Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Ei se mitään, ei työpaikkamasturbointikaan edellytä orgasmia.
Vastustan turhaa työtä. Jos runkataan niin orkkuun asti, muu on ajan haaskausta.Fcuk kirjoitti:Ei se mitään, ei työpaikkamasturbointikaan edellytä orgasmia.
Höp, lämmittely ei ole koskaan turhaa!NuoriD kirjoitti:Vastustan turhaa työtä. Jos runkataan niin orkkuun asti, muu on ajan haaskausta.Fcuk kirjoitti:Ei se mitään, ei työpaikkamasturbointikaan edellytä orgasmia.
Et osaa ajatella naisen orgasmin kautta. Jos itsensä rajamailla kiusoittelun kesto on N ja orgasmin intensiteetti ja kesto O, niin jos O=1+N*2, niin et voi kuin voittaa. Samoin jos orgasmien määrä lisääntyy exponentiaalisesti intensiteetin ja keston ohella, niin ajanhaaskausta on itse asiassa olla kiusoittelematta.NuoriD kirjoitti:Vastustan turhaa työtä. Jos runkataan niin orkkuun asti, muu on ajan haaskausta.Fcuk kirjoitti:Ei se mitään, ei työpaikkamasturbointikaan edellytä orgasmia.
Sama kuin väittäisi, että gurmeeruoan syöminen on ajanhaaskausta, koska lihapullat ajavat saman asian.
Gurmeeruoan syöminen ON ajanhaaskausta. Pienet piiperrysannokset tekevät vain vihaiseksi.Tiski kirjoitti: Sama kuin väittäisi, että gurmeeruoan syöminen on ajanhaaskausta, koska lihapullat ajavat saman asian.
^^Höps, niitä ruokalajeja kun syö seitsemän niin kyllä se masu tulee täyteenkin. Itse en kyllä viitsi maksaa niistä kaikista.
Seitsemän ehkä riittäisi.Zeb kirjoitti:^^Höps, niitä ruokalajeja kun syö seitsemän niin kyllä se masu tulee täyteenkin. Itse en kyllä viitsi maksaa niistä kaikista.
Savoyssa pari viikkoa sitten söin alkuruokaa edeltävän alkukeiton, alkuruoan, väliruoan, pääruoan ja jälkiruoan ja vieläkin oli nälkä.
Tunnelma oli kyllä mukava ja henkilökunta kohteliasta.
Mutta on se pettymys, kun odottaa innolla pääruokaa ja lautasella on postimerkkipihvi ja pari heinää.
On, ja varsinkin kun kaupasta saa tuon annoksen hinnalla 1,5 - 2 kiloa härän sisäfilettä.NuoriD kirjoitti: Mutta on se pettymys, kun odottaa innolla pääruokaa ja lautasella on postimerkkipihvi ja pari heinää.
Kun täällä nyt on noita lekureita niin kuinka kauan on normaalia menkkailla synnytyksen jälkeen? Muutamat suht normit menkat oli mut nyt ovat kestäneet jo kuukauden, pari päivää oli välissä tällä viikolla?
Ei nyt pääse kyl käymään missään, jos tarvetta, koska tytsää en terveyskeskukseen flunssasten keskel rahtaa.
Ei nyt pääse kyl käymään missään, jos tarvetta, koska tytsää en terveyskeskukseen flunssasten keskel rahtaa.
Mulle rittää puoliskakin. Koska saa tulla noutamaan?McJanne kirjoitti:...ja maalla melkein kokonaisen härän.Kai Nalo kirjoitti:On, ja varsinkin kun kaupasta saa tuon annoksen hinnalla 1,5 - 2 kiloa härän sisäfilettä.
Sanotaan että koko oikea puoli, kun en noista vasureista oikein perusta.McJanne kirjoitti:Kumman pään haluat?
Sekä mut tänne palkannut henkilöstövuokrausfirman täti sekä täkäläinen esimieheni kyselevät koko ajan, miten oon viihtynyt. Mitä ne olettaa mun vastaavan? Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
Ne molemmat haluaa sua.nastamuumio kirjoitti:Sekä mut tänne palkannut henkilöstövuokrausfirman täti sekä täkäläinen esimieheni kyselevät koko ajan, miten oon viihtynyt. Mitä ne olettaa mun vastaavan? Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
Ehkä ei kannata kuitenkaan nyt vastata noin rehellisesti. Heti työsuhteen alussa ei kannata kauheasti nostaa mahdollisia epäkohtia esille, vaikka niitä olisikin.nastamuumio kirjoitti: Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
Nyt kannattaa kertoa miten on mukavaa; työ on kiinnostavaa ja työkaverit mukavia.
Mutta kun ei ole. Tää on tämmöstä, mitä kestän korkeintaan ens syksyyn, eli siiheks, että keksin uuden koulun, jonne hakea, tai jos ei sillä saralla onnista, niin palaan sisulla vanhaan.NuoriD kirjoitti: Nyt kannattaa kertoa miten on mukavaa; työ on kiinnostavaa ja työkaverit mukavia.
Silti. Yleensä ihmiset tykkäävät ihmisistä, jotka tykkäävät (tai esittävät tykkäävänsä) heistä. Vastaavasti jos nyt heti vasta tulleena alat valittamaan, niin..nastamuumio kirjoitti:Mutta kun ei ole.NuoriD kirjoitti: Nyt kannattaa kertoa miten on mukavaa; työ on kiinnostavaa ja työkaverit mukavia.
Nii-in. Tämä on typerä rituaali, että ne ovat olevinaan kiinnostuneita minusta ja minä olen olevinaan viihtyvinäni. Ihan typerää. Tietenkin pelataan tuon pelin sääntöjen mukaan, mutta olisi paljon fiksumpaa, jos eivät kyselisi. Eikö näillä kyselijöillä oo oikeita töitä?NuoriD kirjoitti: Silti. Yleensä ihmiset tykkäävät ihmisistä, jotka tykkäävät (tai esittävät tykkäävänsä) heistä. Vastaavasti jos nyt heti vasta tulleena alat valittamaan, niin..
Ne on käyneet kurssin, jossa on kehoitettu kysymään alaisilta, mitä heille kuuluu.nastamuumio kirjoitti:Nii-in. Tämä on typerä rituaali, että ne ovat olevinaan kiinnostuneita minusta ja minä olen olevinaan viihtyvinäni. Ihan typerää. Tietenkin pelataan tuon pelin sääntöjen mukaan, mutta olisi paljon fiksumpaa, jos eivät kyselisi. Eikö näillä kyselijöillä oo oikeita töitä?NuoriD kirjoitti: Silti. Yleensä ihmiset tykkäävät ihmisistä, jotka tykkäävät (tai esittävät tykkäävänsä) heistä. Vastaavasti jos nyt heti vasta tulleena alat valittamaan, niin..
Ei, ne vaan haluaa nastista. Älä monimutkaista ja kyseenalaista tota guumaa zeksuaalienergyä.NuoriD kirjoitti:Ne on käyneet kurssin, jossa on kehoitettu kysymään alaisilta, mitä heille kuuluu.nastamuumio kirjoitti:Nii-in. Tämä on typerä rituaali, että ne ovat olevinaan kiinnostuneita minusta ja minä olen olevinaan viihtyvinäni. Ihan typerää. Tietenkin pelataan tuon pelin sääntöjen mukaan, mutta olisi paljon fiksumpaa, jos eivät kyselisi. Eikö näillä kyselijöillä oo oikeita töitä?NuoriD kirjoitti: Silti. Yleensä ihmiset tykkäävät ihmisistä, jotka tykkäävät (tai esittävät tykkäävänsä) heistä. Vastaavasti jos nyt heti vasta tulleena alat valittamaan, niin..
En tajuu sua.Tiski kirjoitti: Ei, ne vaan haluaa nastista. Älä monimutkaista ja kyseenalaista tota guumaa zeksuaalienergyä.
Ei se haittaa, ollaan vaan ja nautitaan kun syysmansikat maistuu poks.nastamuumio kirjoitti:En tajuu sua.Tiski kirjoitti: Ei, ne vaan haluaa nastista. Älä monimutkaista ja kyseenalaista tota guumaa zeksuaalienergyä.
En ole erityisesti asiantuntija, mutta kyllähän 1kk kestävä vuoto joka tapauksessa on pitkä. Anemisoidut.Rouva Pupu kirjoitti:Kun täällä nyt on noita lekureita niin kuinka kauan on normaalia menkkailla synnytyksen jälkeen? Muutamat suht normit menkat oli mut nyt ovat kestäneet jo kuukauden, pari päivää oli välissä tällä viikolla?
.
Suositan, että hakeudut lääkäriin jos ei pian lopu.
Käytiin eilen muun shoppailun ohella katsomassa noita tallentavia, ja totta tosiaan tuo elcon suosittelema oli mieleinen. Miehellekin jo ennestään tuttu. Oltais ostettu heti pois, mutta harmillisesti oli bokseja vain antennitalouksiin. Ei ollut aikaa sitten muualle mennä katselemaan. Hinta oli sama paikasta riippumatta, semmoset 250e.
No, kiitos aasille. En tiennyt että tommosta kaistaa on edes olemassa ja otin sen nyt viikon koekäyttöön. On ihan pop olla varuilta olemassa, lataa sitten lisää rahaa jos tarvetta enemmälle on.
Pääasia kuitenkin, että nyt en missannut kumpaakaan sarjaa. Paitsi Mentalist on katsomatta ja kakkoselta tullut virusdokkari.
No, kiitos aasille. En tiennyt että tommosta kaistaa on edes olemassa ja otin sen nyt viikon koekäyttöön. On ihan pop olla varuilta olemassa, lataa sitten lisää rahaa jos tarvetta enemmälle on.
Pääasia kuitenkin, että nyt en missannut kumpaakaan sarjaa. Paitsi Mentalist on katsomatta ja kakkoselta tullut virusdokkari.
-
- Kitisijä
Mä nukahdin eilen kesken ja heräsin just sopivasti loppuratkaisun kohdilla. V*ttu.Rouva Pupu kirjoitti:Paitsi Mentalist on katsomatta
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
^ Tuliskohan nettiin väijyttäväks? En oo perehtyny maikkarin nettitv-tarjontaan... Mentalist katottava tänään boxilta, Harper's valittiin eilen (ja joutu tallentaa Subin Dieetit vaihtoon myös, tykkään!).