Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bluntly
Kitisijä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

www.salainenagentti.fi -> hatut -> boonie
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kuva

Tarkoitin siis jotain tällasta...
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jotain tuollaisia joo kalastajahattua. Olen liikaa etsinyt normaaliprismoista ja Citymarketeista, niissä tunnutaan myyvän aikuisten "hellehattuja" vain lippiksinä. Pitänee käydä eräkaupassa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Tapiolan Partioaitassa näytti olevan aika hyviä tuommoisia. Jep, eräkaupassa piipahtakaa.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:Kehtaako niiden tuotteita käyttää kaupunkiolosuhteissakin esim. Euroopan metropoleissa käyskennellessään?
Ainahan voit ripustaa lierin reunaan roikkumaan korkkeja ja leikkiä aussia Euroopan metropoleissa.
posteljaana

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Frederik Krueger kirjoitti:Mistä päin Suomea miehen hellehatuksi sopivan päähineen joka suojaa ksavoja, korvia ja niskaa turhalta auringonpaisteelta, on mielellään helposti mukana kuljetettava (menee kokoon?) eikä aiheuta muissa ihmisissä ihmetystä tai virnistyksiä?
Näin tänään kaupungilla japanilaisen näköisen kiinalaisen, jolla oli sateenvarjo hellehattuna. Ei pöllömpi. Ajattelin, että onpa fiksua (oikeasti, jos ei tykkää auringonpaisteesta).

Täyttää luettelemasi kaikki kriteerit.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niin, ja mullahan on se Top Sportin alelaarista vuonna neonhenkselit ostamani musta Homeboy-hattu joka täyttää kaikki noi kriteerit, ja pitää vielä sadettakin. Musta väri vaan hieman arveluttaa hellekäytössä.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

huima kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ Lieskoilla? OMG, mieti vielä, jooko?
Anna miehen nyt ostaa lieskahuppari.
Voi kaamee, flashbackia pukkaa eilisillalta. Serkun arvostelukyvyssä on nimittäin melkoisia aukkoja, järkkäsi reiluna mut samaan baariin kaverinsa, Yötä ja Popedaa kuuntelevan punalieskateepaidan kanssa, joka oli lisäksi liimautuvaa lajia ja loukkaantui kun loppuillasta lähdin himaan. WTF, alttariko siinä olisi pitänyt varata?

Elekää ostako lieskavaatteita!!
Vihtahousu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Zeb kirjoitti:
huima kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ Lieskoilla? OMG, mieti vielä, jooko?
Anna miehen nyt ostaa lieskahuppari.
Hih, tarvitse sanoa kuin "lieska", niin täällä kaikki pomppaa ja vinkuu vaan että "elä osta"... ihan kuin olisin ostamassa aivottomasti jonkun perustylsän joka kaikilla jo on :D

Suunnittelin eilen että ei sen kuvioinnin tartte olla lieskaa joka on kyynärvarressa, vois se esim. olla salamakin ja huppari vaiks sininen.
Hmm.. kukaan ei neuvonut mitään painatus-shoppia tai mitn, kosko luulen että vamiiks painettuna haluamaani paitaa tuskin löytää.
pikkuego
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Olisiko itsekästä jatkaa töissä käymistä, jos sattuisi saamaan niin paljon rahaa, ettei työn tekeminen olisi enää välttämätöntä, vai pitäisikö vapauttaa oma paikka jollekin sitä tarvitsevalle?
Vihtahousu

pikkuego kirjoitti:Olisiko itsekästä jatkaa töissä käymistä, jos sattuisi saamaan niin paljon rahaa, ettei työn tekeminen olisi enää välttämätöntä, vai pitäisikö vapauttaa oma paikka jollekin sitä tarvitsevalle?
Kyl mä ainakin oon kelannut käydä töissä, vaikka sattuis saamaan sen verran rahnaa että ei tartteis palkan takia tehdä töitä. Vois tehdä psyykeelle kummia jos elämä muuttuis yhtäkkiä täysin, en ehkä haluis luopua täysin nykyisestä työstä. Esittämältäsi kannalta en ole koskaan asiaa miettinyt, olenkohan sit paha ja itsekäs ihminen?
Bluntly
Kitisijä

pikkuego kirjoitti:Olisiko itsekästä jatkaa töissä käymistä, jos sattuisi saamaan niin paljon rahaa, ettei työn tekeminen olisi enää välttämätöntä, vai pitäisikö vapauttaa oma paikka jollekin sitä tarvitsevalle?
Olin parivuotta "itsetyöllistetty". Pälli meinasi poksahtaa ja terveys mennä kun homma meni siihen pisteeseen, että painettiin min 16/7/360.
Hellu
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja Hellu »

Vihtahousu kirjoitti:
Zeb kirjoitti:
huima kirjoitti: Anna miehen nyt ostaa lieskahuppari.
Hih, tarvitse sanoa kuin "lieska", niin täällä kaikki pomppaa ja vinkuu vaan että "elä osta"... ihan kuin olisin ostamassa aivottomasti jonkun perustylsän joka kaikilla jo on :D

Suunnittelin eilen että ei sen kuvioinnin tartte olla lieskaa joka on kyynärvarressa, vois se esim. olla salamakin ja huppari vaiks sininen.
Hmm.. kukaan ei neuvonut mitään painatus-shoppia tai mitn, kosko luulen että vamiiks painettuna haluamaani paitaa tuskin löytää.
Ootko kattonu Hellsinki Shopista?
Niiltä saa kaikkee kornia pääkalloroinaa, paitoja ja huppareita.
Vihtahousu

Kyl olen ja siellähän on se peruslieska-huppari, ei kiinnosta. Enkä oikeastaan haluis edes bändi-hupparia... Tiedän että tää on vaikee, mutta olen kyllä valmis maksamaan isostikin jos saan semmoisen mistä tykkää. Eikä tää nyt ole hetken mielijohde joka häviää kohta, en odottanutkaan että tää löytyy heti 8)
Frederik Krueger
Kitisijä

Luultavasti kävisin niin kauan kun se ei stressaa liikaa. Ilman töitä päivittäiset sosiaaliset kontaktini laskisivat murto-osaan nykyisestä. Itsekkyydellä ei ole asian kanssa mitään tekemistä, yhteiskunnan kannalta sekä töihin jäämisessäsi että vapaaherraksi ryhtymisessä on sekä hyviä että huonoja puolia.

EDIT: Tosin jos kerran rahasta ei ole kiinni, saattaisin myös harkita jonkun "unelma-ammatin" opiskelemista ja/tai harjoittamista, mikä se sitten onkaan. Mutta nykyinenkin menettelee. ei suurempia valituksen aiheita.

Oliko tuo hypoteettinen kysymys vai kuoliko mummisi?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 25.07.2008 9:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Frederik Krueger
Kitisijä

Zeb kirjoitti:Voi kaamee, flashbackia pukkaa eilisillalta. Serkun arvostelukyvyssä on nimittäin melkoisia aukkoja, järkkäsi reiluna mut samaan baariin kaverinsa, Yötä ja Popedaa kuuntelevan punalieskateepaidan kanssa, joka oli lisäksi liimautuvaa lajia ja loukkaantui kun loppuillasta lähdin himaan. WTF, alttariko siinä olisi pitänyt varata?
Voi teitä naisia. Pildeä se varmaan ensihätään halusi eikä papin aamenta.

Prismasta löytyi sittenkin BB:n esittämän mallisia pipoja, löytyi isolle päälleni tarpeeksi suurta kokoa. Hinta 4,90€. Oli vain yhtä mallia, maastokuvioitua. Lippiksiä sen sijaan löytyi varmaan kolmeakymmentä erilaista.

Typerältähän se näyttää päässäni mutta sointuu hyvin kännykkävyökotelooni ja leopardikuvioituihin boksereihin. Lippa olisi saanut olla ainakin edestä isompi, ei se nyt suojaa kasvoja kovin hyvin. Varmaan yksi tapa olisi ollut laittaa joku merirosvoliina avonaisena pään päälle peittämään korvat ja niska, ja tavallinen lippis siihen päälle.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 25.07.2008 9:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Jos pitää työstään, niin miksei jatkaisi? Jos minulle kävisi niin, saattaisin siirtyä yksityisyrittäjäksi. Rahaa pitäisi tosin olla sen verran paljon, ettei tarvitsisi ensimmäisenä huolehtia taloudellisesta tuloksesta, vaan voisi keskittyä tuottamaan asiakkaille hyviä kokemuksia.
aimohaiku

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Mikä on tällä hetkellä Helsingin paras karaokemesta?
Frederik Krueger
Kitisijä

Minkä väristä ns. vihreän teen pitäisi olla?

Työpaikalla on paria erilaista vihreä tee-pussia tarjolla, joku Tschae Orient ja mintunmakuinen. Varsinkin jälkimmäisestä tulee ihan ruskeaa litkua. Joskus olen ostanut kotiin Java Green Tea tms., josta puolestaan tuli hailakan vihreää, ehkä hiukan kellertävää litkua. Oli myös aika kitkerän makuista totta puhuen.

Että mitä että? Ovatko kaikki vaihtoehdot ns. vihreää teetä, vai onko ensinmainittuihin sotkettu mukaan muitakin teelaatuja, vai onko Java Green Tea joku ihme erikoistapaus vihreiden teiden(?) valtakunnassa?

EU:n pitäisi kieltää ruskean teen myynti vihreänä. Vituttaa moinen.
BettyB.

^ Mikä ihmeen ruskea tee?
Bluntly
Kitisijä

Kyl tää Rainbow:n vihreä tee on ihan vihreää. Ainakin ennen kuin kaadan siihen sitruunaa reilusti.
Frederik Krueger
Kitisijä

^^ No se musta sitten, josta kuitenkin tulee ruskeaa litkua. Älä näsäviisastele. En mä mistään punaisesta mansikkateestä myöskään puhu.

Lähinnä siis ihmetyttää miksi nimikkeellä "vihreä tee" myytävistä teepussukoista tulee niin kovin erinäköistä ja -väristä teetä. Keinotekoista väriainetta?
BettyB.

Frederik Krueger kirjoitti:Älä näsäviisastele.
Onko pinna kireällä? Mielestäni esitin ihan asiallisen kysymyksen, jotta olisin voinut vastata jatkokysymykseen.
Frederik Krueger
Kitisijä

http://en.wikipedia.org/wiki/Green_tea

Katsotaan jos tuosta löytyisi asiallista tietoa ilman turhaa vänkäämistä.
Newton
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Newton »

Frederik Krueger kirjoitti:Lähinnä siis ihmetyttää miksi nimikkeellä "vihreä tee" myytävistä teepussukoista tulee niin kovin erinäköistä ja -väristä teetä. Keinotekoista väriainetta?
Laimea vihreä tee on vihreää. Mitä vahvempaa se on, sitä enemmän sen väri alkaa muistuttaa pikemminkin ruskeaa kuin vihreää. Mahdolliset mausteet ja aromit myös vaikuttavat väriin.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know