Ei pysty ei kykene. Iholla nukkuminen ei oo mun juttu. Pitää olla tilaa ja rauhaa.Manaaja kirjoitti:pyllyssä kiinni nukkumisella
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Oliko tämä kysymys?Kai Nalo kirjoitti:Ei pysty ei kykene. Iholla nukkuminen ei oo mun juttu. Pitää olla tilaa ja rauhaa.Manaaja kirjoitti:pyllyssä kiinni nukkumisella
Iholla nukkuminen onnistuu jos on oikea iho. Ei se helpolla löydy.
Itsellänikin on saman asian kanssa vaikeutta.
No nyt kävin makoilee sängyissä. Joustinpatjat on täysin ulkona pelistä, ne halvemmat eli kuitenkin kovimmat mitä oli (en siis käynyt Unikulmassa) oli liian pehmeitä ja miljoonaa en maksa sellaisesta joka on kehitetty avaruussukkulassa tai räätälöidään just omalle peffalle. Runkosängyistäkään innostunut, vaikka muutama oli lähellä.
Jyskin vaahtomuovipatja jollain superhengittävällä petarilla oli paras kombo mitä löysin. Suomeksi sanottuna kaikki muut tuntui liian pehmeiltä tän prinssin perseen alle.
Muutenkin oon aatellut jo ennen kokeilua että hommaisin vain kehikon johon vaahtomuovipatja ja sitten hyvä petari päälle. Livetestaus tukee kristallipallosta onkimaani teoriaa. Liian pehmeä sänky saa alaselän kipiäksi.
Jyskin vaahtomuovipatja jollain superhengittävällä petarilla oli paras kombo mitä löysin. Suomeksi sanottuna kaikki muut tuntui liian pehmeiltä tän prinssin perseen alle.
Muutenkin oon aatellut jo ennen kokeilua että hommaisin vain kehikon johon vaahtomuovipatja ja sitten hyvä petari päälle. Livetestaus tukee kristallipallosta onkimaani teoriaa. Liian pehmeä sänky saa alaselän kipiäksi.
-
- Kitisijä
No, jo oli sanallinen tehtävä. Nää on just inhottavia kysymyksiä.Dumis kirjoitti:No nyt kävin makoilee sängyissä. Joustinpatjat on täysin ulkona pelistä, ne halvemmat eli kuitenkin kovimmat mitä oli (en siis käynyt Unikulmassa) oli liian pehmeitä ja miljoonaa en maksa sellaisesta joka on kehitetty avaruussukkulassa tai räätälöidään just omalle peffalle. Runkosängyistäkään innostunut, vaikka muutama oli lähellä.
Ei tosta kysymyksestä ota selvää, mutta joskus vaan vika voi olla muuallakin kuin sängyn koostumuksessa.
Viimeksi muokannut Brotonia Bum, 26.01.2010 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Futon?Dumis kirjoitti:. Liian pehmeä sänky saa alaselän kipiäksi.
-
- Kitisijä
No nyt tuli selvä kysymys merkkeineen. Ymmärrän.Kai Nalo kirjoitti:Futon?Dumis kirjoitti:. Liian pehmeä sänky saa alaselän kipiäksi.
Paras on hyvä runko, siis sillä joka nukkuu. Sitä ei saa ostamalla vaan liikkumalla.
Täytys varmaan löytää jostain koeajettavaksi.Kai Nalo kirjoitti:Futon?Dumis kirjoitti:. Liian pehmeä sänky saa alaselän kipiäksi.
Ja joo, kyl meikällä on liian kireät takareidet jotka vetävät lantion väärään asentoon ja sitä kautta alaselän kipiäksi. Paska sänky vaan pahentaa tilannetta ja tietysti sisätyökin.
Salilla nyt treenaaninkin jalkoja aika hulluna ja joka kerta venyttelen myös.
Cityyn ilmotus: "Haetaan Futonin omistavaa tyttöä koeajoon ja koemakuuseen"Dumis kirjoitti:Täytys varmaan löytää jostain koeajettavaksi.Kai Nalo kirjoitti:Futon?
Kait sitä pitäis uhrautua selän takiaKai Nalo kirjoitti:Cityyn ilmotus: "Haetaan Futonin omistavaa tyttöä koeajoon ja koemakuuseen"Dumis kirjoitti:Täytys varmaan löytää jostain koeajettavaksi.Kai Nalo kirjoitti:Futon?
-
- Kitisijä
Joo rakastukaa vaan, silloin ei ilmalla ole väliä.
Ihan oikeasti alkuhuumassa menee mikä vaan. Ei paljon narise.
Ihan oikeasti alkuhuumassa menee mikä vaan. Ei paljon narise.
Eikö tälle palstalle saatana yksi Niba jo riittäisi.
Ihmettelin että miksi sulla on pohjalla tuommosta vaahtokumia joka on sika kovaa, mutta sitten katoin että toi suun vaahtomuovishan on ihan sikaohutta... Jyskin vaahtomuovit on kyllä ihan kait 30cm paksua ja jämäkkää kamaa. Siihen vaan hyvä petari päälle, niin taidan olla tyytyväinen, viel kun uskaltais käydä ostaaManaaja kirjoitti:Mulla itselläni on sänky jonka pohjalla on 2 kappaletta 80x10cm vaahtokumipatjaa. Tosiaan vaahtokumipatjaa, sillä ko. patjojen kovuus on tarkotettu istumiseen eikä nukkumiseen. Vaikka seisoisin niiden päällä, niin patjat eivät pohjaa läpi. Välikerroksessa on ikean halvin 160x10cm vaahtomuovipatja, joka antaa sopivasti pehmeyttä, mutta ilman alimman kerroksen patjoja pohjaisi kyllä polvien kohdalta läpi esim. takaapäin jyystäessä, mikä ei tietty ole kamalan kiva featti. Päällä on sitten 8cm paksu viskoelastinen petari, joka on pohjakerroksen tapaan itse teetetty. Tää toimii mulle, ja on naaraatkin kyllä kehuneet sängyn ominaisuuksia.
No on kyllä melkosta kamaa jos 30cm paksua on. Mulla on tossa yhteensä 28cm edestä patjaa päällekäin, ja kyllä se IMO on jo aika paljon. Monet kun nukkuu vain yhdellä jollain 8-10cm patjallakin.Dumis kirjoitti:Ihmettelin että miksi sulla on pohjalla tuommosta vaahtokumia joka on sika kovaa, mutta sitten katoin että toi suun vaahtomuovishan on ihan sikaohutta... Jyskin vaahtomuovit on kyllä ihan kait 30cm paksua ja jämäkkää kamaa. Siihen vaan hyvä petari päälle, niin taidan olla tyytyväinen, viel kun uskaltais käydä ostaa
No ökei, ehkei se ihan 30:tä ole, pilkunnussija! Mut ihan tarpeex jämäkältä tuntui. Sit vaan alkoi mietityttää että eikait se liian kovaakaan ole... peekele että on vaikeeta Taidan mennä koemakoilemaan taas tänään.
edit: nois ikean vaahdoissahan ei ole kuin max 2 erilaista vaahtoa jos sitäkään, kun noissa Jyskin vaahdoissa on jotain 3-7 erilaista kamaa.
edit: nois ikean vaahdoissahan ei ole kuin max 2 erilaista vaahtoa jos sitäkään, kun noissa Jyskin vaahdoissa on jotain 3-7 erilaista kamaa.
-
- Kitisijä
Mä seison sanojeni takana; viimeksi kun mainitsin Jyskin, tuli takavasemmalta paskaa niskaan. Mun mielestä se nyt sattuu olemaan edullinen ja monipuolinen huonekalukauppa. nih! Go Dumis!Dumis kirjoitti: kun noissa Jyskin vaahdoissa on jotain 3-7 erilaista kamaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Mulle se on ihan sama mikä kauppa jos hintalaatusuhde kohtaa, taisin viimekskin ostaa petarin Jyskistä, joka tietty oli vääränkokoinen, mutta sen huomasin vasta kotona... kiitti mutsi!Elppis kirjoitti:Mä seison sanojeni takana; viimeksi kun mainitsin Jyskin, tuli takavasemmalta paskaa niskaan. Mun mielestä se nyt sattuu olemaan edullinen ja monipuolinen huonekalukauppa. nih! Go Dumis!Dumis kirjoitti: kun noissa Jyskin vaahdoissa on jotain 3-7 erilaista kamaa.
Nyt niillä, kuten muillakin sänkykaupoilla on aika hyvät petaritkin, se mun paras on nykyään aika lällyä kamaa
Se, tarviiko sun selkäs oikeasti 3-7 erilaista kamaa jotta se on tyytyväinen, vai voisko 2 laadukasta matskua oikeasti vaikka jo riittää, on sitten tietysti ihan toinen tarinansa.Dumis kirjoitti:edit: nois ikean vaahdoissahan ei ole kuin max 2 erilaista vaahtoa jos sitäkään, kun noissa Jyskin vaahdoissa on jotain 3-7 erilaista kamaa.
7 eri kerrosta jossain patjassa alkaa olla pelkkää turhaa naurettavaa kikkailua.
No oli ne paskempia, kun kävin koemakoilemassa. Meikä dikaa kivisestä patjasta, seuraava vaihe on varmaan lakanan päällä laittialla koisatenManaaja kirjoitti:Se, tarviiko sun selkäs oikeasti 3-7 erilaista kamaa jotta se on tyytyväinen, vai voisko 2 laadukasta matskua oikeasti vaikka jo riittää, on sitten tietysti ihan toinen tarinansa.Dumis kirjoitti:edit: nois ikean vaahdoissahan ei ole kuin max 2 erilaista vaahtoa jos sitäkään, kun noissa Jyskin vaahdoissa on jotain 3-7 erilaista kamaa.
-
- Kitisijä
No tosta petari. Hyvä kun jaksan nostaa oman 200x120 eli ei mitään höttöä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Testaa se Futon. Sängyn voi tehdä itse vaikka kaljakoreista ja vanerilevystä.Dumis kirjoitti:meikä dikaa kivisestä patjasta,
Niin mäkin. Mut huomasin ite kyllä senkin, että 5 minuuttia patjan päällä ei oo sama ku 5 tuntia...Dumis kirjoitti:Meikä dikaa kivisestä patjasta, seuraava vaihe on varmaan lakanan päällä laittialla koisaten
-
- Kitisijä
Ja käys vielä huvikseen testaamassa nämä.Kai Nalo kirjoitti:Testaa se Futon. Sängyn voi tehdä itse vaikka kaljakoreista ja vanerilevystä.Dumis kirjoitti:meikä dikaa kivisestä patjasta,
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Minkä takia displayport-näytöt ovat vielä niin perkeleen harvinaisia? Näytönohjain vähän niinkuin vaatis sellasen.
-
- Kitisijä
Siis nimenomaan näytöt, ei adapteri?Manaaja kirjoitti:Minkä takia displayport-näytöt ovat vielä niin perkeleen harvinaisia? Näytönohjain vähän niinkuin vaatis sellasen.
The great club outshines the individual, always and forever.