Keikaus kirjoitti:
Kiitos! Olen kyllä sitä mieltä, että pohkeeni ovat hassut lihakset, jotka heiluvat pussissa. Olen myös sitä mieltä, että kahden etummaisen etuhampaan ikenet ovat vetäytyneet liian ylös.
Miks ihmiset ei aina osaa ottaa kohteliaisuutta vastaan? Aina pitää vähätellä...
Kauniit sääret PISTE!
Sun ikeniin en oo kiinnittäny huomiota, joten ne on varmaan ihan normaalit
Keikaus kirjoitti:
Kiitos! Olen kyllä sitä mieltä, että pohkeeni ovat hassut lihakset, jotka heiluvat pussissa. Olen myös sitä mieltä, että kahden etummaisen etuhampaan ikenet ovat vetäytyneet liian ylös.
Miks ihmiset ei aina osaa ottaa kohteliaisuutta vastaan? Aina pitää vähätellä...
Kauniit sääret PISTE!
Sun ikeniin en oo kiinnittäny huomiota, joten ne on varmaan ihan normaalit
Kiitos! On ne kauniitkin mielestäni, ei siinä mitään. Mutta eihän niiden kauneus poissulje sitä, että lihakset heiluvat pusseissaan. Joo, kai ne ikenet ovat aika normaalit, mutta olisin jossain teini-iän vaiheessa voinut olla raastamatta niitä vähän vähemmän. Siis siinä vaiheessa, kun äiti huusi keittiöstä kylpyhuoneeseen "kyllä tuo jo riittää, kohta tippuu hampaat suusta". Teini-ikä, tyhmä ikä.
Kaverini olisi etsimässä mahdollisesti kimppakämppää Helsingistä, onko teillä kenelläkään tietoa mistä sellaisia saisi?
Laittakaa vaikka linkkiä sivuille, mistä voisi katsella
Olen ilmeisesti avuton Googlettaja ja kiinteistövälitysten sivut ei auta tässä...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kuinka moni jääkiekkoilija käyttää hammassuojia? Riippuuko siitä, onko puolustaja, hyökkääjä vai maalivahti? Miksi Teemu Selänne ei käyttänyt? Olisiko hammassuojan käyttäminen estänyt kolmen hampulin katoamisen?
Olen käynyt armeijan, mutta haluaisin sinne uudestaan. Koko homma uusiksi aloituskaudelta lähtien, koska siellä oli hauskaa. Onko tämä mahdollista vai pitääkö anoa lupaa presidentiltä?
RolloTomasi kirjoitti:Toinen kysymys, heti perään...
Olen käynyt armeijan, mutta haluaisin sinne uudestaan. Koko homma uusiksi aloituskaudelta lähtien, koska siellä oli hauskaa. Onko tämä mahdollista vai pitääkö anoa lupaa presidentiltä?
Samikset! Varsinkin leirielämässä oli puolensa. Joskaan nykyinen elämäntilanne ei kyllä sallisi tuollaista 6-12 kuukauden elämyslomaa päivärahapalkalla... Ja voisihan tuo hieman rasittaa parisuhdetta muutenkin.
Eipäs ole kertausharjoituksiinkaan putoillut kutsuja joihinkin aikoihin... Reserviin pääsyn jälkeen kyllä oli kahdet puolen vuoden väliajoin.
Tissinikki kirjoitti:Miksi krapulassa aina panettaa?
Johtuu alkoholin nauttimisen jälkeisistä + nukkumisen aiheuttamista veren kohonneista testosteroniarvoista, myös naisilla. Muistaakseni e-pillerien käyttö vielä tehosti efektiä osaltaan (siis juomisen jälkeen, ei muuten).
Sori että vastasin kuivasti, mutta sellainen mä oon. Kuiva. Lubrikantti auttaa.
millivanilli kirjoitti:Tietäisikö joku mitä tarkoittaa markkinoinnin yhteydessä (kait) SLEPT -tekijät?
EDIT: ja mikä on markkinointimix?
laittavat taloushallinnonopiskelijan tekemään jonkin projektityön yrityksen kansainvälistymisen periaatteista.. ***TU!
SLEPT:llä tarkoitetaan sosiokultuurillisen, lakien, talouden, politiikan ja teknologian muodostamaa kokonaisuutta, jonka kautta voidaan tarkastella esimerkiksi jotain markkinaa makrotasolla.
Ja markkinointimix on termi jolla kuvataan sitä kuinka yritys näkyy ja tuntuu markkinoilla. Yksi tapa katsoa asiaa on klassisesti neljän p:n kautta: price, place, promotion ja product.
Kotlerin kirjoista ja webistäkin löytyy asiaa vaikka kuinka.
Tällainen smart-ass -pefletti kostuttuaan alkaa erittää ainetta joka imeytyy ohuiden ihokerrosten
läpi ja alkaa vaikuttaa aivotoimintaa stimuloivasti
tonttu kirjoitti:Kaikki varmaan tietää sanonnan "yrittänyttä ei laiteta", niin minua kiinnostaa nyt kovasti tietää eräs asia.
Minne sitä ei laiteta? Kaappiin? Pakastimeen? Sängyn alle?
Kertokaa ihmeessä, mua ihan oikeasti kiinnostaa.
lappeen Rannan teekkarit käyttivät muistaakseni sanoja "laittaa" ja "panna" samasta touhusta...
Näin ollen tulkitsen tämän siten, että jos yrittää liikaa niin vaikuttaa epätoivoiselta eikä siksi tule "laitetuksi".