Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Frederik Krueger kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Näkyykö teillä Ylen Areenan videot?

http://areena.yle.fi/
Pistä kunnon gallup kehiin.

Näkyy. Jos sulla ei näy, tarkista ainakin seuraavat asiat:

- konffitiedostot ovat olemassa ja osoittavat oikeisiin paikkoihin
- rekisterissä ei ole mitään kökköä
- logeissa ei ole warningeja eikä erroreita
- tiedostosysteemi ei ole liian fragmentoitunut eikä kiintolevylle tule jatkuvasti lisää bad sectoreita
- muistipalikat on asennettu oikeinpäin koneeseen
- prosessori ei ylikuumene rasitustestissä
- hiiren pohjassa ei ole töhnää
Olen työpaikalla, eli minulla ei ole puukotusoikeuksia koneeseen. Ilmeisesti osakkeenomistajat eivät halua, että työntekijät (joihin en toki kuulu, olenhan ulkoistetun palvelun tuottajayrittäjä) katselevat töissä yleareenaa. Yllättävää kuitenkin, että esim juutubi näkyy ongelmitta.

Tod. näk. ko ongelmaa ei ole tehty siis tahallaan.

edit:

http://kb2.adobe.com/cps/164/tn_16466.html
WIN 10,0,32,18

RTMP DEFAULT TimeOut
RTMP 80 Failed
RTMP 443 Failed
RTMP 1935 Failed
HTTP Tunneling DEFAULT TimeOut
HTTP Tunneling 80 TimeOut

Palomuuriongelma ilmeisesti.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

NuoriD kirjoitti:Tod. näk. ko ongelmaa ei ole tehty siis tahallaan.
Areena käytti jotain erikoisempaa protokollaa jonka-nimeä-en-nyt-muista videoiden siirtoon, josta saattaa tulla ongelmia jos on jotain palomuurauksia käytössä. Kuten varmaan terveydenhuoltoalalla onkin.

Edit: olinpa hidas.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Miksi mä en saa ladattua Javaa mun koneelle? Mistä v*tusta mä tiedän mikä on oikee versio tähän? Häh?
Stinky

Anyone? Vielä sama ongelma kun eilen.. Osaako joku auttaa? Nyt mä en pääse mittaamaan ulkoilukartasta hölkkälenkin pituutta :(
Pitäskö siirtää kysymys nörtteilyyn vai?
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Stinky kirjoitti:Miksi mä en saa ladattua Javaa mun koneelle? Mistä v*tusta mä tiedän mikä on oikee versio tähän? Häh?
Antaako tää sitten jotain valintoja eri versioista?

http://www.java.com/getjava/
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Stinky kirjoitti:Miksi mä en saa ladattua Javaa mun koneelle? Mistä v*tusta mä tiedän mikä on oikee versio tähän? Häh?
Olen tapellut viime aikoina saman kanssa kun Sampopankin verkkopankki on niin vaativainen, varsinkin Linuxissa (onnistuin lopulta; WinXP:ssäni Java on edelleen rikki Sampopankissa eikä korjaannu edes Javan uudelleenasennuksella).

Yksi paikka tarkistaa oma java-versio on http://www.javatester.org/ klikkaa siellä "Test the version of Java your browser is using".

Toinen paikka testaamiseen, ja sieltä saa virallisen versionkin, on

http://www.java.com/en/

klikkaa sieltä puolestaan "Do I have Java?"-linkkiä.

Sen vaan sanon että Linuxiin (Fedora 12) virallisen Linuxin asennus oli oudon haastavaa. Java-sivuston Linux-ohjeet eivät suoraan toimineet koska eihän Firefoxista löytynyt edes plugins-alihakemistoa, mutta ankarasti googlaamalla löysin vihdoinkin yhdet ohjeet jotka toimivat minulla, ja nyt toimii Sampopankinkin verkkomaksaminen.

Fedoran mukana tuli alunperin joku OpenSource-versio Javasta, se kyllä tuntui toimivan kaikkialla muualla mutta ei tuossa vitun Sampopankissa. Eivät tanskalaiset osaa koodata java-kikkareitaan, haistakoot paskat. (<= tanskalaisilla viittasin SampoPankin rikkinäisen verkkopankin java-ohjelmoijiin, en Linuxin opensource-javan ohjelmoijiin)
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 25.11.2009 20:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Stinky

Kiitos murustit :h:
Kokeilin tuota Do I have Java-juttuu ja vastaus on että kyllä mulla se on. Miks kummassa toi ulkoilukartta näyttää sitten pelkkää erroria?

Jatkoa seuraa.. Tämmöstä http://www.java.com/en/download/help/testvm.xml se näyttää ja mä olen niin urpo että en nyt ymmärrä mitä mun tarvii tehdä. Vedän kohta ranteet auki. Tylsällä veitsellä.
Frederik Krueger
Kitisijä

Stinky kirjoitti:Kiitos murustit :h:
Kokeilin tuota Do I have Java-juttuu ja vastaus on että kyllä mulla se on. Miks kummassa toi ulkoilukartta näyttää sitten pelkkää erroria?
En valitettavasti tiedä (Aasi voi olla pro:npi auttamaan), mutta laitas mielenkiinnosta tuo "ulkoilukartta"-linkki. Haluan testata toimiiko se sitten mullakaan, ainakaan rikkinäisessä WinXP:ssä.

Eli, työläppärini WinXP väittää myös tarjoamissani linkeissä että Java on ok ("Version 6 Update 17"), mutta ei vaan Sampopankki toimi edelleenkään. No onneksi toimii edes Linuxin puolella, mutta vaati siellä aikamoista nörtteilyä ennenkuin alkoi toimia. Piti antaa root-käyttäjänä joukko komentoja konsoli-ikkunassa, hui kauhia.

Ps. Lupaan ja vannon että neuvoin ilman likaisia taka-ajatuksia.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 25.11.2009 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frederik Krueger
Kitisijä

Stinky kirjoitti:Jatkoa seuraa.. Tämmöstä http://www.java.com/en/download/help/testvm.xml se näyttää ja mä olen niin urpo että en nyt ymmärrä mitä mun tarvii tehdä.
Niin mitä tuo testisivusto sulle sanoo? "Your Java is working", niinkuin sanoo minullekin XP:ssä vaikka ei oikeasti aina toimikaan?
Stinky

Se vaan herjaa jotain v*tun erroria. Eikä mun rakas it-tukihenkilökään osannut puhelimessa sanoo mikä tässä nyt mahtaa mättää.
Mun tarttee vaan mittailla matkoja sit työaikana kun siellä toimii :)
Kiitos kuitenkin kun yrititte tätä urpoa auttaa!
Frederik Krueger
Kitisijä

Frederik Krueger kirjoitti:Niin mitä tuo testisivusto sulle sanoo? "Your Java is working", niinkuin sanoo minullekin XP:ssä vaikka ei oikeasti aina toimikaan?
Ei swiddu! Ilmeisesti Sampopankin verkkomaksukin on alkanut toimia työläppärillänikin, eilisen Java-uudelleenasennuksen jälkeen. :shock: Tosin, suostuu toimimaan vain ikivanhalla Internet Explorerilla (6.0 SP2; niin vanha että Youtubekin valittaa etteivät kohta enää tue sitä), Operalla ei edelleenkään toimi. Pääasia kuitenkin että voin käyttää työaikaanikin taas laskujen makseluun.

Stinky, olettaen että käytät Windowsia, ehdotan että asennat Javan uudestaan sieltä Javan sivustolta. Sen pitäisi tarjoaman sinulle automaattisesti oikeaa versiota (Windowsille tai mitä käyttistä käytätkin), eikä Windowsissa Javan asennus ollut kai sen kummempi juttu kuin pari hiirenklikkausta. Käynnistä asennuksen jälkeen selain ja vaikka koko kone uudestaan.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Onko joku järjestänyt seksikutsuja? Siis semmosia missä esitellään välineitä, asuja ym.? Oliko millanen? HotLips näyttää tarjoavan tämmöstä palvelua, mutta se on niin kälynen pulju ja itse ajattelin jotain hieman ööh sivistyneempää. Olisi kiva tapa päivittää aarrearkkua ja viettää aikaa tyttöjen kanssa!
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Oon niin mummo jo, et järkkäilen vaan Tuppereita tai kynttilä- ja korukutsuja :/
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

RP kirjoitti:Onko joku järjestänyt seksikutsuja? Siis semmosia missä esitellään välineitä, asuja ym.? Oliko millanen? HotLips näyttää tarjoavan tämmöstä palvelua, mutta se on niin kälynen pulju ja itse ajattelin jotain hieman ööh sivistyneempää. Olisi kiva tapa päivittää aarrearkkua ja viettää aikaa tyttöjen kanssa!
Mä järkkäsin tällaiset kaverin polttareihin. Esittelijä toi kaikennäköistä tavaraa, joista oli kuulemma itse kokeillut lähes kaikkea (ei onneksi esittelytavaroita) ja pystyi tarkemmin kertomaan tuotteista... Oli kyllä hauskaa, skumppaa hörpittiin ja pistettiin tekopenikset kiertämään :) Eiköhän noita ihan googlettamalla, ns. kiertäviä? Tän ko. henkilön löysin sillä, että näin ilmoituksen häät.fi- foorumilla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mistä löytäis naisen, jonka toosa kestäis päivittäistä seksiä? Auttaiskohan alatiesynnytys?
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:Mistä löytäis naisen, jonka toosa kestäis päivittäistä seksiä? Auttaiskohan alatiesynnytys?
Auttais tietysti. Samaten liukuvoiteet ja mahdollisesti jopa peniksen pienennys! Itse olen myös huomannut, että toosa kestää paremmin päivittäistä seksiä jos toosa ei laukea kovinkaan useasti, ainakaan rajusti. Tässähän on kauheesti vaihtiksii!
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Toosa on alatiesynnytyksen jälkeen ollut helpompi menemään vituiksi. Et ehkä ei oo takuuta et kestää.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

RP kirjoitti:Toosa on alatiesynnytyksen jälkeen ollut helpompi menemään vituiksi. Et ehkä ei oo takuuta et kestää.
Omien kokemusteni mukaan toosa on vittuna parempi.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Kai Nalo kirjoitti:
RP kirjoitti:Toosa on alatiesynnytyksen jälkeen ollut helpompi menemään vituiksi. Et ehkä ei oo takuuta et kestää.
Omien kokemusteni mukaan toosa on vittuna parempi.
Mun mielestä näin on myös, kuten olen kirjoittanut tuonne yhteen topiikkiin. Uusia ulottuvuuksia. Mutta, viikonlopun kestävät kitkaharjoitukset eivät kyllä enää tule kuuloonkaan kuten ennen. Ei toosa kestä, ei. Syytän tästä epiarpea, joka lienee se mikä ärtyy menossa.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:^ Oon niin mummo jo, et järkkäilen vaan Tuppereita tai kynttilä- ja korukutsuja :/
Voin kyl kutsuu sut jos järjestän. Kiits Elppa tiedoista!
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mistä löytäis naisen, jonka toosa kestäis päivittäistä seksiä? Auttaiskohan alatiesynnytys?
Auttais tietysti. Samaten liukuvoiteet ja mahdollisesti jopa peniksen pienennys! Itse olen myös huomannut, että toosa kestää paremmin päivittäistä seksiä jos toosa ei laukea kovinkaan useasti, ainakaan rajusti. Tässähän on kauheesti vaihtiksii!
No tietty liukkarit apuna, mutku ei. Pienennysleikkausta en oo ajatellu. Ja jos synnytyksen jälkeen menee vielä herkemmäks niin... voi paska.
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

Manaaja kirjoitti:
Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:
No tietty liukkarit apuna, mutku ei. Pienennysleikkausta en oo ajatellu. Ja jos synnytyksen jälkeen menee vielä herkemmäks niin... voi paska.
Sinuna ajattelisin positiivisuuden kautta tämänkin. Tiedän, voi olla hankalaa, mut yritä. Jospa tyytyisit joka toinen päivä suu- ja käsihoitoon niin toosa saisi levätä? Ja kun tarpeeksi aikaa on mennyt niin nuo hoitotarpeethan vähenevät. Riippumatta siitä onko toosa synnyttänyt pikkuisen ihmisen tai ei. Aattele miten ihanaa.
NuoriD

NuoriD kirjoitti:Miksi tuosta Jethro Rostedtista koko ajan kohkataan? En ole diiliä katsonut.
Aina vaan kummempaa

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1787325
NuoriD

Elppis kirjoitti:
RP kirjoitti:Onko joku järjestänyt seksikutsuja? Siis semmosia missä esitellään välineitä, asuja ym.? Oliko millanen? HotLips näyttää tarjoavan tämmöstä palvelua, mutta se on niin kälynen pulju ja itse ajattelin jotain hieman ööh sivistyneempää. Olisi kiva tapa päivittää aarrearkkua ja viettää aikaa tyttöjen kanssa!
Mä järkkäsin tällaiset kaverin polttareihin. Esittelijä toi kaikennäköistä tavaraa, joista oli kuulemma itse kokeillut lähes kaikkea (ei onneksi esittelytavaroita) ja pystyi tarkemmin kertomaan tuotteista... Oli kyllä hauskaa, skumppaa hörpittiin ja pistettiin tekopenikset kiertämään :) Eiköhän noita ihan googlettamalla, ns. kiertäviä? Tän ko. henkilön löysin sillä, että näin ilmoituksen häät.fi- foorumilla.
Jos miesporukka järjestäisi kutsut, joissa vertailtaisiin fleslightia ja muita tekovaginoita ja jaettaisiin vinkkejä erilaisista pumpattavista barbaroista..
NuoriD

exPertti kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Jos miesporukka järjestäisi kutsut, joissa vertailtaisiin fleslightia ja muita tekovaginoita ja jaettaisiin vinkkejä erilaisista pumpattavista barbaroista..
Niin osallistuisit heti? :)

(oli pakko)
Kyseessä oli juurikin hienovarainen vihje erikoismiitin järjestämiseksi. :)