Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitinän uhri
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Jos palkanmaksupäivä on joka kuun 5 niin onko se määrätty että jos ko päivä on pyhänä niin sen pitäisi tulla edellisenä arkipäivänä?
On.Sola kirjoitti:Jos palkanmaksupäivä on joka kuun 5 niin onko se määrätty että jos ko päivä on pyhänä niin sen pitäisi tulla edellisenä arkipäivänä?
-
- Elämätön Kitisijä
kylSola kirjoitti:Jos palkanmaksupäivä on joka kuun 5 niin onko se määrätty että jos ko päivä on pyhänä niin sen pitäisi tulla edellisenä arkipäivänä?
-
- Kitinän uhri
Kiitos murut. Ja nyt lähti soitto eteenpäin....
Edit. Voi ny vittu. Se on kuulemma joka kuun 5 ARKIPÄIVÄ. En todellakaan työsopparista huomannut tommosta vaan oon kattonut että jahas, joko kuun 5 päivä.
Voi ny vittu. Fuuuuuuck.
Edit. Voi ny vittu. Se on kuulemma joka kuun 5 ARKIPÄIVÄ. En todellakaan työsopparista huomannut tommosta vaan oon kattonut että jahas, joko kuun 5 päivä.
Voi ny vittu. Fuuuuuuck.
-
- Kitisijä
Mulla on myös vähän hankaluuksia paikallistaa ensimmäistäkään hälläväliä-häiskää ketjusta. Lisäksi ymmärsin, että porukka keskustelee Zebin tilanteesta, eli vanhan tulisijan paloeristelevyjen poiskantamisesta. Tässä tilanteessa olisin itse paljon taipuvaisempi kauhistelemaan vaikkapa irrationaalisen raivoamisen suosittelua ongelmanratkaisukeinoksi kuin kuvitteellisia hälläväliä-häiskiä. Kukin tavallaan.NuoriD kirjoitti:No jos allekirjoituksesi mukaan ryhdytään nipottamaan, niin voitko osoittaa tästä viestiketjusta edes yhden viestin, jossa asbestiin suhtauduttiin hälläväliä asenteella.EveryWoman kirjoitti:Noista asbestihommista vielä, kun tänne karautti sen verran monta hälläväliä-häiskää kintailla viittailemaan.
--
T: Nipo
Kirjoitit ketjussa esiintyvän monta hälläväliä-häiskää asbestiin liittyen, mutta esitä nyt alkuun edes yksi kyseisen kaltainen viesti
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitinän uhri
Sit vielä semmonen kysymys että mitä tarkotetaan Supermies-liikkeellä kun puhutaan urheilusta?
Ohjeissa on siis kyykkyjä, etunojapunnerrusta, hooveria jne mut mitä hitto on supermies?? En löytänyt googlettamalla tai sit en vaan osaa.
Ohjeissa on siis kyykkyjä, etunojapunnerrusta, hooveria jne mut mitä hitto on supermies?? En löytänyt googlettamalla tai sit en vaan osaa.
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinän uhri
^ tänks hani.
-
- Kitisijä
Jos sopparissa lukee "joka kuun 5. päivä" niin se on 5. päivä eikä 5. arkipäivä. Jos sopparissa lukee "joka kuun 5. arkipäivä" niin jne...Sola kirjoitti:Kiitos murut. Ja nyt lähti soitto eteenpäin....
Voi ny vittu. Fuuuuuuck.
Mulla lulee "joka kuun 20. päivä" ja se on kyllä kuun 20. päivä eikä 20. arkipäivä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitisijä
En minäkää.exPertti kirjoitti:Tietääkseni kunta-alalla ainakin on tapana siirtää palkkapäivää eteenpäin jos se sattuu viikonlopun kohdalle. En tiedä onko luvallista.annepa kirjoitti:Jos sopparissa lukee "joka kuun 5. päivä" niin se on 5. päivä eikä 5. arkipäivä. Jos sopparissa lukee "joka kuun 5. arkipäivä" niin jne...
Mulla lulee "joka kuun 20. päivä" ja se on kyllä kuun 20. päivä eikä 20. arkipäivä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
-
- Kitinän uhri
Voipi olla että siinä lukee se arkipäivä perässä. En muista. Mut vituttaa silti. Mun mielestä toi on typerää.. Kiva laskeskella noita vitun arkipäiviä joka kuu että millon se palkka ny sit tuleekaan.annepa kirjoitti:Jos sopparissa lukee "joka kuun 5. päivä" niin se on 5. päivä eikä 5. arkipäivä. Jos sopparissa lukee "joka kuun 5. arkipäivä" niin jne...
On se jos niin on sovittu alan tessissä.annepa kirjoitti:En minäkää.exPertti kirjoitti:Tietääkseni kunta-alalla ainakin on tapana siirtää palkkapäivää eteenpäin jos se sattuu viikonlopun kohdalle. En tiedä onko luvallista.annepa kirjoitti:Jos sopparissa lukee "joka kuun 5. päivä" niin se on 5. päivä eikä 5. arkipäivä. Jos sopparissa lukee "joka kuun 5. arkipäivä" niin jne...
-
- Kitisijä
Toi on vähän sama kun taistelin aiemman työnantajan kanssa siitä, että tarkoittaa sopimuksessa "palkka maksetaan joka kuun 20. päivä" sitä, että palkka maksetaan työnantajan osalta, vai sitä, että se on tililläni 20. pvä. Mun palkka oli tilillä 20.- 25. joka kuuta, kun muilla joilla oli sama pankki kuin työnantajalla, se oli aina viim. 20 päivä. Reilua.
The great club outshines the individual, always and forever.
Tuossa ei ole mitään epäselvää. Palkan pitää olla työntekijän käytettävissä sovittuna päivänä.Elppis kirjoitti:Toi on vähän sama kun taistelin aiemman työnantajan kanssa siitä, että tarkoittaa sopimuksessa "palkka maksetaan joka kuun 20. päivä" sitä, että palkka maksetaan työnantajan osalta, vai sitä, että se on tililläni 20. pvä. Mun palkka oli tilillä 20.- 25. joka kuuta, kun muilla joilla oli sama pankki kuin työnantajalla, se oli aina viim. 20 päivä. Reilua.
-
- Kitisijä
Näin minäkin sen sanoin. Yksityisyrittäjältä jäi vähän muitakin asioita maksamatta, ja tämän vuoksi en siellä töissä enää olekaan.So Hard kirjoitti:Tuossa ei ole mitään epäselvää. Palkan pitää olla työntekijän käytettävissä sovittuna päivänä.Elppis kirjoitti:Toi on vähän sama kun taistelin aiemman työnantajan kanssa siitä, että tarkoittaa sopimuksessa "palkka maksetaan joka kuun 20. päivä" sitä, että palkka maksetaan työnantajan osalta, vai sitä, että se on tililläni 20. pvä. Mun palkka oli tilillä 20.- 25. joka kuuta, kun muilla joilla oli sama pankki kuin työnantajalla, se oli aina viim. 20 päivä. Reilua.
Onko kukaan törmännyt oheisen kuvan tyylisiin painokuviin missään kaupassa?
Koko minimi A4 - 50x70
Huom! Ei nettikauppa, haluan nähdä mitä ostan.
Koko minimi A4 - 50x70
Huom! Ei nettikauppa, haluan nähdä mitä ostan.
-
- Kitisijä
http://www.valopaino.fi/?tuotteetjapalvelut
Tuolta kävin hakemassa toissavuonna kankaan, jolle painatin alla olevan kuvan:
Tuolta kävin hakemassa toissavuonna kankaan, jolle painatin alla olevan kuvan:
^Meillä on painotalo ihan omasta takaa eli se ei tuota ongelmaa.
Haluaisin ihan valmiiksi painetun kuvan. En halua maksaa huikeeta summaa painokelvollisen kuvan käyttöoikeudesta
Haluaisin ihan valmiiksi painetun kuvan. En halua maksaa huikeeta summaa painokelvollisen kuvan käyttöoikeudesta
-
- Kitisijä
Mul ois semmonen hämärä muistikuva että Hämeenlinnan suurkirppiksellä oli joissain sektorissa tuommoisia. Mutta ihan varmaksi en nyt uskalla vannoa, on pari kuukautta kun oon siellä viimeeks pyörähtäny. Mutta siellä on paljon ns. kiinteitä pöytiä mihin tuodaan säännöllisesti lisää kamaa, esim. muitten maitten sotilasvaatteita, kenkiä, kristallikoruja, kirjoja...
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
MÄ en oikein tajua. Sä haluat että kuva painetaan mutta haluat että kuva painetaan. What?Gaia kirjoitti:^Meillä on painotalo ihan omasta takaa eli se ei tuota ongelmaa.
Että se on valmiiksi painettu, daah!Elppis kirjoitti:MÄ en oikein tajua. Sä haluat että kuva painetaan mutta haluat että kuva painetaan. What?Gaia kirjoitti:^Meillä on painotalo ihan omasta takaa eli se ei tuota ongelmaa.
-
- Kitisijä
Ok!NuoriD kirjoitti:Että se on valmiiksi painettu, daah!Elppis kirjoitti:MÄ en oikein tajua. Sä haluat että kuva painetaan mutta haluat että kuva painetaan. What?Gaia kirjoitti:^Meillä on painotalo ihan omasta takaa eli se ei tuota ongelmaa.
Niin. Haluan ostaa kaupasta valmiiksi painetun kuvan. Itse asiassa kolme kuvaa. Ei haittaa vaikka olisi valmiiksi kehystettykin tai kehystyspalvelu kaupan yhteydessä hankittavissa.Elppis kirjoitti:MÄ en oikein tajua. Sä haluat että kuva painetaan mutta haluat että kuva painetaan. What?Gaia kirjoitti:^Meillä on painotalo ihan omasta takaa eli se ei tuota ongelmaa.
EN halua metsästää painokelpiosia kuvia ja parhaassa tapauksessa maksaa käyttöoikeudesta useita satoja euroja/kappale ja mennä aukioloaikojen ulkopuolella painoon kikkailemaan painokoneen kanssa. Tai painattaa niitä ulkopuolisessa painossa. Liikaa vaivaa.
Maksan mielummin valmiista painokuvasta 40-80 euroa/kpl
edit. Voi sitä kuvaa kutsua julisteeksikin jos aiheuttaa vähemmän sekaannusta
edit2: ihme tyyppi, ei osaa kirjoittaa...
Viimeksi muokannut Gaia, 04.12.2010 11:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
^Juu, my bad... hitaalla käyn. Kiitos selvennyksestä
Paljonko 9kw rakennuslämmitin kuluttaa sähköä vuorokaudessa?