Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Kuinka päästä harmittoman tuntuisesta "ahdistelijasta" eroon sievästi sanomalla, kuitenkaan pahemmin loukkaamatta (mielelläni testaisin tätä, ennenkuin alan heittelemään mädillä kananmunilla tai huutelemaan rumia perään).
Kyseinen henkilö siis hankki itselleen puhelinnumeroni ja on nyt pari viikkoa laitellut minulle viestejä pyydellen kalastamaan, kahville tai muuten vain kertoillut kuulumisiaan. Alkaa ahdistamaan, sillä olen suoraan sanonut, että aikani on kortilla, enkä ole kiinnostunut (vihjannut mm. hänen sormessaan olevasta sormuksesta ja kehoittanut keskittymään siihen). Ei mene jakeluun, ei .
Jätänkö vain yhteydenottoyritykset omaan arvoonsa ja toivon, että siitä viimeistään tajuaa?
Kyseinen henkilö siis hankki itselleen puhelinnumeroni ja on nyt pari viikkoa laitellut minulle viestejä pyydellen kalastamaan, kahville tai muuten vain kertoillut kuulumisiaan. Alkaa ahdistamaan, sillä olen suoraan sanonut, että aikani on kortilla, enkä ole kiinnostunut (vihjannut mm. hänen sormessaan olevasta sormuksesta ja kehoittanut keskittymään siihen). Ei mene jakeluun, ei .
Jätänkö vain yhteydenottoyritykset omaan arvoonsa ja toivon, että siitä viimeistään tajuaa?
Toi on ihan hullu toi äijä vissiin, en tiedä... Pelästyn hetkeks karkuun, koska ennakoin, ettei tästä seuraa mitään kovin kaunista. Ja tää päivä on muutenkin vuoden vaikein, gosh.nowaysis kirjoitti:Ketä geepsu on muka puukottanu selän takana, kerro heti!
Älä valehtele, vihaan kalastamista.Mirkku kirjoitti:Kyseinen henkilö siis hankki itselleen puhelinnumeroni ja on nyt pari viikkoa laitellut minulle viestejä pyydellen kalastamaan, kahville tai muuten vain kertoillut kuulumisiaan.
Kelpaako Frederikin suomiversio Nakurantaan? Muahlolz
http://open.spotify.com/track/3i3It8o7eSpnREomF3qTkE
http://open.spotify.com/track/3i3It8o7eSpnREomF3qTkE
-
- Kitisijä
http://open.spotify.com/track/7wBgiA0xXfd9cAWdRBYsf0
ja tämä. Molemmista näkyy löytyvän ostettavat mp3-versiot 7digitalilta.
Suositelkaa hyvää grilliä, ei tarttis olla mikään himogrillaajan grilli. Semmonen jonka pölliminen vituttaisi, mutta hirttäytyminen ei tulisi mieleen sentäs. Tohon meitin terassille semmonen ois pop.
Kiitti.
Kiitti.
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Eppäillä soppii. Mutta Mianus-nimisellä paikkakunnalla kylläkin vierailivat.nowaysis kirjoitti:Jenkeissä on myös paikka nimeltä Uranus.
Jackassissa vierailivat paikkakunnalla: "How has the weather been lately in Uranus?" (lausuttuna enempi sillai your anus -tyylisesti..)
Sain avec-kutsun häihin. Ajattelin että pyytäisin avecikseni miespuolista kaveria, joka on myös sulhaselle yhteinen lapsuudentuttu, ja tulevat hyvin toimeen keskenään. Tämä yhteinen avec-kaveri ei kuitenkaan saanut omaa kutsua ilmeisesti osaltaan sen vuoksi että on muuttanut 5v sitten kauas landelle ja yhteydenpito on ehkä harventunut hieman (tosin on se minullakin ja sulhasella vähentynyt huomattavasti perheellistymisen jälkeen).
Kysymys kuuluu, että olisiko tämä kauas landelle muuttanut kaveri (jolla on oma nainen kyllä) epäsopivaa pyytää avecikseen häihin, ja saapua paikalle gangstereiksi pukeutuneina muoviset konepistoolit käsissä?
Kysymys kuuluu, että olisiko tämä kauas landelle muuttanut kaveri (jolla on oma nainen kyllä) epäsopivaa pyytää avecikseen häihin, ja saapua paikalle gangstereiksi pukeutuneina muoviset konepistoolit käsissä?
-
- Kitisijä
^ Mä voin lähteä! Bonnie & Clyde?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Höhöö. Toimis. Sulhanen on muuten sullekin tuttu.Vesper kirjoitti:^ Mä voin lähteä! Bonnie & Clyde?
-
- Kitisijä
MÄ ARVASIN!!!Manaaja kirjoitti:Sulhanen on muuten sullekin tuttu.
Pulp Fiction olis parempi kun B&C...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ja mikähän mä olisin? Vincent Vega vai Marsellus Wallace? :-pVesper kirjoitti:MÄ ARVASIN!!!Manaaja kirjoitti:Sulhanen on muuten sullekin tuttu.
Pulp Fiction olis parempi kun B&C...
-
- Kitisijä
No daah, VV tietty!Manaaja kirjoitti:Ja mikähän mä olisin? Vincent Vega vai Marsellus Wallace? :-p
-
- Kitisijä
Opettele!Manaaja kirjoitti:Onk pakko twistaa jos ei osaa?
-
- Kitisijä
Valaiskaapa tyhmää rintsikanostajaa. Ostin urheiluliivit, joka ovat kokoa 65F. Tai niin rintsikat väittää, että eurokoko on se. Mutta eikös f-kuppikoko ole aika iso?! Rintsikat on mulle sopivat kaikin puolin, joten nyt täytyy olla joku erikoinen tapa merkitä koko?! Rintsikoissa lukee, että Uk-koko on 30E ja ranskakoko 80F. Siis WTF
Show 'em boobies and we will tell.Kreitsu kirjoitti:Valaiskaapa tyhmää rintsikanostajaa. Ostin urheiluliivit, joka ovat kokoa 65F. Tai niin rintsikat väittää, että eurokoko on se. Mutta eikös f-kuppikoko ole aika iso?! Rintsikat on mulle sopivat kaikin puolin, joten nyt täytyy olla joku erikoinen tapa merkitä koko?! Rintsikoissa lukee, että Uk-koko on 30E ja ranskakoko 80F. Siis WTF
-
- Kitisijä
No siis sitä tässä ihmettelenkin, kun mun kuppikoko on suunnilleen AA:n ja A:n välillä. Että merkitäänkö sporttiliiveihin nuo koot jotenkin eri tavalla?Suvinen kirjoitti: No ei välttis ole iso kuppi jos rinnanympärys on vaivaiset 65. Lisäksi sporttiliiveissä "oma" koko tuntuu yleensä tosi tiukalta, joten helposti tulee otettua tavallista isommat. Mullakin taitaa olla 75F, siis eurokoko. Ranskakoko näyttää olevan 90G ja brittikoko 34F. Mutta siis aika löysät liivit oot ostanut jos oikeasti olet pienirintainen.
En siis sovittanut edes noita liivejä, kun ostin ne, koska en jaksa sovitella. Mutta silmämääräisesti osasin ostaa oikean kokoiset eli ne ovat sopivan napakat eikä kuppeihin jää tyhjää.
Kotona sitten katselin niitä kokomerkintöjä, kun ajattelin ettei tarvi kokeilla muitakaan liivejä, jos niitä tulee ostettua. Mutta sitten menin sekaisin, kun näin nuo kokomerkinnät.
-
- Kitisijä
Ehkä niissä on vaan virheellinen kokomerkintä.
-
- Kitisijä
Kysymys: Tietävätkö naiset tarpeeksi miehen sielunelämästä, toiveista ja ajatuksista
-
- Kitisijä
No omasta puolestani voin vastata, että välillä tuntuu etten omistanikaan. Mutta yritän kyllä kovasti arvailla miehen. Ja ilmeisesti aika onnistuneesti.Stadinarska kirjoitti:Kysymys: Tietävätkö naiset tarpeeksi miehen sielunelämästä, toiveista ja ajatuksista
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Miten mun pitäis muuttaa itseäni, että saisin miehen? Omana ittenä kun se ei nyvvaan onnistu.