NuoriD kirjoitti:
Mulla ei oo yhtään Tommy Hilfiger -paitaa, mutta kyllähän tuo nyt kuitenkin toimiin sikäli, jos Masakin tietää, että paita maksaa 100 juuroa.
.
Sori, nyt en ymmärtänyt?
En muuten omista ainuttakaan vaatekappaletta, joka mainostaa itseään tai jotain muuta olemassa olevaa tuotetta.
Eiku hetkinen. On mulla Saab, Hyundai ja Rudus-betoni-lätsät.
NuoriD kirjoitti:
Mulla ei oo yhtään Tommy Hilfiger -paitaa, mutta kyllähän tuo nyt kuitenkin toimiin sikäli, jos Masakin tietää, että paita maksaa 100 juuroa.
.
Sori, nyt en ymmärtänyt?
.
Niin, että jos joku pitää Tommy Hilfiger -paitaa, hän viestii turvatusta taloudellisesta asemastaan.
Ko. paitaa tuskin ostetaan viimeisillä ruokarahoilla.
masa kirjoitti:
Samaa ihmettelen niiden tollojen tapauksissa, jotka maksavat Tommy Hilfiger paidasta, jossa lukee rintamuksessa Tommy Hilfiger, 100 euroa.
Valkoisen miehen bling blingiä.
Lomaltapaluun kunniaksi halusin tulla kertomaan, että mulla on parast'aikaakin päällä T. Hilfiger -paita. Bling bling.
Onko tuo nyt vasemmistointellektuellille sopiva paita.
urpiainen kirjoitti:
Lomaltapaluun kunniaksi halusin tulla kertomaan, että mulla on parast'aikaakin päällä T. Hilfiger -paita. Bling bling.
Sielua vastaanko sen sait? Kiva muuten nähdä merkkejä sustakin taas.
Sain sen sukulaiselta, jolle se ei kuulemma sopinut. En tiedä, mitä minulta odotetaan maksuksi/vastalahjaksi, mutta eiköhän tässä joku mafiahenkinen palveluksen velkaa jääminen ole kyseessä. Epäilemättä tällainen merkkivaatepröystäily kostautuu vielä kalliisti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa kirjoitti:
Se oli vaan semmonen heitto henkilölle, joka ostelee tuhannen euron farkkuja ja samalla ihmettelee 25 euron t-paitahankintoja..
LOL itelles vaan
Sama se mitä mainospaita maksaa mutta tuotteen, varsinkin jonkun päivittäistavarakaupassa myytävän, mainostamisesta pitää saada rahaa, ei joutua itse maksamaan.
Ja imperfekti farkkujen hankintaan. No more.
Hilfiger ei ole erityisen kallis merkki, ehkä täällä Suomessa joutuu pulittamaan, mutta rapakon takana ei. Ostamani paidat ovat olleet 25€ - 30€ luokkaa. Ja ne on bling bling tyyliä. Farkut järjestään 45€ - 60€.
Ja Davelle suosittelen Ralph Laurenia (jos puhutaan merkeistä, mitkä suht jokainen tunnistaa), sopii keski-ikäiselle miehelle Eikä ole kovin hintavaa, paitsi ehkä Suomessa.
Kyllähän tuolla varmasti paremmin skorettaisi Kaarlessa (jos sellaista paikkaa enää on) kuin Dresmannin paidassa.
Noin se muoti muuttuu. Mulla oli just noin pullover-kauluksellinen ja just noin raitakuvioitu, vaikkakin lyhythihainen paita päällä kun Kyypposilla kävin. Ja Marthafocker haukkui paitani Kitinässä.
Ja miten mä olen kuullut, että ruudulliset flanellipaidatkin on taas hotteja? Niitä käytin niiku grungena mutta sitten pilkattiin. Nyt en uskalla, ennen kuin on myöhäistä ja taas pilkataan.
Kyllähän tuolla varmasti paremmin skorettaisi Kaarlessa (jos sellaista paikkaa enää on) kuin Dresmannin paidassa.
Noin se muoti muuttuu. Mulla oli just noin pullover-kauluksellinen ja just noin raitakuvioitu, vaikkakin lyhythihainen paita päällä kun Kyypposilla kävin. Ja Marthafocker haukkui paitani Kitinässä.
Ja miten mä olen kuullut, että ruudulliset flanellipaidatkin on taas hotteja? Niitä käytin niiku grungena mutta sitten pilkattiin. Nyt en uskalla, ennen kuin on myöhäistä ja taas pilkataan.
No minä en tiedä vaatteista enempää, kuin että on suotavaa pukea ne päälle, kun poistutaan kotoa.
Bhven kirjoitti:Hätätekstiviestien käyttöönotto venyy ensi kevääseen http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/1135259171557
Miten vitussa voi kustannukset olla miljoonaluokkaa? Jos tätä eivät olisi valtion virkamiehet suunnittelemassa, vaan yksityinen taho, kustannukset olisivat varmaan joitain tuhansia euroja.
Tiedustelin tätä asiantuntijalta ja hän kertoi seuraavaa: Kun periaatteessa on lähetettävä 6,5 miljoonaa *3 tekstaria (suomeksi, ruotsiksi ja peruutusviesti, johon mahtuu teksti suomeksi ja ruotsiksi), niin kallistahan se on. Suurin osa operaattoreista ei suostu lähettämään viestejä ilmaiseksi (vain yksi suostuu). Järjestelmä on lisäksi hidas. Ennen viestin lähettämistä on kerättävä eri operaattoreilta tietoa alueellaan olevista numeroista ennen kuin viesti voidaan lähettää ja tämä kestää esim. Helsingissä viitisen tuntia (kaikkia kun ei lähetetä koko kansalle). Eli kustannusten takana on kysyjän ihannoima yksityinen sektori.