Oi, tunne on siis molemminpuolinenFrederik Krueger kirjoitti:Joo, Betty onkin aina ollut mun ykkössuosikki ja -kohde number uuno. Vähän niinkuin sinäkin.Bliss kirjoitti:Katsokaa kuunnelkaa kateellisen parkua...Frederik Krueger kirjoitti:
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Siis voiii eiiiii! Ylemmyydentuntoisen jurristin suurin vastoinkäyminen internet-elämässä oli, kun keskustelupalstan erimielisiä ja vääräuskoisia ei automaattisesti bännittykään vittuun jaloista. Ei ihmekään, että kaveri on vinkunut sheriffintähtiä joka ikiselle keskustelupalstalle, jossa on joskus kirjoittanut. Kuten myös suomi24:lle.Tix kirjoitti:Olen jonkin aikaa sitten akkreditoitunut toiselle keskustelupalstalle, joka on tietyllä tapaa aikuisempi, jossa retardit ja riidanhaastajat heivataan pihalle ja torspoja ikiliikkujaketjuja ei ole.
Riidanhaastoahan hän ei itse ikinä harrastaisi.
Musta hemuli heitti kyllä kerrankin nappiläpän ton Suomi24:n kanssa. Ajatelkaas jos se Tixin mielestä aikuisempi palsta mistä se puhuu, oliskin ihan oikeasti se! Ruahhahah!
Tämä oli kyllä lapsellinen pohjanoteeraus, TODELLA urpo ja väsynyt postaus. Hiekkalaatikkotasoa.Tix kirjoitti:Ajattelin näes jatkaa kitinälomaani määrittelemättömän ajan. Tuli mieleen ilmoittaa asiasta...
Kitinän parhaimmistoa siis!
Herra Manala kirjoitti:Siis voiii eiiiii! Ylemmyydentuntoisen jurristin suurin vastoinkäyminen internet-elämässä oli, kun keskustelupalstan erimielisiä ja vääräuskoisia ei automaattisesti bännittykään vittuun jaloista.
Ähhäh! Kylläpäs se porsas älähtää, johon sorkka kolahtaa! Epäselväksi jäi nyt vain, koetko nyt itsesi riidanhaastajaksi, retardiksi vai molemmiksi? Joo, moderointi on musta hyvä asia. Newsflash? Thought not. Tekee palstan viityisämmäksi, kun ei tarvitse Homieita, Niboja ja Leccareita lueskella. Onneksi Sinä osaat arvostaa sellaista laatua. Etkä Sinä koskaan koe ylemmyydentuntoa. Edes ostaessasi juustoa, johon poliisillakaan ei ole varaa. Ei-jei, meidän vaatimaton kulligallupistimme on aina muita kyrvän mitan nöyrempi.
Tuossa, kuten minun henkilöäni koskevissa kirjoitusissasi käytännössä aina, on muutama pieni asiavirhe. Tarkemmin sanottuna se on 100% paskaa, kuten tavallista. Cityn palstalle tähti tuli ihan pyytämättä ja Kitinää olin aikanaan pykäämässä, adminina junous. Molemmissa luovuin moderointioikeuksista ihan itse enkä ole takaisin pyydellyt, eikä ole tullut millään muullakaan palstalla mielenkään moiseen alkaa. Varsinkin kun tietää sen raivoitkun määrän mikä pikkumanaloilta pääsee jos niiden sydänverellä naputteleman hengentuotteen poistaa. Se taitaakin olla niitä suurimpia inttervepvääryyksiä jotka vieläkin sattuvat pikkumanalan mangososesytämeen.Herra Manala kirjoitti:Ei ihmekään, että kaveri on vinkunut sheriffintähtiä joka ikiselle keskustelupalstalle, jossa on joskus kirjoittanut. Kuten myös suomi24:lle.
Mutta älä sure, kyllä sulle riittää riitelyä ilman mua. Eihän Sinulta ole koskaan millään palstalla sitä puuttunut? Eikä ilkeä paha moderaattori ota sitä Sinulta pois. Vaihda siis vaippasi, pistä tutti suuhun ja jatka rauhassa ihantosimiehekästä poissaoleville(kin) vittuilua.
Kaikella lämmöllä
Ylemmyydentuntoinen makeilijajuristisi
Teillä oli siis passiivinen homosuhde?pikkuego kirjoitti:^ Kyllä mä Tixuksen tunnen, se kuitenkin joskus yritti pakottaa ottamaan suihin, onneks housut jalassa kuitenkin. Vai yrittiköhän se ottaa multa suihin, ei voi muistaa yksityiskohtia. Mut herkkää se oli.
Voi mussu, et vaikuta kovin poissaolevalta. Et vaikuttanut edes aiemman "tää on mun ainoa" -viestisi kohdalla, jossa ikäänkuin pusikosta "oon poissa" -teflonit niskassa hieman sohaisit ad hominemeilla mm. sitä yhtä tyyppiä jolla on se miehekäs klyyvari, huono huumorintaju ja jonka nimeä en nyt just muista.Tix kirjoitti:Mutta älä sure, kyllä sulle riittää riitelyä ilman mua. Eihän Sinulta ole koskaan millään palstalla sitä puuttunut? Eikä ilkeä paha moderaattori ota sitä Sinulta pois. Vaihda siis vaippasi, pistä tutti suuhun ja jatka rauhassa ihantosimiehekästä poissaoleville(kin) vittuilua.
Mut enivei, vaikka sä ootkin nyt löytänyt uudet paremmat, viihdyttävämmät, mukavemmat ja aikuisemmat kaverit etkä leiki enää meiän kaa, niin älä huoli. Kyllä me toivotetaan sut takaisin tervetulleeksi vielä sittenkin kun sä huomaat ettei sen toisella palstalla pyörineen Maisan pillu ollutkaan niin vongattavan pinkkiä kuin aidan toiselta puolelta alunperin näytti. Ja lupaan kyllä vittuilla sua suohon sit ihan yhtä paljon kuin aina ennenkin!
-
- Kitinän uhri
Luulin eka, että toi Tixin virsi oli jonkun vitsi. Mietin, että ei, ei kai nyt vittu kukaan... Onnistuu tää palsta vielä yllättämään.
Miten sä olet Manala saanut tosta homosta noin lujaa kiinni? Eihän sun tarvii ku leikkii jätskiauton ääntä ja toi ei yksinkertaisesti voi olla vastaamatta sulle. Tyypille on täysi mahdottomuus olla vastaamatta sulle. Ehdottoman totaalisen mahdotonta sillon jos se ensin itse on sanonut, että ei vastaa. Sitten se vastaa jotain tuollaista käsittämätöntä, tosissaan väännettyä itkua hemuli-tyyliin. Siihen hemuli-tyyliin kun se sivukaupalla itki, haukkui ja vaati jengiltä (esim. minulta) perusteluita sille miksi siitä ei tykkää. Vastauksen jälkeen se floodas tiukkoja argumentteja yrittäen ampua alas syyt miksi joku vihaa sitä, aivan kuin jengi menisi sitten "saatana, oot oikeessa! Ethän sä olekaan maailman typerin spermapyyhe, vitun mulkkukusipää-ääliö, mähän rakastan sua!" Kaiken tämän keskellä hemuli piti itseään äärimmäisen älykkäänä, nokkelana eikä ymmärtänyt olevansa StadinArska on Crack. Varmaan Tixkin pitää tota ihmelässytystään jonakin Hattori Hanzon miekan sivalluksena.
Toiveeni onkin, että Tix ja hemuli nussisivat.
Miten sä olet Manala saanut tosta homosta noin lujaa kiinni? Eihän sun tarvii ku leikkii jätskiauton ääntä ja toi ei yksinkertaisesti voi olla vastaamatta sulle. Tyypille on täysi mahdottomuus olla vastaamatta sulle. Ehdottoman totaalisen mahdotonta sillon jos se ensin itse on sanonut, että ei vastaa. Sitten se vastaa jotain tuollaista käsittämätöntä, tosissaan väännettyä itkua hemuli-tyyliin. Siihen hemuli-tyyliin kun se sivukaupalla itki, haukkui ja vaati jengiltä (esim. minulta) perusteluita sille miksi siitä ei tykkää. Vastauksen jälkeen se floodas tiukkoja argumentteja yrittäen ampua alas syyt miksi joku vihaa sitä, aivan kuin jengi menisi sitten "saatana, oot oikeessa! Ethän sä olekaan maailman typerin spermapyyhe, vitun mulkkukusipää-ääliö, mähän rakastan sua!" Kaiken tämän keskellä hemuli piti itseään äärimmäisen älykkäänä, nokkelana eikä ymmärtänyt olevansa StadinArska on Crack. Varmaan Tixkin pitää tota ihmelässytystään jonakin Hattori Hanzon miekan sivalluksena.
Toiveeni onkin, että Tix ja hemuli nussisivat.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
-
- Kitinän uhri
Nimenomaan. Tosin kiitos tästä kaikesta kuuluu kuuluisalle homoparittajalle Al Koholille.elco kirjoitti:Teillä oli siis passiivinen homosuhde?pikkuego kirjoitti:^ Kyllä mä Tixuksen tunnen, se kuitenkin joskus yritti pakottaa ottamaan suihin, onneks housut jalassa kuitenkin. Vai yrittiköhän se ottaa multa suihin, ei voi muistaa yksityiskohtia. Mut herkkää se oli.
-
- Kitisijä
69 syytä olla asiasta hyshys!pikkuego kirjoitti:Nimenomaan. Tosin kiitos tästä kaikesta kuuluu kuuluisalle homoparittajalle Al Koholille.elco kirjoitti:Teillä oli siis passiivinen homosuhde?pikkuego kirjoitti:^ Kyllä mä Tixuksen tunnen, se kuitenkin joskus yritti pakottaa ottamaan suihin, onneks housut jalassa kuitenkin. Vai yrittiköhän se ottaa multa suihin, ei voi muistaa yksityiskohtia. Mut herkkää se oli.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mitkä vertauskuvat...Päivän täydellisin repeämysCrowbar kirjoitti:Luulin eka, että toi Tixin virsi oli jonkun vitsi. Mietin, että ei, ei kai nyt vittu kukaan...
Kaiken tämän keskellä hemuli piti itseään äärimmäisen älykkäänä, nokkelana eikä ymmärtänyt olevansa StadinArska on Crack. Varmaan Tixkin pitää tota ihmelässytystään jonakin Hattori Hanzon miekan sivalluksena.
Oon aika hyvä käsittelee lemmikkejä. Nää on aika hyviä videoita.Crowbar kirjoitti:Miten sä olet Manala saanut tosta homosta noin lujaa kiinni? Eihän sun tarvii ku leikkii jätskiauton ääntä ja toi ei yksinkertaisesti voi olla vastaamatta sulle. Tyypille on täysi mahdottomuus olla vastaamatta sulle. Ehdottoman totaalisen mahdotonta sillon jos se ensin itse on sanonut, että ei vastaa. Sitten se vastaa jotain tuollaista käsittämätöntä, tosissaan väännettyä itkua hemuli-tyyliin.
http://www.youtube.com/watch?v=jdt0XKNlfRY
Päätin kokeilla vähähiilihydraattista ruokavaliota. Ei muuta kuin vaihtoon ne vähät perunat, pastat ja riisit mitä syön. Osaako joku suositella jotain (mieluiten lämmintä) aamusyötävää, jolla korvata kaurapuuro?
Munakas.Chap kirjoitti:Osaako joku suositella jotain (mieluiten lämmintä) aamusyötävää, jolla korvata kaurapuuro?
Tutustu: http://karppaus.info
Thanks! Itse asiassa munakas ei käy, pitäisi olla jotain joka ei sisällä kananmunaa. Vilkaisen linkkiä.Bliss kirjoitti:Munakas.Chap kirjoitti:Osaako joku suositella jotain (mieluiten lämmintä) aamusyötävää, jolla korvata kaurapuuro?
Tutustu: http://karppaus.info
-
- Kitisijä
No aloit sinäkin läski sitten vihdoinkin laihduttamaan. Mitä sä silloinkin painoit viimeksi kun sut näin? 160kg?Chap kirjoitti:Päätin kokeilla vähähiilihydraattista ruokavaliota. Ei muuta kuin vaihtoon ne vähät perunat, pastat ja riisit mitä syön. Osaako joku suositella jotain (mieluiten lämmintä) aamusyötävää, jolla korvata kaurapuuro?
Esitän myös sellaisen ehdotuksen että entä jos vähentäisit mutta et poistaisi kokonaan hiilihydraattipitoisia ruoka-aineita? Niin minäkin olen tehnyt jo vaikka kuinka kauan, esim. lounaalla lautaselle eksyy vain yksi pienehkö peruna ja/tai pari ruokalusikallista riisiä muun ruoan oheen. Aamupuurokaan ei kai kovin vikkeläliikkeisiä hiilihydraatteja kuitenkaan pääasiassa sisällä?
Tietenkin jos nyt ihan väkipakolla haluat laittaa hiilarit minimiin, vedä aamuisin Ehrmann-rahkapurkki ja kourallinen erilaisia pähkinöitä ja manteleita nassuun. Mutta muista: Atkins kuoli hitaasti ja tuskallisesti jättiummetukseen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
173 kg. Ensisijainen tarkoitukseni ei kuitenkaan ole laihduttaminen vaan testata tuleeko tuollaisesta ruokavaliosta energisempi ja muutenkin parempi olo, kuten esim. BrianW on kertonut omista kokemuksistaan. Yksi syy testiin on, että ruokavalioni sisältää joka tapauksessa vähänlaisesti hiilareita, joten suuria muutoksia ei tarvitse tehdä. Jos syön wokkia (lihaa, vihanneksia, kastike), on se parempaa ilman riisiä. "Pasta"ruuat (liha, vihannekset, kastike) ovat myös parempia ilman pastaa. Hiilareita ei välttämättä ole tarkoitus minimoida vaan olla ns. hyväkarppaaja (karppaus.info:sta äsken opittu termi). Työpaikkaruokalassa on varmasti pakko syödä jonkin verran perunaa ja riisiä, koska muuten ei nälkä lähde. Tai sitten täydennän omilla eväillä.Frederik Krueger kirjoitti:No aloit sinäkin läski sitten vihdoinkin laihduttamaan. Mitä sä silloinkin painoit viimeksi kun sut näin? 160kg?Chap kirjoitti:Päätin kokeilla vähähiilihydraattista ruokavaliota. Ei muuta kuin vaihtoon ne vähät perunat, pastat ja riisit mitä syön. Osaako joku suositella jotain (mieluiten lämmintä) aamusyötävää, jolla korvata kaurapuuro?
-
- Kitisijä
Hyväkarppaaja-vaihtoehto vaikutti minustakin melko asialliselta, ja taidan tietämättäni sellainen suunnilleen ollakin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Minun pitäisi ruuvata ruuvit vanhoihin reikiin, jotka ovat kuluneet todella isoiksi. Jollain pitäisi täyttää reiät. Minulta löytyy hienosilotetta, kelpaisiko se? Vai pitääkö hankkia jotain muuta tököttiä?
Tulpat?Chap kirjoitti:Minun pitäisi ruuvata ruuvit vanhoihin reikiin, jotka ovat kuluneet todella isoiksi. Jollain pitäisi täyttää reiät. Minulta löytyy hienosilotetta, kelpaisiko se? Vai pitääkö hankkia jotain muuta tököttiä?
Misä ne reiät on?
Kyseessä on puinen kaapinovi, johon pitäisi kiinnittää uusi sarana.Bliss kirjoitti:Tulpat?Chap kirjoitti:Minun pitäisi ruuvata ruuvit vanhoihin reikiin, jotka ovat kuluneet todella isoiksi. Jollain pitäisi täyttää reiät. Minulta löytyy hienosilotetta, kelpaisiko se? Vai pitääkö hankkia jotain muuta tököttiä?
Misä ne reiät on?
^No sitten en kyllä minä ainakaan osaa vastata. Tulpat oli ensisijainen ehdotelma seinässä oleviin reikiin
-
- Kitisijä
Pistäisin mielummin puukittiä.Chap kirjoitti:Minun pitäisi ruuvata ruuvit vanhoihin reikiin, jotka ovat kuluneet todella isoiksi. Jollain pitäisi täyttää reiät. Minulta löytyy hienosilotetta, kelpaisiko se? Vai pitääkö hankkia jotain muuta tököttiä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kai antibioottikuurilla ollessaan saa harrastaa liikuntaa?
No jos alkoholiakin saa juoda niin eiköhän.nastamuumio kirjoitti:Kai antibioottikuurilla ollessaan saa harrastaa liikuntaa?
Saa lääkkeen puolesta, muttei sitten jos on kipiä, vaikka keuhkoputkentulehduksessa. Voidaan muuten nimittäin todeta sydänlihastulehdus ikävämmällä tavalla samaan diiliin.nastamuumio kirjoitti:Kai antibioottikuurilla ollessaan saa harrastaa liikuntaa?