Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Niba
Kitisijä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dave kirjoitti:
elco kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mennään illalla waimon kanssa Helsinkiin syömään. Mikä olisi mukava ruokapaikka, jossa voisi ruokailun jälkeen ottaa vähän drinksua? Ei liian hiljainen, mutta ei kauhea metelikään.
Mecca, grotesk, sikala, belge, ahjo/toscanini.

EDIT: tulen stalkkaamaan.
En kerro, mihin meen

:perse:
Multiplay ja jakautukaa noihin ja joihinkin muihin paikkoihin ja loppu onkin sitten mobiilihistoriaa? :wink:
Joku vahtiin länsiväylän varteen ilmoittamaan targetin lähestymisestä?

JWB lainatakseni "We will hunt you down!" (You can run but you can't hide)
Viimeksi muokannut Niba, 26.03.2011 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dave kirjoitti:
elco kirjoitti:
Dave kirjoitti:Mennään illalla waimon kanssa Helsinkiin syömään. Mikä olisi mukava ruokapaikka, jossa voisi ruokailun jälkeen ottaa vähän drinksua? Ei liian hiljainen, mutta ei kauhea metelikään.

En kerro, mihin meen

Siis stalkkaajia tarvitaan enemmän. Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ymmärrän täysin Gatin vastenmielisyyden hörhöjä kohtaan, mutta lehmät ja kehitysvammaiset. Jos kerran maksavat hyvin, niin eikö niitä viisi vuotta kestäisi, vaikka ovatkin mitä ovat. Viiden vuoden päästä tilanne voi olla taas erilainen. Tosin viisi vuotta on noin vanhalle miehelle jo ikuisuus :P
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lolita kirjoitti:Ymmärrän täysin Gatin vastenmielisyyden hörhöjä kohtaan, mutta lehmät ja kehitysvammaiset. Jos kerran maksavat hyvin, niin eikö niitä viisi vuotta kestäisi, vaikka ovatkin mitä ovat. Viiden vuoden päästä tilanne voi olla taas erilainen. Tosin viisi vuotta on noin vanhalle miehelle jo ikuisuus :P
Juuri noin tai siis viimeinen lause. Nimittäin jos sitoudun viideksi vuodeksi, olen sen jälkeen vielä entistäkin vanhempi ja minulla on sitten edessä ihan sama moraalinen dilemma antaa alue niiden käyttöön seuraavaksi viideksi vuodeksi. Kunnes kuolen ellen ole kuollut jo. Sama silloinkin samoin syin.

Se ratkaisu sitoisi käteni, ei voisi harkita omaa viljelyä, joka ties minkä energiakasvien myötä saattasivat olla mahdollisia ehkä joskus tai sitten ei, mutta siihen tarvitsen koko pinta-alan 46 ha eikä 13 siitä pois. Jos nyt sitoudun, se merkkaa ihan varmasti, etten itse viljele koskaan muuten kuin autellen urakoitsijaa alueella joka on omassa käytössä. Luultavasti en oikeastikaan, veltto juoppo, mutta en pidä ettei minulla olisi vaihtoehtoja. Ja se olisi jonkun muun maata tavallaan.

Pikkuseikka yksi tonni vuodessa vähemmän verojen jälkeen, se ero, minkä vähemmällä kiristyksellä siltä ihan hyvältä kamulle vuoden sopimuksilla vuokraamalla saisin. Se kun on oikeasti hyvä jätkä, mutta noista hörhöistä en pidä. Enkä halua avustaa, ne on rikkaita jo, kansainvälisenä lahkona.

Mutta ne lehmät ja että olisin pahis. Kehitysvammaiset ei niin lehmiä siellä paijaa, vaan henkilökunta. Pöljille on muutakin steinerastraalia terapiaa. Oli niillä ennen lampaita ja sikojakin, mutta niistä luopuivat. Lehmät vaan tarttee maata paljon. Mutta ei niiden rahoitus maanviljelystä tule, se on oheistoimintaa.
Viimeksi muokannut Gat, 26.03.2011 17:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
huima
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:

ahjo/toscanini on tosiaan hyvä kombo.

König ei myöskään ole hirveän huono, vaikka häviää drinkkipuolessa.

Torni olisi kanssa hyvä idea, sillä se American bar on varsin mainio drinkkibaari.
elco
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja elco »

Dave kirjoitti:
En kerro, mihin meen

You can show perse, but you can't hide.

Eiköhän järjestetä insta-miitti tänään Ahjossa ja edetä sitten muualle, jollei heti tärppää.
Bruce Willisika

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Gat kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Ymmärrän täysin Gatin vastenmielisyyden hörhöjä kohtaan, mutta lehmät ja kehitysvammaiset. Jos kerran maksavat hyvin, niin eikö niitä viisi vuotta kestäisi, vaikka ovatkin mitä ovat. Viiden vuoden päästä tilanne voi olla taas erilainen. Tosin viisi vuotta on noin vanhalle miehelle jo ikuisuus :P
Juuri noin tai siis viimeinen lause. Nimittäin jos sitoudun viideksi vuodeksi, olen sen jälkeen vielä entistäkin vanhempi ja minulla on sitten edessä ihan sama moraalinen dilemma antaa alue niiden käyttöön seuraavaksi viideksi vuodeksi. Kunnes kuolen ellen ole kuollut jo. Sama silloinkin samoin syin.

Se ratkaisu sitoisi käteni, ei voisi harkita omaa viljelyä, joka ties minkä energiakasvien myötä saattasivat olla mahdollisia ehkä joskus tai sitten ei, mutta siihen tarvitsen koko pinta-alan 46 ha eikä 13 siitä pois. Jos nyt sitoudun, se merkkaa ihan varmasti, etten itse viljele koskaan muuten kuin autellen urakoitsijaa alueella joka on omassa käytössä. Luultavasti en oikeastikaan, veltto juoppo, mutta en pidä ettei minulla olisi vaihtoehtoja. Ja se olisi jonkun muun maata tavallaan.

Pikkuseikka yksi tonni vuodessa vähemmän verojen jälkeen, se ero, minkä vähemmällä kiristyksellä siltä ihan hyvältä kamulle vuoden sopimuksilla vuokraamalla saisin. Se kun on oikeasti hyvä jätkä, mutta noista hörhöistä en pidä. Enkä halua avustaa, ne on rikkaita jo, kansainvälisenä lahkona.

Mutta ne lehmät ja että olisin pahis. Kehitysvammaiset ei niin lehmiä siellä paijaa, vaan henkilökunta. Pöljille on muutakin steinerastraalia terapiaa. Oli niillä ennen lampaita ja sikojakin, mutta niistä luopuivat. Lehmät vaan tarttee maata paljon. Mutta ei niiden rahoitus maanviljelystä tule, se on oheistoimintaa.
Älä nyt viitsi. Eikös se vihainen velipuolikuu-mies höngi vielä niskaan muutaman vuoden uhaten jollain viiden prossan todennäköisyydellä viedä rahasi? Ei silloin kukaan koskaan pysty mitään vieljelemään, pystyy vain ryyppäämään ja runkkaamaan. Joten laita vaan maat vuokralle kahjoterapeuttiselle rykmentille ja kipaise ostamassa lisää Karhua.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

huima kirjoitti:American bar on varsin mainio drinkkibaari.
Just nyt putois toooosi hyvin joku jääkylmä. Hmmm... pitää ehkä olla toteuttaja.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Dave

Viesti Kirjoittaja Dave »

huima kirjoitti:
elco kirjoitti:

ahjo/toscanini on tosiaan hyvä kombo.

König ei myöskään ole hirveän huono, vaikka häviää drinkkipuolessa.

Torni olisi kanssa hyvä idea, sillä se American bar on varsin mainio drinkkibaari.
Kiitoksia vinkeistä. Oltiin Belgessä, oli ihan jeesch. Poistin etälamauttimesta varmistimen sen varalta, että joku pitkä kaljupää olisi lähestynyt.
CeDell Davis

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Menikö ne kaikki iPad 2:set jo? Onko tietoo saisko sellasen jostain huomenna?
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ongelmani on ratkaistu. En voi suostua niin pitkään sopimukseen joka sitoo käteni kaikista ratkaisuista käytännössä loppuiäksi tai siis viiden vuoden päästä sama tilanne ja moraalinen velvoite auttaa heitä. Ratkaisu jo nyt. Vuokraan sille toiselle heebolle vuodeksi (tai vuodeksi kerrallaan) , vain vähän pienemmällä rahalla. Asia jo sovittiin. Nyt täytyisi vain soittaa steinereille että sori vaan. Heh, nautin. Ne on luulleet noita maita omikseen, yksi niistä sanoikin niin. Pihaanikin ja kuivuria ja varastoja käyttivät ilmaiseksi, kunnes kielsin. Eno oli sallinut. Lehmänsä työntäkööt vaikka vittuunsa. Tai siis enhän minä noin heille sano, mutta ajattelen :D
Dave

Gat kirjoitti:Ongelmani on ratkaistu. En voi suostua niin pitkään sopimukseen joka sitoo käteni kaikista ratkaisuista käytännössä loppuiäksi tai siis viiden vuoden päästä sama tilanne ja moraalinen velvoite auttaa heitä. Ratkaisu jo nyt. Vuokraan sille toiselle heebolle vuodeksi (tai vuodeksi kerrallaan) , vain vähän pienemmällä rahalla. Asia jo sovittiin. Nyt täytyisi vain soittaa steinereille että sori vaan. Heh, nautin. Ne on luulleet noita maita omikseen, yksi niistä sanoikin niin. Pihaanikin ja kuivuria ja varastoja käyttivät ilmaiseksi, kunnes kielsin. Eno oli sallinut. Lehmänsä työntäkööt vaikka vittuunsa. Tai siis enhän minä noin heille sano, mutta ajattelen :D
Öö.. miksi sä vuokrasit sille toiselle halvemmalla?
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dave kirjoitti:
Gat kirjoitti:Ongelmani on ratkaistu. En voi suostua niin pitkään sopimukseen joka sitoo käteni kaikista ratkaisuista käytännössä loppuiäksi tai siis viiden vuoden päästä sama tilanne ja moraalinen velvoite auttaa heitä. Ratkaisu jo nyt. Vuokraan sille toiselle heebolle vuodeksi (tai vuodeksi kerrallaan) , vain vähän pienemmällä rahalla. Asia jo sovittiin. Nyt täytyisi vain soittaa steinereille että sori vaan. Heh, nautin. Ne on luulleet noita maita omikseen, yksi niistä sanoikin niin. Pihaanikin ja kuivuria ja varastoja käyttivät ilmaiseksi, kunnes kielsin. Eno oli sallinut. Lehmänsä työntäkööt vaikka vittuunsa. Tai siis enhän minä noin heille sano, mutta ajattelen :D
Sinun Dave on vaikea ymmärtää, tiedän.
Mutta on muitakin arvoja kuin raha. Minulle on arvokkaampaa etteivät valinnanvapauteni ole sidottuja seuraaviksikin viideksi vuodeksi. Ja sitten sama tilanne. Joojoo, tuskin mun kannattaa sitä itse viljellä, mutta suhdanteet ja tuet muuttuu. Tarvitsen vapauden itse päättää.

Toisekseen joo en pidä siitä hörhö-uskis-pseudotieteilystä. Vaikka maksaisivat vähän enemmän, sen sentään voin valita etten tue sellaista omalla maallani. Vaikkei ne katoakaan tietenkään, minä en ole siinä kiinni enää.
Dave

Gat kirjoitti:
Dave kirjoitti:
Sinun Dave on vaikea ymmärtää, tiedän.
Mutta on muitakin arvoja kuin raha. Minulle on arvokkaampaa etteivät valinnanvapauteni ole sidottuja seuraaviksikin viideksi vuodeksi. Ja sitten sama tilanne. Joojoo, tuskin mun kannattaa sitä itse viljellä, mutta suhdanteet ja tuet muuttuu. Tarvitsen vapauden itse päättää.

Toisekseen joo en pidä siitä hörhö-uskis-pseudotieteilystä. Vaikka maksaisivat vähän enemmän, sen sentään voin valita etten tue sellaista omalla maallani. Vaikkei ne katoakaan tietenkään, minä en ole siinä kiinni enää.
No jos arvoista puhutaan, niin mitenkäs se lehmien hyvinvointi?

Tässähän siis de facto käy niin, että laitat lehmät kärsimään. Eli siinä ne suuret puheet eläinystävyydestä, kun joutuisit itse tinkimään jostain..
elco
Kitisijä

Dave kirjoitti: No jos arvoista puhutaan, niin mitenkäs se lehmien hyvinvointi?
Ajatelkaa lehmiä!
Dave

elco kirjoitti:
Dave kirjoitti: No jos arvoista puhutaan, niin mitenkäs se lehmien hyvinvointi?
Ajatelkaa lehmiä!
:muu:

Kattokaa nyt tuota suloista lehmää. Siellä se nyt tuijottaa navetan seinää ja miettii, miksei enää pääse kirmaamaan kasteisellä niityllä.
elco
Kitisijä

Dave kirjoitti: Kattokaa nyt tuota suloista lehmää. Siellä se nyt tuijottaa navetan seinää ja miettii, miksei enää pääse kirmaamaan kasteisellä niityllä.
Riistokapitalistisika-poikuus pilasi lehmän elämän.
Vesper
Kitisijä

Mä oon vähän järkyttynyt tästä Gatin päätöksestä. Nyt ei ainakaan heru!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Gat kirjoitti: Mutta on muitakin arvoja kuin raha. Minulle on arvokkaampaa etteivät valinnanvapauteni ole sidottuja seuraaviksikin viideksi vuodeksi. Ja sitten sama tilanne. Joojoo, tuskin mun kannattaa sitä itse viljellä, mutta suhdanteet ja tuet muuttuu. Tarvitsen vapauden itse päättää.

Kerrankin mä ymmärrän G-miestä vallan loistavasti.
elco
Kitisijä

Vesper kirjoitti:Mä oon vähän järkyttynyt tästä Gatin päätöksestä. Nyt ei ainakaan heru!!
Että muuten olisi ollut pienenpienet saumat?
Vesper
Kitisijä

elco kirjoitti:Että muuten olisi ollut pienenpienet saumat?
No joku eläinaktivisti ois voinut puskaansa pöllytyttää. Mutta nyt, ehei!
exsu
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja exsu »

Dave kirjoitti:

Tässähän siis de facto käy niin, että laitat lehmät kärsimään. Eli siinä ne suuret puheet eläinystävyydestä, kun joutuisit itse tinkimään jostain..
Lehmien hyvinvoinnista on vastuussa ensisijaisesti lehmien omistaja. Jos lehmien pito vaikeutuu niin, että hyvinvointi kärsii merkittävästi, niin Mansikit lihoiksi vaan, ja kärsimys loppuu.
Dave

exsu kirjoitti:
Dave kirjoitti:

Lehmien hyvinvoinnista on vastuussa ensisijaisesti lehmien omistaja. Jos lehmien pito vaikeutuu niin, että hyvinvointi kärsii merkittävästi, niin Mansikit lihoiksi vaan, ja kärsimys loppuu.
No mutta tässähän on kyse juuri luonnonmukaisen tuotannon mahdollisuuksista. Hörhöt haluaisivat kasvattaa lehmiä lempeästi ja luonnonmukaisesti, mutta kapitalistiriistäjä vie heiltä siihen mahdollisuuden.
elco
Kitisijä

Vesper kirjoitti: No joku eläinaktivisti ois voinut puskaansa pöllytyttää. Mutta nyt, ehei!
totta: Ajatelkaa mitä esim hermine nyt poikuudesta ajattelisi!
Varis
Elämätön Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Varis »

Olisihan sitä voinut neuvotella vuokran ehdoksi pääsyn hörhökarjakkojen saunailtoihin.