Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
^
Luulin, että jo RadioNova riittää tohon.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Radio Novaa ei tueta. Tai mitään muutakaan kanavaa, joka soittaa omaa tunnariaan joka väliin ja jonka juontajat kiljuvat omaa nimeään joka saamarin mahdolliseen rakoseen!!!Pulkannaru kirjoitti:^
-
- Kitisijä
^
ei mulla Nova soi, eikä Radio Suomikaan.
Lähinnä surffailua 'päivän parasta tarjousta' etsien. Tai sit levy pyörii.
ei mulla Nova soi, eikä Radio Suomikaan.
Lähinnä surffailua 'päivän parasta tarjousta' etsien. Tai sit levy pyörii.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Kyllähän nuo opiaatit pitkässä käytössä voivat olla addiktoivia. Addiktion mahdollinen synty on tietysti kiinni käyttäjästä. Jos hoidetaan voimakasta kipua, niin addiktiota ei yleensä synny, vaan jos kipu saadaan hoidettua pois, poistuu lääkkeen tarvekin.Gat kirjoitti: Sinulta haluaisin kysyä mitä haittavaikutuksia enoni jäämistön opiaateilla Oxynorm ja Oxycontin muka on ja miten niitä saisi lisää? En usko addiktioon ja kröhm.. luulisin että vaikutus on addiktoimaton, päätä sekoittamaton ja kunhan vähän ahistusta lieventävä vähemmin haitoin kuin alkoholi. Nyt minulla niitä ei siis ole ollut aikoihin.. köh..
Sinulla kun tarve olisi henkistä laatua, niin uskon, että addiktion kehittymisen vaara olisi olemassa. Olet ilmeisesti tällä hetkellä alkoholi addikti, eli sinulla selkeästi on taipumusta addiktioon. En suosittele.
Vaikea sinun niitä varmaankin olisi laillisesti saadakin. Aika harva lääkäri lähtisi kirjoittamaan yo. lääkkeitä ilman selkeää diagnoosia.
En suostu uskomaanbliss kirjoitti:On.NuoriD kirjoitti:Onko noloa, jos Duran Duran kuulostaa hyvältä?
Elcon mp:ssäkin on Duran Durania. Elco, tule apuun!
Duran Duran on hyvä ja peittoaa kevyesti suurimman osan nykypäivän radiopaskasta. Tekivät parhaan biisinsä vasta 90-luvulla, mutta kyllä kasariosastoltakin löytyy paljon kovii hittei. Aina välillä soi Greitest Hits täälläkin.NuoriD kirjoitti:En suostu uskomaanbliss kirjoitti:On.NuoriD kirjoitti:Onko noloa, jos Duran Duran kuulostaa hyvältä?
Elcon mp:ssäkin on Duran Durania. Elco, tule apuun!
Varmaan blogiini joskus kirjoitin siitä, kun kävin Thaikuissa eka Suomesta ja sitten Ausseista. Ekalla kerralla perskärpänen huuteli 30m päästä, että "terveterve, mitä kuuluu"; tokalla kerralla perskärpäsen broidi huuteli 30m päästä, että "g'day mate". Olin kerta kaikkiaan ällistynyt.Rouva Pupu kirjoitti:Minkä takia suomalaisia luullaan niin usein saksalaisiksi ulkomailla.
Varmaan fiksuna miehenä tai googlettajana olet jo selvittänyt, että nuo aineet ovat ainakin yhtä voimakkaita kuin morfiini, potentimpia kuin vaikkapa paljon narkattu Subutex, eivätkä käytännössä juuri jää heroiinille. Puhutko nyt ihan tosissasi siis ettet usko addiktioon? Kuten ND tuossa sanoikin, niin vaikeaa addiktiota harvoin kehittyy kivun hoidossa, muuten kyllä. Fyysinen riippuvuus on näissä sitä paitsi pieni ongelma, se hoituu viikossa parissa. Henkinen kestää helposti lopun elämää. Mainitaan nyt vielä sana toleranssi sitten, se annos mikä tänään toi euforian, auttoi ahdistukseen tai vei kivut, ei enää huomenna tai viikon päästä teekään. Vittumainen juttu sekin.Gat kirjoitti:Sinulta haluaisin kysyä mitä haittavaikutuksia enoni jäämistön opiaateilla Oxynorm ja Oxycontin muka on ja miten niitä saisi lisää? En usko addiktioon ja kröhm.. luulisin että vaikutus on addiktoimaton, päätä sekoittamaton ja kunhan vähän ahistusta lieventävä vähemmin haitoin kuin alkoholi. Nyt minulla niitä ei siis ole ollut aikoihin.. köh..
Haluaisitko todella lähteä tuolle tielle? Laillisin keinoin sinne on onneksi aika lailla vaikeaa päästäkään. Ylläoleva selittelysi kuulostaa aika pahalta itsepetokselta, tietämättömyyteesi en usko.
Jos olisin Gattaca niin näkisin opiaattiaddiktion niin merkittävänä elämänlaatua parantavana tekijänä, että ryhtyisin siihen ilman muuta.
Miks tänne on yhtäkkii tullu näin pali uussii käyttäjii? Ja elco, missä sun blogi on, missä sitä voi lukea?
-
- Kitisijä
Kertokaapa miksi Rouva Pupu on kirjoittanut nyt paljon viime minuutteina ja kenestä Rouva Pupu pitää täällä eniten?
Minä luulen tietäväni vastaukset, mutten tällä kertaa ole aivan varma. Siksi tarvitsenkin apua omassa ajatusmaailmassani.
Terveisin
Aito Stadinjotakin
Herra Rusakko
Minä luulen tietäväni vastaukset, mutten tällä kertaa ole aivan varma. Siksi tarvitsenkin apua omassa ajatusmaailmassani.
Terveisin
Aito Stadinjotakin
Herra Rusakko
-
- Kitisijä
Myös Davelle.Zeb kirjoitti:Haluaisitko todella lähteä tuolle tielle? Laillisin keinoin sinne on onneksi aika lailla vaikeaa päästäkään. Ylläoleva selittelysi kuulostaa aika pahalta itsepetokselta, tietämättömyyteesi en usko.
Relatkaa.
Nyt niitä ei minulla siis ole koska katosivat pötsiini, enkä uusia saa enkä tarttekaan.
Lain mukaan kai tuollaiset pitäisi hävittää tai viedä apteekkiin, mutta mitäs sitä hyvää kamaa haaskaamaan Järkevintä olisi ollut säästää salaiseen kotiapteekkiin siltä varalta, jos vaikka yksin tunturissa katkaisen koipeni.
Tuli kuitenkin kokeiltua ne paketinjämät. Myönnän yli enoni annostuksenkin, parina iltana. Jäin vain miettimään, että mikä siinä niin kova juttu huumeena olisi. Kohtuullinen vitutuksen laantuminen kyllä, muttei euforiaa tai kukkuuhallusinaatiota tai mitään psykoottista tai psykedeliaa. Korkeintaan keskittymiskyky vähän meni, kun aamuöisin Stargaten uusintoja katsoin. Hikoilua ehkä.
Mutta silleen paljon lempeämmän ja terveellisemmän tuntuista kuin viina, ei minkäänlaista krapulaa eikä ainakaan noiden kaa vielä addiktion tunnetta.
Mutta loppu on ja uusia en saa ja diilereitä en etsi ihan tuon takia
Kunhan utelin että mitä myrkkyä ne on.
EDIT: Mitäs muuten on "Doxal"?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
-
- Kitisijä
Saanen sanoa henkilökohtaisen ajatukseni jonka mukaan Gat ei puhu totta. En usko sinun, Poikuus, olevan yhtään tuollainen riskikokeilija.Terveydellä leikkijä. Ei ole. Myöntäisit asian joka on vain draamanhakua!Gat kirjoitti:Myös Davelle.Zeb kirjoitti:Haluaisitko todella lähteä tuolle tielle? Laillisin keinoin sinne on onneksi aika lailla vaikeaa päästäkään. Ylläoleva selittelysi kuulostaa aika pahalta itsepetokselta, tietämättömyyteesi en usko.
Relatkaa.
Nyt niitä ei minulla siis ole koska katosivat pötsiini, enkä uusia saa enkä tarttekaan.
Lain mukaan kai tuollaiset pitäisi hävittää tai viedä apteekkiin, mutta mitäs sitä hyvää kamaa haaskaamaan Järkevintä olisi ollut säästää salaiseen kotiapteekkiin siltä varalta, jos vaikka yksin tunturissa katkaisen koipeni.
Tuli kuitenkin kokeiltua ne paketinjämät. Myönnän yli enoni annostuksenkin, parina iltana. Jäin vain miettimään, että mikä siinä niin kova juttu huumeena olisi. Kohtuullinen vitutuksen laantuminen kyllä, muttei euforiaa tai kukkuuhallusinaatiota tai mitään psykoottista tai psykedeliaa. Korkeintaan keskittymiskyky vähän meni, kun aamuöisin Stargaten uusintoja katsoin. Hikoilua ehkä.
Mutta silleen paljon lempeämmän ja terveellisemmän tuntuista kuin viina, ei minkäänlaista krapulaa eikä ainakaan noiden kaa vielä addiktion tunnetta.
Mutta loppu on ja uusia en saa ja diilereitä en etsi ihan tuon takia
Kunhan utelin että mitä myrkkyä ne on.
EDIT: Mitäs muuten on "Doxal"?
Vihaista vastausta en toivo koska olen leimannut tämän mielipiteeksi.
Vaikenemisen katson olevan myöntyminen, koska vain myöntyjä ei halua edes nähdä mielipidettäni!
Silti olen aikatavalla Poikuusfan vaikka ikinä en voi olla varma mikä hän on poikiaan. Jokatapauksessa tuo tyyli, jossa hän ei ikinä saa sitä "p...a" on nähdäkseni aika selvää populismia. On ihan selkeää, että kaikenlaiset miehet saavat naista. Kysymys on minkälaatuista naista. Se on toki eri asia. Mutta naisia on tasollisesti ihan maan alta huippuun ja paljon! Jos itse haluaa naista niin kyllä totisesti saa se kaikkein kamalin mieskin, ja Poikuus on sellaisesta valovuoden päässä.
Mutta se, että hän on taitava sanankäyttäjä ja draamantuntija ja sikäli älykäs, sitä ei ole vastaanväittäminen. Ja sillä on Kitinässä arvo, vaikka itse substanssi olisi valhetta!
Tämän postauksen laittoi kaikkien Kitinän osakkaiden yhteisesti omistama
OY STADINARSKAN JUTUT AB
toimitusjohtaja Arskis Van Arskalainen-Turskalainen-Jotakin-Nehemiah
No ku jos googlettaa seksifantasiaa, dildoa, anaalipamautinta, strippibaaria, eri opiaatteja tai kertakäyttövaippaa niin tää tulee varmaan netin ygösenä.Rouva Pupu kirjoitti:Miks tänne on yhtäkkii tullu näin pali uussii käyttäjii? Ja elco, missä sun blogi on, missä sitä voi lukea?
En päivitä blogia enää, mutta Austraalianaikani löytyvät dokumentoituna tämänkin viestin alaaoikealla olevasta "www"-namiskuukkelista.
Miks miehet vonkaa seksin jälkeen numeroo? Vaikka sanonki suoraan että aktin jälkeen voit lähtee menee ilman mitään sen kummempaa tarvetta uudelle tapaamiselle. Mitä ne sillä numerolla?
Ja miks ne heppuset kenen kanssa on vaan jutellut mukavia baarissa pari tuntia, ois kenties kiva tavata uusiks, vonkaa numeron mutta ei kuitenkaan soita?
En tajuu.
Ja miks ne heppuset kenen kanssa on vaan jutellut mukavia baarissa pari tuntia, ois kenties kiva tavata uusiks, vonkaa numeron mutta ei kuitenkaan soita?
En tajuu.
-
- Kitisijä
No ainakin jos sexi on ollu miehestä hyvää, voi tehdä mieli päästä uusintakierrokselle. Tai jos ne on vaix ihastunu tai jodis?
Prepare for the worstest.
No mut miks ne kenen kanssa on vaan jutellut baarissa, haluu numeron eikä sit soita?
En mä ainakaan pyydä kenenkään numeroo ellen ihan oikeesti ota siihen sit yhteyttä.
En mä ainakaan pyydä kenenkään numeroo ellen ihan oikeesti ota siihen sit yhteyttä.
-
- Kitisijä
Et tajuu?Stinky kirjoitti:Miks miehet vonkaa seksin jälkeen numeroo? Vaikka sanonki suoraan että aktin jälkeen voit lähtee menee ilman mitään sen kummempaa tarvetta uudelle tapaamiselle. Mitä ne sillä numerolla?
En tajuu.
Siis tottakai aivan luonnollisesti ainakin mies haluaa uudestaan. Voiko tämä ikinä olla jotenkin outoa? Tottakai pyydetään numeroa.
SENSIJAAN minua kummeksuttaa miksi sinä et halua niiltä enemmän seksiä, vaan toteat ikäänkuin vakiosti sanovasi että sitten mennään ilman sen kummempaa tarvetta uudelle tapaamiselle. Miksi kummassa? Onko ne miehet aina huonoja?
Ei mies tällaista oikeasti tajua, eikä se nyt kovin loogista käytöstä ole, vaikka olisikin tavallista naisilta.
Miksi heppuset ei soita? En tiedä missä ihmeessä naisten ajatukset tai uskomukset lienee olevan kun he eivät tunnu ymmärtävän mikä miehiä kiinnostaa,mitä miehet katselevat ja mitä miehet ajattelevat ja MIKSI miehet jotain tarjoavat tai miksi miehet juttelevat?
Kannattaisi miettiä miksi normaali mies ei juttele jollekin toiselle miehelle , jolla on yhtä vähän yhteistä tälle kun jollakin naisella, asioitaan esim. baarissa.
Jos tämä nyt aivan pöyristyttävä uutinen on naisille niin tässä sitä on eli ihan lähes 100% kaikkeen tekemiseen naisia kohtaan on syynä seksi. Meni mies sitten kassajonoon jossa nainen. Puhui mies sitten ravintolapöydässä naiselle. Hymyili mies sitten tai pikkuisen flirttaili naiselle. Vitsaili mies naiselle kahvipöydässä. Mies katselee hyvin rasvaisin ajatuksin naisen vartaloa aina. Koskaan, EI KOSKAAN jää naisen intiimit paikat huomiotta. Tietynlainen pukeutuminen huomioidaan aina rohkaisuksi. Tarjoamiset ilmanmuuta ovat pelkkää seksinvongunnan alkujuttuja. kaikki tekeminen miehellä tähtää saalistukseenö
Voi pelkistetysti sanoa, että koko miehen elämä tähtää saalistukseen. Ellei naisia olisi, ei käytännössä miesten kesken paljoa tappeluitakaan olisi.
Miesten mielessä on usein ajatuksissa raha ja toimeentulo, mutta mitä he todellisuudessa arvostavat. Rahalla hankittua hyvää oloa.
VANHEMPANA kuvaan tulee tosiasiassa mukaan myös terveyden arvostus, mutta todennäköisesti entistä katkerampi halu saada nuoria naisia.
Tytöt! Miehen osa on kaikkea muuta kuin helppo. JOS TEILLÄ on varaa sanoa, että tämä on sitten tässä ja voit mennä, niin miksi kummassa mies sitä haluaisi kuulla? Ja juuri tämän vuoksi kun naisten seksuaalisuuden tarve on erilainen kuin miehellä, heidän elämänsä on myös sillätavalla helpompaa kuin miesten, että he oikeasti voivat olla kiinnostuneita myös esim. verhojen väristä. Miksi sitten yksikään mies tuskin innostuu tuollaisista. Koska verhojen väti merkitsee heille 0,0003 % tärkeyttä kun seksi naapurin tytön kanssa tod. näk. olisi suuri kiinnostuksen kohde. Jos naiselle olisi tällainen kiinnostuksen kohde OIKEASTI, siis seksi kiinnostaisi, ei hän voisi ikinä olla kiinnostunut verhojen väristä!!!
MIETTIÄ pitää hiukan. Ei saa luulla, että miehet ovat kivoja sillee juttelemaan ja eivät näe sinun pemppuasi niin heti ensinäkymältä. Ei saa ajatella että keveriporukassa Tukholmaan jokin mies siinä vaan kaverina on naisten kanssa. Tietäkää nyt se, että ne haluavat naista sänkyynsä.
Se ei ole paha asia, mutta se on likipitäen naurettavaa ettei naiset halua ymmärtää mitä mies ajattelee. Mikä olisi miehen ykköstoive ja haave erittäin usein ja lähes aina. No ihan oikein, saada joka päivä uusi neitsyt itselleen. Oliko iljettävää? Ehkä, ja voi olla ettette usko,mutta please, miehet, vahvistakaa tämä!
MINÄ ITSE, siis Stadinarska, olen oikeasti hieman poikkeus, koska haluan nähdä ihmiset ihmisenä ja pakolla pyrin siihen, että ajattelen myös seksikkään tytön kanssa jutellessani ihan sitä asiaa. Pyrin siihen, ettei mieleen tule heti fantasiat. Ne vaan tulevat ja sitten pitää koettaa kiemurrella itsensä robotti-ihmiseksi...
Miksi miehet eivät soita kun lupaavat? No, ehkä baari-illalla he eivät ole kehdanneet lähestyä, kun pelkäävät pakkeja. SE ON MIESTEN pahin ominaisuus ja SUURTA IKÄVYYTTÄ tuottava asia. Miehet nimittäin kammoksuvat lähes kuolemaan asti naisten pakkeja!!! Monet oikeasti ehkä kuolisivat ennen kuin nolaisivat itsensä.
TÄSTÄ johtuu typerät puutteet. Minä olen aina ollut itse rohkea ja tiedän ettei se kysyminen tapa, mutta miehen roolille on tämäkin sysätty!
Ymmärtäkää miehiä. Heillä on velvollisuuksia ja tehtäviä ja sitten he saattavat vielä jäädä ilman.
Baari-iltana ei vain ole tullut lähestymisestä mitään eikä nainen ole antanut vihreää valoa tarpeeksi. Siksi mies ei soita. Se on otaksuntani.
TOTTAKAI maailma ei ole ehkä täysin näin mustavalkoinen, mutta HYVIN PITKÄLLE näin. Miehet, jotka pystyvät keskittymään tutkijoina tai suuressa mietintäammatissa ovat aika lailla vapaat jatkuvasta seksin miettimisestä, koska pystyvät keskittymään muuhun.
Oliko vielä kysyttävää? Jos et usko minua niin pyydän kuitenkin uskomaan. Se on vaan näin simppeliä. Mies on muuten luotu ihan samoin kuin nainenkin. Hänessä ei ole luontaista vikaa eikä hänen halunsa ole vääriä koskaan.
StadinSeksiArska
Seksin cool ylijumala
Kun kerran ei mies itseään puolusta kun se on "itkemistä" niin Arska pelastaa oman miespoloinen-sukupuolensa. Kiittäkää miehet edes, että joku puhuu asiaanne ja uhraa hiukan itseäänkin. Pahimmassa tapauksessa minä olen norattu kolminkerroin ja todellisuudessa minua luetaan kolminkerroin, heheh. No tätä en mene sanomaan, mutta on tämäkin hiukan sen suuntaista...
Hymyily loppuun. Keep smiling! Ainiin. Minä olen aina pitänyt naisista. Heidän pehmeästä maailmastaan ja ajattelutavastaan. Olematta silti ollenkaan homo. Minä vain säälin aikalailla miehiä. He ovat niin surkimuksia joskus kun eivät uskalla puolusta yhtään itseään.
On ihan kauheaa kun nuoret miehet jynnäävät rallia yökaudet poikajoukolla ja ryystävät lämmintä olutta ja menevät juoppoputkaan kun todellisuudessa vain tuhlaavat seksuaalisen energiapatoumansa johonkin. Ja VAIN KUN EIVÄT kehtaa sanoa haluaan naiselle. MIKSI maailma on tällainen hiukan tyhmä? En tiedä, mutta itse Jumalana, jos olisin, tekisin ihmisen hieman toisin!
Viimeksi muokannut Stadinarska, 01.09.2009 0:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Mitä päälle ens perjantaina 80-luku teemalla pidettäviin kaverin vaimon 40-kymppisiin?
Niin vanhoja ei itseltä löydy ja jos löytyisi ei lihakset (läskeistä puhumattakaan !!) mahtuis niihin. Joku vanha kapea nahkaskraga taitaa löytyä. Mut mitä prklttä muuta?
Niin vanhoja ei itseltä löydy ja jos löytyisi ei lihakset (läskeistä puhumattakaan !!) mahtuis niihin. Joku vanha kapea nahkaskraga taitaa löytyä. Mut mitä prklttä muuta?
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Mars kirppikselle vaan...Pulkannaru kirjoitti:Mitä päälle ens perjantaina 80-luku teemalla pidettäviin kaverin vaimon 40-kymppisiin?
Mattinykäsfarkut, buutsit tai valkoiset varrelliset nahkalenkkarit tai purkkarit, pizzapaita (siis sellanen kirjava karsee rätti johon voi oksentaa pizzan ilman että siitä jää jälkiä) tai sit valkoinen satiinipaita ja nahkaliivi siihen päälle. Ja naruskraga.
Oumaigaad.
Nii, ja henkselit!! Ota mallia Simo Rantalaisesta!!
Kirjavat salihousutkin käy!
Ja jos pitää olla paremmion pukeutunut, Miami Vice-puku ja ne purkkarit.
Sekin. Kannattaa toki aloittaa vaikka kierrätyskeskuksista =)McJanne kirjoitti:Edellisiin liittyen, olin tiemmä luvannut lähteä kaveriksi heppiksen kaverin häihin ruåttiin, teemana 50-luku.
Hjeleb? Teatteripukimo?
Ollaan vaan kamujen kanssa huomattu että annat pillua tai et, niin tyypeistä 5% on niitä jotka sit oikeesti vaan soittaa. Plussaa niille viidelle prossalle! Hyvin toimittuStadinarska kirjoitti:Värikästä tekstiä
Mulle kävi tossa aikaa sitten niin, että vietin yhen hemmon kanssa aikaa, juttu luisti ja seksikin oli hyvää. Tein kundille selväks että kävi miten kävi, mä arvostan suoraa puhetta ja jos ei nappaa nähdä, niin sanoo sit suoraan. Myönteli kovin ja sanoi olevansa ihminen joka kyllä sit ilmottaa suoraan. Juuh, ei ilmottanut vaan hävis vaan johonki. Kuukauden kuluttua vikasta tapaamisesta tuli viesti tyyliin "sori".
Tajuuhan sitä tyhmempikin että toista ei kiinnosta jos siitä ei mitään kuulu, mut just tosta jää paska maku.
Eli en edelleenkään tajuu
-
- Kitisijä
^
Kyllä toi homma menee samaan tapan myös naisten suunnalta.
Itse olen kylläkin selvän viestinnän kannalla, ei mitään temppuilua kierrellenkaarrellenvastaamattajättäen.
Kyllä toi homma menee samaan tapan myös naisten suunnalta.
Itse olen kylläkin selvän viestinnän kannalla, ei mitään temppuilua kierrellenkaarrellenvastaamattajättäen.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
^Niin se kyllä joidenkin naisten osalta menee myös. Myönnetään. Mut ei mun.
Kait mä tässä vaan yritän selvittää miesten ja miksei naistenkin ajatusmaailmaa, niiden, kenen ajatusmaailma on niin erilainen kun omani.
Kait mä tässä vaan yritän selvittää miesten ja miksei naistenkin ajatusmaailmaa, niiden, kenen ajatusmaailma on niin erilainen kun omani.
-
- Kitisijä
^
Muutaman parin viime vuoden aikana kaveripiiristäni poistuneiden osalta olen ihmetellyt samaa. Niistä 1 nainen ja 4 'miehiä'. Edellinen lainausmerkeissä koska niiden viime hetkien käytös ei ollut miehen käytöstä. Kaikki lopettivat eri aikoihin yhteydenpidon, ei vastauksia puheluihin/tekstareihin/meiliin.
Tulin siihen lopputulokseen, että olivat (eri tapauksissa) heikon itsetunnon omaavia tai liian ylpeitä (itseään kohtaan) ollakseen kaveri mulle sen jälkeen kun muutin 50 neliön kerrostalokämpästä muutaman kerran suurempaan taloon.
Mielenkiinnolla odotan perjantaita, jolloin ilmeisesti tapaan yhden noista, kai entisistä, kavereista. Mua ei siinä mikään puristele, mut pikkulintujen mukaan sitä asia vaivaa ns kympillä. Voi sitä pikkuista yli 3-kymppistä miestä.
edit:
Sit on tietty niitäkin, jotka nostavat itsensä toisen yläpuolelle. Yksi sellanen on tällä hetkellä kaverina, muistaa mut kyllä kun maailma näyttää nurjanpuolen.
Muutaman parin viime vuoden aikana kaveripiiristäni poistuneiden osalta olen ihmetellyt samaa. Niistä 1 nainen ja 4 'miehiä'. Edellinen lainausmerkeissä koska niiden viime hetkien käytös ei ollut miehen käytöstä. Kaikki lopettivat eri aikoihin yhteydenpidon, ei vastauksia puheluihin/tekstareihin/meiliin.
Tulin siihen lopputulokseen, että olivat (eri tapauksissa) heikon itsetunnon omaavia tai liian ylpeitä (itseään kohtaan) ollakseen kaveri mulle sen jälkeen kun muutin 50 neliön kerrostalokämpästä muutaman kerran suurempaan taloon.
Mielenkiinnolla odotan perjantaita, jolloin ilmeisesti tapaan yhden noista, kai entisistä, kavereista. Mua ei siinä mikään puristele, mut pikkulintujen mukaan sitä asia vaivaa ns kympillä. Voi sitä pikkuista yli 3-kymppistä miestä.
edit:
Sit on tietty niitäkin, jotka nostavat itsensä toisen yläpuolelle. Yksi sellanen on tällä hetkellä kaverina, muistaa mut kyllä kun maailma näyttää nurjanpuolen.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen: