Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mikä on kylläisen sokerivesiliuoksen tiheys huoneenlämmössä?
Wikipedia ei ole vielä riittävän hyvä, tai sitten oon unohtanut liikaa (riittävästi) kemiasta.
Wikipedia ei ole vielä riittävän hyvä, tai sitten oon unohtanut liikaa (riittävästi) kemiasta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kannatti! Ja sain kyllä komian pokaalin.Xiberia kirjoitti:Kannattiko lähteä?Manaaja kirjoitti:Enks mä jo vois kuolla, pliis?
EDIT: Saitko sä edes jonkun palkinnon sijoituksestasi?
Väärin.Suvinen kirjoitti:Ja ennen pitkää komean mahahaavan.Manaaja kirjoitti:Kannatti! Ja sain kyllä komian pokaalin.Xiberia kirjoitti: Kannattiko lähteä?
EDIT: Saitko sä edes jonkun palkinnon sijoituksestasi?
-
- Kitisijä
Mitkäs amatöörien kisat nää oli?Manaaja kirjoitti:Enks mä jo vois kuolla, pliis?Manaaja kirjoitti:Kuolenksmä?
ei mitään ilmoitusta missään?
No voittiko joku turkulainen sen?
Niin, kuinka monta kappaletta habeneeroa vaaditaan menstyneeseen osanottoon?
Pyyhin Netikettiin..
Polttelun aiheuttaa kipureseptoreihin kiinnittyvät kapsaikinoidi-alkaloidit, jotka huijaavat kipureseptorit "on"-asentoon. Eli toisin sanoen aiheuttavat väärän hälytyksen. Mitään tuhoa siellä ei tapahdu, vaikka kipua tuntuu. Vaan koska elimistö kuvittelee että nyt on ongelmia kyseessä, se erittää endorfiinia joka lievittää kipua ja aiheuttaa humalluttavan tunteen, sekä kiihdyttää aineenvaihduntaa ja pintaverenkiertoa erityisesti alueilla, joissa tätä kiputuntemusta aistitaan. Siksi sillä on helposti ehkäisevä ja parantava vaikutus esim. vatsahaavaan ja muihinkin solumuutoksiin, jotka vaativat elimistön välittäjäaineita liikkeelle. Se siis potkaisee elimistön paikalliset korjaustoimenpiteet käyntiin ilman että mitään korjattavaa todellisuudessa on. Siksi se nopeuttaa mahdollisten paikallisten oikeiden soluvaurioidenkin korjaamista.Suvinen kirjoitti: Mhhmm. Mikäs sen vatsan polttelun sitten aiheuttaa? Kyllä mun on ainakin kehoitettu välttäämään voimakkaasti maustettuja ruokia tunnetusti heikon vatsani vuoksi. Ei sillä että sitä neuvoa juurikaan noudattaisin..
Ei tarvitse maksaa. Nykyään tarvitsee tv-luvan ainoastaan jos on katselukuntoinen tv-vastaanotin.Suvinen kirjoitti:Eihän televisiolupatarkastajaa tarvitse päästää sisälle? Meillä kävi tarkastaja miehen ollessa yksin kotona, ja mieheni alkoi vittumaiseksi eikä päästänyt sisään. Ärsytti kuulemma tarkastajan naama ja asenne. Ei myöskään luovuttanut sotun loppuosaa eikä allekirjoittanut tarkastajan tyrkyttämää lappusta. Viikon päästä kolahti kirje, jossa kehoitettiin tekemään televisiolupahakemus tai muu selvitys, tai sakko rojahtaa. Tehtiin selvitys, jossa kerrottiin että töllö on vaan ei viritintä ja töllöä käytetään tietokoneen monitorina ja dvd:n katseluun. Voiko ne tuon perusteella vain sanoa, että "puhut paskaa" ja lyödä sakot? Mun käsittääkseni ei, jos kerran tarkastaja ei ole sisällä käynyt ja laitteita tarkastanut. Lähinnä kysyn, että kannattaako tappelu aloittaa vai luovuttaa suosiolla.
Kotietsintäluvan voi saada ainoastaan, jos epäillään rikoksesta, josta voi saada 6 kk vankeutta ja luvattomasta tv:n katselusta ei voi saada.
Kenenkään ei tarvitse todistaa, että kotona ei ole tv:tä.
Kuuluuko töissä olla enimmäkseen tylsää?
Kyllä. Jos töitä tehtäisiin huvikseen, siitä ei maksettaisi palkkaa.nastamuumio kirjoitti:Kuuluuko töissä olla enimmäkseen tylsää?
Jotkut ihmiset väittävät silti pitävänsä työstään. Valehteleeko ne?NuoriD kirjoitti: Kyllä. Jos töitä tehtäisiin huvikseen, siitä ei maksettaisi palkkaa.
Joko ne valehtelee tai sitten ne on muuten ihme sarjakuvahahmoja.nastamuumio kirjoitti: Jotkut ihmiset väittävät silti pitävänsä työstään. Valehteleeko ne?
-
- Kitisijä
Äärimmäisen harvinaista jos totta puhuvat. Sellaista kokeakseen pitää olla joko idiootti junttipöljä, tai superoidi, joka on onnistunut järkkäämään että hänelle maksetaan siitä, mitä haluaa tehdä. Ehkä monet taiteilijat tai muusikot ovat sellaisia, tai niistäkin useimmat on olleet köyhiä. Tosin joo, enemmistö ihmisistä lienee synnynnäisiä työmuurahaisia, jotka nauttii vaikka kirjanpitäjänä laskemassa muiden rahoja.. Daa, ei sittenkään "äärimmäisen harvinaista" Ja jos ei niin ole vajakkisopeutuja, sitten vituttaa koko iän.nastamuumio kirjoitti:Jotkut ihmiset väittävät silti pitävänsä työstään. Valehteleeko ne?NuoriD kirjoitti: Kyllä. Jos töitä tehtäisiin huvikseen, siitä ei maksettaisi palkkaa.
P.S. Panisin sinua.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Mihin tarkoitukseen?Bhven kirjoitti:Voiko kravatin sijaan käyttää wunderbaumia?
No sehän riippuu tuoksusta... Ja Daven tavoin, mihin tarkoitukseen?Bhven kirjoitti:Voiko kravatin sijaan käyttää wunderbaumia?
-
- Kitisijä
Kuulostaa tyylikkältä. =)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Miksi täällä on taas noin paljon vieraita?
Kun ei jaksa aina kirjautuaRouva Pupu kirjoitti:Miksi täällä on taas noin paljon vieraita?
-
- Kitisijä
Ne ettii Blanca [sic] Vlasicia.Rouva Pupu kirjoitti:Miksi täällä on taas noin paljon vieraita?
Mitä, mitä. Vieraita oli yli 40, eihän täällä edes ole niin paljon kirjoittajia tai lukijoita :Dbliss kirjoitti:Kun ei jaksa aina kirjautua :]Rouva Pupu kirjoitti:Miksi täällä on taas noin paljon vieraita?
-
- Kitisijä
Elcokaan ei estäisi raskaana olevaa naista tulemasta ammutuksi?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
aasi kirjoitti:Ne ettii Blanca [sic] Vlasicia.Rouva Pupu kirjoitti:Miksi täällä on taas noin paljon vieraita?
Ei ainakaan mun kuukkeli ohjaa tänne:
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=Blanca+Vlasic&meta=
Most users ever online was 56 on 20.08.2009 22:29
Miksi?
-
- Kitisijä
Kokeile kuvahakua, siellä on ainakin mulla nyt kerran yksi kitina.net.NuoriD kirjoitti: Ei ainakaan mun kuukkeli ohjaa tänne
Sieltä ne tiensä ainakin eilen tänne löysi.
kato kato, Pertille kuuluu kunnian kityn lipun kantamisestaaasi kirjoitti:Kokeile kuvahakua, siellä on ainakin mulla nyt kerran yksi kitina.net.NuoriD kirjoitti: Ei ainakaan mun kuukkeli ohjaa tänne
Sieltä ne tiensä ainakin eilen tänne löysi.
linkki
-
- Kitisijä
Väärinkirjoituksestakin voi olla joskus hyötyä.
Huvikseni kyselin. Ehkä johonkin vappuasuun vois toimia.NuoriD kirjoitti:Mihin tarkoitukseen?Bhven kirjoitti:Voiko kravatin sijaan käyttää wunderbaumia?