Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
tonttu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Dumari kirjoitti:Miten naisilla on kaksi tonnia (2t) vaatteita kaapeissa, mutta sitten ulos lähdettäessä ei ole mitään päälle laitettavaa?
Mullon muuten toi tilanne äärimmäisen harvoin. Outoa tai ei, mutta totta.
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Georgina kirjoitti:Miten saan tietää paljonko on suomen ja kalifornian välinen aikaero? Oon hakenu kuuklesta sanalla aikaero, en keksi mitään fiksumpaa ja tuolla ei selviä.
Se on kymmenisen tuntia, jos oikein laskin. Kuukleta aikavyöhyke.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Starflare

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Georgina kirjoitti:Miten saan tietää paljonko on suomen ja kalifornian välinen aikaero? Oon hakenu kuuklesta sanalla aikaero, en keksi mitään fiksumpaa ja tuolla ei selviä.
Kelpaisikohan tällanen viritys?
Viimeksi muokannut Starflare, 19.02.2006 20:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lolita
Kitisijä

Mä löysin paremman, kuin Starflare, vaikka tuohon samaan vastaukseni perustinkin.

http://personal.inet.fi/business/anakom ... ykkeet.htm
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

kiitos! Tiesin että teihin voi luottaa. Tuo vyöhyke on se sana mitä mä en tajunnut.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Georgina
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Nyt mä soitan sinne kaliforniaan. Mutta mulla on vaan paikallinen numero. Niin miten mä saan tietää maakoodeja ja sen sellaisia että se puhelu menee sinne kaliforniaan asti?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Lolita
Kitisijä

Georgina kirjoitti:Nyt mä soitan sinne kaliforniaan. Mutta mulla on vaan paikallinen numero. Niin miten mä saan tietää maakoodeja ja sen sellaisia että se puhelu menee sinne kaliforniaan asti?
Ensin ulkomaanpuhelutunnus 999 ja sitten maakoodi Jenkkeihin on 1 ja sitten suuntanumero (kai), joka LA:han näyttäis olevan joko 213, 310 tai 323, valitse siitä sopivin, sitten kai se puhelinnumero.

Tämä tulkinta Helsingin puhelinluettelon perusteella :D

Edit: Veikkaisin mallia 999+1+(puhelinnumero). Luulisin, että siinä paikallisessa numerossa on tarvittavat suuntanumerot mukana ja jos siinä on nolla alussa, se jätetään pois.

Palvelunumerosta 02 02 08 voi kysellä, mutta se toimii vain klo 7-23.
Meik
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Meik »

Miksi appelsiinin perseessä on sellainen pikkuappelsiini? Muistan hämärästi lapsuudestani, että ei niitä silloin vielä ollut :D
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Meik kirjoitti:Miksi appelsiinin perseessä on sellainen pikkuappelsiini? Muistan hämärästi lapsuudestani, että ei niitä silloin vielä ollut :D
Siis täh?

Eiku joo, johtuu varmaan geenimanipulaatiosta...
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:
Meik kirjoitti:Miksi appelsiinin perseessä on sellainen pikkuappelsiini? Muistan hämärästi lapsuudestani, että ei niitä silloin vielä ollut :D
Siis täh?

Eiku joo, johtuu varmaan geenimanipulaatiosta...
Tai sitten lannoitteista ja muusta tehoviljelystä.
Muistan varsin hyvin kun ensimmäisen kerran tuommoisen appelsiinistani löysin joskus penskana. Mun mielestä se oli tosi ällöä. :barf:
Lolita
Kitisijä

Jalostusta veikkaisin minäkin siihen pikkuappelsiiniin. Kaipaan niitä luomuappelsiineja ilman sitä lisuketta takaisin.
Meik
Elämätön Kitisijä

Elukka kirjoitti: Muistan varsin hyvin kun ensimmäisen kerran tuommoisen appelsiinistani löysin joskus penskana. Mun mielestä se oli tosi ällöä. :barf:
Ai oliko se sun aplari just niinq paskalla?
Elukka

Meik kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Muistan varsin hyvin kun ensimmäisen kerran tuommoisen appelsiinistani löysin joskus penskana. Mun mielestä se oli tosi ällöä. :barf:
Ai oliko se sun aplari just niinq paskalla?
Ihan niinkun sillä olis ollut siamilainen kaksonen tai jotain. Lähinnä tuli mieleen South Parkin hoitaja Gollum.
ninnithequeen

Meinasin kerran oksentaa, kun leikkasin paprikaa. Sen sisällä kasvoi toinen, epämuodostunut paprika :barf:
Jäi muuten syömättä.
Meik
Elämätön Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti:Meinasin kerran oksentaa, kun leikkasin paprikaa. Sen sisällä kasvoi toinen, epämuodostunut paprika :barf:
Jäi muuten syömättä.
:paijaa: Eiks se ollu sellanen söpö vihreä käntty? Eikö sussa oo sen verran patologin vikaa tai etkö oo leikkiny pikkuplikkana maatuskalla, jos et avannut sitä raatoa.

No joo, kyllä se multakin sai vauhtia. Paljosta söisit sellasen raakana? Sehän on vaan paprikaa (toisaalta et tiedä mikä sen sisällä möngertää)
ninnithequeen

Meik kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Meinasin kerran oksentaa, kun leikkasin paprikaa. Sen sisällä kasvoi toinen, epämuodostunut paprika :barf:
Jäi muuten syömättä.
:paijaa: Eiks se ollu sellanen söpö vihreä käntty? Eikö sussa oo sen verran patologin vikaa tai etkö oo leikkiny pikkuplikkana maatuskalla, jos et avannut sitä raatoa.

No joo, kyllä se multakin sai vauhtia. Paljosta söisit sellasen raakana? Sehän on vaan paprikaa (toisaalta et tiedä mikä sen sisällä möngertää)
Älä viitti!
Mä nään vieläkin painajaisia siitä! Hyi hemmetti, että pisti kuvottamaan oikeesti...Tulee mietittyä, että millä aineilla ne niitä kasvattaa.

Yöks.
tonttu

Paprika on :laatta:
Esikoulussa täti pakotti syömään sitä ja senpä jälkeen en ole sitä pystynyt syömään. Muistan vieläkin, kun pyörittelin haarukalla salaattia lautasella ja täti tuhahti "Syö se salaatti!" Tommoset tädit pitäisi päästää päiviltä mullan alle nukkumaan. :grr:
Viimeksi muokannut tonttu, 20.02.2006 23:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

tonttu kirjoitti:Paprika on :laatta:
Esikoulussa täti pakotti syömään sitä ja senpä jälkeen en ole sitä pystynyt syömään. Tommoset tädit pitäis päästää päiviltä. :grr:
Mut pakotettiin syömään viiliä tarhassa. Toinen täti piti kiinni ja toinen tunki lusikkaa kurkkuun. Mä muistan edelleen sen hyvin elävästi.

Arvatkaa, olenko koskenut viiliin tuon jälkeen?
tonttu

Kaikenlaisia huuhkajia ne päästääkin lapsia "paimentamaan". :roll:
Meik
Elämätön Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti: Mut pakotettiin syömään viiliä tarhassa.
Mä taas sain valvovia katseita, kun en saanut borssikeittoa alas. Nakit sain just ja just syötyä pureskelematta, jos pidin nenästä kiinni. Opettaja sanoi, että yhen lusikallisen ainakin maistat. Laattasin sen jaloille :ohyeah: Vittu. Sitä saa mitä tilaa.

Paljon myöhemmin nauroin omaa kammoani ja otin reilun lautasen kyseistä keittoa. Heitin lusikallisen ennakkoluulottomasti suuhun ja :laatta: Tai no posket pullistui, mutta nesteet pysyi sisäpuolella.
Meik
Elämätön Kitisijä

ninnithequeen kirjoitti: Mut pakotettiin syömään viiliä tarhassa. Toinen täti piti kiinni ja toinen tunki lusikkaa kurkkuun. Mä muistan edelleen sen hyvin elävästi.

Arvatkaa, olenko koskenut viiliin tuon jälkeen?
Mä tuun muuten ens yönä sun painajaisiin. Laitan viiliin noita sisäpaprikoita ja sauvasekoittimella hienonnan sen verran, että jää kokkareita. Kaadan sitä tratilla sun kurkusta alas.
ninnithequeen

Meik kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mut pakotettiin syömään viiliä tarhassa.
Mä taas sain valvovia katseita, kun en saanut borssikeittoa alas. Nakit sain just ja just syötyä pureskelematta, jos pidin nenästä kiinni. Opettaja sanoi, että yhen lusikallisen ainakin maistat. Laattasin sen jaloille :ohyeah: Vittu. Sitä saa mitä tilaa.
Mie laattasin ala-asteella pinaattikeitot ulos, kun pakotettiin syömään. Sen jälkeen en ole siihenkään koskenut. Enkä koske.
Elukka

tonttu kirjoitti:Paprika on :laatta:
Esikoulussa täti pakotti syömään sitä ja senpä jälkeen en ole sitä pystynyt syömään. Tommoset tädit pitäis päästää päiviltä. :grr:
Nyt on ihan pakko ruveta ylittäjäksi, mutta:
Oletkos ikinä joutunut syömään (eskarissa/tarhassa/koulussa) pakolla aladoobia? Ihan ku söis toisen ihmisen räkää. :laatta:

Traumoja? traumoja? Ei mulla mitään traumoja ole! PERKELE! Kuva
ninnithequeen

Meik kirjoitti: Mä tuun muuten ens yönä sun painajaisiin. Laitan viiliin noita sisäpaprikoita ja sauvasekoittimella hienonnan sen verran, että jää kokkareita. Kaadan sitä tratilla sun kurkusta alas.
Jotain tuollaista mä vähän pelkäsin. Voi olla liskojen yö muutenkin :shock:

Älä ihmettele jos nimesi mainitaan huomenna "Vakkarit tunkevat uniin"-ketjussa :lol:
tonttu

Elukka kirjoitti: Nyt on ihan pakko ruveta ylittäjäksi, mutta:
Oletkos ikinä joutunut syömään (eskarissa/tarhassa/koulussa) pakolla aladoobia? Ihan ku söis toisen ihmisen räkää. :laatta:
En onneksi. Näyttää kyllä todella kuvottavalta.