Ei huono ollenkaan! Ehkä mä vielä selätän tän...bliss kirjoitti:Maustetuilla kivennäisvesilläVesper kirjoitti:milläs mä nyt blandaan?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ai että dokatessa pitää säästellä kaloreita tai aivoja makeutusaineilta?
Sit kyl jätän dokaamiset väliin
Sit kyl jätän dokaamiset väliin
-
- Kitinän uhri
Kossuvissy on ykkönen. Limppareita tulee käytettyä vain juodessa rommi- ja menkkakolaa.
Älä löi! En ole hurrit!
-
- Kitisijä
Miks noissa Diilin jaksoissa pudotettu tyyppi ottaa aina matkalaukkunsa takapenkille? Onko niillä takakontissa ruumiita? Trumpin peruukkeja? Ex-vaimoja?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Hyvä että heräsit tässä asiassa. Nuo ovat itse saatanasta. Mä heräsin kun kroppa alkoi ilmoittamaan, että suussa maistuu pahalle aspartamiinin jne käytön jälkeen. Nyt ei mene kevyitä limuja käytännössä ollenkaan ja muitakin vain kyläillessä.Vesper kirjoitti:Miten pääsis makeutusaineiden käytöstä eroon?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Join tänään Diet Dr.Pepperin
Mutku se tuli automaationa enkä tajunnut asiaa vasta kun jo avattuani tölkin, en voinut enää vaihtaa!!1
Mutku se tuli automaationa enkä tajunnut asiaa vasta kun jo avattuani tölkin, en voinut enää vaihtaa!!1
Kun iPhone tilttaa, miten sen saa rebootattua?
-
- Kitisijä
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
^ En, vaan eukon siskolla on semmonen.
Mut voisin kyl ostaa, jos niitä kaupasta sais. Nokian OVI-palvelun launchin ja sen myöt Widgettien käytön loppuminen ketuttaa sen verran että jo sitä joutas kapulamerkkiä vaihtamaankin..
Mut voisin kyl ostaa, jos niitä kaupasta sais. Nokian OVI-palvelun launchin ja sen myöt Widgettien käytön loppuminen ketuttaa sen verran että jo sitä joutas kapulamerkkiä vaihtamaankin..
Onks millään puljulla tällä hetkellä mitään houkuttelevaa mobiililaajakaistatarjousta? Siis matkapuhelinverkossa toimivaa.
Tuota, sanotaanko niin, että jos joku antaa teille lastenvaatteita "kun ei meillä ole niille enää käyttöä, ottakaa te" lauseella höystettynä... Niin ymmärrättekö te sen niin, että niitä vaatteita pitää säilyttää niin kauan kun haluavat kledjut takaisin? Pienoinen kyrpä taas otsassa. Jo kahteen kertaan samalta taholta pyydetty takaisin osaa annetuista vaatteista. Tietysti olen vienyt osan Uffille ym. jos ei ole ollut käyttöä tai liian pieniä.
Hmm. Tuli eräs mielenkiintoinen duunipaikka vastaan. Haku on kuitenkin voimassa vielä muutaman viikon. Kannataako hakemus laittaa sisään viikkoja ennen haun loppumista, vaiko vasta noin viikko ennen hakuajan päättymistä?
Vai onko tuolla vittujenkaan merkitystä?
Vai onko tuolla vittujenkaan merkitystä?
-
- Kitisijä
Sama kuin vaippojen kanssa: jos ei ollut puhetta lainaamisesta vaan antamisesta/ottamisesta, niin antajan moka jos tarkoitti vain lainata. Ainakin meidän suvussa on ollut jo vuosisatojen ajan tapana että kun lastenvaatteita luovutetaan seuraavalle tarvitsijalle, päätös on lopullinen ilman valitusoikeutta.Rouva Pupu kirjoitti:Tuota, sanotaanko niin, että jos joku antaa teille lastenvaatteita "kun ei meillä ole niille enää käyttöä, ottakaa te" lauseella höystettynä... Niin ymmärrättekö te sen niin, että niitä vaatteita pitää säilyttää niin kauan kun haluavat kledjut takaisin? Pienoinen kyrpä taas otsassa. Jo kahteen kertaan samalta taholta pyydetty takaisin osaa annetuista vaatteista. Tietysti olen vienyt osan Uffille ym. jos ei ole ollut käyttöä tai liian pieniä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
^Näin mäkin oon käsittänyt. Mun tuttavapiirissä osoitetaan ne kamat erikseen jos haluaa tosiaan jotain vielä takas kun niille ei ole käyttöä.
-
- Kitisijä
Juu ei tunnu olevan tarjouksissa eroja ei.McJanne kirjoitti:http://saunalahti.fi/gsm/gsmdatapaketti.phpManaaja kirjoitti:Onks millään puljulla tällä hetkellä mitään houkuttelevaa mobiililaajakaistatarjousta? Siis matkapuhelinverkossa toimivaa.
Kaikilla puljuilla on käsittääkseni kyllä about sama tarjous.
Semmoinen pointti vielä että otin aikoinaan DNA:n mokkulan hitaimman 384 kbit/s nopeuden, ja noin mutuna tuntuu etteivät ainakaan yleensä erityisemmin rajoita nopeutta. Pitäisi kai vielä ajaa joku download-testi etten ihan puhu peetä, mutta jos muka rajoittavat, yllättävän nopealtahan tämä 384 kbps sitten tuntuu, esim. youtuubien latauksessa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Eikö mulla oikeasti ole missään neulaa ja pientä langanpätkää? Napittomat housut ovat vähän ankeat.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pöksyt alas vaan.aasi kirjoitti:Eikö mulla oikeasti ole missään neulaa ja pientä langanpätkää? Napittomat housut ovat vähän ankeat.
-
- Kitisijä
Saako tikkejä raapia jos niitä kutittaa hemmetisti...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Mista voin ostaa pelipaidan, jossa olisi suomenlippu, Jussi Jaaskelaisen nimi ja jonka saisi tilattua Maltalle? Pelipaidat.com:ssa ei ole.
Lukollinen lääkekaappi!! Mistä edullisesti, helposti ja tänään?
Mitä maksaa putkiremontti neliötä kohden -60-luvun alussa rakennettuun taloon?
-
- Kitisijä
^ 400- 700 euroa per neliö
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.