Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
^ Toises on luukku, toises on hissi.
-
- Kitisijä
Siis hätspäkki on se missä nousee peräluukun mukana takalasi ja liftpäkki on siis minkälainen?
EDIT: Wikipedia kertoo: Liftback on hatchbackin muunnelma, jonka muotoilu muistuttaa sedania tai fastbackia, mutta takaluukku ulottuu kuitenkin kattoon saakka ja sisältää tuulilasin. Nykyään termiä käytetään vähemmän, mutta aiemmin esimerkiksi Toyota Corollasta oli sekä liftback- että hatchback-versio
EDIT: Wikipedia kertoo: Liftback on hatchbackin muunnelma, jonka muotoilu muistuttaa sedania tai fastbackia, mutta takaluukku ulottuu kuitenkin kattoon saakka ja sisältää tuulilasin. Nykyään termiä käytetään vähemmän, mutta aiemmin esimerkiksi Toyota Corollasta oli sekä liftback- että hatchback-versio
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Osaako joku sanoa, missä vanhus (35-v.) voisi saada pääkaupunkiseudulla oppia siitä, miten futista potkaistaan oikeaoppisesti? Vasurillakin olisi kiva tehdä jotain... Junnuna en saanut epilepsian takia liittyä seuroihin, joten äärimmäisen tärkeä alkuvaiheen opetus jäi saamatta.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Missä kannattaisi lomailla elokuussa kolmisen viikkoa? Vaatimuksena taattu aurinko ja tylsää ei sais olla (muutakin kuin baarielämää).
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
^ Sanoisin että ei ainakaan etelä-Euroopassa.
-
- Kitisijä
Oisko jossain Mombasassa? Saleen letkeesti +30, rento meininki ja siitä kun vähän matkaa ajaa(veneellä tai mantereella) suuntaan tai toiseen niin löytyy kyllä kulttuuria, vauhtia sekä vaarallisia tilanteita
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Chappis, tuu vähän inhoon jooko!
Taattu aurinko löytyy varmaan parhaiten Välimereltä, mutta siellä on kaikkea ei-toivottua. Itse lähtisin Euroopassa koluamaan ex-Jugoslaviaa.Vesper kirjoitti:Missä kannattaisi lomailla elokuussa kolmisen viikkoa? Vaatimuksena taattu aurinko ja tylsää ei sais olla (muutakin kuin baarielämää).
Vakiovastaus on Florida, mutta siellä voi tulla hurrikaanista tai muuten vaan sataa. Joku Thaimaa/Vietnam/Kambodia/Laos-kombo jos kauemmaksi? Nizza/Monaco/Korsika jos länteen.
-
- Kitisijä
Karibian suunta on pois laskuista, siellä nykysin joko a)sataa b)sataa ihan vitusti tai c)iskee kuolettava hurrikaani.
Muuten oon aika avoin, jopa matkakumppanille jos jotakuta kiinnostaa.
Muuten oon aika avoin, jopa matkakumppanille jos jotakuta kiinnostaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
*laulaa Popedaa* Arvaa biisi!Vesper kirjoitti: Muuten oon aika avoin, jopa matkakumppanille jos jotakuta kiinnostaa.
-
- Kitisijä
Tähänhän kävis vaikka mikä:MGandhi kirjoitti:*laulaa Popedaa* Arvaa biisi!
Kuuma kesä
Tahdotko mut tosiaan
Kakskytä centtiä (*köh*)
Mikä vika mussa on
Ja bonuksena Matkalla Alabamaan
Nämäkin käyvät joo, mutta mikään näistä ei ollut mielessä.Vesper kirjoitti:Tähänhän kävis vaikka mikä:MGandhi kirjoitti:*laulaa Popedaa* Arvaa biisi!
Kuuma kesä
Tahdotko mut tosiaan
Kakskytä centtiä (*köh*)
Mikä vika mussa on
Ja bonuksena Matkalla Alabamaan
-
- Kitisijä
Ei niillä ole Pillu-nimistä biisiä.MGandhi kirjoitti:mikään näistä ei ollut mielessä.
-
- Kitisijä
Eikös tuo (elo-syyskuu) ole kuitenkin kyseisen maankolkan sateisinta vuodenaikaa, ainakin googlen mukaan? Lämmintä piisanee silti ei siinä mitään, mutta ei tarvinne ihmetellä jos kastuu sateesta silloin tällöin. Pahimmassa tapauksessa saa sateita useita päiviä putkeen?elco kirjoitti:Joku Thaimaa/Vietnam/Kambodia/Laos-kombo jos kauemmaksi?Vesper kirjoitti:Missä kannattaisi lomailla elokuussa kolmisen viikkoa? Vaatimuksena taattu aurinko
Onko joku pissinyt mun muroihin?
3h 20min. täysistunnon seuraamista takana ulkomaalaislain osalta, nyt alkais pissattamaan jo hiukan niinq. Mut ei auta.
vittu väärä ketju.
vittu väärä ketju.
No ei aivan, mutta melkein.Vesper kirjoitti:Ei niillä ole Pillu-nimistä biisiä.MGandhi kirjoitti:mikään näistä ei ollut mielessä.
Tymälle blondille piti taas vääntää rautalangasta!Onslow kirjoitti:No ei aivan, mutta melkein.Vesper kirjoitti:Ei niillä ole Pillu-nimistä biisiä.MGandhi kirjoitti:mikään näistä ei ollut mielessä.
-
- Kitisijä
No mä luulin ettei se mun kohdalla oo mikään kysymys. Luulis teidän tietävän.
Miksi kaikki haluaa lomalla aina etelään? Itse hingun pohjoiseen ja kunnon jokien luokse missä voi uittaa perhoa menestyksellä.
Ja ei, ylläolevassa ei ollut mitään kaksimielistä. Kalastamisesta (perhokalastamisesta) puhuin.
Ja ei, ylläolevassa ei ollut mitään kaksimielistä. Kalastamisesta (perhokalastamisesta) puhuin.
-
- Kitisijä
En mä aina halua, mut viimeiset matkakohteet on olleet Rukan lisäksi Lontoo ja Chicago, olis aika saada vähän aurinkoakin.1108 kirjoitti:Miksi kaikki haluaa lomalla aina etelään?
-
- Kitisijä
^
Pohjoisen kesähän on 24h aurinkoa.
Ai niin. Sähän halusit vähän aurinkoa.
Pohjoisen kesähän on 24h aurinkoa.
Ai niin. Sähän halusit vähän aurinkoa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Haluaisin teettää itselleni riipputaskutyöhousut, koska minkään näkemäni valmistajan housujen taskujen mallit, muodot, määrät ja sijoittelu ei kelpaa meikäläiselle. Vinkkejä hyvästä räädälistä otetaan vastaan.
Afrikka on paska maa. Mombasaa ei tosiaan voi suositella kenellekään. Keskustassa haisee paska ja monenmoista hännystelijää yrittää myydä ties mitä rihkamaa ja roikkuu perässä pitkin kaupunkia. Lämmintä toki on ja hyviä rantoja löytyy. Mutta kyllä niitä rantoja löytyy lähempääkin ja halvemmalla.nowaysis kirjoitti:Chappis, tuu vähän inhoon jooko!
Sitten on topic. Itse olen menossa elokuussa Kroatiaan. Eli sitäkään ei sitten voi suositella.
-
- Kitisijä
Guamia tullut katseltua sillä silmällä.
Tietenkään en lähde minnekkään, mutta ainahan sitä haaveilla saa.
Tietenkään en lähde minnekkään, mutta ainahan sitä haaveilla saa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Ite ainakin kun oon tuolta Alaskasta kotoisin niin oon saanu ihan tarpeeksi pohjoisesta ja kylmästä. Okei, ihan kiva tämmönen kuukauden parin pakkasjakso, mutta ei missään nimessä tarvi alle -10:n mennä, ainakaan merituuleen yhdistettynä. Viime kesäkin oli Suomessa niin surkea että.. Valosta ja lämmöstä on ainainen vaje! Pakkasjakson ulkopuolella vois olla pari kk semmosta +15 ja sitten lopun aikaa vaikka +25. Tuulen kans just soppeli