Lupaan zoomata huomenna, tänään en jaksanut.Alisuorittava G kirjoitti:1108, zoomasitko lintuja (tai ees lenkkeileviä pyllyjä, mihin tarkoitukseen itse kameraa siis haluan)?
Otan pari malliotosta jahka duunista pääsen.
Lupaan zoomata huomenna, tänään en jaksanut.Alisuorittava G kirjoitti:1108, zoomasitko lintuja (tai ees lenkkeileviä pyllyjä, mihin tarkoitukseen itse kameraa siis haluan)?
Kuinka kaukaa sä oikein meinaat sisällä sitä liikettä kuvata?Alisuorittava G kirjoitti:Kaveri neuvo, että toi canoni ois vallan hyvä runko mut alle 1500 juuron ei irtoa putkea, millä kuvata esim. sisätiloissa liikettä. Whatever, nälkä saa kasvaa sitten syödessä jos tahtoo, nyt hommaan kyl harjotuskappaleeni. Vierastan jostain syystä ajatusta et ostais heti "kunnon vehkeet", joita ei oppis ees käyttämään. Nehän naurais mulle!!1 Tyhmää pohdintaa.
Hei kultsi, pitäiskö meidän tehdä sulle semmonen ikioma nillitysketju, ettei sun tarvitsisi piilotella palasia tästä sun loukatusta pienestä sielustasi aina ihan joka ketjuun?1108 kirjoitti:Mutta paskahan sen pitää olla kun minä siitä pidin, ainakin erään palapelin mielestä.
Itseasias aattelin omas käytös kuvata koiria sisällä hallivaloissa, kyllä sitä etäisyyttä on mut ei kai älyttömästi...huima kirjoitti:Kuinka kaukaa sä oikein meinaat sisällä sitä liikettä kuvata?
Kyllähän Tamronilla ja muilla on ihan hyviä laseja, joiden valovoima riittää nopeaan kuvaan sisällä - mutta ei ne ole mitään megazoomeja.
Vai yritätkö siis kuvata ulkoa sisällä pimeässä tapahtuvaa liikettä? Vakoilla naapuria?
Unohda laki ja etsi oman alasi TES, pitäisi olla nähtävillä joka työpaikalla. Laissa on vain hellemääräys työsuojelupuolella ja vähintään 30 min (palkaton) tauko johonkin väliin jos työvuoro on yli 6 h.nastamuumio kirjoitti:Löytyykö netistä hakua, jolla voin hakea esille Suomen laista työntekijän oikeudet taukoihin?
Ok, on varmasti koeaikailaiselle ihan riittävä peruste tulla heitetyksi pellolle, että kyselee Tessin perään, mutta toisaalta sitten ei tartteisi arpoa enää, lähdenkö itse vai enkö. Laittoivat mut nyt muiden hommien ohella hiljaseen puhelinvaihteeseen ja lupaavat vain lounastaukotuurauksen. Että vaipat pitäis varmaan hankkia, jos ei muuta.Tix kirjoitti: Unohda laki ja etsi oman alasi TES, pitäisi olla nähtävillä joka työpaikalla. Laissa on vain hellemääräys työsuojelupuolella ja vähintään 30 min (palkaton) tauko johonkin väliin jos työvuoro on yli 6 h.
Ei missään tessissä vessassa käyntejä määrätä. Maalaisjärjellä ne hoidetaan.nastamuumio kirjoitti: Ok, on varmasti koeaikailaiselle ihan riittävä peruste tulla heitetyksi pellolle, että kyselee Tessin perään, mutta toisaalta sitten ei tartteisi arpoa enää, lähdenkö itse vai enkö. Laittoivat mut nyt muiden hommien ohella hiljaseen puhelinvaihteeseen ja lupaavat vain lounastaukotuurauksen. Että vaipat pitäis varmaan hankkia, jos ei muuta.
Saahan sitä housuun paskantaa, jos ei sen verran järkeä ole, että menee pöntölle.Tix kirjoitti:Ei missään tessissä vessassa käyntejä määrätä. Maalaisjärjellä ne hoidetaan.
No sitten otat ja käyt. Jos siitä potkut tulee niin sittenpä tulee.nastamuumio kirjoitti:Nosiisjoo, kyllä mä tästä vessaan aion juosta, mutta olis ältsin kiva ottaa teetä ja keksiä ja käydä tupakallakin. Tulee kiukkuseks muuten.
Jos haluat, voisin vaikka postittaa sulle Favopticilta rillien mukana tulleen ruuvariavaimenperän, jossa siis molemmat ruuvarit ja muttereille omat avaimensa? Mulla niitä kaksi, enkä toista siis tarvitse.bliss kirjoitti:Saako semmosia minikokoisia ruuvareita ihan vaikka K-raudasta? Siis kokoa silmälasin sangan ruuvi?
(etten tee itteäni vielä tyhmemmäksi kun meen kyselee... )
Oj, viitsisitsä oikeesti? Maksan toki ainakin kulut.saira kirjoitti:Jos haluat, voisin vaikka postittaa sulle Favopticilta rillien mukana tulleen ruuvariavaimenperän, jossa siis molemmat ruuvarit ja muttereille omat avaimensa? Mulla niitä kaksi, enkä toista siis tarvitse.bliss kirjoitti:Saako semmosia minikokoisia ruuvareita ihan vaikka K-raudasta? Siis kokoa silmälasin sangan ruuvi?
Laita vaan osoite viestillä, niin tiputan sen huomenna laatikkoon.bliss kirjoitti:Oj, viitsisitsä oikeesti? Maksan toki ainakin kulut.saira kirjoitti:Jos haluat, voisin vaikka postittaa sulle Favopticilta rillien mukana tulleen ruuvariavaimenperän, jossa siis molemmat ruuvarit ja muttereille omat avaimensa? Mulla niitä kaksi, enkä toista siis tarvitse.bliss kirjoitti:Saako semmosia minikokoisia ruuvareita ihan vaikka K-raudasta? Siis kokoa silmälasin sangan ruuvi?
Teippaa ikkunaan juliste jostain kauniista maisemasta? Olisit aina lomalla...Stinky kirjoitti:Miten mä voisin sisustaa työpisteeni viihtyisäksi? Mulla on työpöytä kulmassa ja sen takana ikkunat keskelle "varastoa". Eli kaunis näkymä pahvilaatikoihin, tuoleihin ja yhteen isoon kukkaan .
Laitanko mä tohon jotkut läpikuultavat verhot? Ison poikakalenterin? Mitä? Kukkia löytyy mutta mä kaipaan muutakin.
No tuo olis hyvä jos päivä riittäis Koska meen perjantaina aamulla poistattamaan, niin lauantaina iltasella vois sit jo suihkutella.bliss kirjoitti:^Ei niitä tartte olla suihkuttamatta kuin päivä, tai niin mua ohjeistettiin. Saunaan ei saanu mennä viikkoon.
Arvet on rumemmat kuin poistetut luomet
Asenna vielä verhot siihen ikkunaan, ja se komee kundi kurkkimaan sen verhon takaa. "Eikö mentäis jo?"Stinky kirjoitti:Semmonen metrinen kyrpä tossa nenän edessä vois saada päivät kulumaan mukavammin. Siis niinku jos hankkis jonkun alastonkuvan jostain komeesta kundista ja teippais sen tohon ikkunaan. Ja maisemakuvan toiseen.