ennen unta vaikka.
^ Tottakai kehtaa jos sellasia määrätty on. Mä joudun ehkä kerran vuodessa ottamaan, kun oon esim. humalapäissäni nukkunut niskat jumiin. Muutenhan mua ei onneks *kop kop* niskat vaivaa.
^Määrätty on mutta alaselkään. Noh, eipä nuo kai tapa kun ei tähänkään mennessä näin ole käynyt.
Kuinka paljon pyörittelet käsiä päivässä? Silleen, kun uimarit tekee aina lähtötelineellä kunnon tuulimyllyn lailla. Parisataa pyöräytystä päivässä toimii meikäläiselle ja siihen päälle niskan ja kaulan venytystä päätä kääntelemällä.Stinky kirjoitti:Millä saa niska- ja hartiajumin mahdollisimman nopeesti pois? Sattuu ja pää ei käänny.
Ei ne tabut tiedä ettei ne saa tehota kuin alaselkävaivoihinStinky kirjoitti:^Määrätty on mutta alaselkään. Noh, eipä nuo kai tapa kun ei tähänkään mennessä näin ole käynyt.
Älä sano. Mistäs sä tiedä mitä täti apteekin täti sano niille tabuille ennenkun mulle paketin tyrkkäsBliss kirjoitti:Ei ne tabut tiedä ettei ne saa tehota kuin alaselkävaivoihinStinky kirjoitti:^Määrätty on mutta alaselkään. Noh, eipä nuo kai tapa kun ei tähänkään mennessä näin ole käynyt.
Ei taida toimia. Lähtökohtaisesti ulkomaille ja muiden operaattoreiden liittymiin siirrettävistä puheluista peritään maksu. Puhelun siirtäjä maksaa soitetusta puhelusta oman liittymänsä ja siirron vastaanottavan liittymän välisen puhelumaksun.SikaMika kirjoitti:Onko kellään tarkempaa tietoa, toimiiko tuo?masa kirjoitti:Laita soitonsiirto omasta numerostasi Thaimaan numeroon ja sitten soitat itsellesi?SikaMika kirjoitti:Osaako kukaan kertoa konstia/operaattoria, jolla soittaa Thaimaahan halvalla?
Menisköhän kotimaan taksoilla?
Viittiskö joku kertoa kelvolliset (=viralliset) englanninkieliset termit seuraaville:
• Pääluottamusmies
• Työsuojeluvaltuutettu
Kiitsa
• Pääluottamusmies
• Työsuojeluvaltuutettu
Kiitsa
Crew (Employee) DelegateBliss kirjoitti:Viittiskö joku kertoa kelvolliset (=viralliset) englanninkieliset termit seuraaville:
• Pääluottamusmies
• Työsuojeluvaltuutettu
Kiitsa
Safety Delegate
Ole hyvä
Minulla on kenkäongelma. Tuntuu etten mistään löydä silmää miellyttäviä kenkiä ja jos löytyisikin niin sitten niitä ei ole miesten kokoja (46/47). Mistä löytyy kenkäkauppa jossa on siistejä ja tyylikkäitä popoja ja lisäksi löytyisi kokojakin. Tarpeena olisi löytää sopivia kenkiä arki- ja juhlaläyttöön.
Mistähän Tampereen liepeiltä voisi löytää verkkokasseja? Ei väliä, onko narusta vai muovista tehtyjä? Pitäisi mennä illalla suklaamaan ja siivoamaan pari uimarantaa roskista. Kyllästyttää pelata rei'itettyjen muovikassien kanssa.
Kalasumppu? Motonet? Lidlissäkin oli joskus viimekesänä..killkill kirjoitti:Mistähän Tampereen liepeiltä voisi löytää verkkokasseja? .
Minkä näköinen kapistus tuo?masa kirjoitti:Kalasumppu?
http://www.tallsmall.fi/Tsaari kirjoitti:Minulla on kenkäongelma.
Valikosta kohta Kenkäkaupat.
Mr. Big taitaa olla se kauppa, josta mun veli käy omat kanoottinsa ostamassa
killkill kirjoitti:Minkä näköinen kapistus tuo?masa kirjoitti:Kalasumppu?
Tuolta:
http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp?_prodid=16754
^Tänks mut tuo on vähän hankalasti käsiteltävä. Mä haaveilin ihan "tavallisesta", muovikassin kokoisesta verkkokassista, jossa olisi kahvat. Siihen olisi kaikista helpoin nostella pienimmät roskat ja lasinsirut, etteivät penskat sitten telo niihin itseään vesien lämmettyä.
Tuollainen sumppu on niin iso, että siihen sotkeutuu itsekin ja se on koko ajan jossain kii..
Tuollainen sumppu on niin iso, että siihen sotkeutuu itsekin ja se on koko ajan jossain kii..
Viimeksi muokannut killkill, 21.05.2008 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^
Biltema?
No joo. Osta haavi, ja ota siitä se verkko-osa talteen kassiksi
Biltema?
No joo. Osta haavi, ja ota siitä se verkko-osa talteen kassiksi
^^Lastentarvikeliikkeistä (tavarataloista kyllä kans) vaunuihin tarkoitettu ostoskassi!
Se on siinäBliss kirjoitti:^^Lastentarvikeliikkeistä (tavarataloista kyllä kans) vaunuihin tarkoitettu ostoskassi!
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=12053
Samalla itkuhälyttimet jne härpäkkeet mukaan.
^ No perhana, tuohan näyttää aika käytännölliseltä! Kiitos!
Samaa kassia voitte sitten myöhemmin käyttää vauvanrattaissakillkill kirjoitti:^ No perhana, tuohan näyttää aika käytännölliseltä! Kiitos!
Mukana haju!
... ja tyhjät kaljapullot!NuoriDaavid kirjoitti:Mukana haju!
Niinku miksi?exPertti kirjoitti:Sarkasmitutkani ei toimi ilmeisesti kun joudun tiukkapipona kieltämään roskapussin uudelleenkäytön vauvan rattaissa.
Nämä taasen ovat näyttäneet tykkäävän, joten tiedä sitten noista. Aika jännää että ton arvostelun perään on valittu ainoastaan ylistäviä lukijoiden kommentteja.Herra Manala kirjoitti:Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta huhuilevat, että olisi aika turhake verrattuna esimerkiksi PS2:n kamerapohjaisiin EyeToy workout-peleihin verrattuna.BettyB. kirjoitti:Heiiii, oon mainoksen uhri! Joko jollain on tollanen Wii Fit? Kokemuksia? Ehkä ihan pakko hankkia pelit ja vehkeet!
-
- Kitisijä
Kenkä-Marski Helsingissä.Tsaari kirjoitti:Minulla on kenkäongelma.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx