Enku reviiritietoinen. Jos ajat sen äijän ensin pois jaloista, niin voin sen jälkeen pestä kaikki sun pikkarit jotka sotken.Kreitsu kirjoitti:^Äh, tylsimys.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Ehdottomasti pitäis!SJP kirjoitti:Pitäisikö mun vai ei?
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
SJP!
Oot täällä.
Todennäkösesti pitäis, mutta itsehän sen tiedät parhaiten.
Oot täällä.
Todennäkösesti pitäis, mutta itsehän sen tiedät parhaiten.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Onko 80€ (ovh.249E) 160Gb:n tallentavasta kaapelitalouden digiboxista vähän vai paljon, ilman HDMI-kuapelia.
The great club outshines the individual, always and forever.
Riippuu siitä ostatko vai myytköElppis kirjoitti:Onko 80€ (ovh.249E) 160Gb:n tallentavasta kaapelitalouden digiboxista vähän vai paljon, ilman HDMI-kuapelia.
-
- Kitisijä
Ostan.exPertti kirjoitti:Pääasiassa ei ole, mutta minkä merkkinen se on?Elppis kirjoitti:Onko 80€ (ovh.249E) 160Gb:n tallentavasta kaapelitalouden digiboxista vähän vai paljon, ilman HDMI-kuapelia.
Maximum C-8000 CX-CI.
The great club outshines the individual, always and forever.
Uusi vai käytetty? Uudesta takuunalaisesta toi ei kai niin paha hinta ole, mutta käytetystä mäksimömmöstä jo törkeähkö.
-
- Kitisijä
Voisko joku nörtti kertoa selkeällä suomenkielellä, millanen piuha mun pitäs virittää telkkarin ja läppärin väliin, että voisin katsella leffoja koneelta äänen kanssa?
En ole valantehnyt nörtti, mutta vastaan silti.Vesper kirjoitti:Voisko joku nörtti kertoa selkeällä suomenkielellä, millanen piuha mun pitäs virittää telkkarin ja läppärin väliin, että voisin katsella leffoja koneelta äänen kanssa?
Mun käsittääkseni yksi piuha ei välttämäti riitä. Ainakin meidän läppäri-tv yhdistelmä vaatii HDMI-piuhan kuvalle ja RCA-liittimillä varustetun piuhan äänelle. Äänipiuhan laitan läppärin kaiutin (kuuloke) ulostuloon.
HDMI-pystyisi ääntä siirtämään, mutta ilmeisesti kaikissa tietokoneissa ääni ei ole liitetty HDMI-liittimeen.
-
- Kitisijä
^^ Tämä kiinnostaisi myös minua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Et sä luota mun vastaukseen.Lolita kirjoitti:^^ Tämä kiinnostaisi myös minua.
Joo, Mutta kun se HDMI ei aina sitä ääneen siirtyvyyttä mielestäni takaa.McJanne kirjoitti:^HDMI-piuhalla. Jos ei ole moista lähtöä, S-video- tai komposiittipiuhalla.
Kaikki tietokoneet eivät kierrätä ääntä HDMI-liittimeen.
-
- Kitisijä
Ei s-video siirrä välttämättä ääntä. Mä en halua mitään ehkä-kikkaillaan-säädetään-vastauksia vaan faktaa!!
Saahan sitä haluta vaikka kuun taivaaltaVesper kirjoitti:Ei s-video siirrä välttämättä ääntä. Mä en halua mitään ehkä-kikkaillaan-säädetään-vastauksia vaan faktaa!!
Jos sä laitat kuvan HDMI:llä ja äänet läppärin kuuloke/kaiutin liitännästä telkun ääni sisääntuloon, niin toimii. Lupaan.
-
- Kitisijä
S-video ei siirrä ääntä ollenkaan.
HDMI toimii, mutta vaatii asetusten muuttamista tai oman ajurin asentamisen.
HDMI toimii, mutta vaatii asetusten muuttamista tai oman ajurin asentamisen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
S-video tai komposiittivideo ei missään nimessä siirrä ääntä. HDMI-liitäntä ei vielä takaa äänien ulostuloa edes asetuksien tai ajurien räpeltämisen kanssa, jos ääntä ei yksinkertaisesti tuoda näytönohjaimelle saakka. Jos läppärissä on HDMI-liitäntä, niin myös sen näytönohjaimen malli pitäisi tietää, jotta asiaan voisi sanoa mitään järkevää. Jos koko läppärissä ei ole HDMI-liitäntää lainkaan, ei äänen tuominen yhdellä johdolla ole edes teoriassa mahdollista.
-
- Kitisijä
Manala on johdossa. Selkee aito nörde.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Selkeet aidot nördet koodaa, käyttää linuxia ja hakevat sosialisoidakseen kaltaistaan miesseuraa, kun eivät osaa keskustella naistensa kanssa kotona. Epäilen etten mene määritelmään.
-
- Kitisijä
Olishan se pitänyt arvata, ettei täältä mitään vastauksia saa!!
Ihan hyviä vastauksiahan sä sait. Me ei tiedetä minkälainen tietokone sulla on käytössä, joten tarkempaa vastausta on mahdotonta antaa.
-
- Kitisijä
Älä selitä, teidän on tiedettävä!!Manaaja kirjoitti:Ihan hyviä vastauksiahan sä sait. Me ei tiedetä minkälainen tietokone sulla on käytössä, joten tarkempaa vastausta on mahdotonta antaa.
-
- Kitisijä
Pullapitkot taistelee muttei anna periksi..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
ND:llä oli yleishyvä vastaus, eli ääni sieltä kuulokeliitännästä - kun/jos se ei HDMI:n kautta tule automaattisesti, kunhan sitten TV osaa ottaa äänen eri lähteestä kuin kuvan.Vesper kirjoitti:Olishan se pitänyt arvata, ettei täältä mitään vastauksia saa!!
Uudet Macbookit ja MacBookProt hanskaavat tuon kyllä suoraan. Eli miniDisplayport -> HDMI adapteri väliin ja piuha kiinni televisioon.
-
- Kitisijä
Jos ois vaikka aloitettu siitä että mikä läppäri, mikä televisio, niin ois voitu jättää kaikki muut jossittelut sikseen.
Ja uusissa telkkareissa on USB-portti.huima kirjoitti: Uudet Macbookit ja MacBookProt hanskaavat tuon kyllä suoraan. Eli miniDisplayport -> HDMI adapteri väliin ja piuha kiinni televisioon.