...ja meidän keskusteluyhteydessä ei ole sitten yhtään mitään vikaa!

Nii ei kyl. Vaikka sen miten verhoaisi niin ei se "kirveellä tapettu vesirotta" ulkoiselta asulta millään koskemiseen asti houkuttele.Herra Manala kirjoitti:Oon jo niin wanha ja kyllästynyt koko pilluun, etten jaksa edes ruveta ellei sitä tarjota silopintaisena ja kirsikka O:n päällä.
Haha, kyllä te jannut ootte välillä vähän yksinkertaisia. Mimmis jättää sheivaamatta koska sä olet vaan niin vitun huono nuolemaan ja pääsee helpommalla näin.yannara kirjoitti: voisin mielellään nuolla, jos ajaisit useimmiten![]()
Nyt repesin.. Mitäs se siihen sano??yannara kirjoitti:Olen sanonut suoraan mammalle, että sillä on monsteri jalkojen välissä.
Eikä asialle ole tapahtunut mitään? Kummaa.yannara kirjoitti:Kyseessä ei siis ole mikään parisuhteeni ongelma, kunhan ajattelin kysyä mielipidettä täällä. Olen sanonut suoraan mammalle, että sillä on monsteri jalkojen välissä.
BettyB. kirjoitti:Haha, kyllä te jannut ootte välillä vähän yksinkertaisia. Mimmis jättää sheivaamatta koska sä olet vaan niin vitun huono nuolemaan ja pääsee helpommalla näin.yannara kirjoitti: voisin mielellään nuolla, jos ajaisit useimmiten![]()
Aina välillä väittää, että monsteri haluaa makkaraa yms.Hellu kirjoitti:
Nyt repesin.. Mitäs se siihen sano??
Sinulla on oikeus mielipiteeseen. Toiset tykkää tyttäristä, toiset äidistä. Onhan se vähän mamma, kun pesee mun paskaset kalsarit ja tekee ruuat, haluatko kuulla lisää?BettyB. kirjoitti:Mun mielestä parisuhteessa on ongelma jos kumppania kutsutaan mammaksi. Jäikö napanuora leikkaamatta?
wh00t? Не понял...posteljaana kirjoitti:Olin just tulossa poistaa omaani. Äsken se oli vielä viimeinen. Nyt sitä ei voi enää poistaa kun ehdit väliin.
Sun paskasista kalsareista? Ei kiitos.yannara kirjoitti:haluatko kuulla lisää?
Hahaaaa! Enkös mä sanonut!yannara kirjoitti:Alkuaikoina jyystettiin monta kertaa päivässä ja muna oli ruvella, nyt se kerran viikossakin on joskus työlästä.
Pitääkö tää nyt tulkita sillä tavalla että olen aivan sairaan hyvä nuolemaan pillua, kun kaikki tyttöystäväni ovat sheivanneet pimppansa ihan ilman pyytämistäkin ja jopa pidemmässä juoksussa?BettyB. kirjoitti:Haha, kyllä te jannut ootte välillä vähän yksinkertaisia. Mimmis jättää sheivaamatta koska sä olet vaan niin vitun huono nuolemaan ja pääsee helpommalla näin.
Fuck, olen kateellinen ManalalleHerra Manala kirjoitti: ... olen aivan sairaan hyvä nuolemaan pillua, kun kaikki tyttöystäväni ovat sheivanneet pimppansa ihan ilman pyytämistäkin ....
Ei pidä, koska ne on entisiä tyttöystäviä.Herra Manala kirjoitti: Pitääkö tää nyt tulkita sillä tavalla että olen aivan sairaan hyvä nuolemaan pillua, kun kaikki tyttöystäväni ovat sheivanneet pimppansa ihan ilman pyytämistäkin ja jopa pidemmässä juoksussa?