Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mä tein semmosen nopean laskupäätelmän tuohon kerran kuukauteen; kaksi weekendiä perheelle, yksi äidille ja yksi isälle. Kuulostaa mielestäni suht hyvältä.
Me ollaan niin kotihiiriä nykyään. Ennen toisiamme oltiin joka viikonloppu menossa, mies viikollakin. Kun tapasimme niin pari vuotta oltiin yhdessä joka viikonloppu menossa. Sitten kun tytsä tuli niin me oltiin jo sopivasti erakoiduttu. Mies enemmän, se kun ei missään käy, nytkin kysyin jotta mites koska pikkujoulut, mihin meette. Ne kuulemma oli jo. Aijjaa.
Itse olen käynyt muutaman tyttöjen illan, miitin ja keikan katsomassa tytsän syntymän jälkeen. Oon liian laiska lähtemään. Mutta jos olisin vähemmän laiska niin kerran kuussa sopis varmaan tähän perheeseen parhaiten. Paljon enemmän kotona kuin poissa.
Me ollaan niin kotihiiriä nykyään. Ennen toisiamme oltiin joka viikonloppu menossa, mies viikollakin. Kun tapasimme niin pari vuotta oltiin yhdessä joka viikonloppu menossa. Sitten kun tytsä tuli niin me oltiin jo sopivasti erakoiduttu. Mies enemmän, se kun ei missään käy, nytkin kysyin jotta mites koska pikkujoulut, mihin meette. Ne kuulemma oli jo. Aijjaa.
Itse olen käynyt muutaman tyttöjen illan, miitin ja keikan katsomassa tytsän syntymän jälkeen. Oon liian laiska lähtemään. Mutta jos olisin vähemmän laiska niin kerran kuussa sopis varmaan tähän perheeseen parhaiten. Paljon enemmän kotona kuin poissa.
Mulle kävisi kyllä mieskin mukaan niihin menoihin. Tai sitten kavereiden kanssa jos se istuu mieluummin kellarissa kaljapullonsa kanssa. Me saataisiin kyllä pyytäessä kerran pari kuussa lapsenvahtikin. Parisuhdeaika olisi minusta tarpeen jotta tässä saataisiin vähän otettua vajauksia takaisin. Dagen efter on tietty vähän ongelma jos ottaa liikaa ilolientä.
Joo, no me ei voida yhdessä käydä kun ei täällä ole lapsenvahteja, siksi ei varmaan käydäkään. Käydään yleensä silloin kun oma äitini tulee vierailulle tekemässä yhdessä kaikenlaista, onneksi tulee suhteellisen usein, 2-4 kuukauden välein noin viikoksi kerrallaan. Silloin saadaan muutenkin olla, nukkua, ruoka pöytään (:D) yms. Ja tytsä tykkää.
-
- Kitisijä
Zeb- mun mielestä se nyt riippuu vähän siitä mitä ulkona käyminen tarkoittaa.
FB:ssä kohtasin anopin ystävättären "vihan" siitä kun "joka vkl pitää päästät tuulettumaan", kuten itse asiaa kuvailin. Kyseessä oli toki 2h kestänyt ruokailu ystävän kanssa lauantaina, kovin paheellista viihteellä oloa, mutta viihdettä sekin, ainakin mulle
Jos ördää klo 18-04 tiukassa huppelissa, se kerran kuussa vois varmaan riittääkin. Se, että haluaa nähdä ystäviä, syödä hyvässä seurassa, vaikka istua sohvalla ja juoruta tai käydä leffassa/keikalla, ei mun mielestä ole mitenkään sellaista toimintaa, mitä pitäisi rajata mihinkään suuntaan. Kyseessä on kuitenkin aikuisen ihmisen mielenterveys, ja sosiaaliset toiminnot, joihin ei kuulu potalla istumisen harjoittelua tai tavaroiden sijoittelua yli metrin korkeuteen niiden oman turvallisuuden vuoksi, on ihan tervettä
FB:ssä kohtasin anopin ystävättären "vihan" siitä kun "joka vkl pitää päästät tuulettumaan", kuten itse asiaa kuvailin. Kyseessä oli toki 2h kestänyt ruokailu ystävän kanssa lauantaina, kovin paheellista viihteellä oloa, mutta viihdettä sekin, ainakin mulle
Jos ördää klo 18-04 tiukassa huppelissa, se kerran kuussa vois varmaan riittääkin. Se, että haluaa nähdä ystäviä, syödä hyvässä seurassa, vaikka istua sohvalla ja juoruta tai käydä leffassa/keikalla, ei mun mielestä ole mitenkään sellaista toimintaa, mitä pitäisi rajata mihinkään suuntaan. Kyseessä on kuitenkin aikuisen ihmisen mielenterveys, ja sosiaaliset toiminnot, joihin ei kuulu potalla istumisen harjoittelua tai tavaroiden sijoittelua yli metrin korkeuteen niiden oman turvallisuuden vuoksi, on ihan tervettä
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Kirjoitat vain, että nönnönnöö (hetu sulkuihin) saa käydä hakemassa ne ja ne tavarat ja allekirjoitus + pvämäärä. Vaihtoehtoisesti kirjoitat yleisemmän valtuutuksen koskemaan kaikenlaisia postinoutoja. Itse kirjoitan valtakirjat aina ruutupaperille, ei ole liian virallista.RP kirjoitti:Noniin, miehen pitäisi hakea mulla pari pakettia lähetystunnusten kanssa joten miten mä nyt muotoilen sen valtakirjan paperille? Aina ennen se on saanut nuokin vastaanotettua (vaikka ei kai pitäisi), mutta täällä tuli stoppi hommalle ilman valtakirjoja. Saapumisilmoituksissa on aina se valtakirja, mutta viesteissä ei luonnollisestikaan. Täytyy laittaa postiin se valtakirjailmoitus menemään kunhan saa jossain printattua, mutta siis nyt on siwa/mypack keikka.
Paras päivä ikinä.
Onko kukaan törmännyt tähän missään diiviidiikaupassa? En löydä mistään, tai sit en vaan osaa hakea.
Haluun!
Haluun!
On seitkytluku, kasari ja ysäri, mutta mikä vuosikymmen meni äsken? Nolkytluku? Entäs mikä nyt menee, kymmenluku?
Liian pitkiä sanoja. Ei kukaan sano "2000-vuosikymmen"exPertti kirjoitti:Wikipedian mukaan 2000-luvulla voidaan tarkoittaa myös vuosia 2000-2009. Mitä se paikka ei tietäisikään.NuoriD kirjoitti:On seitkytluku, kasari ja ysäri, mutta mikä vuosikymmen meni äsken? Nolkytluku? Entäs mikä nyt menee, kymmenluku?
Tai 2000-vuosikymmen.
Nolkytluku!
-
- Kitisijä
Miksei vaatevalmistajilla voi olla yhtenäinen kokotaulukko?
Ja mikä helvetin lastenvaatevalmistaja tämäkin on:
käyttäjän rinnanympärys
cm
L 102-107
XL 107-112
XXL 112-117
Ja mikä helvetin lastenvaatevalmistaja tämäkin on:
käyttäjän rinnanympärys
cm
L 102-107
XL 107-112
XXL 112-117
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
"Kakstonnarin parhaat biisit". Joo, toimii.NuoriD kirjoitti:Liian pitkiä sanoja. Ei kukaan sano "2000-vuosikymmen"exPertti kirjoitti:Wikipedian mukaan 2000-luvulla voidaan tarkoittaa myös vuosia 2000-2009. Mitä se paikka ei tietäisikään.NuoriD kirjoitti:On seitkytluku, kasari ja ysäri, mutta mikä vuosikymmen meni äsken? Nolkytluku? Entäs mikä nyt menee, kymmenluku?
Tai 2000-vuosikymmen.
Nolkytluku!
-
- Kitisijä
Koska ihmiset eivät ole mitoiltaan yhtenäisiä, vaan heitä on niin montaa erilaista mallia, että valmistaja joutuu väkisinkin vähän valitsemaan, minkä mallisille ja kokoisille tekee.Bluntly kirjoitti:Miksei vaatevalmistajilla voi olla yhtenäinen kokotaulukko?
-
- Kitisijä
Älä nyt viitsi, me kaikki synnymme ilman valmistusvikoja poislukien ne joille sellainen on tullut ennen syntymää, mutta elämä muotoilee meistä epäsopivia vaatteisiin, viimevuotiset paidatkin kiristävät vatsan ja olkapäiden kohdalta!EveryWoman kirjoitti:Koska ihmiset eivät ole mitoiltaan yhtenäisiä, vaan heitä on niin montaa erilaista mallia, että valmistaja joutuu väkisinkin vähän valitsemaan, minkä mallisille ja kokoisille tekee.Bluntly kirjoitti:Miksei vaatevalmistajilla voi olla yhtenäinen kokotaulukko?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitinän uhri
Jos joku siirtää samposta perjantai-iltana rahaa osuuspankin (vai onko se pelkkä op-pankki.. enivei) tilille, niin millon se mitä luultavimmin näkyy siellä osuuspankin tilillä?
-
- Kitinän uhri
^ Tänks. Huomenna selvii onko yks tyyppi totaalinen kusipäävalehtelevahyväkskäyttäjäpaskiainen. Ja ei, mä en oo häviimässä rahaa, luojan kiitos. Mut uskoni ihmisiin kyllä ja se on aika hataralla pohjalla ollut muutenkin viimeaikoina.. Oispa jo huominen ni selviäis tämäkin soppa.
-
- Kitisijä
Ohjeet on ottaa 2 viikkoa ennen matkalle lähtöä, joten luulisi olevan voimassa 2 viikon kuluessa.Vaola kirjoitti:Jos ottaa hepatiitti-rokotuksen nyt, niin onko siitä mitään apua vielä parin viikon päästä?
-
- Kitinän uhri
OliexPertti kirjoitti:No oliko?Sola kirjoitti:kusipäävalehtelevahyväkskäyttäjäpaskiainen.
-
- Kitinän uhri
Eikös tuo kuulosta mukavimmalta, että äsken meni ensimmäinen vuosikymmen, nyt menee toinen ja sitten ollaankin 20-luvulla ja sitten 30-luvulla jne.NuoriD kirjoitti:On seitkytluku, kasari ja ysäri, mutta mikä vuosikymmen meni äsken? Nolkytluku? Entäs mikä nyt menee, kymmenluku?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
-
- Kitisijä
Ihan vaan sillee coolisti milleniumi.Crowbar kirjoitti:Eikös tuo kuulosta mukavimmalta, että äsken meni ensimmäinen vuosikymmen, nyt menee toinen ja sitten ollaankin 20-luvulla ja sitten 30-luvulla jne.NuoriD kirjoitti:On seitkytluku, kasari ja ysäri, mutta mikä vuosikymmen meni äsken? Nolkytluku? Entäs mikä nyt menee, kymmenluku?
En oo.Sola kirjoitti:OliexPertti kirjoitti:No oliko?Sola kirjoitti:kusipäävalehtelevahyväkskäyttäjäpaskiainen.
Mikäs sorkkaraudan on tullut kun se ei vittuile?Crowbar kirjoitti:Eikös tuo kuulosta mukavimmalta, että äsken meni ensimmäinen vuosikymmen, nyt menee toinen ja sitten ollaankin 20-luvulla ja sitten 30-luvulla jne.NuoriD kirjoitti:On seitkytluku, kasari ja ysäri, mutta mikä vuosikymmen meni äsken? Nolkytluku? Entäs mikä nyt menee, kymmenluku?
-
- Kitisijä
Voisiko tuo auttaa mun ongelmaain: sen imukupin jatkuva poisottaminen ja takaisinlaittelu on rasittavaa, jolloin navigaattorin jalka jää usein tuulilasiin kiinni - ja taas oli joku perussuomalainen koettanut hankkia kaljarahaa lyömällä sivuikkunan sisään tarkistaakseen, josko se itse navigaattori löytyisi hanskalokerosta, kun jalkakin on tuulilasissa (ja toki siellä se olikin). Kaukalon voisi jotenkin helpommin jemmata pois näkyvistä ja ottaa tarvittaessa uudelleen käyttöön?Manaaja kirjoitti:^ En tajunnut ton ajatusta. Ostetaanko tommonen ympäriinsä liukuva koirakaukalo siksi ettei tarvitsisi paperilla pyyhkästä sitä imukuppijälkeä tuulilasista kerran vuodessa, vai onko tosta jotain parempaa hyötyä jota en ymmärtänyt?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Korjasin vähän.urpiainen kirjoitti:Voisiko tuo auttaa mun ongelmaain: sen imukupin jatkuva poisottaminen ja takaisinlaittelu on rasittavaa, jolloin navigaattorin jalka jää usein tuulilasiin kiinni - ja taas oli joku viherhippi koettanut hankkia huumerahaa lyömällä sivuikkunan sisään tarkistaakseen, josko se itse navigaattori löytyisi hanskalokerosta, kun jalkakin on tuulilasissa (ja toki siellä se olikin). Kaukalon voisi jotenkin helpommin jemmata pois näkyvistä ja ottaa tarvittaessa uudelleen käyttöön?Manaaja kirjoitti:^ En tajunnut ton ajatusta. Ostetaanko tommonen ympäriinsä liukuva koirakaukalo siksi ettei tarvitsisi paperilla pyyhkästä sitä imukuppijälkeä tuulilasista kerran vuodessa, vai onko tosta jotain parempaa hyötyä jota en ymmärtänyt?