Monsieur Manala kirjoitti:Mistähän kannattaisi lähteä etsimään Van Gilsin V eau de toilettea? Sain joululahjaksi, muttei ole kävellyt muuten missään vastaan.
Huomasin just että mun HuukoPossia saa puolet halvemmalla netistä, tai ainakin samalla rahalla tuplasti sen mitä eilen maksoin Stokkalle. Ostelen niin hurjasti noita öödetoiletteja ettei tullut mieleenkään että niitä saa myös netistä tilattua
Vihtahousu kirjoitti:Huomasin just että mun HuukoPossia saa puolet halvemmalla netistä, tai ainakin samalla rahalla tuplasti sen mitä eilen maksoin Stokkalle. Ostelen niin hurjasti noita öödetoiletteja ettei tullut mieleenkään että niitä saa myös netistä tilattua
Vihtahousu kirjoitti:Huomasin just että mun HuukoPossia saa puolet halvemmalla netistä, tai ainakin samalla rahalla tuplasti sen mitä eilen maksoin Stokkalle. Ostelen niin hurjasti noita öödetoiletteja ettei tullut mieleenkään että niitä saa myös netistä tilattua
Ostosreissu viikinkilinelle?
Hei joo, mä lähen kans ryyp...ostamaan tuoksuja!
Tänks Storia, pitää tilata tuolta jos ei tule vastaan tässä muuten.
Autorotiikkaa=? vaihdoin anonyymin H2O for men --> Aqua di Gino veteen.. Kyl ny tuoksuu ja kääntyy naisten päät..
Että jos asiaa kysytään niin tässä se on!
Niba kirjoitti:vaihdoin anonyymin H2O for men --> Aqua di Gino veteen.. Kyl ny tuoksuu ja kääntyy naisten päät..
Että jos asiaa kysytään niin tässä se on!
Onks toi sama kuin Acqua di Gio, mutta nibakielellä?
Jos on niin tuoksuu ihan yksoikoisen miellyttävältä saippuavedeltä. Käytin joskus 5-10v sit. Ei kyl mikään naistenkaatotuoksu. Taitaa olla vähän turhan teini löyhkä sulle.
Tuoksuni on tänään Eau de Naturel eli hienhaju, punttisalilta tultu ja magaan menossa. En laittanut aamusuihkun jälkeen dödöä kainaloon koska tiesin urheilevani tänään paljon.
Monsieur Manala kirjoitti:Acqua di Gio. Ei kyl mikään naistenkaatotuoksu.
Intternetissäpä on väitetty toisinkin.
Joo, onhan siellä Boss Nr.1:täkin sellaiseksi mainostettu, joka menee kyllä yli meikäläisen kaiken järjellisen ymmärryksen.
Ihan hyvä perusdödö toi Acqua di Gio on, käytin sitä päivittäisenä "duunidödönä" pitkään. Mutta ei mun mielestä mitään sen erikoisempaa. En lähtis istuu punkkulasi kädessä laatudaamin seuraan saippuagiot kainalossa. Vähän turhan suora kukkaistuoksu mun nenääni. Tykkään vähän kompleksisemmista resepteistä, jois on enemmän niinq, syvyyttä, tiedättehän.
Kimmen kirjoitti:Kuinka kauan sattuu jos kylkiluu on murtunut?
Riippuu varmaan siitä, kuinka paha vamma on. Mulla epäiltiin joku vuosi sitten pientä murtumaa ja toipuminen kesti kaikenkaikkiaan n. 1,5 kuukautta, jos en ihan väärin muista.
Yhdellä kaverilla murtui neljä kylkiluuta vaellusreissulla Lapissa kolmisen viikkoa sitten ja kaupan päälle tuli keuhkoon reikä. Aika hiljaista tuntuu olevan ja liikkuminen hyvin hitaanpuoleista...Sääliksi käy
Monsieur Manala kirjoitti:Acqua di Gio. Ei kyl mikään naistenkaatotuoksu.
Intternetissäpä on väitetty toisinkin.
Joo, onhan siellä Boss Nr.1:täkin sellaiseksi mainostettu, joka menee kyllä yli meikäläisen kaiken järjellisen ymmärryksen.
Ihan hyvä perusdödö toi Acqua di Gio on, käytin sitä päivittäisenä "duunidödönä" pitkään. Mutta ei mun mielestä mitään sen erikoisempaa. En lähtis istuu punkkulasi kädessä laatudaamin seuraan saippuagiot kainalossa. Vähän turhan suora kukkaistuoksu mun nenääni. Tykkään vähän kompleksisemmista resepteistä, jois on enemmän niinq, syvyyttä, tiedättehän.
Koska varmaan on kirjoitettu asiasta niin ainakin jossain Brainiac-ohjelmassa testattiin tuoksuja ja vaikutusta naisiin ja parhaaksi todettiin kusitippa korvan taakse, jos se Manala ettii niitä "tehokkaampia" tuoksuja? Virtsa-ainetta käytetään hyvin useassa parfyymissa!
En käytä itse dödöä vaan kristallikiveä ja Acqua di Gion Eau du toilettea yleistuoksuna, totta mooses minulla on samaa myös shampoo/saippuana..
Viikkarilla 50ml maksoi 51€ tai jotain Eau du toilette maissa 30ml 41€, mutta tosiaan turha käyttää deodorantteja koska ne tummentavat kainalon kohdat paidoista ÄÄLIÖT!
Niba kirjoitti:Koska varmaan on kirjoitettu asiasta niin ainakin jossain Brainiac-ohjelmassa testattiin tuoksuja ja vaikutusta naisiin ja parhaaksi todettiin kusitippa korvan taakse
Ja vielä ihmettelet miksi ne naisten päät niin kovasti sun perään kääntyy? Ehkä se on vaan se sun charmantin atleettisen harteikas ulkomuotosi mitä ne jää kyttäämään ihan että "wau!"
Viikkarilla 50ml maksoi 51€ tai jotain Eau du toilette maissa 30ml 41€
Ohhoh. Muistathan mainita asian ensitreffeillä? Tekee takuulla vaikutuksen.
mutta tosiaan turha käyttää deodorantteja koska ne tummentavat kainalon kohdat paidoista ÄÄLIÖT!
Eipä oo vielä 30 vuoteen tapahtunut. Ehkäpä ongelma onkin omassa intiimihygieniassasi.
Mulla jäi jostain radiosta muutama päivä sitten päähän soimaan pieni osa jostain biisistä. Ei niin suuri osa, että sanoja muistaisin ainakaan niin paljon, että googlesta jotain apua olisi enkä ole varma, kuulinko tai muistanko sen, minkä muistan, oikein. Joten miten löydän kyseisen biisin tai saan selville, mikä se on? Häiritsee!!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
LET ME HEAR YOU SAY YEAAAH!
Mikäs se mun kysymys olikaan. Ai niin: Miksei näin llllloistavaa musiikkia enää tehdä? Missä on kaikki tämän päivän eurotekno/dance? Miksi radiossa soi nykyään vain joko "oikea" musiikki jossa itketään karannutta Pamelaa tai joku suomiräppi jossa itketään karanneen Pamelan pillua? Olen varma, että mielenterveysongelmien kasvu johtuu yksinomaan siitä, ettei tällaiset kappaleet soi enää radiosta aamuisilla työmatkoilla.
Monsieur Manala kirjoitti:Olen varma, että mielenterveysongelmien kasvu johtuu yksinomaan siitä, ettei tällaiset kappaleet soi enää radiosta aamuisilla työmatkoilla.
Mun mielenterveysongelmat alkoivat tämänkaltaisista biiseistä. Tosin nythän tuo kuulostaa jo ihan söpölle.