Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18761
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mikään ei hypi..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^Mikä saitti toi on?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23536
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ihan hyvä tilasto tuo on, mulla on vain yksi viesti saatuna ja sekin huijausvenakko.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

McJanne kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:^Mikä saitti toi on?
Suoli = Suomi24
:sir:

En tiennyt, että siellä on tuon kaltaista palvelua.

Eikös Tinder ole nyt Se juttu?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:(
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23536
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tinder ei ole rumille miehille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ihmeellinen juttu kun naiset valittaa että ei saa kunnon miehiä ja miehet että ei saa naisia.

Onko jommalla kummalla/molemmilla puolilla epärealistinen vaatimustaso? Toki tästähän keskusteltiin jo AJ:n kanssa aikoinaan paljon. Jos toinen ei sytytä niin eihän sitä hampaat irvessä voi tyytyä.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14932
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mun on vaikea uskoa että olet löytänyt kahdessa viikossa 160 kiinnostavaa ihmistä joiden olet todennut etsivän jotain sellaista mitä edustat esim. iän, pituuden, koulutuksen, kiinnostuksen ja asuinpaikan osalta ja joille olet kirjoittanut personoidun viestin miksi olet kiinnostunut hänestä ja miksi hänen pitäisi kiinnostua sinusta. Ei pitkäsanainen massapostaus työttämältä lakanajumpparilta eroa kauhesti siitä mitä yo-puutarhuri teki.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14932
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Mikäs ulostulossani oli ilkeämielistä? Sinähän se tässä mariset että naiset eivät kiinnostu. Jos sulle tulee yllärinä että työttömyys ei ole parisuhdemarkkinoilla eduksi tai luulet että vaatimuslistat on siellä huvin vuoksi eikä karsimassa ei-toivottua viesteilyä, niin suositan markkina-arvoteorian peruskurssia.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14932
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Oi, nyt te tuuttu. Mitäs aattelit tehdä kun en lähde mihkään? KSE:n?

P.S. Ei maailma ole mihkään muuttunut. Parisuhdemarkinoilla on viimeiset X tuhatta vuotta pärjänneet ne joilla on rahaa, valtaa, ulkonäköä ja älykkyyttä. Ikkase vaikka vähän, se helpottaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14932
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Se luonnollisesti edellyttäisi, että ympäristö ei tarjoasi jatkuvasti niin suuria idiotismeja virikkeeksi ja toisaalta sitä, että välittäisi vittujakaan pitääkö joku random nettityyppi typeränä.

PS. Ei virolaisissa ole mitään vikaa.
Universaali disclaimer.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Etkö sä juuri eronnut? Hetikö pitäisi tärpätä uudelleen? Mikä teitä ihmisiä vaivaa!!11
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Siis jos mä sain tinderistä piparia niin se todistaa lopullisesti ne luulot vääriksi, että siellä ei pärjää kuin komeat. Toki mun pussiin puhuu mm se, etten jännitä turhia, ole persaukinen, epätoivoinen, kyyninen saati kahjo, vaan olen Toteuttaja, diplomi-insinööri, laivaston upseeri, porschemies (jolla tosin hetkellisesti just nyt ei ole porschea), fiksu, hauska ja erinomainen kirjoittaja. Marika Fingerääs ei mätchännyt (ei jäänyt minusta kiinni!), mutta toimintaa olisi ollut sen mitä olisi jaksanut panostaa, vaikka olinkin aika kranttu (min 19/20:lle pakkasta). Minulle Tinderin suurin ongelma on, ettei sieltä saa selville perustietoja kuten lapsilukua, BMI:tä ja koulutusta, mikä pakostakin johtaa harhalaukauksiin, mutta kun investointi kertalaukaukseen on niin mitätön niin mitä sitten.

Mitä tulee match.comiin niin edellisen puolen vuoden aikana en itse initioinut oikeastaan ainuttakaan casea, mutta yhteydenottoja (tai positiivista signaalia, minkä saitti mahdollistaa) tuli useita viikossa. Kriteerit täyttäville jaksoin välillä vastatakin ja treffailin yli puolet niistä. Sitä edeltävänä puolena vuotena olin aktiivisempi ja sokkona lähetettyihin viesteihin tuli vastaus perstuntumalta 50% todennäköisyydellä, mistä treffeihin eteni ehkä 50%. Yhteensä kymmeniä treffejä ja fyysiseksi meni (lue kikulia pimppaan) ehkä puolen tusinan kanssa, ml. yksi zeksuaalinen supertähti, jonka kanssa kyyti oli kyllä kuulkaa jotain aivan hurjaa. Yhdet pakit treffien jälkeen, mitkä oikeasti sattuivat, kun itse munasin; toiset pakit treffien jälkeen mitä olisin itse jatkanut ja kolmannet missä treffailtiin pariin otteeseen ja itse panostin, muttei penetraatiota kun en oikein saanut yritykselle vastakaikua (mikä oli kerrassaan väärin ja sikamaista). Valtaosin lähestymistapa oli siis olla aktiivinen, käydä paperilla kelpaavien kanssa mahdollisimman paljon treffeillä ja raakata heti pois ne, jotka eivät innosta. Jos olisin perusmies ja olisin jaksanut panostaa vain piparin takia niin on vaikea uskoa, etteikö homma olisi mennyt fyysiseksi merkittävästi useamman kanssa.

Älkää jännittäkö. Nuo kanavat ovat kerrassaan mahtavia.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23536
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilman matsiä Tinderissä ei pysty vaikuttamaan asiaan mitenkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Laita parempia kuvia. Itse olin siellä natriummiehenä maski naamalla.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

No Elco nyt on tollanen ihmissuhteiden sarjakuluttaja, mutta Jannen tapauksessa ihmettelen, että on edelleen tollanen aktiivinen haku päällä. Vaikea olla omillaan? ... Niin no, saman kyssärin vois tietenkin esittää Elcolle. Työtön ja miljonääri. Kumpikin tatti kovana pillun perässä.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Siis mä olin 9v parisuhteessa, joka päättyi vuosi sitten eli en mä nyt ihan allekirjoita tuota.

En näe ainuttakaan syytä miksen vapaalla ollessani deittailisi aktiivisesti. Ainuttakaan.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Siinä tapauksessa pyydän nöyrästi anteeksi. Mulle oli jäänyt toinen kuva.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9467
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

McJanne kirjoitti:Se kiteytyy AINA siihen, mitä olet valmis sietämään.
Mun mielestä tää lähestyy parisuhdetta ihan väärästä suunnasta. Mielestäni parisuhteessa on tärkeämpää se mitä sä olet valmis sen eteen antamaan kuin se mitä sä siitä saat. Kun kumppanilla on hyvä olla suhteessa, niin silloin se säteilee takaisin päin ja sullakin on hyvä olla, koska toinenkin on innokas panostamaan suhteeseen.

Tämän edellytyksenä tietenkin on, että molemmat on tasapainoisia ja järkeviä ihmisiä. Sellaiset ihmiset jotka vaan haluavat itselleen antamatta mitään takaisin kannattaa kiertää kaukaa. IMHO.

Kakskyt vuotta yhdessä tuli muuten tässä hiljattain täyteen ja edelleen :h:
Eikä ainakaan toistaiseksi oo tarvinnu sietämiskynnyksiä miettiä...
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Mitä kuvia Tinder näyttää? Kuvat tulevat naamakirjasta? Kumma, että ei ole (?) syntynyt Tider-profiilituunauspalveluita. Tässä liikeidea, olkaa hyvä!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23536
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllä jengi otattaa kuvia ihan ammattilaisilla tuota tarkoitusta varten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
disasterpiece
Elämätön Kitisijä
Viestit: 282
Liittynyt: 17.01.2013 11:29

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja disasterpiece »

Palatakseni tuohon ammatilliseen statukseen, mulla tuli kyllä lähinnä yökkörefleksi tuolla Tinderissä ihmisistä, jotka heti aluksi kertoivat olevansa "akateemisesti koulutettuja" tai "lääkäreitä/korkeassa virassa olevia".

Ja suurimmalla osalla tuolla ei ole pallopäähymiön lisäksi mitään tekstiä itsestään, itsellä mätsit harvenivat pitkällä sepostuksella, mutta tyypit muuttuivat huomattavasti potentiaalisempaan suuntaan. Jännää kuitenkin oli huomata, että vaikka mätsejä tuli useampikymmentä ja parinkymmenen kanssa jutskattiin enemmänkin, niin yksi vain kolahti viimosen päälle.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

En nyt vieläkään saanut selkoa, että näyttääkö Tinder oletuksena yhden kuvan, joka on sama kuin FB-profiilikuva? Ovatko muut tiedot suoraan naamakirjasta? Pääseekö tirkistelemään muita kuvia naamakirjasta ennen mätsäystä?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23536
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Voit valita koko FB:n kuvatarjonnasta. Kuusi kuvaa näyttäisi saavan esille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25756
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti:Voit valita koko FB:n kuvatarjonnasta. Kuusi kuvaa näyttäisi saavan esille.
Sun kannattaisi laittaa sinne jotain nikkarointikuvia. Se luo turvallisen ja luotettavan vaikutelman. Käteväkäsinen insinörtti voi olla monen toivelistalla. Mahdolliset kyykkäys + ryyppy kuvat pois.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja