Todennäköisesti puhutaan. Sen voi tehdä sievästi kahdella sormella kevyellä kosketuksella tai sitten brutaalisti triangelilla. Efekti on samaSJP kirjoitti:Se on aika villi tunne... Jos puhutaan samasta tekniikasta. Kirjaimellisesti veri katoaa päästä.bliss kirjoitti:On. Älä kokeile kotona.Chely kirjoitti:Onko kaulassa siis jokin tietty kohta, jota kevyesti painamalla ihminen menettää tajuntansa?
Testattu valvotuissa olosuhteissa (myös lääkärin paikalla ollessa) ja on aika villi fiilis tipahtaa.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Tuota kahden sormen kosketusta en ole kokeillutkaan (miten tuo kuulosti jotenkin likaiselta), mutta ihan peruskuristuskin pelittää, kun päättää olla taputtamatta.bliss kirjoitti:Todennäköisesti puhutaan. Sen voi tehdä sievästi kahdella sormella kevyellä kosketuksella tai sitten brutaalisti triangelilla. Efekti on samaSJP kirjoitti:Se on aika villi tunne... Jos puhutaan samasta tekniikasta. Kirjaimellisesti veri katoaa päästä.bliss kirjoitti:
On. Älä kokeile kotona.
Testattu valvotuissa olosuhteissa (myös lääkärin paikalla ollessa) ja on aika villi fiilis tipahtaa.
-
- Kitisijä
Yeah.SJP kirjoitti:[
Tuota kahden sormen kosketusta en ole kokeillutkaan (miten tuo kuulosti jotenkin likaiselta), mutta ihan peruskuristuskin pelittää, kun päättää olla taputtamatta.
Kuristaa ei pidä kahdella vaan yhdellä kädellä.
Sitten tuleekin kuristettavalle kiire, jos siinä ei suljeta henkitorvia vaan kaulavaltimoita.
Kumminkin oletan parasta olis ei muuta jujutsuilla, vaan törkätä omaa kättä kuristajan kurkkuun, silmiin, tai ottaa korvasta kiinni ja vääntää. Mutta piakkoin.
Viimeksi muokannut Gat, 29.05.2009 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Likainen mielikuvitus saa kaiken kuulostamaan likaiseltaSJP kirjoitti: Tuota kahden sormen kosketusta en ole kokeillutkaan (miten tuo kuulosti jotenkin likaiselta), mutta ihan peruskuristuskin pelittää, kun päättää olla taputtamatta.
Joo, kyllähän noi toimii, mutta ei kannata omin päin huvikseen kuristella kavereilta tajua pois
-
- Kitisijä
Arvon ninjat,
Miten lähtee purukumi juhlamekosta? Ei saa vastata, että "leikkaamalla".
Miten lähtee purukumi juhlamekosta? Ei saa vastata, että "leikkaamalla".
Nyt penikseni on fantastinen!
^Pakastamalla ja irrottamalla jäätyneenä.
-
- Kitisijä
Hah, et oo lukenu tarpeeks Niksi-Pirkkaa. Prossu on oikeassa, mut mä kyllä ostaisin tolla tekosyyllä uuden mekonClay kirjoitti:Miten lähtee purukumi juhlamekosta? Ei saa vastata, että "leikkaamalla".
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Clay ei viitsi koska vanha istuu vielä ihan hyvin sille.Vesper kirjoitti: Hah, et oo lukenu tarpeeks Niksi-Pirkkaa. Prossu on oikeassa, mut mä kyllä ostaisin tolla tekosyyllä uuden mekon
Sama pätee myös taliin. Valitettavasti olen kuitenkin tekosyiden ystävä, joten en ole koskaan testannut.Vesper kirjoitti:Hah, et oo lukenu tarpeeks Niksi-Pirkkaa. Prossu on oikeassa, mut mä kyllä ostaisin tolla tekosyyllä uuden mekon :]Clay kirjoitti:Miten lähtee purukumi juhlamekosta? Ei saa vastata, että "leikkaamalla".
-
- Kitisijä
Toivottavasti ei oo kovin pöyheä tyllimekko ja pirullisen pieni pakastelokero... *homohihittää*
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Miten huima tuntee minut noin hyvin, pelottavaa.huima kirjoitti:Clay ei viitsi koska vanha istuu vielä ihan hyvin sille.Vesper kirjoitti: Hah, et oo lukenu tarpeeks Niksi-Pirkkaa. Prossu on oikeassa, mut mä kyllä ostaisin tolla tekosyyllä uuden mekon
-
- Kitisijä
voit myös kokeilla samoja kikkoja kuin purkan irrottamiseen hiuksista http://www.wikihow.com/Get-Gum-out-of-Your-Hair, ainakin tuo eucalyptus oil method mainitaan auttavan myös vaatteisiin ja mattoihin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Kiitoksia, kaikki vinkit on tarpeen!par-sky kirjoitti:voit myös kokeilla samoja kikkoja kuin purkan irrottamiseen hiuksista http://www.wikihow.com/Get-Gum-out-of-Your-Hair, ainakin tuo eucalyptus oil method mainitaan auttavan myös vaatteisiin ja mattoihin.
Hmm. En nyt tiiä, kuuluisko tää tänne vai Shrinkiin ja jos jälkimmäiseen, niin mihin siellä, mutta siis kumminkin, sain eilen kuulla vaikuttavani vähän katkeralta, ja ehkä sellainen vähän olenkin. Siksi kysyisinkin, miten katkeruudesta pääsee eroon?
Eniten ehkä tätä lievää katkeruutta mulle tosiaan tuottaa vuosia kestäneet opinnot, joita sitten en enää kestänyt, koska ne eivät kiinnostaneetkaan, ja nykyinen tilanne, jossa mulla on (alempi) yliopistotutkinto eli oikeastikin hiukkasen tietoa jostakin ja oikeita opintoja, mutta ei pätevyyttä eikä kykyä mihinkään muuhun kuin satunnaiseen pätkätyöhön. Ens keväänä aion hakea humakkiin opiskelemaan kulttuurialaa, vaikkei sekään ehkä tarjoa kaikkein tukevinta pohjaa ponnistaa kohti keskipalkkaa ja vakituista työsuhdetta. Miten voisin innostaa itseäni nauttimaan elämästä ihan oikeasti tässä ja nyt?
Eniten ehkä tätä lievää katkeruutta mulle tosiaan tuottaa vuosia kestäneet opinnot, joita sitten en enää kestänyt, koska ne eivät kiinnostaneetkaan, ja nykyinen tilanne, jossa mulla on (alempi) yliopistotutkinto eli oikeastikin hiukkasen tietoa jostakin ja oikeita opintoja, mutta ei pätevyyttä eikä kykyä mihinkään muuhun kuin satunnaiseen pätkätyöhön. Ens keväänä aion hakea humakkiin opiskelemaan kulttuurialaa, vaikkei sekään ehkä tarjoa kaikkein tukevinta pohjaa ponnistaa kohti keskipalkkaa ja vakituista työsuhdetta. Miten voisin innostaa itseäni nauttimaan elämästä ihan oikeasti tässä ja nyt?
Mun sanakirjassani katkeruus tarkoittaa vihantapaista tunnetta, että on tullut kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti. Kuka sua on kohdellut epäoikeudenmukaisesti? Mielestäni kuulostaa siltä, että olet itse henk. koht. tehnyt vääriä valintoja.nastamuumio kirjoitti:Hmm. En nyt tiiä, kuuluisko tää tänne vai Shrinkiin ja jos jälkimmäiseen, niin mihin siellä, mutta siis kumminkin, sain eilen kuulla vaikuttavani vähän katkeralta, ja ehkä sellainen vähän olenkin. Siksi kysyisinkin, miten katkeruudesta pääsee eroon?
Älä nyt hyvä ihminen mene jatkamaan opintojasi, jos et edelleenkään tiedä, mitä haluat. Tuskin olo helpottaa, jos opiskelet muutaman vuoden lisää ja sitten olet taas samassa pisteessä.
Mikset menisi töihin? Töitä saa aina.
Joo, ensin mä olinkin yllättynyt ja tyrmistynyt, kun sain tietää vaikuttavani katkeralta, koska eihän tuollaista ole kiva kuulla, mutta sitten tutkailin sisintäni ja löysin tuollaista tyytymättömyyttä itseeni.NuoriD kirjoitti: Mun sanakirjassani katkeruus tarkoittaa vihantapaista tunnetta, että on tullut kohdelluksi epäoikeudenmukaisesti.
Esimerkiksi opettajakoulutukseen mä en tällä hetkellä lähdekään, koska sen jättäisin melko mahdollisesti jälleen kesken, koska se ei vaan niin kiinnosta, mutta kulttuurintuottamishommat kiinnostais kyllä ja työvoimatoimiston uraneuvojapsykologin mielestä olin tuota pohtinut ihan hyvin ja realistisesti. Ja jos mun kiinnostus sitä kohti pysyy ens kevääseen asti, niin sitten haen kyllä sinne.NuoriD kirjoitti:Älä nyt hyvä ihminen mene jatkamaan opintojasi, jos et edelleenkään tiedä, mitä haluat. Tuskin olo helpottaa, jos opiskelet muutaman vuoden lisää ja sitten olet taas samassa pisteessä.
Just tällä hetkellä ei ihan niin hirveän helposti, mutta haku on päällä.NuoriD kirjoitti:Mikset menisi töihin? Töitä saa aina.
Tuottajan tehtävä kait on hoitaa ja valvoa rahoitusta? Vai? Onko tuo sinulle oikea ala?nastamuumio kirjoitti:kulttuurintuottamishommat
Humakin sivuilla lukee, että "kulttuurituottaja voi erikoistua esim. taloushallintoon, tiedottamiseen, markkinointiin ja myyntiin tai taiteelliseen tuottamiseen. Silti perusasiat tulee hallita kaikilta tuottamisen osa-alueilta". Eniten mua kiinnostais kulttuurialan tiedottamishommat, mutta oon myös ihan kohtuuhyvä numerotarkkuuden kanssa, ja kyllä mussa olis ihmistä olemaan myös se tylsimys, joka sanoo taitelijalle, että millä ihmeen rahalla se nytkin taas jonkin hihhuliprojektin kuvittelee tekevänsä. Luin jonkin aikaa sitten Me Naiset -laatujulkaisusta jutun aikuisista alanvaihtajista, ja siinä oli yks entinen ekonomi, joka vaihtoi kulttuurintuottajaksi ja oli töissä just kulttuurikeskuksen tiedottajana.NuoriD kirjoitti: Tuottajan tehtävä kait on hoitaa ja valvoa rahoitusta? Vai? Onko tuo sinulle oikea ala?
-
- Kitisijä
^ Mun ystäviin kuuluu eräs erittäin pätkätöinen ja hyvin usein työtön kulttuurintuottaja. Senkin pitäs varmaan vaihtaa alaa.
-
- Kitisijä
Taas on draamaa meidän huushollissa. Supistuksistaan väsynyt muijani pillahti lohduttomaan itkuun, kun emme saaneet asennettua vavvan turvakaukaloa autoon. Syynä oli turvavyön lukittuminen lähempänä äärisäätöasentoaan siten, että löysiä ei anna. Kysymys kuuluukin, mistä vitusta tämä johtuu? Ja voiko asialle tehdä jtk? Oikein vastanneiden kesken arvon voittajalle virtuaaliset ePullakahvit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Muijan pimahtaminen vai turvavyön lukittuminen?Ylermi Ylihankala kirjoitti: Kysymys kuluukin, mistä vitusta tämä johtuu?
Pimahtelu loppuu kun tenava on noin vuoden ikäinen, tai ainakin korvautuu toisenlaisilla pimahduksilla.Ylermi Ylihankala kirjoitti: Ja voiko asialle tehdä jtk?
Turvavyöt tuppaavat tekemään tuollasta turvakaukaloa asennellessa. Ainakin mun molemmissa autoissa. Se korjaantuu kun niitä oppii käsittelemään oikein
-
- Kitisijä
Aika hyvä perussääntö myös pillahduksiinbliss kirjoitti: Se korjaantuu kun niitä oppii käsittelemään oikein
-
- Kitisijä
Kuulin tähän erilaisen naisnäkökulman. Nimittäin muija oli jo testannut veljensä autoonsa kaukaloa, ja homma oli pelittänyt täysin. Kuulemma mun Avensis on nyt aivan paska auto. Koittakaahan hyvät arvon neidit jo päättää mikä on kantannebliss kirjoitti:Se korjaantuu kun niitä oppii käsittelemään oikein
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Raskaana olevan naisen kanta eroaa meidän raskaushormoonittomien kannasta lähes poikkeuksetta. Luulis sun jo oppineen...
Viimeksi muokannut Vesper, 05.06.2009 14:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.