Miksei kukaan ole aloittanut "Vakkarit tunkevat muniin" - ketjua?ninnithequeen kirjoitti:Älä ihmettele jos nimesi mainitaan huomenna "Vakkarit tunkevat uniin"-ketjussa
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Elämätön Kitisijä
Onneks en tiedä mitään tuollaisesta ketjusta...ja kieltäydyn edelleen tietäväni siitä mitään.ninnithequeen kirjoitti: Älä ihmettele jos nimesi mainitaan huomenna "Vakkarit tunkevat uniin"-ketjussa
Älä yllytä tyhmää.Mylwin kirjoitti:Miksei kukaan ole aloittanut "Vakkarit tunkevat muniin" - ketjua?ninnithequeen kirjoitti:Älä ihmettele jos nimesi mainitaan huomenna "Vakkarit tunkevat uniin"-ketjussa
Onko poskesta nipistäminen halventava ele?
Täh? Tuollaisiahan niissä on sisällä vähän väliä. Siitä pääsee eroon samalla tavoin kuin paprikan siemenkodasta, napsauttaa sen vain pois sormella. Mikä siinä on niin kauheaa?ninnithequeen kirjoitti:Meinasin kerran oksentaa, kun leikkasin paprikaa. Sen sisällä kasvoi toinen, epämuodostunut paprika
Jäi muuten syömättä.
Pidän tuoreesta paprikasta, syön sitä useita kertoja viikossa, tosin en juurikaan vihreää paprikaa. "Kypsennettynä" esim. pizzassa tai wokkiruoissa en paprikasta jostain syystä juurikaan pidä, vaikka menee sekin alas.
Ja muistakaa että tuore paprika sisältää C-vitamiinia muistaakseni viisi kertaa enemmän kuin appelsiini (tiedot löytyvät Finelistä).
Kyllä isä. Syödään paprikaa.hebuli kirjoitti: Ja muistakaa että tuore paprika sisältää C-vitamiinia muistaakseni viisi kertaa enemmän kuin appelsiini (tiedot löytyvät Finelistä).
Söin eilen yhden kokonaisen, piiiiitkän ja makean paprikan!kid kirjoitti:Kyllä isä. Syödään paprikaa.
Miksi aina ei voi olla hiihtoloma? On niin mukavaa aamulla kun ei tarvitse kökkiä ruuhkissa...
Mä laitoin sitä salaattin ja ai että ku oli hyvää.Tissinikki kirjoitti: Söin eilen yhden kokonaisen, piiiiitkän ja makean paprikan!
Miksi aina ei voi olla hiihtoloma? On niin mukavaa aamulla kun ei tarvitse kökkiä ruuhkissa...
Miks mulla ei oo hiihtolomaa?!?!11
Vuosi oli -79 tai -80, eli se oli sitä aikaa, kun tarhatädeillä kasvoi sarvet ja ne söi tuhmia pikkulapsia aamiaiseksi....tonttu kirjoitti:Kaikenlaisia huuhkajia ne päästääkin lapsia "paimentamaan".
No ni.kid kirjoitti: Kyllä isä. Syödään paprikaa.
-
- Kitisijä
Luulisin, että poskesta nipistävä ihminen tykkää sinusta. Mä viimeksi nipistin yhtä sellaista pulleaposkista mustaa pikkumiestä kummastakin poskesta yhtä aikaa.RolloTomasi kirjoitti:Onko poskesta nipistäminen halventava ele?
Kikkelis kokkelis.
Persposkesta?Keikaus kirjoitti:Luulisin, että poskesta nipistävä ihminen tykkää sinusta. Mä viimeksi nipistin yhtä sellaista pulleaposkista mustaa pikkumiestä kummastakin poskesta yhtä aikaa.RolloTomasi kirjoitti:Onko poskesta nipistäminen halventava ele?
Kiitos. Nyt ei tarvitse vaivata päätään kysymyksellä "mitä tyhmää mä nyt tein?" Ainakaan maanantai-illasta.Keikaus kirjoitti:Luulisin, että poskesta nipistävä ihminen tykkää sinusta. Mä viimeksi nipistin yhtä sellaista pulleaposkista mustaa pikkumiestä kummastakin poskesta yhtä aikaa.
-
- Kitisijä
Tekeekö kenenkään mieli nylkyttää Keikauksen avatar-kuvassa esiintyvää säärtä?
Nyt penikseni on fantastinen!
Tekee. Kaunis säärihän tuo! Ja ajatella, niitä on jopa kaksi lähes samanlaista.Clay kirjoitti:Tekeekö kenenkään mieli nylkyttää Keikauksen avatar-kuvassa esiintyvää säärtä?
-
- Kitisijä
Joo, mä katoin enirosta. Pistin vaan tänne kyssän ensiksi siltä varalta että en löydä tietoa. Soittelin sinne, äh mitä änkytystä englanniksi puhelimessa.Lolita kirjoitti:---
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Mä nipistän jos on söpöt posket. Tai jos tykkään jostakin ja haluan silleen pentumaisesti ärsyttää sitä.Keikaus kirjoitti:RolloTomasi kirjoitti:Onko poskesta nipistäminen halventava ele?
-
- Elämätön Kitisijä
Mikä hitto tää pinguvillitys on?
-
- Kitisijä
Sai alkunsa Pillunpesu-ketjusta ja jatkui muihinkin...
Gattaca kirjoitti:Sä olet sisäpuolella tätä ja öh.. tyhmä. Etkö vosi hyväksyä mahdolliseksi, että joku on oikeasti ulkopuolella eikä voi mitään sille että kokee katsovansa ylhäältäpäin?Avaruuskatti kirjoitti:Luulen kyllä, että se joku psykologi pitäisi ennemminkin 1000 kertaa tärkeämpänä sitä, että saisit nuo hullut, "yhteiset nimittäjät" pois päästäsi. Sinulla on tuo omituinen kuvitelma, että tämä "kollektiivinen nimitetty" on päästään vialla, ja te sitten psykologin kanssa arvioisitte yhdessä yhteisen nimitetyn henkisiä ongelmia..Gattaca kirjoitti:Joku psykologi tai sosiologi ehkä osaisi määritellä Kityläisten "yhteisen nimittäjän". Minä en jaksa.
Jos eläisit sanotaan Turkissa, niin totta kai sen maan väki näkisi valtavan rikkauden ja kirjon, sinusta se enimmäkseen näyttäisi.. turkkilaiselta. Etkä olisi väärässäkään.
Tai pingviinilaumassa on valtavia yksilöeroja tietty.. mutta kookaburran silmin ne näyttää melko samanlaiselta.
Kummatkaan ei ole väärässä, mutta eikös se kookaburran näkökulma ole laajempi koska pingviinit + kookaburra on isompi ja monipuolisempi joukko kuin pelkät pingviinit?
-
- Kitisijä
On muuten paras perustelu G mieheltä tähän mennessä!saira kirjoitti:Sai alkunsa Pillunpesu-ketjusta ja jatkui muihinkin...
Gattaca kirjoitti:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitisijä
En kun ihan yläpäästä nipistin.ninnithequeen kirjoitti:Persposkesta?Keikaus kirjoitti:Luulisin, että poskesta nipistävä ihminen tykkää sinusta. Mä viimeksi nipistin yhtä sellaista pulleaposkista mustaa pikkumiestä kummastakin poskesta yhtä aikaa.RolloTomasi kirjoitti:Onko poskesta nipistäminen halventava ele?
Viimeksi muokannut Keikaus, 04.03.2007 13:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Tekiskö sun mieli... Nylk nylk.Clay kirjoitti:Tekeekö kenenkään mieli nylkyttää Keikauksen avatar-kuvassa esiintyvää säärtä?
Kikkelis kokkelis.
-
- Kitisijä
Kiitos! Olen kyllä sitä mieltä, että pohkeeni ovat hassut lihakset, jotka heiluvat pussissa. Olen myös sitä mieltä, että kahden etummaisen etuhampaan ikenet ovat vetäytyneet liian ylös.kid kirjoitti:Tekee. Kaunis säärihän tuo! Ja ajatella, niitä on jopa kaksi lähes samanlaista.Clay kirjoitti:Tekeekö kenenkään mieli nylkyttää Keikauksen avatar-kuvassa esiintyvää säärtä?
Kikkelis kokkelis.
Ettet kuiteskin olisi slämin salainen sisko?Keikaus kirjoitti: Olen myös sitä mieltä, että kahden etummaisen etuhampaan ikenet ovat vetäytyneet liian ylös.
-
- Kitisijä
Onx silläkin sama vaiva?Dumari kirjoitti:Ettet kuiteskin olisi slämin salainen sisko?Keikaus kirjoitti: Olen myös sitä mieltä, että kahden etummaisen etuhampaan ikenet ovat vetäytyneet liian ylös.
Kikkelis kokkelis.