Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Mirkku
Kitisijä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kuinka päästä harmittoman tuntuisesta "ahdistelijasta" eroon sievästi sanomalla, kuitenkaan pahemmin loukkaamatta (mielelläni testaisin tätä, ennenkuin alan heittelemään mädillä kananmunilla tai huutelemaan rumia perään).

Kyseinen henkilö siis hankki itselleen puhelinnumeroni ja on nyt pari viikkoa laitellut minulle viestejä pyydellen kalastamaan, kahville tai muuten vain kertoillut kuulumisiaan. Alkaa ahdistamaan, sillä olen suoraan sanonut, että aikani on kortilla, enkä ole kiinnostunut (vihjannut mm. hänen sormessaan olevasta sormuksesta ja kehoittanut keskittymään siihen). Ei mene jakeluun, ei :x .

Jätänkö vain yhteydenottoyritykset omaan arvoonsa ja toivon, että siitä viimeistään tajuaa? :?
Jenny Daa-aah! ling

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

nowaysis kirjoitti:Ketä geepsu on muka puukottanu selän takana, kerro heti!
Toi on ihan hullu toi äijä vissiin, en tiedä... Pelästyn hetkeks karkuun, koska ennakoin, ettei tästä seuraa mitään kovin kaunista. Ja tää päivä on muutenkin vuoden vaikein, gosh.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Kyseinen henkilö siis hankki itselleen puhelinnumeroni ja on nyt pari viikkoa laitellut minulle viestejä pyydellen kalastamaan, kahville tai muuten vain kertoillut kuulumisiaan.
Älä valehtele, vihaan kalastamista.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kelpaako Frederikin suomiversio Nakurantaan? Muahlolz

http://open.spotify.com/track/3i3It8o7eSpnREomF3qTkE
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Bhven kirjoitti:^ Spotifysta löytyi tää.

http://open.spotify.com/track/7ET22nEyrlaBq8GDIYf8kB
http://open.spotify.com/track/7wBgiA0xXfd9cAWdRBYsf0

ja tämä. Molemmista näkyy löytyvän ostettavat mp3-versiot 7digitalilta.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Suositelkaa hyvää grilliä, ei tarttis olla mikään himogrillaajan grilli. Semmonen jonka pölliminen vituttaisi, mutta hirttäytyminen ei tulisi mieleen sentäs. Tohon meitin terassille semmonen ois pop.

Kiitti.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti:Jenkeissä on myös paikka nimeltä Uranus.

Jackassissa vierailivat paikkakunnalla: "How has the weather been lately in Uranus?" (lausuttuna enempi sillai your anus -tyylisesti..)
Eppäillä soppii. Mutta Mianus-nimisellä paikkakunnalla kylläkin vierailivat.
Manaaja

Sain avec-kutsun häihin. Ajattelin että pyytäisin avecikseni miespuolista kaveria, joka on myös sulhaselle yhteinen lapsuudentuttu, ja tulevat hyvin toimeen keskenään. Tämä yhteinen avec-kaveri ei kuitenkaan saanut omaa kutsua ilmeisesti osaltaan sen vuoksi että on muuttanut 5v sitten kauas landelle ja yhteydenpito on ehkä harventunut hieman (tosin on se minullakin ja sulhasella vähentynyt huomattavasti perheellistymisen jälkeen).

Kysymys kuuluu, että olisiko tämä kauas landelle muuttanut kaveri (jolla on oma nainen kyllä) epäsopivaa pyytää avecikseen häihin, ja saapua paikalle gangstereiksi pukeutuneina muoviset konepistoolit käsissä?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Mä voin lähteä! Bonnie & Clyde?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Vesper kirjoitti:^ Mä voin lähteä! Bonnie & Clyde?
Höhöö. Toimis. Sulhanen on muuten sullekin tuttu. ;)
Vesper
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Sulhanen on muuten sullekin tuttu. ;)
MÄ ARVASIN!!!

Pulp Fiction olis parempi kun B&C...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Vesper kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Sulhanen on muuten sullekin tuttu. ;)
MÄ ARVASIN!!!

Pulp Fiction olis parempi kun B&C...
Ja mikähän mä olisin? Vincent Vega vai Marsellus Wallace? :-p
Vesper
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Ja mikähän mä olisin? Vincent Vega vai Marsellus Wallace? :-p
No daah, VV tietty!
Manaaja

Onk pakko twistaa jos ei osaa?
Vesper
Kitisijä

Manaaja kirjoitti:Onk pakko twistaa jos ei osaa?
Opettele!
Manaaja

Entä jos ne soittaa vaan humppaa?
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Valaiskaapa tyhmää rintsikanostajaa. Ostin urheiluliivit, joka ovat kokoa 65F. Tai niin rintsikat väittää, että eurokoko on se. Mutta eikös f-kuppikoko ole aika iso?! Rintsikat on mulle sopivat kaikin puolin, joten nyt täytyy olla joku erikoinen tapa merkitä koko?! Rintsikoissa lukee, että Uk-koko on 30E ja ranskakoko 80F. Siis WTF :?:
Manaaja

Kreitsu kirjoitti:Valaiskaapa tyhmää rintsikanostajaa. Ostin urheiluliivit, joka ovat kokoa 65F. Tai niin rintsikat väittää, että eurokoko on se. Mutta eikös f-kuppikoko ole aika iso?! Rintsikat on mulle sopivat kaikin puolin, joten nyt täytyy olla joku erikoinen tapa merkitä koko?! Rintsikoissa lukee, että Uk-koko on 30E ja ranskakoko 80F. Siis WTF :?:
Show 'em boobies and we will tell.
Kreitsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suvinen kirjoitti: No ei välttis ole iso kuppi jos rinnanympärys on vaivaiset 65. Lisäksi sporttiliiveissä "oma" koko tuntuu yleensä tosi tiukalta, joten helposti tulee otettua tavallista isommat. Mullakin taitaa olla 75F, siis eurokoko. Ranskakoko näyttää olevan 90G ja brittikoko 34F. Mutta siis aika löysät liivit oot ostanut jos oikeasti olet pienirintainen.
No siis sitä tässä ihmettelenkin, kun mun kuppikoko on suunnilleen AA:n ja A:n välillä. Että merkitäänkö sporttiliiveihin nuo koot jotenkin eri tavalla?

En siis sovittanut edes noita liivejä, kun ostin ne, koska en jaksa sovitella. Mutta silmämääräisesti osasin ostaa oikean kokoiset eli ne ovat sopivan napakat eikä kuppeihin jää tyhjää.

Kotona sitten katselin niitä kokomerkintöjä, kun ajattelin ettei tarvi kokeilla muitakaan liivejä, jos niitä tulee ostettua. Mutta sitten menin sekaisin, kun näin nuo kokomerkinnät. :!:
Vesper
Kitisijä

Ehkä niissä on vaan virheellinen kokomerkintä.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kysymys: Tietävätkö naiset tarpeeksi miehen sielunelämästä, toiveista ja ajatuksista :?:
saira
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti:Kysymys: Tietävätkö naiset tarpeeksi miehen sielunelämästä, toiveista ja ajatuksista :?:
No omasta puolestani voin vastata, että välillä tuntuu etten omistanikaan. Mutta yritän kyllä kovasti arvailla miehen. Ja ilmeisesti aika onnistuneesti.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Miten mun pitäis muuttaa itseäni, että saisin miehen? Omana ittenä kun se ei nyvvaan onnistu.