Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Uskalluksestahan on kiinni. Eikö se nyt ole kaikille selvää, että paskat housussahan sillä on joka asian suhteen, on kyse sitten naisten lähestymisestä, matkustamisesta tai vaikkapa leukun kanssa teleskooppipamppumiestä vastaan taistelemisesta.
-
- Kitisijä
Kamalan katkeraa. Mä olin [ ] lähellä kuolemaa 1996. Pitäiskö mun elää kiitollisuudessa.exPertti kirjoitti: Kello tikittää eikä vuosia saa koskaan enää takaisin.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Aaapua! Voisitteko muistuttaa mieleeni miten nimilaput/pöytäkortit tehtiin InDesignilla? Ei nyt mee putkeen...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avaat uuden, täsmäkokoisen työn halutulla sivumäärällä ja siitä sitten vaan...Vesper kirjoitti:Aaapua! Voisitteko muistuttaa mieleeni miten nimilaput/pöytäkortit tehtiin InDesignilla? Ei nyt mee putkeen...
Niin että samoin ne tehdään kuin kaikki muukin sillä.
PS. Klikkaa rasti pois ruudusta "Facing Pages"
Muuten tekee järkeä, mutta veikkaan, että se on gynis - se nimittäin selittäisi paljon. Tavallaan itseasiassa tekisi järkeä, että Dave = Poikuus.huima kirjoitti:
Ehkei mitään puheissa ollutta olekaan ollut olemassa. Kaiken tämän ajan G onkin ollut eläinlääkäri jossain Kirkkonummella, eläen perverssiä virtuaalielämää cityssä ja Kitinässä - valehdellen vaimolle ja lapsille menevänsä konferenssiin lähtiessään tapaamaan cityläisiä.
Ja Stadinarska=Nicki? *jakaa foliohattuja*elco kirjoitti:Muuten tekee järkeä, mutta veikkaan, että se on gynis - se nimittäin selittäisi paljon. Tavallaan itseasiassa tekisi järkeä, että Dave = Poikuus.huima kirjoitti:
Ehkei mitään puheissa ollutta olekaan ollut olemassa. Kaiken tämän ajan G onkin ollut eläinlääkäri jossain Kirkkonummella, eläen perverssiä virtuaalielämää cityssä ja Kitinässä - valehdellen vaimolle ja lapsille menevänsä konferenssiin lähtiessään tapaamaan cityläisiä.
-
- Kitisijä
bliss kirjoitti:Avaat uuden, täsmäkokoisen työn halutulla sivumäärällä ja siitä sitten vaan...Vesper kirjoitti:Aaapua! Voisitteko muistuttaa mieleeni miten nimilaput/pöytäkortit tehtiin InDesignilla? Ei nyt mee putkeen...
Niin että samoin ne tehdään kuin kaikki muukin sillä.
PS. Klikkaa rasti pois ruudusta "Facing Pages"
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
Onko Ann ollut joskus samaa mieltä?
Prepare for the worstest.
Ann ilmeisesti meinaa, että InDesignissa on oma toiminto nimilapuille. Kun sanot kuuluvalla äänellä monitorin vieressä nimen (sukunimi, etunimi) ja painat sen jälkeen painiketta "tee nimilappu" ("create a namepaper" englanninkielisessä versiossa) tulostuvat laput hetken päästä printteristä.
-
- Kitisijä
Joo, väännän täs arkkii parhaillaan. Mä istun sit bedlamin vieres!
Mut daimnkakku ja kerrosvohveli sentään, ne pikkarit tais mennä jo?
Mut daimnkakku ja kerrosvohveli sentään, ne pikkarit tais mennä jo?
Rotan aivot valtasivat pääni.
-
- Kitisijä
Urpåt. Vika ei ollutkaan mun taidoissa vaan vika löytyi exelistä, jolla nimilista oli (luonnollisestikin) tehty.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Onko Kaarina Hazard teidän mielestä ruma? Mun mielestä se ei ole ruma, ei sinänsä kaunotarkaan, mutta jotain ihan neutraalia.
-
- Kitisijä
Oletko kirjoittanut nimilistan kävelysauvan varteen vai oliko kyseessä saba-maila?Vesper kirjoitti:Urpåt. Vika ei ollutkaan mun taidoissa vaan vika löytyi exelistä, jolla nimilista oli (luonnollisestikin) tehty.
Paras päivä ikinä.
Samaa mieltä.nastamuumio kirjoitti:Onko Kaarina Hazard teidän mielestä ruma? Mun mielestä se ei ole ruma, ei sinänsä kaunotarkaan, mutta jotain ihan neutraalia.
On ruma. Hazardin turpeasta naamasta ja mustista silmänalusista tulee mieleen tv-sarja:"Olet mitä syöt". Veikkaan että se on näyttänyt kolmikymppisenäkin 45 vuotiaalta.nastamuumio kirjoitti:Onko Kaarina Hazard teidän mielestä ruma? Mun mielestä se ei ole ruma, ei sinänsä kaunotarkaan, mutta jotain ihan neutraalia.
Hä. Halmehan noista kahdesta on huomattavasti nuorekkaamman ja terveemmän näköinen.
Herää ny vittu.Kai Nalo kirjoitti:Hä. Halmehan noista kahdesta on huomattavasti nuorekkaamman ja terveemmän näköinen.
Sinä näköjään vielä nukut, kun et tajua että vertasin noita kuvia jossa ne on vieretysten. Kas kun et hakenut Halmeen raatokuvaa vertailtavaksi.Manaaja kirjoitti:Herää ny vittu.Kai Nalo kirjoitti:Hä. Halmehan noista kahdesta on huomattavasti nuorekkaamman ja terveemmän näköinen.
Kas kun sä et kuvaa suoraan keskoskaapista. Kun sanoin että ei se ruma ole ainakaan Halmeeseen verrattuna, tarkoitin kyllä ihan sitä miltä Halme on viime aikoina näyttänyt. Mitä väliä sillä on miltä se on näyttänyt joskus 90-luvulla Borgaa leikkiessään? Kysehän oli siitä, että Hazard on sun ja monen muun mielestä niin ruma lehmä, ettei se olis saanut arvostella Halmeen habitusta sillä tavalla kuin arvosteli, eikö niin?Kai Nalo kirjoitti:Sinä näköjään vielä nukut, kun et tajua että vertasin noita kuvia jossa ne on vieretysten. Kas kun et hakenut Halmeen raatokuvaa vertailtavaksi.Manaaja kirjoitti:Herää ny vittu.Kai Nalo kirjoitti:Hä. Halmehan noista kahdesta on huomattavasti nuorekkaamman ja terveemmän näköinen.
Joten tää sun retromuisteluvertailuun oikeuttava logiikka tässä. It stinks funny.
Väärin, ja pahasti.Manaaja kirjoitti:Kysehän oli siitä, että Hazard on sun ja monen muun mielestä niin ruma lehmä, ettei se olis saanut arvostella Halmeen habitusta sillä tavalla kuin arvosteli, eikö niin?
Kysyttiin onko Hazard ruma ja minä vastasin että on. Ei ollut kyse että saako sen rumuudella arvostella Halmetta, vaikka miten yrität asiaa niin vääntää.
Kysymys kuului:
"Onko Kaarina Hazard teidän mielestä ruma?"
Minä vastasin että: "On ruma"
Poreileeko vai jatkatko taas änkkäämistäsi maailman tappiin asti?
^ Selvä. Sovitaan sitten että on sun mielestä vain yksiselitteisen ruma ihminen. Minusta taas aivan tavallisen näköinen, ja ihmettelen miten tuosta saa ruman ihmisen aikaiseksi ilman jonkinlaista ennakkoasenteellisuutta. Mutta ehkä kyse sitten vain on mielipide- ja makueroista.
Jos Kaarina Hazard on sun mielestä ruma, niin eikö sulla kävele 80% ajasta pelkkiä rumia ihmisiä vastaan?
Jos Kaarina Hazard on sun mielestä ruma, niin eikö sulla kävele 80% ajasta pelkkiä rumia ihmisiä vastaan?
Samoin. Ihan tavalliselta tuo näyttää. Ei kaunis mutta ei rumakaan.Manaaja kirjoitti:Samaa mieltä.nastamuumio kirjoitti:Onko Kaarina Hazard teidän mielestä ruma? Mun mielestä se ei ole ruma, ei sinänsä kaunotarkaan, mutta jotain ihan neutraalia.
Kai Nalo taitaa elää megakauniiden ihmisten ympäröimänä jos tusinanainen on ruma
On se ruma, ja lihava. Jos se ois hoikempi, ei se olis niin ruma.bliss kirjoitti: Kai Nalo taitaa elää megakauniiden ihmisten ympäröimänä jos tusinanainen on ruma
Ja kuten sanoin, Hazard näyttää niiltä brittiläisiltä kotirouvilta jotka esittelevät kakkapökäleitään "Olet mitä syöt" -sarjassa.
Tuon näköiseksi pääsee ihan vaan syömällä paskaa ravintoa ja makaamalla sohvalla.