Pah. Kauheaa ylimarkkinointia. En nähnyt yhtään tissiä, kaikki vaatteiden peitossa.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Noniin, nyt olisi 2000-3000€ niiden kotisivujen tehtailuun, onko hyviä ehdotuksia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
^ Tuo on melkein sama, kun menisi yksin keskelle favelaa huutamaan "mulla on tässä salkullinen rahaa, tulkaa ryöstämään mut!"
-
- Kitisijä
Siksi mä huudankin täällä, enkä mainostoimiston ovella. Daah.küllküll kirjoitti:^ Tuo on melkein sama, kun menisi yksin keskelle favelaa huutamaan "mulla on tässä salkullinen rahaa, tulkaa ryöstämään mut!"
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitinän uhri
Eli kynsilakanpoistoaineellaBluntly kirjoitti:Suurimmat kaavitaan pois vaikka sillä mattoveitsellä, loput asetonilla.
-
- Kitinän uhri
Kun armeijassa olleet sai niitä merkkejä niin pitikö ne ommella takkiin käsin vai saiko käyttää ompelukonetta? Oliko sillä merkitystä?
Aika harva sitä kantelee ompelukonetta mukaan kasarmille.Sola kirjoitti:Kun armeijassa olleet sai niitä merkkejä niin pitikö ne ommella takkiin käsin vai saiko käyttää ompelukonetta? Oliko sillä merkitystä?
-
- Kitinän uhri
^Äh, enhän mä ny noin sitä tarkottanut. Eli kaikkiko merkit piti siinä sitten heti ommella kaikkiin tarvittaviin kuteisiin? Et ei saanut viedä äitille niitä mitä ei heti tarvinnut käyttää ja merkit sai ommella myöhemmin?
-
- Kitinän uhri
^No nih. Selvispä sekin kovin mieltä askarruttanut asia. Kiitos, teijän apuun voi aina luottaa
Ihanaa kun on tää topiikki täällä.
Ihanaa kun on tää topiikki täällä.
-
- Kitisijä
Liekö enää mitään ommeltavaa, kunhan vain laitetaan tarranauhoilla kiinni.
-
- Kitinän uhri
Ei ole tarranauhoilla. Mulla nimittäin roikkuu makkarissa kaks takkia joihin lupasin ommella noi merkit. Mitä merkkei noi on, niin siitä ei oo aavistustakaan.aasi kirjoitti:Liekö enää mitään ommeltavaa, kunhan vain laitetaan tarranauhoilla kiinni.
-
- Kitisijä
Minulle tietysti Äiti ompeli käsin lääkintämiehen merkit hihoihin. Muistaakseni niissä oli joku suoristava muovilevy alla ja merkit hieman vinoon, jotta ovat suorassa vaikka ihmisen käsivarsi ei roikukaan ihan suoraan alas. Eri käsitys yksityiskohdasta, koska Embopatterilla johon meidät majoitettiin muut taittoi esim. kanavarkaan eli lähetin merkkien alaosan ulomman värikkään reunaviivan piiloon, me A-miehet punaristissämme ei.Sola kirjoitti:Kun armeijassa olleet sai niitä merkkejä niin pitikö ne ommella takkiin käsin vai saiko käyttää ompelukonetta? Oliko sillä merkitystä?
Edit: tsekkasin, mullahan on yksi käyttämätön hihamerkki tallella!
-
- Kitisijä
Minkä lämpöisenä vodka oikeaoppisesti juodaan?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Meillä oli (esihistoriallisena aikana) lomatakissa valmiina laatat. Muita merkkejä ei sitten ollutkaan valmiina kiinni. Kiertoon menneissä (=ensimmäisen pesun käyneissä) takeissa ei ollut laattoja, ne piti ommella itse kiinni. Pari kapiaista ja varusmiesesimiestä väitti mun liimanneen laatat kiinni ja yrittivät repiä irti - eivät onnistuneet. Lopulta, pyyntöni mukaan, katsoivat kauluksen takapuolelle, josta ompeleet oli nähtävissä. Kai päälipuoleltakin ois nähnyt suurennuslasin kanssa. Ja löytyy pari laattoja jostain pussista tuunnuslevyn, kokardin ja arvomerkkien kanssa.Sola kirjoitti:Kun armeijassa olleet sai niitä merkkejä niin pitikö ne ommella takkiin käsin vai saiko käyttää ompelukonetta? Oliko sillä merkitystä?
Riippuu janosta !Bluntly kirjoitti:Minkä lämpöisenä vodka oikeaoppisesti juodaan?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Näin ajattelinkin, mutta ryssissä huoneenlämpö on hiukan eri kuin meillä. Eipä kyllä enään väliä, pilannu makuaistin jo kaljanlitkulla ja chilikin on esillä suun makukatraassa. Taidan napata hirvilimun.McJanne kirjoitti:Pöytälämpimänä.Bluntly kirjoitti:Minkä lämpöisenä vodka oikeaoppisesti juodaan?
5-8-asteisena. Plussan puolella.Bluntly kirjoitti:Minkä lämpöisenä vodka oikeaoppisesti juodaan?
-
- Kitisijä
Taitaa olla niin viileää, ettei laatujuomista saa kaikkia makuja irti. Luultavasti ihan hyvä vaihtoehto jollekkin kossulle.AngryBird kirjoitti:5-8-asteisena. Plussan puolella.
-
- Kitisijä
Muistaako kukaan tv-sarjaa 80-luvulta, missä oli joku kirottujen tavaroiden kauppa tms? Jotenkin (en tainnu nähdä ensimmäistä jaksoa) tavarat levis ympäriinsä, ja sit jotkut ihmiset yritti saada niitä takaisin ennenku kaikkea pahaa tapahtuu. Yhdessä jaksossa oli murattiköynnöksellä koristeltu muki, josta sit juotettiin jotain teetä. Seuraavana yönä juoman juonut kuristui murattiköynnökseen, ja juoman juottaja sai kuristetun nuoruuden. Oon ollu aika muksu ku sarja on tullu, eli en muista paljoakaan enempää siitä...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
Tää?saira kirjoitti:Muistaako kukaan tv-sarjaa 80-luvulta, missä oli joku kirottujen tavaroiden kauppa tms? Jotenkin (en tainnu nähdä ensimmäistä jaksoa) tavarat levis ympäriinsä, ja sit jotkut ihmiset yritti saada niitä takaisin ennenku kaikkea pahaa tapahtuu. Yhdessä jaksossa oli murattiköynnöksellä koristeltu muki, josta sit juotettiin jotain teetä. Seuraavana yönä juoman juonut kuristui murattiköynnökseen, ja juoman juottaja sai kuristetun nuoruuden. Oon ollu aika muksu ku sarja on tullu, eli en muista paljoakaan enempää siitä...
http://en.wikipedia.org/wiki/Friday_the ... The_Series
Näkyis olleen Suomessa nimellä "Aaveita ja kummituksia."
-
- Kitisijä
^Jep, juu, kiitos! Täytyy etsiä se itselle ja katsoa uudestaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
~Albert Einstein
-
- Kitisijä
Mikä tää on?saira kirjoitti:juoman juottaja sai kuristetun nuoruuden.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
^ Paikat hampaisiin == kyrpä suuhun
Selvensikö?
Selvensikö?
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ei menty ihan kreikkalais-roomalaisen painin sääntökirjan mukaisilla otteilla
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Paikat hampaisiin, no junou, se niinkun sai purentaotteen vähän vyötärön alapuolelta.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.