Otiksää ne suojateipit pois?nowaysis kirjoitti:Mikä vittu tuossa printterissä mättää? Värikasetti(juuri oikea malli) vaihdettu eilen, ja tuo paska masiina vilkuttaa vaan väritippavaloa(vaihda väri) ja herjaa vaihtamaan värikasetin kun yritän tulostaa. Olen poistanut kasetit ja asentanut uudestaan, ei auta. Myöskään kopiointi ei onnaa. Pska!
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Vaola: Kuulemani mukaan tietyt tahot ovat lakanneet kyselemästä tätä "Vieläkö yhdessä..?" -kysymystä, ainakin tietyiltä tahoilta. Toiset oppii hitaammin, jotkut ei koskaan
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Otin. Muistan jotenkin, että aiemmassa vaihdossa oli kans jotain häikkää.. Johto on myös kiinni koneen usb-pistokkeessa.
Okei.nowaysis kirjoitti:Otin.
Ei sillä että olisin sua moisesta epäillyt mutta itse onnistuin jättämään ne paikalleen tuossa jokunen hetki sitten
-
- Kitisijä
Blondi&tietokone -osiossamme ei ole vääriä kysymyksiä Nyt se homovalo lakkas muuten vilkkumasta, vaiko? Jooko? Jee, toimii! Ilmeisesti tarvi vaan viitisen kertaa sulkemisen ja käynnistämisen.
Yleensä auttaa kun valikosta ottaa värikasettien puhdistustoiminnon.nowaysis kirjoitti:Blondi&tietokone -osiossamme ei ole vääriä kysymyksiä Nyt se homovalo lakkas muuten vilkkumasta, vaiko? Jooko? Jee, toimii! Ilmeisesti tarvi vaan viitisen kertaa sulkemisen ja käynnistämisen.
-
- Kitisijä
Joko niitä led-telkkareita kannattaa ostaa? Vai eikö?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Omasta mielestäni kannatti jo viime toukokuussa.Vesper kirjoitti:Joko niitä led-telkkareita kannattaa ostaa? Vai eikö?
-
- Kitisijä
Aina joskus unohdan puoliksijuodun oluttölkin pöydälle ja epähuomiossa korkkaan uuden. Kun se avattu jämätölkki on seissyt päivän-pari, sen päällä alkaa parveilla pieniä hyönteisiä. Tölkin löydettyäni saatan kaljanhimossani silti pakottaa itseni nielemään nesteen, jos tuoreempaa ei ole ja kaupat kiinni. Olut on silloin muuttunut imeläksi tai etikkaiseksi.
Kysyisin, että mistä hyönteislajista mahtaa olla kyse? Itse veikkaan banaanikärpästä. Mutta elävätkö ne Suomen talvessa? Perinnöllisyystieteen harjoituksissa aikoinaan itsekin kasvattelin ja lajittelin banaanikärpäsiä. Mutta nyt mikroskoopin puuttuessa en voi tarkastaa (tosi pientä) lajia. Toisekseen että mitä ne kaljallani tekevät? Juopottelevatko ja sitten kusevat ja paskovat olueeni? Vai suorastaan munivat sinne?
Kysyisin, että mistä hyönteislajista mahtaa olla kyse? Itse veikkaan banaanikärpästä. Mutta elävätkö ne Suomen talvessa? Perinnöllisyystieteen harjoituksissa aikoinaan itsekin kasvattelin ja lajittelin banaanikärpäsiä. Mutta nyt mikroskoopin puuttuessa en voi tarkastaa (tosi pientä) lajia. Toisekseen että mitä ne kaljallani tekevät? Juopottelevatko ja sitten kusevat ja paskovat olueeni? Vai suorastaan munivat sinne?
-
- Kitisijä
^ Kyseessä on joku mahlakärpäslajike, joihin banaanikärpäsetkin kuuluvat. Suomessa perinteinen bananikärpänen on melko harvinainen. Mahlikset elävät erilaisista käymistilassa olevista nesteistä, kuten vaikka siitä oluesta. Kääntöpuolena ne myös munivat näihin nesteisiin, tuskin kuitenkaan sinne oluttölkkiin, mutta vaikkapa pilaantuviin hedelmiin (joita tuskin asunnostasi löytyy tuoreinakaan...).
Jätä yksi menetetty tölkki juomatta viinanhimoissasi ja tiputa sinne pari tippaa astianpesuainetta. Ahneet paskiaiset hukkuvat sinne ja jättävät ehkä muut tölkit rauhaan (not).
Jätä yksi menetetty tölkki juomatta viinanhimoissasi ja tiputa sinne pari tippaa astianpesuainetta. Ahneet paskiaiset hukkuvat sinne ja jättävät ehkä muut tölkit rauhaan (not).
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
^^ Ehkä kannattaisi lyödä siihen tietsikkapöytään oluthana ja tilata tynnyreissä lempijuomasi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vasta sitten kun niissä on DVB-T2 -viritin sisäänrakennettuna, ellet halua kohtapuoliin uutta erillistä digiboksia pöytääsi koristamaan ja operoida kaikkea taas kahdella eri kaukosäätimellä. DVB-T2 -virittimet pitäisi tulla suurimmille valmistajille tämän vuoden aikana televisioihin.Vesper kirjoitti:Joko niitä led-telkkareita kannattaa ostaa? Vai eikö?
-
- Kitisijä
No voitteko sitten vihjasta kun niitä kannattaa ostaa? Ja mikä olis paras vaihtoehto? Tää on vissiin ainoa asia missä tartten miestä. Tai no, nainenkin käy kunhan tuntee asiansa. Mua ei kiinnosta tällaset tekniset jutut tippaakaan, joten en viitsi edes ottaa selvää. Onneks mulla on teidät
-
- Kitisijä
No eikös tämä nyt ole enemmän taas kysymys siitä miten TV:tä aikoo käyttää ja missä. Jos mahdollisesti joskus tulevat HD-lähetykset eivät ole tärkein usecase, niin miksi nostaa niitä merkittäväksi featurevaatimukseksi.Manaaja kirjoitti:Vasta sitten kun niissä on DVB-T2 -viritin sisäänrakennettuna, ellet halua kohtapuoliin uutta erillistä digiboksia pöytääsi koristamaan ja operoida kaikkea taas kahdella eri kaukosäätimellä. DVB-T2 -virittimet pitäisi tulla suurimmille valmistajille tämän vuoden aikana televisioihin.
Jos tarvitsee ja haluaa paremman kuvanlaadun - eikä joskus ilman kautta välitettäväksi tulevat HD-kanavat ole the juttu, niin kauppaan vaan kun sopivan diilin näkee. Elco voisi järjestää peli-illan Mario Kartin ympärillä, niin jengi näkisi miten Led-televisio vaikuttaa alkoholin imeytymiseen.
-
- Kitisijä
Ahaa! Voisinko saada mielipiteen henkilöltä, joka ei tajua hoodeiden ja bluureiden ja kaikkien ihme vitkuttimien päälle mitään, koska en minäkään tajua enkä voi käsittää vauhkoomista niiden ympärillä. Kun mun vaan pitäis nähdä Täyskärit väreissä. Mulla on muutenkin huono näkö, ihan sama miten terävänä se kuva näky. Ja miksikö sitten led-telkkari? No kun uutta olisin vailla ja joku väitti että ne on kovin energiatehokkaita muihin verratuna. Niin että saiskos jonkun pikaisen oppitunnin blondille? Pwetty pwease?
LED-telkkari kestää kauemmin, kuluttaa vähemmän sähköä ja kuva on periaatteessa LCD:tä parempi.Vesper kirjoitti:Ahaa! Voisinko saada mielipiteen henkilöltä, joka ei tajua hoodeiden ja bluureiden ja kaikkien ihme vitkuttimien päälle mitään, koska en minäkään tajua enkä voi käsittää vauhkoomista niiden ympärillä. Kun mun vaan pitäis nähdä Täyskärit väreissä. Mulla on muutenkin huono näkö, ihan sama miten terävänä se kuva näky. Ja miksikö sitten led-telkkari? No kun uutta olisin vailla ja joku väitti että ne on kovin energiatehokkaita muihin verratuna. Niin että saiskos jonkun pikaisen oppitunnin blondille? Pwetty pwease?
Sanoisin, että naisenpuolikkaalle merkittävin feature on siinä, että ne pirut ovat ohuita. Esim. Samsungin UE-sarja on vain kolme senttiä paksu ja ripustetaan seinälle kuin taulu ikään.
Vastapainoksi ne maksavat enemmän.
Tänään.huima kirjoitti:Elco voisi järjestää peli-illan Mario Kartin ympärillä, niin jengi näkisi miten Led-televisio vaikuttaa alkoholin imeytymiseen.
-
- Kitisijä
^ Ja mua ei oo kutsuttu tututumaan led-televisioon. Oon niiiiiin pettynyt.
Taas se alkaa:Vesper kirjoitti:^ Ja mua ei oo kutsuttu tututumaan led-televisioon. Oon niiiiiin pettynyt.
http://kitina.net/viewtopic.php?p=443225
-
- Kitisijä
Nih, kysyt vaan että monelta. Ja minä päivänä pitää lähteä takaisin kotiin?Vesper kirjoitti:^ Ja mua ei oo kutsuttu tututumaan led-televisioon. Oon niiiiiin pettynyt.
Kyse ei ole mistään bluureistä vaan siitä, että YLE aloittaa jo tänä vuonna ilmaverkon kautta välitettävät HD-lähetykset. HD-lähetyksien määrä pikkuhiljaa kasvaa ja korvaa tämän hetkiset digi-tv -lähetykset vuoteen 2016 mennessä, sillä radiotilaa ei riitä molemmille ihan poskettomasti jaettavaksi. Sen jälkeen ET VOI ENÄÄ KATSOA TELEVISIOTA ILMAN DVB-T2 -VIRITINTÄ, sillä muita lähetyksiä ei taivaalta tule. Joten joudut ostamaan rinnalle uuden digiboksin jos et osta DVB-T2 -virittimellä varustettua televisiota, jotka tulevat nyt myyntiin kevään tai kesän aikana.Vesper kirjoitti:Ahaa! Voisinko saada mielipiteen henkilöltä, joka ei tajua hoodeiden ja bluureiden ja kaikkien ihme vitkuttimien päälle mitään, koska en minäkään tajua enkä voi käsittää vauhkoomista niiden ympärillä.
Kyse on tietenkin siitä, kuinka pitkän käyttöiän televisiollesi haluat ns. normaalikäytössä. LED-tekniikan sinäänsä pitäisi olla erittäin pitkäikäistä, joten sellaisella televisiolla on hyvät saumat olla toimivaa ja kelpoa kamaa vielä monen monta vuotta, ja vehje todennäköisesti tulee ensin olemaan teknisesti vanhentunut kuin toimimaton. Sen vuoksi minusta on hiukan tyhmää tehdä ostoksesta jo valmiiksi vanhentunut lähitulevaisuutta silmälläpitäen.
Huima tässä pikemminkin puhuu television käyttämisestä jonain pelikonsoliruutuna, ei televisiona. Minä puhun television käyttämisestä televisiona, normaalissa valtakunnallisessa televisioverkossa, nyt ja tulevaisuudessa.
-
- Kitisijä
Vittu. Kävin siellä televisiokaupassa. Ihan liian vaikeeta, en pysty!
Värvää Manaaja avuksi.Vesper kirjoitti:Vittu. Kävin siellä televisiokaupassa. Ihan liian vaikeeta, en pysty!
-
- Kitisijä
^ Saattaisin kuristaa joko Manaajan tai itseni
Oon kuulema myös mainonnan uhri, ei led-tv:t ole enää mitenkään erityisen energiatehokkaita. Ja miten tossa Samsungissakin oli noin monta vaihtoehtoa?
Oon kuulema myös mainonnan uhri, ei led-tv:t ole enää mitenkään erityisen energiatehokkaita. Ja miten tossa Samsungissakin oli noin monta vaihtoehtoa?
-
- Kitisijä
En ostaisi ainakaan vielä, parin vuoden kuluttua asia voisi olla toisin kunhan hintakehitys olisi tuonut alaspäin.
En ole vaihtamassa tykistä pois.
En ole vaihtamassa tykistä pois.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.