Spreadshirt tjn. Toimi kuin junan vessa.milli kirjoitti:Hei, jos haluaa teetättää t-paidan tms jollain ns originaalilla printillä, niin .. missä sellaisen voisi teetättää?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mä oon kans harkinnut tuota. Suosittelet siis?Kai Nalo kirjoitti:Spreadshirt tjn. Toimi kuin junan vessa.milli kirjoitti:Hei, jos haluaa teetättää t-paidan tms jollain ns originaalilla printillä, niin .. missä sellaisen voisi teetättää?
-
- Kitisijä
Mä suosittelen myös.tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon kans harkinnut tuota. Suosittelet siis?Kai Nalo kirjoitti:Spreadshirt tjn. Toimi kuin junan vessa.milli kirjoitti:Hei, jos haluaa teetättää t-paidan tms jollain ns originaalilla printillä, niin .. missä sellaisen voisi teetättää?
The great club outshines the individual, always and forever.
Kuvia?Elppis kirjoitti:Mä suosittelen myös.tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon kans harkinnut tuota. Suosittelet siis?Kai Nalo kirjoitti:
Spreadshirt tjn. Toimi kuin junan vessa.
-
- Kitisijä
Hmpf! En Kai Naloa, vaan niitä tekstipaitoja tätä kauttatuulenpuiska kirjoitti:Kuvia?Elppis kirjoitti:Mä suosittelen myös.tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon kans harkinnut tuota. Suosittelet siis?
Kuvia? [/quote]Elppis kirjoitti:
Mä suosittelen myös.
Hmpf! En Kai Naloa, vaan niitä tekstipaitoja tätä kautta [/quote]Niin siis niistä olisin vongannut kuvia vitsi vitsi
Hieno juttu, kiitosElppis kirjoitti:Mä suosittelen myös.tuulenpuiska kirjoitti:Mä oon kans harkinnut tuota. Suosittelet siis?Kai Nalo kirjoitti:
Spreadshirt tjn. Toimi kuin junan vessa.
-
- Kitisijä
Löytyiskö keneltäkään rintanappikonetta lainaan?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Luojan kiitos etten oo tätä menny tekemään. Missään aikasemmissakaan elämissä. Se nyt tästä tosiaan vielä puuttuiski. Huh! *kauhukuva*Manaaja kirjoitti: Pane sitä. Joko vihaat vielä enemmän, tai sitten alat tykkäämään. Molempi parempi!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Jos saisitte valita jonkun työsuhde-edun, mikä se olisi? Unohdetaan tästä ne perinteiset eli auto, puhelin, netti, lounarit ja virikesetelit.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Hyvin halpoja ulkomaanlentoja, Finnairin henkilökunnan tyyliin.
-
- Kitisijä
Mrrrh! Olitte liian hitaita, piti keksiä itse!!
Kuntosali, sauna ja biljardihuone.Vesper kirjoitti:Jos saisitte valita jonkun työsuhde-edun, mikä se olisi? Unohdetaan tästä ne perinteiset eli auto, puhelin, netti, lounarit ja virikesetelit.
Lisää etätyöpäiviä.Vesper kirjoitti:Jos saisitte valita jonkun työsuhde-edun, mikä se olisi? Unohdetaan tästä ne perinteiset eli auto, puhelin, netti, lounarit ja virikesetelit.
Ps. meillä on 200 euron hammaslääkärietu ja 200 euron harraste-etu. Ne on ihan näppäriä..
-
- Kitisijä
Kuntosali ja saunat löytyy, bilistä en pelaa, mut meillä on flipperiManaaja kirjoitti:Kuntosali, sauna ja biljardihuone.
Olin näemmä masan linjoilla, ehdotin lisää etäpäiviä. Meillähän on lähes kaiken kattava sairasvakuutus, maksetaan lääkkeetkin.
-
- Kitisijä
Ja meillä on vain pallomeri. Ja siinäkin pallot on pölyisiä.Manaaja kirjoitti:Kuntosali, sauna ja biljardihuone.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Monikansallisissa riistofirmoissaexPertti kirjoitti:Missä tuollaisia on? *kateellinen*
-
- Kitisijä
Todellakin, 15. vuosi menossaexPertti kirjoitti:Sama firmako sinulla kuin tähän asti?
-
- Kitisijä
Työsuhdemökit, joihin olisi edes jonkinlainen mahis kesäisin. Ärsyttää kun ei ole omaa kesämökkiä, eikä kavereillakaan oikein ole mökkejä tässä lähellä; ellei sitten halua tehdä siellä koko vkl aina töitä niska limassa.
Omalla työpaikalla on Rukalla ja Ylläksellä yhteensä kolme mökkiä. Tosin hakijoita näille mökeille viikoilla 7-16 on noin 400 työntekijää. Blääh.
Omalla työpaikalla on Rukalla ja Ylläksellä yhteensä kolme mökkiä. Tosin hakijoita näille mökeille viikoilla 7-16 on noin 400 työntekijää. Blääh.
-
- Kitisijä
Meillä on mökkikin Tai kai se on huvila... Vietän siellä (Rukalla) yleensä pari viikkoa vuodessa, yhden talvella, yhden kesällä. Mökkiin kuuluu myös hissiliput, mut mä meen mielummin pilkille.
Meilkin on kuntosali, sauna, bilis ja sairauskassa hoitaa n. 80 pinnaa lääkkeistä&lekurikäynneistä. Liitolla on joku liiteri jossain mut ei kiinnosta, kun oma liiteri valmistuu ens kesänä
Vain? VAIN!??Bluntly kirjoitti:Ja meillä on vain pallomeri.Manaaja kirjoitti:Kuntosali, sauna ja biljardihuone.
Nyt mä oon kade. Vaihtaisin kaiken pallomereen.
Meillä on kolme!Vesper kirjoitti:Meillä on mökkikin :
Meillä on myös kuntosali, sauna, yksityiset lääkäripalvelut ja lasten hoitopalvelut sairastapauksissa.. Ihan mukavia ovat olemassa..
-
- Kitisijä
Vetäkää käteen koko konkkaronkka.
Tai no, ammatinvalintakysymyshän tuo on. Vedän siis itse.
Tai no, ammatinvalintakysymyshän tuo on. Vedän siis itse.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Liitolla on näköjään joku tusinan verran, pitäskin varmaan ens talvena hoitaa semmoinen laskettelureissulle. Miinuspuoli on että ne taitaa maksaa jonkun pennin ja että pitää varaa etukäteen aika paljon.Kai Nalo kirjoitti:Meillä on kolme!Vesper kirjoitti:Meillä on mökkikin :