Linkkasin, koska muut puhuivat aiheesta, ja linkkaaminen oli ainoa tapa osoittaa muiden riehumisen olevan virhetulkintaan pohjautuvaa. Dave, urpiainen ja Crowbar ainakin muistelevat aihetta toistuvasti, en minä. Miksi muistelisinkaan, kun koko viesti silloin aikoinaan olisi pitänyt jättää kirjoittamatta.So Hard kirjoitti:Ei kukaan muu olekaan kuin prosessi. Ketään muuta ei kiinnosta mitä prosessi sanoi X vuotta sitten. Juurihan hän katsoi tarpeelliseksi kertoa toisella nimimerkillä kertomansa jutun X vuoden takaa jota en ainakaan itse edes muistanut saati yhdistänyt prosessiin. Daven musta kirja on ainoa jolla on edes varmaan ollut hajua koko asiasta.Gat kirjoitti:Minä ainakaan en sanonut Prosessin henkilökohtaisista asioista yhtään mitään, enkä kertomiaan muistakaan. Oletus että ne nyt juuri minun syystäni joutuvat hihhuleille on lievästi outo.
Jotenkin tuntuu että prosessin maailma pyörii melkoisesti prosessin ympärillä.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitinäaddikti
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
lolleroinen ja repskops
Tuota noin. Linkkasit X tekstin itse, sen jälkeen Dave muisteli hiusten leikkuta. Sen jälkeen ihan itse otin esiin ikivanhan version, puhuit oletetusta sekstaamisesta X kanssa ja armeaaliasti kaivoit ikivanhan linkin kun sen jälkeen puhe kääntyi seksiin X kanssa.salanikki kirjoitti:Linkkasin, koska muut puhuivat aiheesta, ja linkkaaminen oli ainoa tapa osoittaa muiden riehumisen olevan virhetulkintaan pohjautuvaa. Dave, urpiainen ja Crowbar ainakin muistelevat aihetta toistuvasti, en minä. Miksi muistelisinkaan, kun koko viesti silloin aikoinaan olisi pitänyt jättää kirjoittamatta.
Olet sinä kova likka siirtämään vastuuta muille. Kuka mielestäsi em. ketjussa toimi keskustelun moottorina sen siirtämisessä ikivanhaan tapahtumaan, Dave vai sinä?
Viimeksi muokannut So Hard, 13.11.2010 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitinäaddikti
Urpiainen, joka viittasi siihen ketjuun, jossa Crowbar kaivoi aiheen viime kerralla esiin. Siihen minä reagoin.So Hard kirjoitti:Tuota noin. Linkkasit *** tekstin itse, sen jälkeen Dave muisteli hiusten leikkuta. Sen jälkeen ihan itse otin esiin ikivanhan version, puhuit oletetusta sekstaamisesta *** kanssa ja armeaaliasti kaivoit ikivanhan linkin kun sen jälkeen puhe kääntyi seksiin *** kanssa.salanikki kirjoitti:Linkkasin, koska muut puhuivat aiheesta, ja linkkaaminen oli ainoa tapa osoittaa muiden riehumisen olevan virhetulkintaan pohjautuvaa. Dave, urpiainen ja Crowbar ainakin muistelevat aihetta toistuvasti, en minä. Miksi muistelisinkaan, kun koko viesti silloin aikoinaan olisi pitänyt jättää kirjoittamatta.
Olet sinä kova likka siirtämään vastuuta muille. Kuka mielestäsi em. ketjussa toimi keskustelun moottorina sen siirtämisessä ikivanhaan tapahtumaan, Dave vai sinä?
Edelleenkin pidän paheksuttavana yksityishenkilöistä puhumista heidän omalla nimellään.
lolleroinen ja repskops
X on tietääkseni ihan tietoisesti tehnyt itsestään (internet)julkisuuden henkilön. Vika on tietysiti sinun päässäsi tässä(kin) asiassa. Kukaan ei tietäisi mitä olet tehnyt tai ollut tekemättä X:n kanssa jos et olisi viitannut X:ään täydellisen tunnistettavilla tavoilla.salanikki kirjoitti:Edelleenkin pidän paheksuttavana yksityishenkilöistä puhumista heidän omalla nimellään.
Nuoren Y:den F:istinen pahuus on ei ole kauhean vaikea google-tehtävä.
-
- Kitinäaddikti
Minun virheenihän se oli, kuten jo siinä toisessakin ketjussa totesin. En vain näe mitään syytä venyttää sitä virhettä vuodesta toiseen.So Hard kirjoitti:Vika on tietysiti sinun päässäsi tässä(kin) asiassa. Kukaan ei tietäisi mitä olet tehnyt tai ollut tekemättä X:n kanssa jos et olisi viitannut X:ään täydellisen tunnistettavilla tavoilla.
lolleroinen ja repskops
No juu, en ole siitä eri mieltä.salanikki kirjoitti:Minun virheenihän se oli, kuten jo siinä toisessakin ketjussa totesin. En vain näe mitään syytä venyttää sitä virhettä vuodesta toiseen.So Hard kirjoitti:Vika on tietysiti sinun päässäsi tässä(kin) asiassa. Kukaan ei tietäisi mitä olet tehnyt tai ollut tekemättä X:n kanssa jos et olisi viitannut X:ään täydellisen tunnistettavilla tavoilla.
Asiasta pähkinään. Onko joku testannut pesupähkinöitä? Siis miten ne oikein toimii ja tuota onko ne mistään kotoisin?
-
- Kitisijä
Joo. Pyykki haisi ummehtuneelle pesupähkinöiden käytön jälkeen. Pyykki oli kevyesti likaista eli "t-paita toimistopäivän jälkeen" eikä "t-paita sen jälkeen kun olet kävellyt metsässä umpihangessa 10 km reppu ja pyssy kyytissä". Isoja tahroja ei ollut, en tiedä miten ne sitten puhdistuisivat pähkinöillä.RP kirjoitti:Asiasta pähkinään. Onko joku testannut pesupähkinöitä? Siis miten ne oikein toimii ja tuota onko ne mistään kotoisin?
Summa summarum: kuoret ei toimi, mut ajattelin keittää siitä semmoista nestemäistä litkua ja kokeilla sitä.
Pähkinöitä käytetään niin että niitä kuorenpuolikkaita kuoria laitetaan pieneen pussukkaan pesukoneeseen ja sit kun pyykki on pesty niin se pussukka otetaan pois koneesta ja kuoret kuivataan. Samoja kuoria voi käyttää 1-3x.
Enemmänkin testituloksia.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
Siis mistä kasaribiisistä The National on ottanut tämän melodian alkutahdit?
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=K779pqvY ... playnext=7[/youtube]
Biisiä soitettiin Hittimittarissa kun olin lapsonen. Olisiko tämä jopa kokonaan sama biisi uutena versiona? Vai onko kyseessä vain fabricated memory?
Biisiä soitettiin Hittimittarissa kun olin lapsonen. Olisiko tämä jopa kokonaan sama biisi uutena versiona? Vai onko kyseessä vain fabricated memory?
-
- Kitisijä
Tunteeko joku meikkaajan/maskeeraajan, joka voisi mahdollisesti olla kiinnostunut tulemaan meidän toimistolle Leppävaaraan edullisia pikkujoulumeikkejä ens viikon perjantaina iltapäivällä? Meitä ois ainakin kymmenen.
Rumpusaundi on vähän tosiaan egotrippiä kuten pertsa sanoi, mutta laulajan ääni kuulostaa vähän samalta kuin tää:EveryWoman kirjoitti:Siis mistä kasaribiisistä The National on ottanut tämän melodian alkutahdit?
Viimeksi muokannut NuoriD, 18.11.2010 13:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
Ei sama. Mutta lauluosuuden alkaessa minulle tulee mieleen Pink Floyd: "Learning to Fly" (jossa videossa selvä Castaneda-teema)EveryWoman kirjoitti:Siis mistä kasaribiisistä The National on ottanut tämän melodian alkutahdit?
Tokana mieleen joku Talking Heads-biisi.
-
- Kitinän uhri
Tarkoitakko tuota 46 sekunnin kohdalla alkavaa melodiaa? Se oli ainut kohta, josta tuli suoraan joku muu piisi mieleen.EveryWoman kirjoitti:Siis mistä kasaribiisistä The National on ottanut tämän melodian alkutahdit?
Pröötprööt
-
- Kitisijä
Mulle tuli kans Philadelphia heti ekaks mieleen.. ääni sekoitti melodian metsästystä, koska Bowie tunki läpi Heroes-biisinsä kanssa.Suvinen kirjoitti:Mulle tulee vähän mieleen Bruce Springsteenin Secret Garden tai Philadelpia, mutta kasaribiisi ei ole kumpainenkaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Joo tää se oli!Gat kirjoitti:Pink Floyd: "Learning to Fly"
![Raksuus :h:](./images/smilies/049.gif)
(Joo Philadelphiassakin on paljon samaa fiilistä; ei kuitenkaan samaa melodiaa.)
Missä kasarimusiikkivideossa hyökätään Natsien linnoitukseen?
Maalaanko mä tuollaisen antiikkipetsatun mäntykaapin mustaksi vai valkoiseksi?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Onko se pakko maalata?Gaia kirjoitti:Maalaanko mä tuollaisen antiikkipetsatun mäntykaapin mustaksi vai valkoiseksi?
The great club outshines the individual, always and forever.
Siihen joutuu työntämään niin paljon kittiä että on. Enkä mä varsinaisesti välitä mäntypinnasta. Mikä lie mielenhäiriö ollut ostaessa...Elppis kirjoitti:Onko se pakko maalata?Gaia kirjoitti:Maalaanko mä tuollaisen antiikkipetsatun mäntykaapin mustaksi vai valkoiseksi?
-
- Kitisijä
Harmi, sillä kaapista saisi todella kauniin valkoisella kuultomaalilla tai vahalla. Mä ehdotan maalinakin valkoista. Itselläni on mustaksi maalattu samantapainen kaappi, eikä se mustana loppujen lopuksi oikein kestä aikaa... Eli joutunee pian uuden maalauksen kohteeksiGaia kirjoitti:Siihen joutuu työntämään niin paljon kittiä että on.Elppis kirjoitti:Onko se pakko maalata?Gaia kirjoitti:Maalaanko mä tuollaisen antiikkipetsatun mäntykaapin mustaksi vai valkoiseksi?
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Ja asiasta kukkaruukkuun: Minähän en horoskoopeista perusta, mutta luin juuri lähes täydellisen kuvauksen itsestäni. Oon ehkä vähän että
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ja sitten piti vielä sanomani, notta oon vähän kyllästynyt etsimään sopivia lakanoita sänkyyni. Kun ei meinaa tolla leveydellä oikein löytyä. Että mistähän kannattais kaivella kaavoja moiseen? Lähinnä kyseessä siis "patjnsuojukset" ja helmalakanat, mitä yksinkertaisemmat, sitä parempi. Ja voishan tota varmaan pykätä pari petarin pussilakanaakin...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Kannattaa varmaan tehdä itse kaavat kaivelun sijaan. Varsinkin jos yksinkertainen on parastaVesper kirjoitti:Että mistähän kannattais kaivella kaavoja moiseen? Lähinnä kyseessä siis "patjnsuojukset" ja helmalakanat, mitä yksinkertaisemmat, sitä parempi. Ja voishan tota varmaan pykätä pari petarin pussilakanaakin...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
edit: http://www.fullmoon.fi tekee mun käsittääkseni tilauksesta mittojen mukaan eikä hintakaan ole hurja
-
- Kitisijä
Full Moonin sivuilta se ajatus oikeastaan lähti. Ei ollut kunnon kuvaa helmalakanasta, ja jos kyseessä on toi ainoassa kuvassa oleva liehuke, voi oksennus. Mulle yksinkertainen on jotain melko geometrista ja linjakasta, toi kuvan roikko ei oikein sitä vastaa.Gaia kirjoitti:Kannattaa varmaan tehdä itse kaavat kaivelun sijaan. Varsinkin jos yksinkertainen on parasta
edit: http://www.fullmoon.fi tekee mun käsittääkseni tilauksesta mittojen mukaan eikä hintakaan ole hurja
Ja hei, eikös neppareita voi tyrkätä kankaaseen ilman ompeluakin, vai muistanko ihan väärin?
Edit: Googlasin jo
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.