Osta pipa. Muuten jäätyy pää.Dumis kirjoitti:mitäs sitten?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Shamppoo- ja parturilaskut pienenee huomattavasti.Dumis kirjoitti:Kysymys kuuluukin että jos alankin tykkäämään tästä vähä-hiuksisuudesta sen verran etten viitikään enää kasvattaa hiuksii ikinä, mitäs sitten?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kuinka pitkään olet Sipsi tuntenut lapsesi isän?
-
- Kitisijä
Mitä ihmettä, täällähän oli minulle osoitettu kysymys.NuoriD kirjoitti:Kuinka pitkään olet Sipsi tuntenut lapsesi isän?
Ollaan kyllä tunnettu jotenkuten jo vuosia..mutta paremmin vasta kohta kaksi vuotta. Tai syksyllä tulee pari vuotta täyteen seurustelua.
(Haha, tosin siellä neuvolassa tuntui että enhän mä tunne sitä yhtään..ku alkoivat kysyä sukujen sairauksista ja niin edelleen.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mutta lisääntyykö piparin saaminen? Sun ei liene tarvi vastataBluntly kirjoitti:Shamppoo- ja parturilaskut pienenee huomattavasti.Dumis kirjoitti:Kysymys kuuluukin että jos alankin tykkäämään tästä vähä-hiuksisuudesta sen verran etten viitikään enää kasvattaa hiuksii ikinä, mitäs sitten?
-
- Kitisijä
TarvineDumis kirjoitti: liene tarvi
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Tarvinne?annepa kirjoitti:TarvineDumis kirjoitti: liene tarvi
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Potentiaali nyt on joka tapauksessa tohon alkuperäiseen lauseeseen väärä ratkaisu.
-
- Kitisijä
lienee?nastamuumio kirjoitti:on
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sipsi kirjoitti:Mitä ihmettä, täällähän oli minulle osoitettu kysymys.NuoriD kirjoitti:Kuinka pitkään olet Sipsi tuntenut lapsesi isän?
Ollaan kyllä tunnettu jotenkuten jo vuosia..mutta paremmin vasta kohta kaksi vuotta. Tai syksyllä tulee pari vuotta täyteen seurustelua.
(Haha, tosin siellä neuvolassa tuntui että enhän mä tunne sitä yhtään..ku alkoivat kysyä sukujen sairauksista ja niin edelleen.)
-
- Kitisijä
Muutkin käyttää murretta. Meillä tippuu yks n poisurpiainen kirjoitti:Tarvinne?annepa kirjoitti:TarvineDumis kirjoitti: liene tarvi
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Kaupungissa kasvaneena minulla on ylikorostunut reviirivietti. Täällä maalla ärsyttää, kun juntit kävelevät noin vain pihaan, jolloin selän takana saattaakin yllättäen olla yksi naapurin hihhulisiirtolan kehitysvammaisista. Lisäksi maalaiset eivät osaa käyttää ovikelloa. Korkeintaan muodollisesti koputtavat oveen mutta kävelevät suoraan sisään. Jos olisi niin, että harrastaisin silloin villiä seksiä hypoteettisen vaimoväen tai nymfomaanisten lukuisien pystytisuisten teinityttöjen kanssa, tuo olisi erittäin häiritsevää. Mutta on se häiritsevää nytkin.
Kysynkin hälytysjärjestelmästä pihani sisäänajoväylille (3-4 kpl). Tai en oikeastaan murtohälyttimestä, vaan summerista joka rääkäisee kun joku tulee pihaan silloin kun itse olen kotona. Tavallinen liikeilmaisin ei käyne, ei naapurin kissoista tarvi varoittaa. Joku valokennosysteemi joka on ihmisen ja autojen korkeudella? Vaihtoehtoja ja mitä kustantaa?
Kysynkin hälytysjärjestelmästä pihani sisäänajoväylille (3-4 kpl). Tai en oikeastaan murtohälyttimestä, vaan summerista joka rääkäisee kun joku tulee pihaan silloin kun itse olen kotona. Tavallinen liikeilmaisin ei käyne, ei naapurin kissoista tarvi varoittaa. Joku valokennosysteemi joka on ihmisen ja autojen korkeudella? Vaihtoehtoja ja mitä kustantaa?
-
- Kitisijä
Eli olit runkilla kun naapurin seppo tallusti selän taakse?Gat kirjoitti:Jos olisi niin, että harrastaisin silloin villiä seksiä hypoteettisen vaimoväen tai nymfomaanisten lukuisien pystytisuisten teinityttöjen kanssa, tuo olisi erittäin häiritsevää. Mutta on se häiritsevää nytkin.
Kysynkin hälytysjärjestelmästä pihani sisäänajoväylille (3-4 kpl).
Ainakin jotkut liikkeentunnistimet voi säätää reagoimaan vain ihmisen tyyliseen elukkaan.
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Saishan toki, mutta maalla ihmiset osaa kulkea ovien läpi. Luulis, että kepulaisena oisit perillä veljiesi salaisista voimista!11
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Mä luulen, että sellainen koetaan maalla peräti kummalliseksi ja epäkohteliaaksi. Sitäpaitsi kun itse ravaan sisältä pihalle edestakas, ei viiti avainta käyttää koki ajan.exPertti kirjoitti:Eikö sitä ovea saada lukkoon G-mies?
Niin, en ole vielä jäänyt kiinni runkilta, mutta se mahdollisuus huolettaa
Gat kirjoitti:
Niin, en ole vielä jäänyt kiinni runkilta, mutta se mahdollisuus huolettaa
No jos jäät, niin oppivatpahan koputtamaan ensikerralla.
"Siellä ne vitun huuhkajat taas potkii palloa."
Miksi jalkapallomaajoukkuetta kutsutaan Huuhkajiksi? Miksi kukaan ei protestoi? Voi olla että kyseessä on harha ja joukkuetta kutsuu huuhkajiksi vain hesari ja iltapäivälehdet. En ole varma.
Miksi jalkapallomaajoukkuetta kutsutaan Huuhkajiksi? Miksi kukaan ei protestoi? Voi olla että kyseessä on harha ja joukkuetta kutsuu huuhkajiksi vain hesari ja iltapäivälehdet. En ole varma.
-
- Kitisijä
Kai tuo nimi tuli "Lempinimeksi" päivälehdille sen jälkeen, kun se iso huuhkaja siellä viime (?) vuonna pälyili Finnair-stadionin pelejä.Bhven kirjoitti:"Siellä ne vitun huuhkajat taas potkii palloa."
Vituttaa vielä enemmän se "pikku-Huuhkajat" alle 21v joukkueesta.
Seuraavaksi keksivät jonkun fiksun "kissanpennut"- nimikkeen naisten jalkapallomaajoukkueelle..
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Siis lentisjoukkuetta ja korisjoukkuetta kutsutaan nykyään myös joillain hellyyttävillä eläinkunnan termeillä. En tosin muista millä. Oliko sudet toinen...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tämä on selvästi jonkinlainen kosto, koska toimittajia kutsutaan sopuleiksi.
-
- Kitisijä
Ennen vanhaan lehtineekereiksi.Bhven kirjoitti:Tämä on selvästi jonkinlainen kosto, koska toimittajia kutsutaan sopuleiksi.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Mistähän löytyis ostettavaks idyllinen "maatila", jossa olis päärakennuksen lisäksi reilu navetta ja ehkä joku aittarakennuskin? Jotenkin tolkuttoman vaikeeta bongata noita netin syövereistä... Ja sijainti siis max. 60km Stadista.
Got milk?Vesper kirjoitti:jossa olis päärakennuksen lisäksi reilu navetta
-
- Kitisijä
Mä ajattelin itse muuttaa sinne navettaan...