Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
^ Äh, saapahan piltti ainakin vastustuskykyä elämänsä varalle. Älä oo noin... niuho!
BettyB. kirjoitti:Heiiii, oon mainoksen uhri! Joko jollain on tollanen Wii Fit? Kokemuksia? Ehkä ihan pakko hankkia pelit ja vehkeet!
^ Ai siis että ku ostan konsolin ja kutsun kaveritkin pelaamaan, saankin sohvalle jonkun miehen makaamaan??? DIILI!
Sohvaperunat on kuumaa huutoa näemmä.BettyB. kirjoitti:Saankin sohvalle jonkun miehen makaamaan??? DIILI!
Ps.
Oliks eilen jäken Cittarilla vaiko sun kaksoisolento?
Actual case and color may vary.BettyB. kirjoitti:^ Ai siis että ku ostan konsolin ja kutsun kaveritkin pelaamaan, saankin sohvalle jonkun miehen makaamaan??? DIILI!
Olin mä. Senkin stalkkeri!! Ja miks et nykiny hihasta?masa kirjoitti:Oliks eilen jäken Cittarilla vaiko sun kaksoisolento?
Hipsin just eukon kanssa portista sisään, kun olit menossa kassojen ohi ulos. En kehannut lähtee huikkimaan mtn..BettyB. kirjoitti: Olin mä. Senkin stalkkeri!! Ja miks et nykiny hihasta?
Ei kakkaa, Sherlock?exPertti kirjoitti:Sarkasmitutkani ei toimi ilmeisesti
^^
Betty taitaa olla bongatuin kitinäjulkimo eva! Vai olenko oikeassa Dave? Olet kuitenkin pitänyt kirjaa myös tästä!
Betty taitaa olla bongatuin kitinäjulkimo eva! Vai olenko oikeassa Dave? Olet kuitenkin pitänyt kirjaa myös tästä!
Niin niin, seli seli. No joo, olishan siinä ollut vaimolle selittämistä...
No varmasti olis ollut selittelemistä, jos olsi juossut myymälän sisäpuolelta kassojen ulkopuolle sanomaan että morjens. Idioottinahan se ois mua pitänyt.BettyB. kirjoitti:Niin niin, seli seli. No joo, olishan siinä ollut vaimolle selittämistä.
^ En kerro, menee kuitenkin tulevan mieheni pieneen mustaan muistikirjaan ja joudun niistä vielä tilille.
Kuinka pääsen 7.6 Tampereelta kello kymmeneksi Mikkeliin ilman että tarvitsee itse ajaa? VR, Express Bus ja Matkahuolto olivat voimattomia...
Taksilla tai tilaushelikopterilla. Kallista kylläkin...Vihtahousu kirjoitti:Kuinka pääsen 7.6 Tampereelta kello kymmeneksi Mikkeliin ilman että tarvitsee itse ajaa? VR, Express Bus ja Matkahuolto olivat voimattomia...
Tai Batmobiililla... täytyy kysyä pystyykö mutsi lähtemään 04 hki> 06 tre> 10 mikkeli, sitä varmasti kiinnostaaBliss kirjoitti:Taksilla tai tilaushelikopterilla. Kallista kylläkin...Vihtahousu kirjoitti:Kuinka pääsen 7.6 Tampereelta kello kymmeneksi Mikkeliin ilman että tarvitsee itse ajaa? VR, Express Bus ja Matkahuolto olivat voimattomia...
Joo, kiinnostaa ihan vitusti lähteä festareilta hautajaisiin ja sumplia niin saatanasti tinkimättä mukavuudesta paljoa. Pahalta näyttää että joutuis lähteä melkein heti keikkojen päätytyttyä ajelemaan mikkeliin ja mennä mökille yöksi kun ei siellä leirintäalueella varmasti nuku kun porukka viettää iltaa...exPertti kirjoitti:Kuulostaa lupaavalta reissulta.
NOU FUCKING SHIT????Vihtahousu kirjoitti:Joo, kiinnostaa ihan vitusti lähteä festareilta hautajaisiin.
Siksi Festarit nou nou.
-
- Kitisijä
Onko tekstarilla hankittu vastuuvapautus oikeudessa pitävä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Mun pannari epäonnistui toistamiseen Mitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä Eli ihan tasaisia, n. 1,5cm paksua. Maku on edelleen hyvä, mutta kuorikin on rapea mut liian tasainen: HMPF!
The great club outshines the individual, always and forever.
Liikaa kananmunaa.Elppis kirjoitti:Mun pannari epäonnistui toistamiseen Mitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä Eli ihan tasaisia, n. 1,5cm paksua. Maku on edelleen hyvä, mutta kuorikin on rapea mut liian tasainen: HMPF!
-
- Kitisijä
1Tix kirjoitti:Liikaa kananmunaa.Elppis kirjoitti:Mun pannari epäonnistui toistamiseen Mitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä Eli ihan tasaisia, n. 1,5cm paksua. Maku on edelleen hyvä, mutta kuorikin on rapea mut liian tasainen: HMPF!
The great club outshines the individual, always and forever.
Öhh... mä laitan pannaripellilliseen 4Elppis kirjoitti:1Tix kirjoitti:Liikaa kananmunaa.Elppis kirjoitti:Mun pannari epäonnistui toistamiseen Mitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä Eli ihan tasaisia, n. 1,5cm paksua. Maku on edelleen hyvä, mutta kuorikin on rapea mut liian tasainen: HMPF!
Ja aina onnistuu
Liian vähän kananmunaa, liian vähän vispiä + liian vähän taikinan turvottamista.Elppis kirjoitti:Mun pannari epäonnistui toistamiseen Mitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä Eli ihan tasaisia, n. 1,5cm paksua. Maku on edelleen hyvä, mutta kuorikin on rapea mut liian tasainen: HMPF!
-
- Kitinän uhri
Jo ny on perse! Gary Mooren Over the hills and far away:n videoversiossa on mun mielestä parempi soolo, mut jokaikisessä levyversiossa on joku toinen versio. Mistä mä saan haalittua ton VIDEOversion mp3:na??
Rippaat itse siitä videosta?pikkuego kirjoitti:Jo ny on perse! Gary Mooren Over the hills and far away:n videoversiossa on mun mielestä parempi soolo, mut jokaikisessä levyversiossa on joku toinen versio. Mistä mä saan haalittua ton VIDEOversion mp3:na??