Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Kid

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: :h: Kiitos! Olen kyllä sitä mieltä, että pohkeeni ovat hassut lihakset, jotka heiluvat pussissa. Olen myös sitä mieltä, että kahden etummaisen etuhampaan ikenet ovat vetäytyneet liian ylös.
Miks ihmiset ei aina osaa ottaa kohteliaisuutta vastaan? Aina pitää vähätellä...
Kauniit sääret PISTE!
Sun ikeniin en oo kiinnittäny huomiota, joten ne on varmaan ihan normaalit :D
Keikaus
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kid kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: :h: Kiitos! Olen kyllä sitä mieltä, että pohkeeni ovat hassut lihakset, jotka heiluvat pussissa. Olen myös sitä mieltä, että kahden etummaisen etuhampaan ikenet ovat vetäytyneet liian ylös.
Miks ihmiset ei aina osaa ottaa kohteliaisuutta vastaan? Aina pitää vähätellä...
Kauniit sääret PISTE!
Sun ikeniin en oo kiinnittäny huomiota, joten ne on varmaan ihan normaalit :D
Kiitos! On ne kauniitkin mielestäni, ei siinä mitään. Mutta eihän niiden kauneus poissulje sitä, että lihakset heiluvat pusseissaan. Joo, kai ne ikenet ovat aika normaalit, mutta olisin jossain teini-iän vaiheessa voinut olla raastamatta niitä vähän vähemmän. Siis siinä vaiheessa, kun äiti huusi keittiöstä kylpyhuoneeseen "kyllä tuo jo riittää, kohta tippuu hampaat suusta". Teini-ikä, tyhmä ikä.
Kikkelis kokkelis.
LillyMunster
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Kaverini olisi etsimässä mahdollisesti kimppakämppää Helsingistä, onko teillä kenelläkään tietoa mistä sellaisia saisi?
Laittakaa vaikka linkkiä sivuille, mistä voisi katsella :)

Olen ilmeisesti avuton Googlettaja ja kiinteistövälitysten sivut ei auta tässä...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Keikaus
Kitisijä

Kuinka moni jääkiekkoilija käyttää hammassuojia? Riippuuko siitä, onko puolustaja, hyökkääjä vai maalivahti? Miksi Teemu Selänne ei käyttänyt? Olisiko hammassuojan käyttäminen estänyt kolmen hampulin katoamisen?
Kikkelis kokkelis.
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Keikaus kirjoitti: Miksi Teemu Selänne ei käyttänyt? Olisiko hammassuojan käyttäminen estänyt kolmen hampulin katoamisen?
Eikös sillä ne ollut? Taisivat lentää vaan iskun voimasta pois ja hampaat siinä samalla.
sinkkumatti

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Keikaus kirjoitti: Olisiko hammassuojan käyttäminen estänyt kolmen hampulin katoamisen?
Luultavasti ei. Suojan tarkoitus on enemmänkin estää hampaiden joutumista kurkkuun.
Keikaus
Kitisijä

sinkkumatti kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Olisiko hammassuojan käyttäminen estänyt kolmen hampulin katoamisen?
Luultavasti ei. Suojan tarkoitus on enemmänkin estää hampaiden joutumista kurkkuun.
Oho. No eiköhän niillä NHL-miljoonilla voi ostaa muutamat implantit uran päätteeksi.
Kikkelis kokkelis.
RolloTomasi

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Kuuntelin Marilyn Mansonin biisiä Apple of Sodom, mutta en saanut miehen laulusta selvää...

Menevätkö lyriikat
"so come on me, its now"
vaiko
"to cover me in snow..."
?
RolloTomasi

Toinen kysymys, heti perään...

Olen käynyt armeijan, mutta haluaisin sinne uudestaan. Koko homma uusiksi aloituskaudelta lähtien, koska siellä oli hauskaa. Onko tämä mahdollista vai pitääkö anoa lupaa presidentiltä?
Camilla
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Camilla »

RolloTomasi kirjoitti:Kuuntelin Marilyn Mansonin biisiä Apple of Sodom, mutta en saanut miehen laulusta selvää...

Menevätkö lyriikat
"so come on me, its now"
vaiko
"to cover me in snow..."
?
to cover me in snow
RolloTomasi

Camilla kirjoitti: to cover me in snow
:ohyeah:
Kiitos.
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

RolloTomasi kirjoitti:Toinen kysymys, heti perään...

Olen käynyt armeijan, mutta haluaisin sinne uudestaan. Koko homma uusiksi aloituskaudelta lähtien, koska siellä oli hauskaa. Onko tämä mahdollista vai pitääkö anoa lupaa presidentiltä?
:shock: Samikset! Varsinkin leirielämässä oli puolensa.
Joskaan nykyinen elämäntilanne ei kyllä sallisi tuollaista 6-12 kuukauden elämyslomaa päivärahapalkalla... Ja voisihan tuo hieman rasittaa parisuhdetta muutenkin.
Eipäs ole kertausharjoituksiinkaan putoillut kutsuja joihinkin aikoihin... Reserviin pääsyn jälkeen kyllä oli kahdet puolen vuoden väliajoin. :?
Patz

Viesti Kirjoittaja Patz »

Miksi krapulassa aina panettaa?
hebuli

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Tissinikki kirjoitti:Miksi krapulassa aina panettaa?
Johtuu alkoholin nauttimisen jälkeisistä + nukkumisen aiheuttamista veren kohonneista testosteroniarvoista, myös naisilla. Muistaakseni e-pillerien käyttö vielä tehosti efektiä osaltaan (siis juomisen jälkeen, ei muuten).

Sori että vastasin kuivasti, mutta sellainen mä oon. Kuiva. Lubrikantti auttaa.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tietäisikö joku mitä tarkoittaa markkinoinnin yhteydessä (kait) SLEPT -tekijät?

EDIT: ja mikä on markkinointimix?

laittavat taloushallinnonopiskelijan tekemään jonkin projektityön yrityksen kansainvälistymisen periaatteista.. ***TU!
SmartAss
Kitinän väärinkäyttäjä

Viesti Kirjoittaja SmartAss »

millivanilli kirjoitti:Tietäisikö joku mitä tarkoittaa markkinoinnin yhteydessä (kait) SLEPT -tekijät?

EDIT: ja mikä on markkinointimix?

laittavat taloushallinnonopiskelijan tekemään jonkin projektityön yrityksen kansainvälistymisen periaatteista.. ***TU!
SLEPT:llä tarkoitetaan sosiokultuurillisen, lakien, talouden, politiikan ja teknologian muodostamaa kokonaisuutta, jonka kautta voidaan tarkastella esimerkiksi jotain markkinaa makrotasolla.

Ja markkinointimix on termi jolla kuvataan sitä kuinka yritys näkyy ja tuntuu markkinoilla. Yksi tapa katsoa asiaa on klassisesti neljän p:n kautta: price, place, promotion ja product.

Kotlerin kirjoista ja webistäkin löytyy asiaa vaikka kuinka.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
RolloTomasi

jos ihminen vihaa sitä, mitä pelkää eli pelkää sitä, mitä vihaa

jos ihmisen mielestä joku ihminen on pelottava, luultavasti hän tuntee olonsa epämiellyttäväksi tämän pelottavan ihmisen seurassa

niin voisiko rakkaus silloin tarkoittaa turvallisuudentunnetta?

että ihminen tuntee olonsa turvalliseksi niiden ihmisten seurassa, joita rakastaa?

ehkä vastaus on hieman monimutkaisempi kuin kysymyksen asettelu antaisi ymmärtää, mutta noin niinkuin pääpiirteiltään? tai jotain.
tonttu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kaikki varmaan tietää sanonnan "yrittänyttä ei laiteta", niin minua kiinnostaa nyt kovasti tietää eräs asia.

Minne sitä ei laiteta? Kaappiin? Pakastimeen? Sängyn alle?
Kertokaa ihmeessä, mua ihan oikeasti kiinnostaa.
RAM13
Kitinän uhri

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Kuka on mölli?
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
RolloTomasi

Olisiko hyvä idea muuttaa asumaan hotellihuoneeseen Las Vegasiin poistumatta sieltä koskaan?
Elukka

tonttu kirjoitti:Kaikki varmaan tietää sanonnan "yrittänyttä ei laiteta", niin minua kiinnostaa nyt kovasti tietää eräs asia.

Minne sitä ei laiteta? Kaappiin? Pakastimeen? Sängyn alle?
Kertokaa ihmeessä, mua ihan oikeasti kiinnostaa.
lappeen Rannan teekkarit käyttivät muistaakseni sanoja "laittaa" ja "panna" samasta touhusta...
Näin ollen tulkitsen tämän siten, että jos yrittää liikaa niin vaikuttaa epätoivoiselta eikä siksi tule "laitetuksi". :twisted:
sinkkumatti

RAM13 kirjoitti:Kuka on mölli?
RAM13
Elukka

RolloTomasi kirjoitti:Olisiko hyvä idea muuttaa asumaan hotellihuoneeseen Las Vegasiin poistumatta sieltä koskaan?
Luultavasti ei. :think:
RolloTomasi

Elukka kirjoitti:Luultavasti ei. :think:
Luultavasti olet oikeassa. :think:
sinkkumatti

RolloTomasi kirjoitti: hotellihuoneeseen Las Vegasiin poistumatta sieltä koskaan?
Leaving Las Vegas?