Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
huima kirjoitti: Uudet Macbookit ja MacBookProt hanskaavat tuon kyllä suoraan. Eli miniDisplayport -> HDMI adapteri väliin ja piuha kiinni televisioon.
Ja uusissa telkkareissa on USB-portti.
Joissain autoissakin on!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eli siis koska mun läppäri menee ihan näillä näppäimillä uusiks, mun ei edes kannata hankkia tähän edelliseen sopivaa piuhaa, kun ei se kuitenkaan sitten pelitä uudessa koneessa? Voi nyt s*atana, kenelle tästä voi soittaa?!
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
Ja kuulokeliitäntähän on joka läppärissä samanlainen, joten osta nyt vaan ne piuhat, nainen.
Niih. Älä vaivaa sievää pikku päätäsi tällaisilla miesten asioilla.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exPertti kirjoitti:osta nyt vaan ne piuhat, nainen.
Mua ei kyllä vois vähempää kiinnostaa mitkään blu-ray-soittimet. Mä nyt vaan haluan nää läppärillä olevat sarjat ja leffat näkyviin, ja jos tää menee liian vaikeaks (eli joudun taas jonnekin alan liikkeeseen kyselemään), niin katson ne suoraan koneelta :]

Ja tässä nykykoneessa ei mielestäni ole HDMI-liitäntää...
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Mua ei kyllä vois vähempää kiinnostaa mitkään blu-ray-soittimet.
Kannattaa ruveta kiinnostumaan blu-raysta ja vähän muustakin, jos haluat laittaa tulevaisuuden Bill Gateseja. Tämä ystävällisenä neuvona ihan ilman kysymistä.
Paras päivä ikinä.
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
exPertti kirjoitti:osta nyt vaan ne piuhat, nainen.
Mua ei kyllä vois vähempää kiinnostaa mitkään blu-ray-soittimet. Mä nyt vaan haluan nää läppärillä olevat sarjat ja leffat näkyviin, ja jos tää menee liian vaikeaks (eli joudun taas jonnekin alan liikkeeseen kyselemään), niin katson ne suoraan koneelta :]

Ja tässä nykykoneessa ei mielestäni ole HDMI-liitäntää...
Yhym.

Jos saan kaino-vienosti huomauttaa, niin varmasti kannattaisi nyt ensin katsoa mitkä liitännät siinä läppärissä on.

Kun se on selvillä, niin asiaan on helpompi antaa yksiselitteinen vastaus.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Riemumieli kirjoitti:Kannattaa ruveta kiinnostumaan blu-raysta ja vähän muustakin, jos haluat laittaa tulevaisuuden Bill Gateseja. Tämä ystävällisenä neuvona ihan ilman kysymistä.
Ahaaa. Siis eikö tyhmä blondi -tekniikka enää toimikaan?
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Tulevaisuuden Bill Gatesit on nykyään liian nuoria. Tiiätte mun nörtähtävän miesmaun, mutta kun tässä äsken asioin tietotekniikkaosaston kanssa, niin täytyy vaan sanoo, että liian nuoria poikia. Ehkä kesätyöläisiä tosin nuokin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Vesper kirjoitti:Ahaaa. Siis eikö tyhmä blondi -tekniikka enää toimikaan?
Jonkinlaiset perustiedot tulee hankkia, mutta osaamistaan ei kannata kasvattaa liian suureksi, ettei miestä nolota. Kun osoittaa kiinnostusta aiheeseen ja näyttää tietävänsä siitä ainakin jotain, niin miljardit siirtyvät tilille.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No voi hitto. Kun tää on niinku ainoa osa-alue joka ei kiinnosta mua ollenkaan. Ja mä vähän luulen, että mun muu miesosaaminen on nörttien mielestä niin pelottavaa, että ehkä mun kannattaa kuitenkin etsiä sitä elättäjää jostain toisesta ryhmästä. Ai mut suurinta osaa miehistähän se pelottaa ja itsetunnon päälle käy... Onko mun ainoa vaihtoehto kääntyä lesboksi? Onko rikkaita lesboja muualla kuin rapakon takana?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kauniita lesboja ei ole kuin Pokemon-elokuvissa ja L-koodissa. Toisaalta kädentaitojesi ansiosta menisit butchina, joten ehkä joku näpsäkkä femme löytyisi jostain.
Paras päivä ikinä.
Dumis

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Aina kannattaa suojella miehistä egoa ja varmuudeksi ottaa joku semmoinen joka alkaa pillittää jos akkeli pärjää paremmin.

Kutsu nyt joku kaljupää sinne kahville, niin sitten saat takuuvarmaa asennusta koneeseen ja... 8)
Gaia

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Dumis kirjoitti: Kutsu nyt joku kaljupää sinne kahville, niin sitten saat takuuvarmaa asennusta koneeseen ja... 8)
Tyyppi markkinoi itseään!!!!11
NuoriD

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:No voi hitto. Kun tää on niinku ainoa osa-alue joka ei kiinnosta mua ollenkaan. Ja mä vähän luulen, että mun muu miesosaaminen on nörttien mielestä niin pelottavaa, että ehkä mun kannattaa kuitenkin etsiä sitä elättäjää jostain toisesta ryhmästä. Ai mut suurinta osaa miehistähän se pelottaa ja itsetunnon päälle käy... Onko mun ainoa vaihtoehto kääntyä lesboksi? Onko rikkaita lesboja muualla kuin rapakon takana?
Odota sitä suomiversiota "Rokkarille morsian" -sarjasta.

Nyt varmasti kannattaisi lobata tuotantoyhtiöön, otetaanko rokkariksi Jonne Aaronin vai Pate Mustajärvi.
Gaia

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gaia »

NuoriD kirjoitti: Nyt varmasti kannattaisi lobata tuotantoyhtiöön, otetaanko rokkariksi Jonne Aaronin vai Pate Mustajärvi.
Te ette kans ymmärrä mistään mitään!!!
Kuva

:]
Gaia

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gaia »

exPertti kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Te ette kans ymmärrä mistään mitään!!!
Kas kun ei Antti Tuisku. Ei kai alkuperäinenkään rock of love mies mikään miesmalli ole?
No ei toikaan oo!!!!
En kehannu ehdottaa Timo Kotipeltoa :P
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Rokkari ja poppari ovat eri asioita.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Gaia kirjoitti:Te ette kans ymmärrä mistään mitään!!!
Kuva
Joo tähän mä lähen mukaan, vaikka Sebastian onkin ehkä snadisti liian...
Dumis

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Gaia kirjoitti:
Dumis kirjoitti: Kutsu nyt joku kaljupää sinne kahville, niin sitten saat takuuvarmaa asennusta koneeseen ja... 8)
Tyyppi markkinoi itseään!!!!11
En oo kalju enää (nyt on jo pieni siili) ja kesä on ohi, joten fleda saa taas kasvaa!11
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kotipeltoa tai Tony Kakkoa vois katsellakin...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gaia

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Lolita kirjoitti:Kotipeltoa tai Tony Kakkoa vois katsellakin...
No se vois kyllä olla hupaisaa. 90% maailman naisista on pidempiä kuin Kotipelto :mrgreen:
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Onko (x-y)²:lle olemassa aukikirjoituskaavaa? Jollekin ton tapaselle ainkin on, ja se opetettiin lukiossa. Voisko joku ihana ihminen tarkistaa, jos Maolin taulukot vielä pyörii nurkissa?
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

^ Kiitti, ilmotan sulle, jos voitan Hbl:n viikon ajatuspähkyläkilpailussa, jossa luulen päässeni oikeille jäljille ja tarvitsen tuota.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6690
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja aasi »

nastamuumio kirjoitti:Onko (x-y)²:lle olemassa aukikirjoituskaavaa? Jollekin ton tapaselle ainkin on, ja se opetettiin lukiossa. Voisko joku ihana ihminen tarkistaa, jos Maolin taulukot vielä pyörii nurkissa?
(x-y)(x-y) = x² - 2xy + y²

Edit: olinpa hidas.
nastamuumio

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

aasi kirjoitti: Edit: olinpa hidas.
Mut silti yhtä ihana.