Joissain autoissakin on!elco kirjoitti:Ja uusissa telkkareissa on USB-portti.huima kirjoitti: Uudet Macbookit ja MacBookProt hanskaavat tuon kyllä suoraan. Eli miniDisplayport -> HDMI adapteri väliin ja piuha kiinni televisioon.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Eli siis koska mun läppäri menee ihan näillä näppäimillä uusiks, mun ei edes kannata hankkia tähän edelliseen sopivaa piuhaa, kun ei se kuitenkaan sitten pelitä uudessa koneessa? Voi nyt s*atana, kenelle tästä voi soittaa?!
Niih. Älä vaivaa sievää pikku päätäsi tällaisilla miesten asioilla.exPertti kirjoitti:
Ja kuulokeliitäntähän on joka läppärissä samanlainen, joten osta nyt vaan ne piuhat, nainen.
-
- Kitisijä
Mua ei kyllä vois vähempää kiinnostaa mitkään blu-ray-soittimet. Mä nyt vaan haluan nää läppärillä olevat sarjat ja leffat näkyviin, ja jos tää menee liian vaikeaks (eli joudun taas jonnekin alan liikkeeseen kyselemään), niin katson ne suoraan koneeltaexPertti kirjoitti:osta nyt vaan ne piuhat, nainen.
Ja tässä nykykoneessa ei mielestäni ole HDMI-liitäntää...
-
- Kitisijä
Kannattaa ruveta kiinnostumaan blu-raysta ja vähän muustakin, jos haluat laittaa tulevaisuuden Bill Gateseja. Tämä ystävällisenä neuvona ihan ilman kysymistä.Vesper kirjoitti:Mua ei kyllä vois vähempää kiinnostaa mitkään blu-ray-soittimet.
Paras päivä ikinä.
Yhym.Vesper kirjoitti:Mua ei kyllä vois vähempää kiinnostaa mitkään blu-ray-soittimet. Mä nyt vaan haluan nää läppärillä olevat sarjat ja leffat näkyviin, ja jos tää menee liian vaikeaks (eli joudun taas jonnekin alan liikkeeseen kyselemään), niin katson ne suoraan koneeltaexPertti kirjoitti:osta nyt vaan ne piuhat, nainen.
Ja tässä nykykoneessa ei mielestäni ole HDMI-liitäntää...
Jos saan kaino-vienosti huomauttaa, niin varmasti kannattaisi nyt ensin katsoa mitkä liitännät siinä läppärissä on.
Kun se on selvillä, niin asiaan on helpompi antaa yksiselitteinen vastaus.
-
- Kitisijä
Ahaaa. Siis eikö tyhmä blondi -tekniikka enää toimikaan?Riemumieli kirjoitti:Kannattaa ruveta kiinnostumaan blu-raysta ja vähän muustakin, jos haluat laittaa tulevaisuuden Bill Gateseja. Tämä ystävällisenä neuvona ihan ilman kysymistä.
Tulevaisuuden Bill Gatesit on nykyään liian nuoria. Tiiätte mun nörtähtävän miesmaun, mutta kun tässä äsken asioin tietotekniikkaosaston kanssa, niin täytyy vaan sanoo, että liian nuoria poikia. Ehkä kesätyöläisiä tosin nuokin.
-
- Kitisijä
Jonkinlaiset perustiedot tulee hankkia, mutta osaamistaan ei kannata kasvattaa liian suureksi, ettei miestä nolota. Kun osoittaa kiinnostusta aiheeseen ja näyttää tietävänsä siitä ainakin jotain, niin miljardit siirtyvät tilille.Vesper kirjoitti:Ahaaa. Siis eikö tyhmä blondi -tekniikka enää toimikaan?
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
No voi hitto. Kun tää on niinku ainoa osa-alue joka ei kiinnosta mua ollenkaan. Ja mä vähän luulen, että mun muu miesosaaminen on nörttien mielestä niin pelottavaa, että ehkä mun kannattaa kuitenkin etsiä sitä elättäjää jostain toisesta ryhmästä. Ai mut suurinta osaa miehistähän se pelottaa ja itsetunnon päälle käy... Onko mun ainoa vaihtoehto kääntyä lesboksi? Onko rikkaita lesboja muualla kuin rapakon takana?
-
- Kitisijä
Kauniita lesboja ei ole kuin Pokemon-elokuvissa ja L-koodissa. Toisaalta kädentaitojesi ansiosta menisit butchina, joten ehkä joku näpsäkkä femme löytyisi jostain.
Paras päivä ikinä.
Aina kannattaa suojella miehistä egoa ja varmuudeksi ottaa joku semmoinen joka alkaa pillittää jos akkeli pärjää paremmin.
Kutsu nyt joku kaljupää sinne kahville, niin sitten saat takuuvarmaa asennusta koneeseen ja...
Kutsu nyt joku kaljupää sinne kahville, niin sitten saat takuuvarmaa asennusta koneeseen ja...
Tyyppi markkinoi itseään!!!!11Dumis kirjoitti: Kutsu nyt joku kaljupää sinne kahville, niin sitten saat takuuvarmaa asennusta koneeseen ja...
Odota sitä suomiversiota "Rokkarille morsian" -sarjasta.Vesper kirjoitti:No voi hitto. Kun tää on niinku ainoa osa-alue joka ei kiinnosta mua ollenkaan. Ja mä vähän luulen, että mun muu miesosaaminen on nörttien mielestä niin pelottavaa, että ehkä mun kannattaa kuitenkin etsiä sitä elättäjää jostain toisesta ryhmästä. Ai mut suurinta osaa miehistähän se pelottaa ja itsetunnon päälle käy... Onko mun ainoa vaihtoehto kääntyä lesboksi? Onko rikkaita lesboja muualla kuin rapakon takana?
Nyt varmasti kannattaisi lobata tuotantoyhtiöön, otetaanko rokkariksi Jonne Aaronin vai Pate Mustajärvi.
Te ette kans ymmärrä mistään mitään!!!NuoriD kirjoitti: Nyt varmasti kannattaisi lobata tuotantoyhtiöön, otetaanko rokkariksi Jonne Aaronin vai Pate Mustajärvi.
No ei toikaan oo!!!!exPertti kirjoitti:Kas kun ei Antti Tuisku. Ei kai alkuperäinenkään rock of love mies mikään miesmalli ole?Gaia kirjoitti:Te ette kans ymmärrä mistään mitään!!!
En kehannu ehdottaa Timo Kotipeltoa
-
- Kitisijä
Rokkari ja poppari ovat eri asioita.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Joo tähän mä lähen mukaan, vaikka Sebastian onkin ehkä snadisti liian...Gaia kirjoitti:Te ette kans ymmärrä mistään mitään!!!
En oo kalju enää (nyt on jo pieni siili) ja kesä on ohi, joten fleda saa taas kasvaa!11Gaia kirjoitti:Tyyppi markkinoi itseään!!!!11Dumis kirjoitti: Kutsu nyt joku kaljupää sinne kahville, niin sitten saat takuuvarmaa asennusta koneeseen ja...
-
- Kitisijä
Kotipeltoa tai Tony Kakkoa vois katsellakin...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
No se vois kyllä olla hupaisaa. 90% maailman naisista on pidempiä kuin KotipeltoLolita kirjoitti:Kotipeltoa tai Tony Kakkoa vois katsellakin...
Onko (x-y)²:lle olemassa aukikirjoituskaavaa? Jollekin ton tapaselle ainkin on, ja se opetettiin lukiossa. Voisko joku ihana ihminen tarkistaa, jos Maolin taulukot vielä pyörii nurkissa?
^ Kiitti, ilmotan sulle, jos voitan Hbl:n viikon ajatuspähkyläkilpailussa, jossa luulen päässeni oikeille jäljille ja tarvitsen tuota.
-
- Kitisijä
(x-y)(x-y) = x² - 2xy + y²nastamuumio kirjoitti:Onko (x-y)²:lle olemassa aukikirjoituskaavaa? Jollekin ton tapaselle ainkin on, ja se opetettiin lukiossa. Voisko joku ihana ihminen tarkistaa, jos Maolin taulukot vielä pyörii nurkissa?
Edit: olinpa hidas.
Mut silti yhtä ihana.aasi kirjoitti: Edit: olinpa hidas.