Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Fcuk

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ei se mitään, ei työpaikkamasturbointikaan edellytä orgasmia.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Fcuk kirjoitti:Ei se mitään, ei työpaikkamasturbointikaan edellytä orgasmia.
Vastustan turhaa työtä. Jos runkataan niin orkkuun asti, muu on ajan haaskausta.
Fcuk

NuoriD kirjoitti:
Vastustan turhaa työtä. Jos runkataan niin orkkuun asti, muu on ajan haaskausta.
Höp, lämmittely ei ole koskaan turhaa!
Tiski

Viesti Kirjoittaja Tiski »

NuoriD kirjoitti:
Et osaa ajatella naisen orgasmin kautta. Jos itsensä rajamailla kiusoittelun kesto on N ja orgasmin intensiteetti ja kesto O, niin jos O=1+N*2, niin et voi kuin voittaa. Samoin jos orgasmien määrä lisääntyy exponentiaalisesti intensiteetin ja keston ohella, niin ajanhaaskausta on itse asiassa olla kiusoittelematta.

Sama kuin väittäisi, että gurmeeruoan syöminen on ajanhaaskausta, koska lihapullat ajavat saman asian.
NuoriD

Tiski kirjoitti: Sama kuin väittäisi, että gurmeeruoan syöminen on ajanhaaskausta, koska lihapullat ajavat saman asian.
Gurmeeruoan syöminen ON ajanhaaskausta. Pienet piiperrysannokset tekevät vain vihaiseksi.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^^Höps, niitä ruokalajeja kun syö seitsemän niin kyllä se masu tulee täyteenkin. Itse en kyllä viitsi maksaa niistä kaikista.
NuoriD

Zeb kirjoitti:^^Höps, niitä ruokalajeja kun syö seitsemän niin kyllä se masu tulee täyteenkin. Itse en kyllä viitsi maksaa niistä kaikista.
Seitsemän ehkä riittäisi.

Savoyssa pari viikkoa sitten söin alkuruokaa edeltävän alkukeiton, alkuruoan, väliruoan, pääruoan ja jälkiruoan ja vieläkin oli nälkä.

Tunnelma oli kyllä mukava ja henkilökunta kohteliasta.

Mutta on se pettymys, kun odottaa innolla pääruokaa ja lautasella on postimerkkipihvi ja pari heinää.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

NuoriD kirjoitti: Mutta on se pettymys, kun odottaa innolla pääruokaa ja lautasella on postimerkkipihvi ja pari heinää.
On, ja varsinkin kun kaupasta saa tuon annoksen hinnalla 1,5 - 2 kiloa härän sisäfilettä.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kun täällä nyt on noita lekureita niin kuinka kauan on normaalia menkkailla synnytyksen jälkeen? Muutamat suht normit menkat oli mut nyt ovat kestäneet jo kuukauden, pari päivää oli välissä tällä viikolla?

Ei nyt pääse kyl käymään missään, jos tarvetta, koska tytsää en terveyskeskukseen flunssasten keskel rahtaa.
Kai Nalo

McJanne kirjoitti:
Kai Nalo kirjoitti:On, ja varsinkin kun kaupasta saa tuon annoksen hinnalla 1,5 - 2 kiloa härän sisäfilettä.
...ja maalla melkein kokonaisen härän.
Mulle rittää puoliskakin. Koska saa tulla noutamaan?
Kai Nalo

McJanne kirjoitti:Kumman pään haluat?
Sanotaan että koko oikea puoli, kun en noista vasureista oikein perusta.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Sekä mut tänne palkannut henkilöstövuokrausfirman täti sekä täkäläinen esimieheni kyselevät koko ajan, miten oon viihtynyt. Mitä ne olettaa mun vastaavan? Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
Tiski

nastamuumio kirjoitti:Sekä mut tänne palkannut henkilöstövuokrausfirman täti sekä täkäläinen esimieheni kyselevät koko ajan, miten oon viihtynyt. Mitä ne olettaa mun vastaavan? Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
Ne molemmat haluaa sua.
NuoriD

nastamuumio kirjoitti: Ihan siedettäväähän täällä onneksi on, mutta rahastahan mä tätä teen.
:) Ehkä ei kannata kuitenkaan nyt vastata noin rehellisesti. Heti työsuhteen alussa ei kannata kauheasti nostaa mahdollisia epäkohtia esille, vaikka niitä olisikin.

Nyt kannattaa kertoa miten on mukavaa; työ on kiinnostavaa ja työkaverit mukavia.
nastamuumio

NuoriD kirjoitti: Nyt kannattaa kertoa miten on mukavaa; työ on kiinnostavaa ja työkaverit mukavia.
Mutta kun ei ole. Tää on tämmöstä, mitä kestän korkeintaan ens syksyyn, eli siiheks, että keksin uuden koulun, jonne hakea, tai jos ei sillä saralla onnista, niin palaan sisulla vanhaan.
NuoriD

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Nyt kannattaa kertoa miten on mukavaa; työ on kiinnostavaa ja työkaverit mukavia.
Mutta kun ei ole.
Silti. Yleensä ihmiset tykkäävät ihmisistä, jotka tykkäävät (tai esittävät tykkäävänsä) heistä. Vastaavasti jos nyt heti vasta tulleena alat valittamaan, niin..
nastamuumio

NuoriD kirjoitti: Silti. Yleensä ihmiset tykkäävät ihmisistä, jotka tykkäävät (tai esittävät tykkäävänsä) heistä. Vastaavasti jos nyt heti vasta tulleena alat valittamaan, niin..
Nii-in. Tämä on typerä rituaali, että ne ovat olevinaan kiinnostuneita minusta ja minä olen olevinaan viihtyvinäni. Ihan typerää. Tietenkin pelataan tuon pelin sääntöjen mukaan, mutta olisi paljon fiksumpaa, jos eivät kyselisi. Eikö näillä kyselijöillä oo oikeita töitä?
NuoriD

nastamuumio kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Silti. Yleensä ihmiset tykkäävät ihmisistä, jotka tykkäävät (tai esittävät tykkäävänsä) heistä. Vastaavasti jos nyt heti vasta tulleena alat valittamaan, niin..
Nii-in. Tämä on typerä rituaali, että ne ovat olevinaan kiinnostuneita minusta ja minä olen olevinaan viihtyvinäni. Ihan typerää. Tietenkin pelataan tuon pelin sääntöjen mukaan, mutta olisi paljon fiksumpaa, jos eivät kyselisi. Eikö näillä kyselijöillä oo oikeita töitä?
Ne on käyneet kurssin, jossa on kehoitettu kysymään alaisilta, mitä heille kuuluu.
Tiski

NuoriD kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:
Ne on käyneet kurssin, jossa on kehoitettu kysymään alaisilta, mitä heille kuuluu.
Ei, ne vaan haluaa nastista. Älä monimutkaista ja kyseenalaista tota guumaa zeksuaalienergyä.
nastamuumio

Tiski kirjoitti: Ei, ne vaan haluaa nastista. Älä monimutkaista ja kyseenalaista tota guumaa zeksuaalienergyä.
En tajuu sua.
Tiski

nastamuumio kirjoitti:
Tiski kirjoitti: Ei, ne vaan haluaa nastista. Älä monimutkaista ja kyseenalaista tota guumaa zeksuaalienergyä.
En tajuu sua.
Ei se haittaa, ollaan vaan ja nautitaan kun syysmansikat maistuu poks.
NuoriD

Rouva Pupu kirjoitti:Kun täällä nyt on noita lekureita niin kuinka kauan on normaalia menkkailla synnytyksen jälkeen? Muutamat suht normit menkat oli mut nyt ovat kestäneet jo kuukauden, pari päivää oli välissä tällä viikolla?

.
En ole erityisesti asiantuntija, mutta kyllähän 1kk kestävä vuoto joka tapauksessa on pitkä. Anemisoidut.

Suositan, että hakeudut lääkäriin jos ei pian lopu.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Käytiin eilen muun shoppailun ohella katsomassa noita tallentavia, ja totta tosiaan tuo elcon suosittelema oli mieleinen. Miehellekin jo ennestään tuttu. Oltais ostettu heti pois, mutta harmillisesti oli bokseja vain antennitalouksiin. Ei ollut aikaa sitten muualle mennä katselemaan. Hinta oli sama paikasta riippumatta, semmoset 250e.

No, kiitos aasille. En tiennyt että tommosta kaistaa on edes olemassa ja otin sen nyt viikon koekäyttöön. On ihan pop olla varuilta olemassa, lataa sitten lisää rahaa jos tarvetta enemmälle on.

Pääasia kuitenkin, että nyt en missannut kumpaakaan sarjaa. Paitsi Mentalist on katsomatta ja kakkoselta tullut virusdokkari.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Paitsi Mentalist on katsomatta
Mä nukahdin eilen kesken ja heräsin just sopivasti loppuratkaisun kohdilla. V*ttu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

^ Tuliskohan nettiin väijyttäväks? En oo perehtyny maikkarin nettitv-tarjontaan... Mentalist katottava tänään boxilta, Harper's valittiin eilen (ja joutu tallentaa Subin Dieetit vaihtoon myös, tykkään!).