Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mulle ykkönen on ollu toimiva ratkaisu, kun olen halunnut vähentää juomista. Makuun olen tottunut siinä määrin, että olen alkanut pitää siitä. Ja parasta on tosiaan, että se ei mene päähän samalla lailla kuin kolmonen. Olen vähitellen alkanut myöntää itselleni, että en pidä humalassa olosta eikä se ole yleensä tuonut mitään lisäarvoa mun elämään.
Paremminkin Puolustusvoimat ovat olemassa pelotteen takia, jotta mahdollisella vihulaisella olisi suurempi kynnys hyökätä tai muuten vaan ruveta ärtsyilemään.Elukka kirjoitti:Jos se on vähän niinQ Suomen Puolustusvoimat:slam kirjoitti:Miks mul on pippeli? ku eN ees tarvi, Ohan se kiva, mut joskus kuumana
Ihan vaan siltä varalta, että joskus sattuis tarttemaan
Eli siis ihan sama tarina kuin Slamin pippelin kanssa. Sekin killuu esillä vain pelottelutarkoituksessa, pitämässä naisia kaukana slamista.
*repeemys*hebuli kirjoitti:Paremminkin Puolustusvoimat ovat olemassa pelotteen takia, jotta mahdollisella vihulaisella olisi suurempi kynnys hyökätä tai muuten vaan ruveta ärtsyilemään.Elukka kirjoitti:Jos se on vähän niinQ Suomen Puolustusvoimat:slam kirjoitti:Miks mul on pippeli? ku eN ees tarvi, Ohan se kiva, mut joskus kuumana
Eli siis ihan sama tarina kuin Slamin pippelin kanssa. Sekin killuu esillä vain pelottelutarkoituksessa, pitämässä naisia kaukana slamista.
Koska niitä varastaessa ja kaupasta ulos juostessa eivät ole kerinneet katsoa sitä kokolappua. Tosin eikai ne edes osaa lukea.Bigmama kirjoitti:Miksi somalimiehillä on liian lyhyet housunlahkeet?
Itse luulin, että tämä sama vitsaus riivaa insinörttejä. Kauttaaltaan liian lyhyet housut. Rippikoulun jälkeen on ilmeisiä hankaluuksia ostaa uusia vaatteita.
Niillä on liian pitkät koivet. Äläkä vain kysy miksi.Bigmama kirjoitti:Miksi somalimiehillä on liian lyhyet housunlahkeet?
Mikä on vikana, kun toisessa perheessä mies pitää naista hellan ja nyrkin välissä, silti perhe pysyy kasassa, kun taas toisessa perheessä näennäisesti fiksusti elävät ihmiset kasvavat erilleen ja perhe hajoaa? Mikä se on se Karman laki? Miksi minun pitäisi mitään miettiä näin Joulun alla? Miksi on Joulu? Miksi ihmiset haluavat tietää miten teillä vietetään Joulua? Miten teillä vietetään Joulua?
-
- Kitisijä
Jos olisin älykkäämpi, murehtisinko myös niitä asioita, mitä en nyt edes huomaa?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Älä mieti. Joulu on perseestä.HoundDog kirjoitti:Miksi minun pitäisi mitään miettiä näin Joulun alla? Miksi on Joulu? Miksi ihmiset haluavat tietää miten teillä vietetään Joulua? Miten teillä vietetään Joulua?
-
- Kitisijä
Niin näyttää olevan=ruskeaa. Valkoista joulua odotellessa...Kittys kirjoitti:Älä mieti. Joulu on perseestä.HoundDog kirjoitti:Miksi minun pitäisi mitään miettiä näin Joulun alla? Miksi on Joulu? Miksi ihmiset haluavat tietää miten teillä vietetään Joulua? Miten teillä vietetään Joulua?
Miksi pakkasta voi olla reilusti yli 10 astetta, mutta ei yhtään lunta?
The great club outshines the individual, always and forever.
Tääl on valkosta.. ja pakkasta on vain -4 (eilen oli -15). *tarkisti*Elppis kirjoitti: Niin näyttää olevan=ruskeaa. Valkoista joulua odotellessa...
Ei oo joulufiilis vaik ois mitä.
-
- Elämätön Kitisijä
Ihanaa, mæ pææsen takaisin kotiin Hkiin, missæ EI ole lunta.. Tosin vain muutamaksi pæivæksi, mutta ihana joululahja sekin.Elppis kirjoitti: Niin näyttää olevan=ruskeaa. Valkoista joulua odotellessa...
Nimimerkillæ talvi kestænyt jo 7 viikkoa, ja monta lumista viikkoa vielæ jæljellæ.
-
- Kitisijä
Suomen puolustusvoimia muuten käytetään ihan joka päivä rauhanturvatehtävissä eri puolilla maailmaa. Jeppejä on ulkona alta tuhat, mikä ei ole moniin muihin maihin verrattuna ihan vähän...Elukka kirjoitti:Jos se on vähän niinQ Suomen Puolustusvoimat:slam kirjoitti:Miks mul on pippeli? ku eN ees tarvi, Ohan se kiva, mut joskus kuumana
Viittaatko tuolla siis parisuhteen ulkopuolisiin irtopanoihin?vadim kirjoitti:Suomen puolustusvoimia muuten käytetään ihan joka päivä rauhanturvatehtävissä eri puolilla maailmaa. Jeppejä on ulkona alta tuhat, mikä ei ole moniin muihin maihin verrattuna ihan vähän...
-
- Kitisijä
Olisiko Suomi itsenäinen, jos Paskaperseiden Pataljoona (PpP) EI olisi pistänyt ryssälle lujasti hanttiin v. 1944 Kollaalla?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Luultavasti ei.Homeboy65 kirjoitti:Olisiko Suomi itsenäinen, jos Paskaperseiden Pataljoona (PpP) EI olisi pistänyt ryssälle lujasti hanttiin v. 1944 Kollaalla?
Tarkoitus ei suinkaan ollut väittää, etteikö PV:a taas joskus saatettaisi tarvita.
Miten kuulakärkikynä lähtee seinästä?
Nimim. perkeleen pentu
Nimim. perkeleen pentu
mitä materiaalia seinä on, tai millä päällystetty?ninnithequeen kirjoitti:Miten kuulakärkikynä lähtee seinästä?
-
- Kitisijä
En, koska kriisinhallinta on tällä hetkellä yksi puolustusvoimien (sic) perustehtävistä. Ehkä näitä voisi verrata harjoitusvastustajiin, joiden kanssa perehdytään parisuhteiluun tosirakkautta odotellessa. Paraneehan se operatiivinen toimintakyky rauhaakin turvaillessa.hebuli kirjoitti:Viittaatko tuolla siis parisuhteen ulkopuolisiin irtopanoihin?vadim kirjoitti:Suomen puolustusvoimia muuten käytetään ihan joka päivä rauhanturvatehtävissä eri puolilla maailmaa. Jeppejä on ulkona alta tuhat, mikä ei ole moniin muihin maihin verrattuna ihan vähän...
-
- Kitisijä
Haluaisin tietää, miksi joskus se vain on niin.
Koska joskus se vain on niin. Ovelaa, ei sitten yhtään.vadim kirjoitti:Haluaisin tietää, miksi joskus se vain on niin.
Miksi kuuta ei saa taivaalta vaikka kuinka haluaisi? Mä laittasin sen yövaloksi makkariin.
Koska pitää ajatella Kuun parasta - se ei olisi onnellinen vangittuna johonkin huoneen nurkkaukseen.Kittys kirjoitti: Miksi kuuta ei saa taivaalta vaikka kuinka haluaisi? Mä laittasin sen yövaloksi makkariin.
Mulla ei nyt ole takataskussain kysymystä. Eri vinhaa, aika inhaa!
Vedä kuulakärkikynää poispäin seinästä sopivaksi katsomallasi voimalla.ninnithequeen kirjoitti:Miten kuulakärkikynä lähtee seinästä?
Jotain apua isyystesteistäkin.Nimim. perkeleen pentu
No öh, ihan betoniseinä, valkoseks maalattu. Ja kuulin jo, millä lähtee. Ei vaan ole sitä ainetta nyt kotona. Jotain sapesta tehtyä tahnaa. Yöks.Nighthawk kirjoitti:mitä materiaalia seinä on, tai millä päällystetty?ninnithequeen kirjoitti:Miten kuulakärkikynä lähtee seinästä?
No voi reps ja kops sun kanssashebuli kirjoitti:Vedä kuulakärkikynää poispäin seinästä sopivaksi katsomallasi voimalla.ninnithequeen kirjoitti:Miten kuulakärkikynä lähtee seinästä?Jotain apua isyystesteistäkin.Nimim. perkeleen pentu
Minut on kutsuttu tuttavapariskunnan luo saunomaan. Tyhmä piiloblondi kysyy nyt, että millä tavalla saunominen tapahtuu tällaisella porukalla? Ei kai kaikki samaan aikaan yhdessä sinne änge? En minä ainakaan haluaisi esitellä vartaloani varsinkaan tämän pariskunnan miesosapuolelle.