Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Ei voi juu minuu syyttää. Yrittäny olen mut ei sitä kovin kauaa jaksa vonkaa
Mut oikeesti, minuu vituttaa kun ton ohjeen kanssa en onnistu. Yhen kerran vielä yritän ja sit tuo ohje lentää roskiin
Mut oikeesti, minuu vituttaa kun ton ohjeen kanssa en onnistu. Yhen kerran vielä yritän ja sit tuo ohje lentää roskiin
^Laita mulle se ohje, kävi kiinnostamaan, haluun kokeilla!!!
Paraski puhuja, näytä mallia.Asie Payton kirjoitti:Ihan sama nussitteko vai panetteko, tai vaikka rakastelette, niin olkaa hyvä ja toteuttakaa. Kiitos!
Mä yritän huomenna jaksaa näpytellä sen sullebliss kirjoitti:^Laita mulle se ohje, kävi kiinnostamaan, haluun kokeilla!!!
Elco on se toteuttaja. Mä vaan puhun.Manaaja kirjoitti:Paraski puhuja, näytä mallia.Asie Payton kirjoitti:Ihan sama nussitteko vai panetteko, tai vaikka rakastelette, niin olkaa hyvä ja toteuttakaa. Kiitos!
Mistähän sais ostettua jonkinlaisen takasumuvalon kytkentäsarjan/valmiin valosarjan jonka vois purkaa ja puukottaa auton omien umpioiden sisälle?
-
- Kitisijä
Musseen? Kysyitkö jo Americar:n ehdotusta ja hintaa?Manaaja kirjoitti:Mistähän sais ostettua jonkinlaisen takasumuvalon kytkentäsarjan/valmiin valosarjan jonka vois purkaa ja puukottaa auton omien umpioiden sisälle?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Musseen. En kysynyt. Ajattelin ihan jos DIY-hommana.Pulkannaru kirjoitti:Musseen? Kysyitkö jo Americar:n ehdotusta ja hintaa?Manaaja kirjoitti:Mistähän sais ostettua jonkinlaisen takasumuvalon kytkentäsarjan/valmiin valosarjan jonka vois purkaa ja puukottaa auton omien umpioiden sisälle?
-
- Kitisijä
^
Haluaankohan katsastushenkilö lyhdystä löytyvän asianmukaisen E- tai vastaavan hyväksynnän?
Mites noi ledi-jutskat? Hellalla taitaa ainakin olla jotain tarjolla, jos näkömuistini pitää kutinsa.
Haluaankohan katsastushenkilö lyhdystä löytyvän asianmukaisen E- tai vastaavan hyväksynnän?
Mites noi ledi-jutskat? Hellalla taitaa ainakin olla jotain tarjolla, jos näkömuistini pitää kutinsa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
No kun auto on muutoskatsastettu jo aikanaan niin tuskinpa katsaria kiinnostaa sen enempää. E-hyväksyntää noihin ei ole saatavissa edes mihinkään vakiovaloihin/umpioihin. Tutkin vähän umpioiden rakennetta ja näyttää kyllä aika perseeltä päästä käsiksi. Metallia vähän liian paljon välissä. Kai sitä pitää suosiolla vaan liimata joku harakanpelätin puskurin alle. Eihän mua oikeastaan kiinnosta toi esteettisyys, kun koko autosta pitäis päästä eroon.Pulkannaru kirjoitti:^
Missähän svidussa mun renkaat viipyvät? 29. päivä tilasin Saksasta, maanantaina aamupäivällä ne oli jo Turussa, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään. 'tun turkulaiset.
Miksi melkein kaikki amerikkalaiset sarjat ovat amerikkalaisia poliisisarjoja? Onko olemassa amerikkalaista rosvosarjaa (sons of anarchyn lisäksi), jossa rosvot ovat pääosassa ja poliisit ovat vaihtuvia statisteja, joita tapetaan liukuhihnalta?
-
- Kitisijä
Kysymys 1. Missä kannattaa asennutta Volvoon autosarja? Ja onko jotain kevytversiota, joka ei vaadi kauheita porailuja ja säätämistä?
Kysymys 2. Miten suolaheinän saa helposti hävitettyä nurmikolta/istutuksista?
Kysymys 2. Miten suolaheinän saa helposti hävitettyä nurmikolta/istutuksista?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Jos kamerassa on täys filmi kehittämättä 10 vuotta, niin kuinka kovat saumat on saada vielä kuveja pihalle?
Vois noi velipojan lakkiaiskuvat teettää, kun ny tuli puheeks...
t: hämäläine
Vois noi velipojan lakkiaiskuvat teettää, kun ny tuli puheeks...
t: hämäläine
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vesper kirjoitti:Kysymys 1. Missä kannattaa asennutta Volvoon autosarja? Ja onko jotain kevytversiota, joka ei vaadi kauheita porailuja ja säätämistä?
Puhelin sellainen?
Kevytversioista en tiedä, mutta sain tosta tarjouksen 400 euroon asennettuna samaisessa lafkassa. Kuulemma paras setti täl hetkellä.
http://autoextra.fi/products/php/CK-600.php
^^ Oon joskus saanut MELKEIN yhtä vanhasta filmistä kuvia. Värit oli vähän hassuja ja noin puolet kuvista oli muuten pilaantuneita mutta edes muutama tuli pelastettua.
-
- Kitisijä
No just sellanen, onko niitä muitakin? Mutta siis pitääkö tota käyttäessä aina laittaa bluetooth päälle? Kun mä inhoan sitä hommaa hf:ssäkin, siks käytän aina sellasta piuhaa. Ja siis puhelin pitäs saada törröttämään johonkin, tossa ei taida tulla sellasta telinettä mukana?masa kirjoitti:Puhelin sellainen?Vesper kirjoitti:Kysymys 1. Missä kannattaa asennutta Volvoon autosarja? Ja onko jotain kevytversiota, joka ei vaadi kauheita porailuja ja säätämistä?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Pitää joo. Mikä kapula sulla on? E71:ssä pitämällä *-näppäintä pohjassa pari sekkaa, menee BT päälle ja pois. Helppoa kuin lapsen lyöminen.Vesper kirjoitti:Mutta siis pitääkö tota käyttäessä aina laittaa bluetooth päälle?
-
- Kitisijä
E75. Ja miks ette heti kertoneet että se menee tosta päälle!!??masa kirjoitti:Pitää joo. Mikä kapula sulla on? E71:ssä pitämällä *-näppäintä pohjassa pari sekkaa, menee BT päälle ja pois. Helppoa kuin lapsen lyöminen.
Ettei kriisi toistuisi, kerron nyt että ruutunapista sama metodi vaihtaa äänettömän ja yleisen profiilin välillä.Vesper kirjoitti:E75. Ja miks ette heti kertoneet että se menee tosta päälle!!??masa kirjoitti:Pitää joo. Mikä kapula sulla on? E71:ssä pitämällä *-näppäintä pohjassa pari sekkaa, menee BT päälle ja pois. Helppoa kuin lapsen lyöminen.
-
- Kitisijä
Hitto te ootte fiksuja! Paitsi että tota profiilia on kyllä helppo vaihtaa virtanappulastakin...
-
- Kitisijä
Mullakin on ollut tuo pari viikkoa. Oon ihan rakastunut siihenVesper kirjoitti:E75.
Eikös vespa tuon enempää niitä pienentänyt? Onnea kuitenkin sullekin uudesta kokoluokasta!swirl kirjoitti:Mullakin on ollut tuo pari viikkoa. Oon ihan rakastunut siihenVesper kirjoitti:E75.
-
- Kitisijä
^Hah, nyt vasta tajusin, että mun puhelin on oikeesti sama ku mun kuppikoko
Kuinka muotoilla vuokralaiselle huomautus toistuvasta vuokranmaksun viivästymisestä?