Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Bluntly kirjoitti:Mikähän olisi hyvä paikka etsiä semmoista ihQmautonta kattotuuletinlamppua? Mustaa pleksiä ja kultaa, you know poks zap piupiu?
Kullat joudut maalaamaan itse: http://lumenlux.fi/product_catalog.php?c=103
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Mikähän olisi hyvä paikka etsiä semmoista ihQmautonta kattotuuletinlamppua? Mustaa pleksiä ja kultaa, you know poks zap piupiu?
Tostahan saakin hyvän iskureplan "haluutko lähteä kattoon mun kattotuuletinta?"
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

exsu kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Mikähän olisi hyvä paikka etsiä semmoista ihQmautonta kattotuuletinlamppua? Mustaa pleksiä ja kultaa, you know poks zap piupiu?
Kullat joudut maalaamaan itse: http://lumenlux.fi/product_catalog.php?c=103
Ja lamppukin olisi itse ruuvattava kiinni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja exsu »

Missasin lamppu-sanan. Kuva

Kuva
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

exsu kirjoitti:Mitä tarkoittaa, että kerrostalon saumausten uusiminen maksaa 15-17€/jm? Mikä ihme JM? Ja miten se jakautuu asuntojen välille?
Voi kai toi olla myös jyvitetty neliömetri juoksumetrin sijaan, vaikka tuosta kirjoittamastasi se potenssiin 2 puuttuukin. Jos kyse on juoksumetreistä niin luulisi että lopputulosta on aivan mahdoton yksittäisen asukkaan lähteä laskemaan.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Bluntly kirjoitti:Mikähän olisi hyvä paikka etsiä semmoista ihQmautonta kattotuuletinlamppua? Mustaa pleksiä ja kultaa, you know poks zap piupiu?
Pleksistä en tiedä, mutta tarjoustalosta saa ainakin kiiltävän mustaa puuta olevat lavat ja hopeiset lampunkuvut. Erikoisempia värikombinaatioita voi sitten tosiaan joutua itse. Helpompi varmaan ostaa kultainen keskiosa lamppuineen ja maalata "vääränväriset" lavat erikseen mustiksi.Noita samoja ihan laadukkaita Cottex-merkkisiä vehkeitä kuitenkin mitä myydään isommissakin ketjuissa. Tarjoustalossa noin 80-90 euron hintaan ainakin vielä pari vuotta sitten jos en väärin muista.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Menee samaan kasarisarjaan vyölaukkujen ja sinisen ripsivärin kanssa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Manaaja

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mulla on yks 20 vuotta vanha tällainen sängyn päällä:

Kuva

Ja yks 6 vuotta vanha tällainen olkkarin sohvan päällä:

Kuva

Ja molemmat toimivat edelleen täysin äänettömästi. Laskin tossa yks päivä että toi 20-vuotias on kiertänyt jo kuuhun ja takaisin, ja pari kertaa maapallonkin ympäri. En vaihtaisi mistään hinnasta tässä etelä-lounaaseen sojottavassa talossa mihinkään Hyacint Bucket -approved kattolamppuihin.
Avatar
pierupylly
Kitinän uhri
Viestit: 741
Liittynyt: 05.10.2010 12:07

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja pierupylly »

Vesper kirjoitti:Menee samaan kasarisarjaan vyölaukkujen ja sinisen ripsivärin kanssa.
Mutta noi ei helpota oloa helteellä. Paitsi jos vyölaukussa on sen verran pesetoja, että saa jätskin.
Pröötprööt
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

pierupylly kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Menee samaan kasarisarjaan vyölaukkujen ja sinisen ripsivärin kanssa.
Mutta noi ei helpota oloa helteellä. Paitsi jos vyölaukussa on sen verran pesetoja, että saa jätskin.
Totta. Suosittelen ilmalämpöpumppua.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vesper kirjoitti:Totta. Suosittelen ilmalämpöpumppua.
Jos vähän vilauttaisit reittä tämän taloyhtiön hallituksen papoille, että semmoisen saisi asentaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

Voisiko joku kertoa miten P.S Rakastan sinua elokuva loppuu? Boxi oli lopettanut nauhoittamisen kohtaan, jossa Swank menee katsomaan ystäväänsä hääpukukauppaan itse suunnittelemissaan kengissä (oletan).

Itsellä ei niin väliksi, mutta mies jotensakin vauhkoontui vaikka ei olevinaan katsonut vaan näpytteli tietokonetta.

Niin, että voisiko joku, kiitos jo etukäteen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Niin, että voisiko joku, kiitos jo etukäteen.
Just katoin sen :] No siellä mekkokaupassa tehdään tietty sovinto kaverin kanssa ja tarjotaan sille hääkengät. Sitten saadaan viimeinen kirje (vai menikö se jo?) omalta mutsilta, joka siis paljastuu kirjeiden toimittajaksi. Ja tajutaan, että elämää pitää jatkaa eikä mieskään enää "tunnu olevan läsnä". Sitten matkustetaan äidin kanssa Irlantiin tapaamaan miehen sukulaisia, ja yllättäen törmätäänkin siihen panokaveriin ja vaihdetaan merkityksellisiä sanoja ja katseita... Ja loppu jää sitten oman mielikuvituksen varaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Niin, että voisiko joku, kiitos jo etukäteen.
Just katoin sen :] No siellä mekkokaupassa tehdään tietty sovinto kaverin kanssa ja tarjotaan sille hääkengät. Sitten saadaan viimeinen kirje (vai menikö se jo?) omalta mutsilta, joka siis paljastuu kirjeiden toimittajaksi. Ja tajutaan, että elämää pitää jatkaa eikä mieskään enää "tunnu olevan läsnä". Sitten matkustetaan äidin kanssa Irlantiin tapaamaan miehen sukulaisia, ja yllättäen törmätäänkin siihen panokaveriin ja vaihdetaan merkityksellisiä sanoja ja katseita... Ja loppu jää sitten oman mielikuvituksen varaan.
Kiitos! Elämä hymyilee jälleen. Pakko sanoa, että vaikka en oikein näistä tämmösistä elokuvista välitä niin tästä pidin. Jotensakin niin kauhean ihanan romanttista ja hellyyttävää!
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Sola »

Yks tuttu kysyi että meenkö pesee heidän kämpän ikkunat. Mitäs hemmettiä tosta pyytäis? Ihan pilkkahinnalla ei huvita huhkia mut en mä liikaa myöskään halua pyytää. Hyötyliikuntaahan mä siinä samalla saan :D
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sola kirjoitti:Yks tuttu kysyi että meenkö pesee heidän kämpän ikkunat. Mitäs hemmettiä tosta pyytäis? Ihan pilkkahinnalla ei huvita huhkia mut en mä liikaa myöskään halua pyytää. Hyötyliikuntaahan mä siinä samalla saan :D
Mä mietin tällaisissa jutuissa aina sitä että millä hinnalla mua ei vituta mennä. Luontoisedut, kuten tässä tapauksessa hyötyliikunta ja lähimmäisenapu vaikuttaa vitutuksen määrään vähentävästi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Hemmetin hyvä pointti. Mun täytyy vähän funtsia tätä nyt.. :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Sola kirjoitti:^ Hemmetin hyvä pointti. Mun täytyy vähän funtsia tätä nyt.. :)
Riippuu tietysti myös ikkunoiden koosta ja määrästä. Pieniä ruutuja on ärsyttävää pestä, suuri on kaunista :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4304
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kuva
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Löytyiskö kenenkään tuttavapiiristä pk-seudulta suositeltavaa ompelijaa, joka kykenisi muokkaamaan parista vääränkokoisesta lakanasta/pussilakanasta oikean kokoisia?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^ Väittäisin, että kuka tahansa, joka osaa vähän käyttää mittanauhaa, saksia ja ompelukonetta kykenee tuohon.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Siihen pystyn itsekin, muttei huvita. Materiaali on silkkiä eli v*ttumaista ommella.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Meinasin jo sanoo et tuo tänne mut mä jätänkin väliin :D
AngryBird

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesper kirjoitti:^ Siihen pystyn itsekin, muttei huvita. Materiaali on silkkiä eli v*ttumaista ommella.
Ymmärrän :D

Meinasin jo suositella tota Solaa mutta ei tarvinnutkaan :P
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^ no prkl, paljastin liian aikaisin :D
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.