Homo.1108 kirjoitti:Impaled Nazarenen
Impaled Nazarenen minulle pilasi lopullisesti haastattelu, jossa sanoivat vihaavansa Morbid Angelia. Tuonpuoleisessa pojat laitetaan faithfully, splendidly kumartamaan.
Homo.1108 kirjoitti:Impaled Nazarenen
Öö, eikös se vähänniinq kuulu noiden poikien teemaan, että vihataan kaikkea?Gat kirjoitti: Impaled Nazarenen minulle pilasi lopullisesti haastattelu, jossa sanoivat vihaavansa Morbid Angelia.
69,4 GMonsieur Manala kirjoitti:Jos lentokone muuttaa tasaisella kaarella suuntaansa 180 astetta 100m kääntösäteellä lentäen 300km/h, montako G:tä kohdistuu koneeseen?
Voikos toi nyt pitää paikkaansa? Voisin melkeen kuvitella että formula 1:llä pystyy downforcen avulla tekemään moisen käännöksen aika julmettua vauhtia. Lähemmäs 70G:tä taas on jotain, mitä mikään ihminen ei kestäisi lähimainkaan tajuissaan.Bhven kirjoitti:69,4 GMonsieur Manala kirjoitti:Jos lentokone muuttaa tasaisella kaarella suuntaansa 180 astetta 100m kääntösäteellä lentäen 300km/h, montako G:tä kohdistuu koneeseen?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Keskeiskiihtyvyys
7,1 G:tä on oikea vastaus.Monsieur Manala kirjoitti:Voikos toi nyt pitää paikkaansa? Voisin melkeen kuvitella että formula 1:llä pystyy downforcen avulla tekemään moisen käännöksen aika julmettua vauhtia. Lähemmäs 70G:tä taas on jotain, mitä mikään ihminen ei kestäisi lähimainkaan tajuissaan.Bhven kirjoitti:69,4 GMonsieur Manala kirjoitti:Jos lentokone muuttaa tasaisella kaarella suuntaansa 180 astetta 100m kääntösäteellä lentäen 300km/h, montako G:tä kohdistuu koneeseen?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Keskeiskiihtyvyys
exPertti kirjoitti:Hyviä kokemuksia siltä ajalta, jolloin lämmitin sähköllä.NuoriDaavid kirjoitti:Onko kokemuksia sähkönkilpailutuksesta ja jos on, niin millaisia?
www.sahkonhinta.fi
Ja postinumeroalue ja lukemat vuosikulutuksesta alkutietoina syötetään ja sitten valitaan. Sitten halpoja arvioitaessa (ellet kilpailuta määräaikaisia sopimuksia) kannattaa katsoa milloin viimeksi hintoja rukattiin.
Sitten kun teet sopparin sopivan kanssa he irtisanovat vanhan sopimuksen. Kerran vuodessa saa vaihtaa ilmaiseksi (ei saa periä ylimääräisestä mittarinluvusta maksua).
Itselle jäi hyvä kuva Savon voimasta. Antoivat yksi kesä koko kesän -20%, kun markkinahinnat olivat alhaiset kesällä.
Pelkästään kun sähkölasku tipahti postiluukkuun. Sähkö menee niin perkeleesti vaikka on maalampö.exPertti kirjoitti:Onko tämä herännyt mielenkiinto perua siitä, kun Fortum osti Espoon sähköyhtiön?NuoriDaavid kirjoitti:Kiitos. Täytyy laittaa tarjouspyyntö vetämään.
Mä olen kovin tykästynyt Sanelliin, saa mm. paikallisesta Prismasta. Ne on ne vihreägrippiset.bliss kirjoitti:Palstan keittiövirtuoosit voisivat vinkata hyvistä veitsistä ja niiden ostopaikasta. Mielellään alle 30 €/kpl. Tänks.
Samalla kun ostat uudet veitset, osta myös se Fiskarsin 15 euron veitsen teroitin ja käytä sitä. Itse tapaan pyhkiä veitsen aina läpi ennen leikaamista ja kyl on pysyneet veitset hyvänä, vaikka ovatkin ihan Fiskarsin 5-15 euron halpisveitsiä. Ovat teräviä kuin madon kieli.bliss kirjoitti:Tänks.
Mulla on toi, kaikista mun lukuisista veitsistä ehdottomasti eniten käytössä.Onslow kirjoitti:Edit: Sanellillakin on Santoku:
http://www.osmonikko.fi/product_details.php?p=49
Taidan hakea sellaisen..
Ei se varmaan paras ole, mutta helvetin helppo ja nopea. Kyllä sillä veitset kunnossa pysyy ja tylsän saa teräväksi.Vesper kirjoitti: Itsehän teroitan veitseni puikolla, olisko jollain tietoa hyvästä teroittimesta (Fiskars ei VOI olla hyvä)?
Mä muuten vähän yllätyin kun huomasin että ne Ikean 5 euron veitsenteroittimet ovat myös Fiskarsin valmistamia. Lienevätkö sitten jotain laaduntarkkailun failanneita maanantaikappaleita kun ovat niin paljon halvempia?Onslow kirjoitti: Fiskarsin 15 euron veitsen teroitin
Bulkkikamaa vaan. Vähän sama kuin KLC myymässä nokian roinaa:Duck kirjoitti: Mä muuten vähän yllätyin kun huomasin että ne Ikean 5 euron veitsenteroittimet ovat myös Fiskarsin valmistamia. Lienevätkö sitten jotain laaduntarkkailun failanneita maanantaikappaleita kun ovat niin paljon halvempia?
Rouva Pupu kirjoitti:Teen miehelle isyyspakkauksen. Kyselisinkin palstan isukeilta, että mitäs te sellaisesta pakkauksesta toivoisitte löytävänne? On mulla jo hiukan kamaa kasassa; pakolliset Vuoriset, Papa bestit, korvatulpat ja viinapottu.
Sen kortin paras oikeuttaa sitten bloukkariin joltain muulta taholta kuin vaimokkeelta, nimittäin tuollaisten lupausten lunastaminen ilman kiukkuista puraisua voi olla hankalaa koliikkivauvaa hoivaavalta puolizombielta äitipandalta.exPertti kirjoitti:Äh, "tämä kortin esittäminen oikeuttaa bloukkariin" -korttipinkka.Onslow kirjoitti:Rouva Pupu kirjoitti:Teen miehelle isyyspakkauksen. Kyselisinkin palstan isukeilta, että mitäs te sellaisesta pakkauksesta toivoisitte löytävänne? On mulla jo hiukan kamaa kasassa; pakolliset Vuoriset, Papa bestit, korvatulpat ja viinapottu.
Fleshlight ja sikareita.
Zwilling. Tommosen menin ostamaan Kokkipuodista. Seuraavat ovat samaa merkkiä. Pysyy hyvin terävänä ja saa todella teräväksi.bliss kirjoitti:Palstan keittiövirtuoosit voisivat vinkata hyvistä veitsistä ja niiden ostopaikasta.