Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
BettyB.

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Äh, saapahan piltti ainakin vastustuskykyä elämänsä varalle. Älä oo noin... niuho!
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Heiiii, oon mainoksen uhri! Joko jollain on tollanen Wii Fit? Kokemuksia? Ehkä ihan pakko hankkia pelit ja vehkeet!
Kuva
BettyB.

^ Ai siis että ku ostan konsolin ja kutsun kaveritkin pelaamaan, saankin sohvalle jonkun miehen makaamaan??? DIILI!
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti:Saankin sohvalle jonkun miehen makaamaan??? DIILI!
Sohvaperunat on kuumaa huutoa näemmä.

Ps.

Oliks eilen jäken Cittarilla vaiko sun kaksoisolento?
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:^ Ai siis että ku ostan konsolin ja kutsun kaveritkin pelaamaan, saankin sohvalle jonkun miehen makaamaan??? DIILI!
Actual case and color may vary.
BettyB.

masa kirjoitti:Oliks eilen jäken Cittarilla vaiko sun kaksoisolento?
Olin mä. Senkin stalkkeri!! Ja miks et nykiny hihasta?
masa

BettyB. kirjoitti: Olin mä. Senkin stalkkeri!! Ja miks et nykiny hihasta?
Hipsin just eukon kanssa portista sisään, kun olit menossa kassojen ohi ulos. En kehannut lähtee huikkimaan mtn..
killkill

Viesti Kirjoittaja killkill »

exPertti kirjoitti:Sarkasmitutkani ei toimi ilmeisesti :paavi:
Ei kakkaa, Sherlock?
Lucas Jackson

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

^^

Betty taitaa olla bongatuin kitinäjulkimo eva! Vai olenko oikeassa Dave? Olet kuitenkin pitänyt kirjaa myös tästä!
BettyB.

Niin niin, seli seli. No joo, olishan siinä ollut vaimolle selittämistä... ;)
masa

BettyB. kirjoitti:Niin niin, seli seli. No joo, olishan siinä ollut vaimolle selittämistä.
No varmasti olis ollut selittelemistä, jos olsi juossut myymälän sisäpuolelta kassojen ulkopuolle sanomaan että morjens. Idioottinahan se ois mua pitänyt.
BettyB.

^ En kerro, menee kuitenkin tulevan mieheni pieneen mustaan muistikirjaan ja joudun niistä vielä tilille.
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kuinka pääsen 7.6 Tampereelta kello kymmeneksi Mikkeliin ilman että tarvitsee itse ajaa? VR, Express Bus ja Matkahuolto olivat voimattomia...
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti:Kuinka pääsen 7.6 Tampereelta kello kymmeneksi Mikkeliin ilman että tarvitsee itse ajaa? VR, Express Bus ja Matkahuolto olivat voimattomia...
Taksilla tai tilaushelikopterilla. Kallista kylläkin...
Vihtahousu

Bliss kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Kuinka pääsen 7.6 Tampereelta kello kymmeneksi Mikkeliin ilman että tarvitsee itse ajaa? VR, Express Bus ja Matkahuolto olivat voimattomia...
Taksilla tai tilaushelikopterilla. Kallista kylläkin...
Tai Batmobiililla... täytyy kysyä pystyykö mutsi lähtemään 04 hki> 06 tre> 10 mikkeli, sitä varmasti kiinnostaa :D
Vihtahousu

exPertti kirjoitti:Kuulostaa lupaavalta reissulta. :)
Joo, kiinnostaa ihan vitusti lähteä festareilta hautajaisiin ja sumplia niin saatanasti tinkimättä mukavuudesta paljoa. Pahalta näyttää että joutuis lähteä melkein heti keikkojen päätytyttyä ajelemaan mikkeliin ja mennä mökille yöksi kun ei siellä leirintäalueella varmasti nuku kun porukka viettää iltaa...
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vihtahousu kirjoitti:Joo, kiinnostaa ihan vitusti lähteä festareilta hautajaisiin.
NOU FUCKING SHIT????

Siksi Festarit nou nou.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onko tekstarilla hankittu vastuuvapautus oikeudessa pitävä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mun pannari epäonnistui toistamiseen :o Mitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä :( Eli ihan tasaisia, n. 1,5cm paksua. Maku on edelleen hyvä, mutta kuorikin on rapea mut liian tasainen: HMPF!
The great club outshines the individual, always and forever.
Tix

Viesti Kirjoittaja Tix »

Elppis kirjoitti:Mun pannari epäonnistui toistamiseen :o Mitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä :( Eli ihan tasaisia, n. 1,5cm paksua. Maku on edelleen hyvä, mutta kuorikin on rapea mut liian tasainen: HMPF!
Liikaa kananmunaa.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tix kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mun pannari epäonnistui toistamiseen :o Mitäköhän mä teen väärin, pannarit on aina ollu tosi hyviä, pehmeitä ja "kuplaisia". Nyt kaksi viimeisintä kertaa ollut ihan kun mankelin jäljiltä :( Eli ihan tasaisia, n. 1,5cm paksua. Maku on edelleen hyvä, mutta kuorikin on rapea mut liian tasainen: HMPF!
Liikaa kananmunaa.
1
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Elppis kirjoitti:
Tix kirjoitti:
Liikaa kananmunaa.
1
Öhh... mä laitan pannaripellilliseen 4 :o
Ja aina onnistuu
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Liian vähän kananmunaa, liian vähän vispiä + liian vähän taikinan turvottamista.
pikkuego
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Jo ny on perse! Gary Mooren Over the hills and far away:n videoversiossa on mun mielestä parempi soolo, mut jokaikisessä levyversiossa on joku toinen versio. Mistä mä saan haalittua ton VIDEOversion mp3:na??
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

pikkuego kirjoitti:Jo ny on perse! Gary Mooren Over the hills and far away:n videoversiossa on mun mielestä parempi soolo, mut jokaikisessä levyversiossa on joku toinen versio. Mistä mä saan haalittua ton VIDEOversion mp3:na??
Rippaat itse siitä videosta?