Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
"Preppy-pojan maailma on puhdas, raikas ja sporttinen. Preppyn hiukset ovat puhtaat ja hyvin leikatut, hengitys raikas ja hampaat valkoiset. Preppyn ryhti on hyvä ja ilme virkeä; kasvoillaan hänellä on terve päivitys. Preppy näyttää siltä, että hänen asiansa ovat kunnossa ja elämä maistuu. Preppy on sporttinen tyyppi, ja tämä sporttisuus on siisteyden ohessa määräävin tekijä preppyn tyylissä. Kesäisin preppy-mies ui, golfaa, pelaa tennistä, vesihiihtää ja purjehtii. Kesäiltaisin hän kääntää päitä kurvatessaan maastopyörällään puistoon pelaamaan futista tai heittelemää frisbeetä. Preppy on todellinen ulkoilmatyyppi ja hän pukeutuu aktiviteetteihinsa hyvin. Preppy pukee ylleensä raikkaita päävärejä; valkoista, tummansinistä, kirkkaanpunaista ja beigeä, ja suosii v-aukkoisia neuleita, kauluksellisia t-paitoja ja hyvin istuvia housuja. Preppyn vaatteet ovat selkeitä, eikä niissä näy printtejä. Vapaa-ajan pukeutumiseen kuuluvat raidalliset rugby-paidat; ja lippikset rusketusta korostavissa väreissä. Ennen kesää preppy käy pedikyyrissä ja hankkii rusketusta korostavan kosteusvoiteen. Kouluaikanaan preppy oli paitsi tyttöjen, myös opettajan lemmikki - ja hän haluaa näyttää siltä yhä. Vain preppy tietää, miten kauluspaita ja slipoveri saadaan näyttämään poikamaisen seksikkäiltä. Preppyn tyylin keskeinen tekijä on käytös. Preppy on saanut hyvän kotikasvatuksen ja käyttäytyy miellyttävästi seurassa kuin seurassa. Preppymies rakastaa kesäflirttiä, mutta ei koskaan lähesty kiinnostuksenkohdettaan päällekäyvästi. "
Viimeksi muokannut Dave, 26.04.2011 9:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
exPertti kirjoitti:Tuntuu kyllä, että "poikamaisen seksikäs" ei ole ensimmäinen mielikuva ajatellessa millainen Dave on, sori.
-
- Kitisijä
Mä kyllä vetäisisin Davena ton preppyn selkeesti dandympään suuntaan. Se sopis mainiosti keski-ikäiselle lekurillekin.
Mulla on duunikaverina yks wannabe preppy. Kaamea näky jos ei vaan osaa.
Mulla on duunikaverina yks wannabe preppy. Kaamea näky jos ei vaan osaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Mistä vidusta te puhutte?!?! Tätä tää on, kun viettää kunnon vapaan, niin ei enää tiedä mistä Ihmiset puhuu. Nyt JO harmittaa, etten maksanut sitä varhaiseläkettä :(
Siis Dave haluaa olla sellainen purjehduskenkiin, bermudashortseihin ja Lacostepaitaan pukeutuva, vinolla otsaleikkuulla varustettu hurri minigolfaaja, jolle kaikki on omalla pienellä ylemmyydentuntoripauksella niin itsetietoisen ja hymyileväisen fantsua, että tekisi saman tien lyödä leegot kasaan ihan jo pelkästä vastaan kävelemisen ilosta?
Siis semihomo ilman homouden positiivisia puolia?
-
- Kitisijä
(tuo mielikuva mullakin on "preppystä")Manaaja kirjoitti:Siis Dave haluaa olla sellainen....
-
- Kitisijä
Australialaisessa sketsisarjassa "Comedy Inc" oli luuserisupersankari "Blokemanin" arkkivihollisena "Metrosexual Man". "Gay in every way but sexual orientation". Jaa niin, eihän juuri Dave sovi tuohonkaan..Manaaja kirjoitti:Siis semihomo ilman homouden positiivisia puolia?
Niin ja tuohan on siis vielä best case scenario. Jos Fab-5 -silmä vähääkään töppää kokonaisuutta luodessa, niin lipsahdetaan helposti Stuart-tyylin puolelle:Mirkku kirjoitti:(tuo mielikuva mullakin on "preppystä")Manaaja kirjoitti:Siis Dave haluaa olla sellainen....
http://www.youtube.com/watch?v=80NZDbndC-8
-
- Kitisijä
Tietääkö joku pitääkö vanhat renkaat enemmän ääntä kuin samat renkaat uutena samassa autossa siis.
Eli på finska: Kun renkaat vanhenee RUPEEKO ne pitämään enemmän ääntä?
Kummeksuin omassa raudassani isoa ääntä. Johtuukohan se kevätasfaltista? En ryntää vielä vaihtamaan renkaita.
SA
Eli på finska: Kun renkaat vanhenee RUPEEKO ne pitämään enemmän ääntä?
Kummeksuin omassa raudassani isoa ääntä. Johtuukohan se kevätasfaltista? En ryntää vielä vaihtamaan renkaita.
SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja kirjoitti:Siis Dave haluaa olla sellainen purjehduskenkiin, bermudashortseihin ja Lacostepaitaan pukeutuva, vinolla otsaleikkuulla varustettu hurri minigolfaaja, jolle kaikki on omalla pienellä ylemmyydentuntoripauksella niin itsetietoisen ja hymyileväisen fantsua, että tekisi saman tien lyödä leegot kasaan ihan jo pelkästä vastaan kävelemisen ilosta?
No daah! Eikö olisi hienoa olla pienellä rusketuksella varustettu virheettömän purukaluston omaava porvariston hillityllä charmilla ja itsevarmuudella varustettu sosiaalinen suomenruotsalainen purjeveneensä kannella?
-
- Kitisijä
Siis mikä aikuisilla on seurustelua? Jos ajatellaan vaikka yh:ta tms. Teininähän se oli sellaista, että kaikki muu katosi ympäriltä ja kaikki hereilläoloaika (vähintään) oltiin yhdessä ja kuherreltiin. Mitä se on aikuisena?? Oon vähän pihalla tästä jutusta sattuneen episodin ja siitä virinneen vittuuntuneen keskustelun vuoksi
-
- Kitisijä
Jotenkin mulla ei nyt Dave ja Tommy Hilfiger mahdu ihan samaan (mieli)kuvaan.Dave kirjoitti: No daah! Eikö olisi hienoa olla pienellä rusketuksella varustettu virheettömän purukaluston omaava porvariston hillityllä charmilla ja itsevarmuudella varustettu sosiaalinen suomenruotsalainen purjeveneensä kannella?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
No sehän tässä just on, että fantasioin transformoituvani metsäsuomalaisesta juntista kultahammasrannikon asukkaaksi.Lilo kirjoitti:Jotenkin mulla ei nyt Dave ja Tommy Hilfiger mahdu ihan samaan (mieli)kuvaan.Dave kirjoitti: No daah! Eikö olisi hienoa olla pienellä rusketuksella varustettu virheettömän purukaluston omaava porvariston hillityllä charmilla ja itsevarmuudella varustettu sosiaalinen suomenruotsalainen purjeveneensä kannella?
-
- Kitisijä
Gantin pastelliset lilat ja vaaleanpunaiset neuleet, vaaleat kangashousut ja purjehduskengät sekä Lacosten perinteinen pikee...Lilo kirjoitti:Jotenkin mulla ei nyt Dave ja Tommy Hilfiger mahdu ihan samaan (mieli)kuvaan.Dave kirjoitti: No daah! Eikö olisi hienoa olla pienellä rusketuksella varustettu virheettömän purukaluston omaava porvariston hillityllä charmilla ja itsevarmuudella varustettu sosiaalinen suomenruotsalainen purjeveneensä kannella?
Ette pian pääse mun purjeveneeni kyytiin, jos jatkatte tolla linjalla!Mirkku kirjoitti:Gantin pastelliset lilat ja vaaleanpunaiset neuleet, vaaleat kangashousut ja purjehduskengät sekä Lacosten perinteinen pikee...Lilo kirjoitti:Jotenkin mulla ei nyt Dave ja Tommy Hilfiger mahdu ihan samaan (mieli)kuvaan.Dave kirjoitti: No daah! Eikö olisi hienoa olla pienellä rusketuksella varustettu virheettömän purukaluston omaava porvariston hillityllä charmilla ja itsevarmuudella varustettu sosiaalinen suomenruotsalainen purjeveneensä kannella?
Kuinkas sitten suu pannaan, niih!
-
- Kitisijä
Oliko mun ehdotuksessa jotain vikaa, mitä häh?!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
EiVesper kirjoitti:Oliko mun ehdotuksessa jotain vikaa, mitä häh?!
Oikeastihan mä en jaksa tehdä mitään.
Ai niin. Viime viikolla elämäni ekaa kertaa kävin ostamassa itselleni vaatteita yksin. Kyllä, tämä on totta.
Ostin dresmannista rytkyjä vajaalla kahdella sataa. En vain ollut vielä tiedostanut sisäistä preppy/dandyani, mutta alitajunnan ohjaaman ostin yhdet vaaleat khaki-housut.
Viimeksi muokannut Dave, 27.04.2011 12:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ajanvarauksia otetaan vastaan.exPertti kirjoitti:Kai siihen aikuisten nukke asentoon sitten jos purjehdus kiinnostaa?Dave kirjoitti:Kuinkas sitten suu pannaan, niih!
-
- Kitisijä
Dave kirjoitti: Ostin dresmannista rytkyjä vajaalla kahdella sataa.
Sisäinen dandysi ja preppysi kituvat jo henkitoreissaan ja itkevät verta.
-
- Kitisijä
^ Mutkun homot liikkuu hitaasti puljun farkut on ainoita keskihintaisista, jotka sopii perseville.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Veit jalat suustani.Lilo kirjoitti:Sisäinen dandysi ja preppysi kituvat jo henkitoreissaan ja itkevät verta.
Miksi et vaan palkkaa tähän hommaan apua? Stockallakin on ihan tarpeeksi hyvä pukeutumisneuvoja tähän hommaan ja sieltä löytyy tarvittavat releetkin seuraavaksi vuodeksi. Nyt katotaan ootko samanlainen whinettäjä Gatin kanssa vai putoaisitko toteuttajien luokkaan. Jään odottamaan hengitystä pidätellen...
Mulla on kesällä tapaaminen erään brittistylistin kanssa, katsotaan mitä se mulle tuomitsee.
Viimeksi muokannut Vesper, 27.04.2011 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos mä oikeasti haluan shoppailla housuja, enkä vain tutkiskella, niin tarvitsen ehdottomasti myyjän siihen syöttämään niitä housuja sekä etsimään ne persevälle sopivat byysat. Niitä yleensä löytyy yhtä mallia per liike.Bluntly kirjoitti:^ Mutkun homot liikkuu hitaasti puljun farkut on ainoita keskihintaisista, jotka sopii perseville.
Nuorempana varsinkin kun oli pärse-osasto kuosissa, mutta lihasta ei juuri muualla, niin oli ihan helvetin vaikee löytää sopivia housuja. Piti ostaa lähes aina yli pitkät housut joista lahjetta lyhennettiin.
-
- Kitisijä
Häh, meidäthän sen pitäis palkata! Miten olis pieni ostosmatka jonnekin...? (Eikös tätä muuten ole ehdotettu jo joskus aiemminkin..? )Vesper kirjoitti: Miksi et vaan palkkaa tähän hommaan apua? Stockallakin on ihan tarpeeksi hyvä pukeutumisneuvoja tähän hommaan ja sieltä löytyy tarvittavat releetkin seuraavaksi vuodeksi.
Niin ja stressmanista saa kyllä parhaita pitkälahkeisia boxereita kohtuuhintaan. Alusvaatteiden lisäksi sieltä ei kannata ostaa yhtään mitään muuta.
Viimeksi muokannut Dumis, 27.04.2011 12:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kitisijä
No täähän on se paras (joskin kallis) vaihtoehto!Lilo kirjoitti:Häh, meidäthän sen pitäis palkata! Miten olis pieni ostosmatka jonnekin...? (Eikös tätä muuten ole ehdotettu jo joskus aiemminkin..? )