Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Sola »

^ Tekis mieli takertuu tohon "antaa" sanaan. En mä mitään anna, mähän siinä myöskin saan jos nussitaan.
Ja joo, ollaan me naitu. Joten en usko et siitä on nyt kyse.
Manaaja

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hitto, tää on joku uus ihmisrotu tai evoluution sivuhaara sitten!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sola kirjoitti:Annepa, se ei todellakaan normaalisti oo naama norsunvitulla.
Omien sanojensa mukaan on, jos kerran "ei mikään" on vastauksena kysymykseen "mikä mättää?" ja silti se on naama pitkänä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Sola »

Manaaja, LOL.

Annepa. Niin, en tunne sitä vie kovin hyvin.. Mut ei se oikeesti yleensä ole ja ollaan oltu monesti eri mieltä asioista, keskusteltu kiivaasti ja kaikki on silti ollut ok. Tällä kertaa ei ees keskusteltu kiivaasti mistään tms.
En tiiä mikä mättää, miks se yhtäkkiä nihkeilee ja viestit on ollu (ääh, tää ei oo oikee sana mut en tiiä millä kuvailisin) tylyjä ja jos ei toinen sitä suoraan voi kertoa niin minkäs mä sille voin. Mä en aikuista ihmistä voi, enkä aijo maanitella puhumaan. Mut jos hommaa ei selvitetä puhumalla niin mä en tommosta rupee kyl katteleen.

Piti päästä vähän purkautumaan, helpottikin jo :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Sola kirjoitti:Mä en aikuista ihmistä voi, enkä aijo maanitella puhumaan. Mut jos hommaa ei selvitetä puhumalla niin mä en tommosta rupee kyl katteleen.

Piti päästä vähän purkautumaan, helpottikin jo :)
Hyvä ja hyvä. Voihan se olla että sillä oikeesti mättää joku joka ei mitenkään liity suhun ja sitten se sanoo noin. Pöljää se on silti.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

No mulla itsellä saattaa välillä kestää jäsennellä ajatuksia sellaiseen muotoon, et voin edes kertoa toiselle mikä vituttaa. Kerron kyllä, kun osaan asetella sanani oikein, ettei väärinkäsityksistä ole vaaraa, oli sitten kyse toisesta tai ulkopuolisista asioista.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

saira kirjoitti:No mulla itsellä saattaa välillä kestää jäsennellä ajatuksia sellaiseen muotoon, et voin edes kertoa toiselle mikä vituttaa. Kerron kyllä, kun osaan asetella sanani oikein, ettei väärinkäsityksistä ole vaaraa, oli sitten kyse toisesta tai ulkopuolisista asioista.
No tuokin on kyllä totta omallakin kohdalla. Silloin sanon että "nyt en voi puhua asiasta, puhun kun on oikea aika". Yleensä menee läpi heittämällä. Jos ei mee niin ei voi mitään, puhun sit kun oon valmis.

MUT EN SANO "EI MIKÄÄN VITUTA" JOS JOKU VITUTTAA!!!111
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

annepa kirjoitti: Ei se nyt niin voi mennä että toinen tekee pihahommia ja muita kotitöitä ja toinen vaan huilaa. Ensin syynä oli se että "en minä jaksa alkaa mitään pihahommia tekeen kun olen ensin päivän töissä" ja nyt syynä on se että "kyllä mä haluan rentoutua kavereiden kanssa nyt kun olen lomalla ja nekin on lomalla". Olen vähän :shock: ja :evil:
No ei se mennykkään, tänään toinen oli kitkeny sitä saatanan tataria ja puhistanu syreenin juuren versoista sillä aikaa kun olin töissä. Nyt oon jo vähän :)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

annepa kirjoitti:
saira kirjoitti:No mulla itsellä saattaa välillä kestää jäsennellä ajatuksia sellaiseen muotoon, et voin edes kertoa toiselle mikä vituttaa. Kerron kyllä, kun osaan asetella sanani oikein, ettei väärinkäsityksistä ole vaaraa, oli sitten kyse toisesta tai ulkopuolisista asioista.
No tuokin on kyllä totta omallakin kohdalla. Silloin sanon että "nyt en voi puhua asiasta, puhun kun on oikea aika". Yleensä menee läpi heittämällä. Jos ei mee niin ei voi mitään, puhun sit kun oon valmis.

MUT EN SANO "EI MIKÄÄN VITUTA" JOS JOKU VITUTTAA!!!111
Totta, siinä vaiheessa ei pitäisi sanoa "ei mikään", mut se on monelle helpompaa sanoa se silloin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Enpä nyt oikein käsitä miksei muka voi sanoa mikä vituttaa? Jos vituttaa niin sanoo sen kaiken mikä vituttaa. Jos menee vähän ohi ja haluaa tarkentaa, niin kait siitä voi sanoa myöhemminkin ja tarkentaa?
Eikai kaiken pidä olla loppuun asti jäsenneltyä ja kiveen kirjoitettua?

En tietenkään tarkoita että pitää laukoa jatkuvasti joka asiasta puolittaisen mielipiteensä, mutta en ole itse vielä onnistunut (muistaakseni) pääsemään semmoiseen tilanteeseen etten tietäis mikä minua vituttaa. Toki on pahoja päiviä jolloin vituttaa kaikki ja sitten sanon sen... että nyt vituttaa kaikki ja sitten olen luikkinut kainaloon myöhemmin kertomaan että mikä on.

Hpmh, vastasinkohan omaan kysymykseeni :D
NuoriD

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Sola kirjoitti:
Ja Manis, ei aina kyse oo pillusta *tähän toi naurava hymiö mitä vihaan*.
.
Voisko olla niin, että kun olet antanut sitä hitusvinkulaa, niin sitä ei nyt kiinnosta, kun ei paneta, tai panee jotain toista? Sitten tarvittaessa ottaa taas yhteyttä.
NuoriD

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Dumis kirjoitti:Enpä nyt oikein käsitä miksei muka voi sanoa mikä vituttaa? Jos vituttaa niin sanoo sen kaiken mikä vituttaa. Jos menee vähän ohi ja haluaa tarkentaa, niin kait siitä voi sanoa myöhemminkin ja tarkentaa?
Eikai kaiken pidä olla loppuun asti jäsenneltyä ja kiveen kirjoitettua?

En tietenkään tarkoita että pitää laukoa jatkuvasti joka asiasta puolittaisen mielipiteensä, mutta en ole itse vielä onnistunut (muistaakseni) pääsemään semmoiseen tilanteeseen etten tietäis mikä minua vituttaa. Toki on pahoja päiviä jolloin vituttaa kaikki ja sitten sanon sen... että nyt vituttaa kaikki ja sitten olen luikkinut kainaloon myöhemmin kertomaan että mikä on.

Hpmh, vastasinkohan omaan kysymykseeni :D
Ihan samixet. Eniten maailmassa mua vituttaa ihmiset, jotka ei tiedä mikä niitä vituttaa ja/tai eivät halua kertoa sitä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Mut yleensä kun ihmistä vituttaa joku asia, niin helposti mitättömät muutkin asiat alkaa tuntuun ärsyttäviltä. Mielelläni ensin mietin hetken, että mikä on se oikea syy vitutukseen ennenkuin alan puhumaan jostain ihan muusta mikä ei liity asiaan ja olooni millään tavalla. Toisaalta myös ärsyyntyneenä käytän sellaista äänensävyä ja sanoja, joka helposti provosoivat toisenkin ärsyyntymään. Yritän pyrkiä siis tiettyyn neutraaliuuteen, jotta tilanne pysyisi mahdollisimman rauhallisena.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NuoriD

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Joo. Onhan se tietty joskus vaikea sanoa, mikä on se vitutuksen juurisyy. Itse kun olen antenniosastoa, niin mua lähes koko ajan vittuttaa joku asia, mutta se juurisyy on hämärän peitossa.
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

saira kirjoitti:Mut yleensä kun ihmistä vituttaa joku asia, niin helposti mitättömät muutkin asiat alkaa tuntuun ärsyttäviltä. Mielelläni ensin mietin hetken, että mikä on se oikea syy vitutukseen ennenkuin alan puhumaan jostain ihan muusta mikä ei liity asiaan ja olooni millään tavalla. Toisaalta myös ärsyyntyneenä käytän sellaista äänensävyä ja sanoja, joka helposti provosoivat toisenkin ärsyyntymään. Yritän pyrkiä siis tiettyyn neutraaliuuteen, jotta tilanne pysyisi mahdollisimman rauhallisena.
Jokaisella on tietty niitä hetkiä kun monet asiat ärsyttää ja sitten voi olla vaikeaa eritellä että mikä niistä on se joka laukaisi vitutuksen.
Itse olen kyllä lataillut myös niitä vähäisempiä syitä toisen käyttäymisestä vitutuksen syyn aiheuttajaksi ja sitten kun asiasta on juteltu hiukan enemmän, niin on myös se eniten vitutusta aiheuttava syy löydetty, olkoonkin se mistä tahansa kotoisin. Myös se vähäisempi syy on käsitelty samalla.

Jos usein joutuu miettimään että mikä on se suurin syy, niin mulle tulee sellainen skenaario mieleen ettei avaudu toiselle tarpeeksi pienistä asioista jotka ottaa pannuun tai muuten vaan ärsyttää. Oon huomannut että on kohtuullisen yleistä ettei pienistä asioista avauduta ja sitten lopulta räjähdellään ties mistä ihmeellisistä asioista kun tarpeeksi on kasannut asioita sisälleen.

Ihan yleisesti tässä paatostelen, ei niinkään sairaa koskettaen nämä mietinnät.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Sola »

No niin. Tää homma on jo selvitetty, puitu ja puhuttu läpi hepun kanssa.
Tässä oli väärinkäsitys yhdestä asiasta.
Joo, heppu teki toisaalta väärin kun sano et mikään ei vituta vaikka vitutti kuitenkin. Toisaalta ymmärrän et halus jäsennelle ajatuksiaan ennenku sano ääneen mikä mätti, että ei tullut enempää väärinkäsityksiä.
NuoriD kirjoitti: Voisko olla niin, että kun olet antanut sitä hitusvinkulaa, niin sitä ei nyt kiinnosta, kun ei paneta, tai panee jotain toista? Sitten tarvittaessa ottaa taas yhteyttä.
Tässä tapauksessa ei ollut kysymys seksistä.
Ja edelleen vituttaa tommonen "antanut hitusvinkulaa". Vanhanaikanen ajattelutapa että nainen antaa ja mies saa.
Viimeksi muokannut Sola, 27.07.2010 9:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

No mut jos alan avautuun toisen käyttämästä "väärästä" äänensävystä, tavasta, jolla katsoo (yleensä tykkää katsella minua, ja kyllä otan sen hyvällä, paitsi kun olen ärsyyntynyt), tai esim viime lauantaina jatkuvasta huolehtimisesta, niin silloin ongelma on täysin mun omassa päässäni, eikä toisen käytöksessä. Eli niistä asioista mun on turha kiukutella vaikka sillä hetkellä ärsyttäiskin. Täytyy vaan hetki miettiä, että mikä se syy on, ja keskustella siitä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

saira kirjoitti:No mut jos alan avautuun toisen käyttämästä "väärästä" äänensävystä, tavasta, jolla katsoo (yleensä tykkää katsella minua, ja kyllä otan sen hyvällä, paitsi kun olen ärsyyntynyt), tai esim viime lauantaina jatkuvasta huolehtimisesta, niin silloin ongelma on täysin mun omassa päässäni, eikä toisen käytöksessä. Eli niistä asioista mun on turha kiukutella vaikka sillä hetkellä ärsyttäiskin. Täytyy vaan hetki miettiä, että mikä se syy on, ja keskustella siitä.
Väärästä äänensävystä kyllä mielestäni voi kysyä, että miksi tekee niin? Yleensä taustalla on jotain, jos toinen sanoo että on hermostunut, niin sitten voi kysyä että mistä ja miksi sinulle siitä mesoo.
Minullekin on tuosta huolehtimisesta huomautettu ja mielestäni ihan asiasta :D Kyllä mä sit opin olemaan huolehtimatta, jos toinen ilmoittaa että nyt on liikaa.
NuoriD

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Sola kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Voisko olla niin, että kun olet antanut sitä hitusvinkulaa, niin sitä ei nyt kiinnosta, kun ei paneta, tai panee jotain toista? Sitten tarvittaessa ottaa taas yhteyttä.
Tässä tapauksessa ei ollut kysymys seksistä.
Ja edelleen vituttaa tommonen "antanut hitusvinkulaa". Vanhanaikanen ajattelutapa että nainen antaa ja mies saa.
Eiväthän naiset oikeasti pidä seksistä, vaan suostuvat siihen miestä miellyttääkseen.
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Sola »

NuoriD kirjoitti: Eiväthän naiset oikeasti pidä seksistä, vaan suostuvat siihen miestä miellyttääkseen.
Ai perkele, miks mä aina unohdan ton et noinhan se menikin. Mä oon niin tymä :doh:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Sola kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Eiväthän naiset oikeasti pidä seksistä, vaan suostuvat siihen miestä miellyttääkseen.
Ai perkele, miks mä aina unohdan ton et noinhan se menikin. Mä oon niin tymä :doh:
Mut sä ootkin nainen, joten se on ihan odotettavissa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Sola kirjoitti:No niin. Tää homma on jo selvitetty, puitu ja puhuttu läpi hepun kanssa.
Tässä oli väärinkäsitys yhdestä asiasta.
Joo, heppu teki toisaalta väärin kun sano et mikään ei vituta vaikka vitutti kuitenkin. Toisaalta ymmärrän et halus jäsennelle ajatuksiaan ennenku sano ääneen mikä mätti, että ei tullut enempää väärinkäsityksiä.
Njooh, jos on jostain isoista tunteista kyse, niin on ehkä hyväkin miettiä vähän pidempään että mitä sanoo. Mutta voi toki ilmoittaa että pitää miettiä eikä sanoa "ei mitään/mikään".

Miulla oli semmoinen tilanne että kerran juubelissa menin heittämään yhdelle exän kanssa yhteiselle kaverille semmoisen puolihuolimattoman lauseen jota ei olisi ikinä pitänyt sanoa kenellekään perustelematta, niin eiköhän tämä idiootti juorulehmä mennyt sitten sanomaan sen suoraan exälle. Tuloksena tietty katkeraa tilitystä ja kovasanaista ajatusten vaihtoa ja sitten perustelin sen mitä en edes muistanut lipsauttaneeni jurrissa. Nopeesti kyllä sai opetuksen että mitä kandee sanoa ja kelle.
NuoriD

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Sola kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Eiväthän naiset oikeasti pidä seksistä, vaan suostuvat siihen miestä miellyttääkseen.
Ai perkele, miks mä aina unohdan ton et noinhan se menikin. Mä oon niin tymä :doh:
Hymyilet vain kauniisti ja olet hiljaa, niin kaikki menee hyvin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti: Hymyilet vain kauniisti ja olet hiljaa, niin kaikki menee hyvin.
Unohdit, että pitää myös näyttää nätiltä ja keittää kahvia/tuoda olutta.

Ja ajatella Englantia.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Hymyilet vain kauniisti ja olet hiljaa, niin kaikki menee hyvin.
Unohdit, että pitää myös näyttää nätiltä ja keittää kahvia/tuoda olutta.

Ja ajatella Englantia.
Lilo on vaimomatskua.