Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja masa »

Gaia kirjoitti:Miksi joku haluaa maksaa siitä, että saa mainostaa jotain tuotetta?
Samaa ihmettelen niiden tollojen tapauksissa, jotka maksavat Tommy Hilfiger paidasta, jossa lukee rintamuksessa Tommy Hilfiger, 100 euroa.

**

Omassa tapauksessani paita mene lahjaksi kaverille jonka sukunimi on Cock.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

masa kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Miksi joku haluaa maksaa siitä, että saa mainostaa jotain tuotetta?
Samaa ihmettelen niiden tollojen tapauksissa, jotka maksavat Tommy Hilfiger paidasta, jossa lukee rintamuksessa Tommy Hilfiger, 100 euroa.
Mulla ei oo yhtään Tommy Hilfiger -paitaa, mutta kyllähän tuo nyt kuitenkin toimiin sikäli, jos Masakin tietää, että paita maksaa 100 juuroa.

Valkoisen miehen bling blingiä.
masa

NuoriD kirjoitti: Mulla ei oo yhtään Tommy Hilfiger -paitaa, mutta kyllähän tuo nyt kuitenkin toimiin sikäli, jos Masakin tietää, että paita maksaa 100 juuroa.
.
Sori, nyt en ymmärtänyt?

En muuten omista ainuttakaan vaatekappaletta, joka mainostaa itseään tai jotain muuta olemassa olevaa tuotetta.

Eiku hetkinen. On mulla Saab, Hyundai ja Rudus-betoni-lätsät.
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

NuoriD kirjoitti:
masa kirjoitti:
Mulla ei oo yhtään Tommy Hilfiger -paitaa, mutta kyllähän tuo nyt kuitenkin toimiin sikäli, jos Masakin tietää, että paita maksaa 100 juuroa.

Lomaltapaluun kunniaksi halusin tulla kertomaan, että mulla on parast'aikaakin päällä T. Hilfiger -paita. Bling bling.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

urpiainen kirjoitti: Lomaltapaluun kunniaksi halusin tulla kertomaan, että mulla on parast'aikaakin päällä T. Hilfiger -paita. Bling bling.
Sielua vastaanko sen sait? Kiva muuten nähdä merkkejä sustakin taas.
NuoriD

masa kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Mulla ei oo yhtään Tommy Hilfiger -paitaa, mutta kyllähän tuo nyt kuitenkin toimiin sikäli, jos Masakin tietää, että paita maksaa 100 juuroa.
.
Sori, nyt en ymmärtänyt?
.
Niin, että jos joku pitää Tommy Hilfiger -paitaa, hän viestii turvatusta taloudellisesta asemastaan.

Ko. paitaa tuskin ostetaan viimeisillä ruokarahoilla.
NuoriD

urpiainen kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:
masa kirjoitti:

Lomaltapaluun kunniaksi halusin tulla kertomaan, että mulla on parast'aikaakin päällä T. Hilfiger -paita. Bling bling.
:shock:

Onko tuo nyt vasemmistointellektuellille sopiva paita.

O tempora O mores!
urpiainen
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Lomaltapaluun kunniaksi halusin tulla kertomaan, että mulla on parast'aikaakin päällä T. Hilfiger -paita. Bling bling.
Sielua vastaanko sen sait? Kiva muuten nähdä merkkejä sustakin taas.
Sain sen sukulaiselta, jolle se ei kuulemma sopinut. En tiedä, mitä minulta odotetaan maksuksi/vastalahjaksi, mutta eiköhän tässä joku mafiahenkinen palveluksen velkaa jääminen ole kyseessä. Epäilemättä tällainen merkkivaatepröystäily kostautuu vielä kalliisti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

NuoriD kirjoitti:
Niin, että jos joku pitää Tommy Hilfiger -paitaa, hän viestii turvatusta taloudellisesta asemastaan.
Tai vain siitä että tyyppi on materialisti, juppi, tollo, juu name it.
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Ou nou, ostin just Tallinnasta Hilfigerin farkut!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
masa

Lilo kirjoitti:Ou nou, ostin just Tallinnasta Hilfigerin farkut!
JUPPI!
Lilo
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

masa kirjoitti:
JUPPI!
:oops:

Ja mies vielä sen t-paidankin. Meen varmaan hautaamaan takapihalle yön pimeydesä!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
masa

exPertti kirjoitti:
Eipä sillä, en paidasta ihan heti satasta maksaisi.
No en minä tiedä mitä ne maksaa, kun en ole ikinä edes harkinnut sellaisen ostamista.

Se oli vaan semmonen heitto henkilölle, joka ostelee tuhannen euron farkkuja ja samalla ihmettelee 25 euron t-paitahankintoja.. :lol:
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ http://www.t-paidat.fi/product_catalog.php?c=361

Voi sitten tussilla pistää minkä tekstin haluaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NuoriD

:(

Mä ostin Tukholman Dressmannilta uimashortsit 75 kruunua ja 6 paria sukkia 132 kruunua.
NuoriD

Pakko saada, kun muutkin kerran:

Kuva

Kyllähän tuolla varmasti paremmin skorettaisi Kaarlessa (jos sellaista paikkaa enää on) kuin Dresmannin paidassa.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Toi on ehkä maailman rumin paita :laatta:
Gaia

Viesti Kirjoittaja Gaia »

masa kirjoitti: Se oli vaan semmonen heitto henkilölle, joka ostelee tuhannen euron farkkuja ja samalla ihmettelee 25 euron t-paitahankintoja.. :lol:
LOL itelles vaan :)
Sama se mitä mainospaita maksaa mutta tuotteen, varsinkin jonkun päivittäistavarakaupassa myytävän, mainostamisesta pitää saada rahaa, ei joutua itse maksamaan.
Ja imperfekti farkkujen hankintaan. No more.
NuoriD

swirl kirjoitti:^Toi on ehkä maailman rumin paita :laatta:
No sä et välttämättä kuulu Tommy Hilfiger -paitojen kohderyhmään. :wink:

Ei tuo nyt munkaan simpukkaa kostuta kauheasti, mutta valitsin tuon, kun se vastasi mun etukäteismielikuvaa Tommy Hilfiger -paidasta.
RP

Viesti Kirjoittaja RP »

Hilfiger ei ole erityisen kallis merkki, ehkä täällä Suomessa joutuu pulittamaan, mutta rapakon takana ei. Ostamani paidat ovat olleet 25€ - 30€ luokkaa. Ja ne on bling bling tyyliä. Farkut järjestään 45€ - 60€.

Ja Davelle suosittelen Ralph Laurenia (jos puhutaan merkeistä, mitkä suht jokainen tunnistaa), sopii keski-ikäiselle miehelle ;) Eikä ole kovin hintavaa, paitsi ehkä Suomessa.
NuoriD

RP kirjoitti:
Ja Davelle suosittelen Ralph Laurenia --sopii keski-ikäiselle miehelle ;) .
No nyt en puhu sulle enää ikinä! Minä olen urheilijanuorukainen. :evil:
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriD kirjoitti:Pakko saada, kun muutkin kerran:

Kuva

Kyllähän tuolla varmasti paremmin skorettaisi Kaarlessa (jos sellaista paikkaa enää on) kuin Dresmannin paidassa.
Noin se muoti muuttuu. Mulla oli just noin pullover-kauluksellinen ja just noin raitakuvioitu, vaikkakin lyhythihainen paita päällä kun Kyypposilla kävin. Ja Marthafocker haukkui paitani Kitinässä.

Ja miten mä olen kuullut, että ruudulliset flanellipaidatkin on taas hotteja? Niitä käytin niiku grungena mutta sitten pilkattiin. Nyt en uskalla, ennen kuin on myöhäistä ja taas pilkataan.
NuoriD

Gat kirjoitti:

Kuva

Noin se muoti muuttuu. Mulla oli just noin pullover-kauluksellinen ja just noin raitakuvioitu, vaikkakin lyhythihainen paita päällä kun Kyypposilla kävin. Ja Marthafocker haukkui paitani Kitinässä.

Ja miten mä olen kuullut, että ruudulliset flanellipaidatkin on taas hotteja? Niitä käytin niiku grungena mutta sitten pilkattiin. Nyt en uskalla, ennen kuin on myöhäistä ja taas pilkataan.
No minä en tiedä vaatteista enempää, kuin että on suotavaa pukea ne päälle, kun poistutaan kotoa.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kuva

Älä unohda purjehduskenkiä.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bhven kirjoitti:Hätätekstiviestien käyttöönotto venyy ensi kevääseen
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/1135259171557
Miten vitussa voi kustannukset olla miljoonaluokkaa? Jos tätä eivät olisi valtion virkamiehet suunnittelemassa, vaan yksityinen taho, kustannukset olisivat varmaan joitain tuhansia euroja.
Tiedustelin tätä asiantuntijalta ja hän kertoi seuraavaa: Kun periaatteessa on lähetettävä 6,5 miljoonaa *3 tekstaria (suomeksi, ruotsiksi ja peruutusviesti, johon mahtuu teksti suomeksi ja ruotsiksi), niin kallistahan se on. Suurin osa operaattoreista ei suostu lähettämään viestejä ilmaiseksi (vain yksi suostuu). Järjestelmä on lisäksi hidas. Ennen viestin lähettämistä on kerättävä eri operaattoreilta tietoa alueellaan olevista numeroista ennen kuin viesti voidaan lähettää ja tämä kestää esim. Helsingissä viitisen tuntia (kaikkia kun ei lähetetä koko kansalle). Eli kustannusten takana on kysyjän ihannoima yksityinen sektori.
Paras päivä ikinä.