Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Aarnen vitutusketjuvalituksen inspiroimana: miksi ihmisten ei anneta lähteä kotiin työpaikaltaan, jos on aivan selvää, ettei heille kuitenkaan tule koko päivänä olemaan mitään tekemistä siellä? Kenen etua se palvelee, että työntekijä istuu tyhjän panttina kuluttamassa työtuolinsa verhousta, motivaatiotaan koko työtä kohtaan ja tukkimassa firman tietoliikenneyhteyksiä turhalla surffailulla? Vai onko tässä kyseessä vain työnantajan sadismi, "koska maksamme sinulle, saat myös kärsiä koko rahan edestä vaikkemme hyötyisikään siitä mitenkään"?
Eikös noi jakajat hoida ainakin katuosoitteen perusteella tapahtuvan lajittelun?Suvinen kirjoitti:Onko joku ollut Postissa töissä, ei siis jakelussa vaan esim. lajittelussa? Onko homma tylsää vai kiireistä? Tuleeko vaivoja??
+
En ole virallisesti lajittelussa ollut, mutta veikkaan että kiirettä sielläkin pitelee.
Kuka puhaltaa mun jumppapallon kun ei ole pumppua?
-
- Kitisijä
mä olen joskus ollu jouluna kiireapulaisena postissa. lajittelin joulukortteja laatikoihin postinumeroiden perusteella. joku sitten myöhemmin ilmeisesti lisälajitteli niitä kun oli alkukarsinnat suorittanut.Suvinen kirjoitti:Onko joku ollut Postissa töissä, ei siis jakelussa vaan esim. lajittelussa? Onko homma tylsää vai kiireistä? Tuleeko vaivoja??
kiirehän siinä oli, mutta ei se nyt niin rankkaa. istun persiilläni, kehikko on edessä, lajittelemattomat lattialla laatikoissa vieressä. ota nippu, jaa oikeisiin koloihin, ota uusi nippu...
saattaa tylsistyä tai menettää hermot kun ihmisten käsiala on joskus toudella kryptistä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Mulla on pumppu vieraspatjan puhaltamista varten ja siinä on muistaakseni erilaisia suulakkeita. Voin lainata.Kid kirjoitti:Kuka puhaltaa mun jumppapallon kun ei ole pumppua?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Kyllä. They are all out to get you.RuNkkuTonttu kirjoitti:Käytetäänköhän minua hyväksi?
Myönnä pois - nautit siitä.RuNkkuTonttu kirjoitti:Käytetäänköhän minua hyväksi?
Ehkä... Hieman hämmentävää tosin...swirl kirjoitti:Myönnä pois - nautit siitä.RuNkkuTonttu kirjoitti:Käytetäänköhän minua hyväksi?
Mister mister.Kid kirjoitti:Kuka puhaltaa mun jumppapallon kun ei ole pumppua?
Ainoastaan jos kuvioihin kuuluu vyödildo, etkä pidä siitä. Muussa tapauksessa suu kiinni äläkä valita.RuNkkuTonttu kirjoitti:Käytetäänköhän minua hyväksi?
Eräs brittipomo eräässä telkkariohjelmassa kiteytti asian. "We don't pay our employees for doing work. We pay them for being an employee."hermine kirjoitti:"koska maksamme sinulle, saat myös kärsiä koko rahan edestä vaikkemme hyötyisikään siitä mitenkään"?
Teki mieli suunnilleen saman tien hutaista sitä ämmää kuonoon.
Mä luulen että mister mister on kuuroutunut, koska pallo pyynnöistä huolimatta ei ole täynnä ilmaa, tiskejä ei ole tiskattu eikä lattioita imuroitu.mustakikkeli kirjoitti:Mister mister.Kid kirjoitti:Kuka puhaltaa mun jumppapallon kun ei ole pumppua?
Lolita, mä katon käykö siihen jonkun näkönen pumppu vai toimiiko se vaan keuhkojen avulla. Otan yhteyttä jos pumppu tulee tarpeeseen.
-
- Kitinän uhri
Pari frendiä oli Postin lajittelukeskuksessa nakkelemassa paketteja hihnalle. Hikistä ja raskasta ja tylsää. Postitoimistossa homma mahdollisesti kevyempää ja monipuolisempaa. Jännetuppitulehdus ja selkävaivat (väärä nostotekniikka) lienevät yleisimpiä kroonisia vaivoja.Suvinen kirjoitti:Onko joku ollut Postissa töissä, ei siis jakelussa vaan esim. lajittelussa? Onko homma tylsää vai kiireistä? Tuleeko vaivoja??
...
-
- Kitisijä
Postinlajittelussa olin Ilmalassa joskus viime vuosituhannella, työtahti on rankka, mutta hyvänä puolena silloin oli se että sai lähteä kotiin kun ei ollut enää duunia tehtäväksi. Käytännössä aamuvuorot olivat 7-13 ja iltavuorot 13-20.
Seuraavan kerran tuollaisessa työpaikassa voisi pistää pystyyn kilpailut, että kuka pystyy parhaiten teeskentelemään työntekoa saaden samalla vähiten aikaiseksi. Sitä heille mitä tilasivatkin.AarneAnkka kirjoitti:Eräs brittipomo eräässä telkkariohjelmassa kiteytti asian. "We don't pay our employees for doing work. We pay them for being an employee."hermine kirjoitti:"koska maksamme sinulle, saat myös kärsiä koko rahan edestä vaikkemme hyötyisikään siitä mitenkään"?
Teki mieli suunnilleen saman tien hutaista sitä ämmää kuonoon.
-
- Kitinän uhri
Miksi minua ei muisteta?
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Muistan sinut!Razormaid kirjoitti:Miksi minua ei muisteta?
No tuosta avatarista tietty!Suvinen kirjoitti:Minä en. Mistä pitäisi muistaa?bedlam kirjoitti:Muistan sinut!Razormaid kirjoitti:Miksi minua ei muisteta?
Minä taas muistan siitä, että hänen mielipuuhaansa ovat seksi ja vittuilu.bedlam kirjoitti:No tuosta avatarista tietty!Suvinen kirjoitti:Minä en. Mistä pitäisi muistaa?bedlam kirjoitti:
Muistan sinut!
Mistä mä tiedän onko mun duunikoneella äänikorttia? Tai jotain..eli mul ei oo kajareita tässä mut jos tuon jotkut vanhat himasta, niin saisin kuunneltuu nettiradiota.
Ja ennenkun ne raahaan tänne, niin ois hyvä saada varmuus et muzac sit sois.
Ja ennenkun ne raahaan tänne, niin ois hyvä saada varmuus et muzac sit sois.
Kid kirjoitti:...
Näeksä vihreän reiän kortin perseessä?
Neiti on hyvä ja ihmetteleen koneensa takaa onko siellä sellainen.
Ei, nyt pois sieltä koneesi takaa ja housut kiinni. Ei sitä reikää sieltä pitänyt katsastaa, vaan TIETOKONEESI takapuolelta.
Mä olin jo hame korvissa tuolla pöydän alla mut oli pimeetä. Tunnustelemalla oma reikä löyty ja jopa joku vihreekin. Mut ei se ollut tommosessa kortissa vaan semmosessa paljon isommassa härpäkkeessä. Siinä on nettipiuha myös kiinni joten oletan että se on se oikea kortti?1108 kirjoitti: Näeksä vihreän reiän kortin perseessä?
Neiti on hyvä ja ihmetteleen koneensa takaa onko siellä sellainen.
Ei, nyt pois sieltä koneesi takaa ja housut kiinni. Ei sitä reikää sieltä pitänyt katsastaa, vaan TIETOKONEESI takapuolelta.
On! Emolevyyn on näperretty äänikortti kiinteesti kiinni, neiti on hyvä ja survoo reikään tappia. (siis kajareiden tapin)Kid kirjoitti:Mä olin jo hame korvissa tuolla pöydän alla mut oli pimeetä. Tunnustelemalla oma reikä löyty ja jopa joku vihreekin. Mut ei se ollut tommosessa kortissa vaan semmosessa paljon isommassa härpäkkeessä. Siinä on nettipiuha myös kiinni joten oletan että se on se oikea kortti?
EDIT: siihen tietokoneeseen.