Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Kai Nalo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Sä olet EW kaikeassa omahyväisyydessäsi helvetin oksettava.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

EveryWoman kirjoitti:Pidän esim. mahdollisena, että koet kumppanisi ja parisuhteesi olevan saareke "pahan maailman" keskellä, jolloin katkeruutesi ei kohdistu perheesi sisälle ja voit elää rakastavassa ja rakentavassa ilmapiirissä suurimman osan ajasta. Jos haluaisit kokea samaa myös suhteesi ulkopuolella, voit vaikka kokeilla miten tilanne muuttuu jos suhtaudut kaikkiin maailman ihmisiin samoin kuin kumppaniisi. Veikkaan, että voisit saada Kitinässäkin aika toisenlaista palautetta!
Näin olen itsekin asian miettinyt.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^^No kiitti. Voisinko jotenkin auttaa sua tuntemaan vähemmän oksetusta?
Kai Nalo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

EveryWoman kirjoitti:^^No kiitti. Voisinko jotenkin auttaa sua tuntemaan vähemmän oksetusta?
Joo. Lopeta tuo jatkuva ja raivostuttava ihmisten anaalisointi.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

exPertti kirjoitti:Puhutte muuten minusta tosi alentavaan sävyyn kuviteltuja ongelmiani arvostellen.
Eihän sinulla minun mielestäni ole suuria ongelmia. Sanoin uskovani, että olet onnellinen, ja että se on tärkeintä. Alentava sävy on korviesi välissä; ota se sieltä pois (= yritä nähdä tekstini ystävälliseen sävyyn kirjoitettuna) niin olosi helpottuu.

Vaikka suuria ongelmia en usko olevan, niin pienenä ongelmana voi varmaan nähdä sen, että sinut nähdään Kitinässä idioottina tai katkerana. Tämä ihan siksi, että itse valitat asiasta. Ja siihen ehdotin ratkaisua. Mutta en mitenkään loukkaannu jos et ota juttujani kuuleviin korviisi. Kukin vastatkoon omasta tyytyväisyydestään.

Bottom line: anteeksi, jos tahtomattani loukkasin.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

exPertti kirjoitti:Ainut virheeni taitaakin olla kaunistelematta kertoa tällä palstalla mitä mieltä mistäkin milloinkin olen.
No ei se mun mielestä ole virhe, pahempaa olisi peittely, sluibailu ja esittäminen.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Kai Nalo kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:^^No kiitti. Voisinko jotenkin auttaa sua tuntemaan vähemmän oksetusta?
Joo. Lopeta tuo jatkuva ja raivostuttava ihmisten anaalisointi.
Mietitäänpä.

Mä taidan harrastaa kahdenlaista analysointia: ketjun aiheeseen (tai sen sivujuonteeseen) liittyvää ja sitten tällaista omasta aloitteestani lähtevää kuten tuo Pertille sanomani. Ärsyttävätkö kummatkin yhtä paljon?
Kai Nalo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

EveryWoman kirjoitti:Alentava sävy on korviesi välissä; ota se sieltä pois (= yritä nähdä tekstini ystävälliseen sävyyn kirjoitettuna) niin olosi helpottuu.

Bottom line: anteeksi, jos tahtomattani loukkasin.

Hassu juttu, sillä minä koen lähes kaikki palstalaisia analisoivat tekstisi tuhannesti loukkaavampina kuin Pertsan yksikää postaus ikinä. Jos täällä joku tuomaroi alentavaan sävyyn, niin se olet sinä.

Pitäsiköhän sun oikeasti miettiä mitä näppikseltäsi oksennat ulos? Jos vaan jättäist ne sinne omaan muistikirjaasi?
bliss

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

Must on zillee niinq aika jännää, että tyyppi joka vaatii määrittelemään yksinkertaisimmankin käsitteen, kykenee kuitenkin profiloimaan kenet tahansa pelkkien tekstien perusteella. Alan ammattilaisiltakin siihen menee monta tapaamiskertaa. :shock:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Kai Nalo kirjoitti:Hassu juttu, sillä minä koen lähes kaikki palstalaisia analisoivat tekstisi tuhannesti loukkaavampina kuin Pertsan yksikää postaus ikinä. Jos täällä joku tuomaroi alentavaan sävyyn, niin se olet sinä.

Pitäsiköhän sun oikeasti miettiä mitä näppikseltäsi oksennat ulos? Jos vaan jättäist ne sinne omaan muistikirjaasi?
Oliko tämä vastaus edellä esittämääni kysymykseen (että kummanlainen analysointi ärsyttää enemmän)? Siis ärsyynnyt tasapuolisesti molemmista lajityypeistä?

Jos lopettaisin ne molemmat, en kirjoittaisi Kitinään enää mitään. Sekin on ihan kuviteltavissa oleva vaihtoehto, mutta kyllä mulle toisaalta tänne kirjoittamisesta on sen verran hyötyä, että ihan olemattomasta syystä en viitsi kokonaan lopettaa. Se, että sua ärsyttää ei tietenkään ole olematon syy, mutta toisaalta siihen on huomattavasti yksinkertaisempi ratkaisu verrattuna siihen, että minä lähtisin toiselle palstalle: nore-nappula. Jos kaikki mitä kirjoitan, ärsyttää tasapuolisesti, sen käyttämiselle ei pitäisi olla mitään estettä. Suosittelen kokeilemaan!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

bliss kirjoitti:Must on zillee niinq aika jännää, että tyyppi joka vaatii määrittelemään yksinkertaisimmankin käsitteen, kykenee kuitenkin profiloimaan kenet tahansa pelkkien tekstien perusteella. Alan ammattilaisiltakin siihen menee monta tapaamiskertaa. :shock:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Kuka täällä sun mielestä kykenee profiloimaan jengiä ammattilaistasoisesti?
Kai Nalo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

EveryWoman kirjoitti:Siis ärsyynnyt tasapuolisesti molemmista lajityypeistä?
En, vaan jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin menevistä anaalisoinneista. Siinä missä itse kuvittelet tekeväsi äitiammanit, onnistut vaan jatkuvasti loukkaamaan anaalisoinnin kohteitasi.
bliss

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

EveryWoman kirjoitti:
bliss kirjoitti:Must on zillee niinq aika jännää, että tyyppi joka vaatii määrittelemään yksinkertaisimmankin käsitteen, kykenee kuitenkin profiloimaan kenet tahansa pelkkien tekstien perusteella. Alan ammattilaisiltakin siihen menee monta tapaamiskertaa. :shock:
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...
Kuka täällä sun mielestä kykenee profiloimaan jengiä ammattilaistasoisesti?
Ei kukaan. Tämä taisi nimenomaan olla _se_juttu_
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Kai Nalo kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Siis ärsyynnyt tasapuolisesti molemmista lajityypeistä?
En, vaan jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin menevistä anaalisoinneista. Siinä missä itse kuvittelet tekeväsi äitiammanit, onnistut vaan jatkuvasti loukkaamaan anaalisoinnin kohteitasi.
:D (Hihityskohtaus äitiammaneille.)

Ok, eli sua ärsyttää eniten silloin, kun joku loukkaantuu jostain mitä olen sanonut?

Mun nähdäkseni loukkaantumista tapahtuu selvästi enemmän silloin, kun analyysi tulee tällä tavoin "puun takaa" kuten tässä tapauksessa. Eli kun kukaan ei ole kysynyt ihmisten mielipiteitä itsestään/tilanteestaan, ja kerron sellaisen siitä huolimatta. Tämän lopettaminen olisi siis ehkä helpoin tapa vähentää ärsytyskynnyksen ylittämisiä. Kuulostaako järkevältä?
Kai Nalo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Kuulostaako järkevältä?
Kyllä kiitos
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

^Okei, no minäpä kokeilen sitten jatkossa toimia noin. Palaan asiaan, jos havaitsen menettäneeni jotain olennaista.

Bliss, mun kommentit on yhden ihmisen mielipiteitä ja näkökulmia, mitä aina välillä vielä erikseen painotan. Jos tosiaan on riski että joku erehtyy kommenttejani muuksi luulemaan, niin ihan hyvä että muutkin osallistuvat tuohon painottamiseen. Mutta kyllä sen voisi vähän vähemmän vaikeaselkoisesti tehdä seuraavalla kerralla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

McJanne kirjoitti:Mitähän ihmettä tässä pitäisi keksiä?
Rakastukaa uudelleen toisiinne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Jenny Daa-aah! ling

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Toihan voiskin olla helpoin. Päätöksestähän se enimmäkseen on kiinni, eiks vaan.
nastamuumio

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mä taidan tahtoa sittenkin vielä joskus elämässäni vauvan.
Chap

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Chap »

nastamuumio kirjoitti:Mä taidan tahtoa sittenkin vielä joskus elämässäni vauvan.
Entäs mies?
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Chap kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Mä taidan tahtoa sittenkin vielä joskus elämässäni vauvan.
Entäs mies?
Yli 50% mahis saada.
nastamuumio

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

No se mies tässä on vähän ongelma, kun en liiku missään, missä sellaisia oikein tapaisi. Netti on kokeiltu ja opiskelupiireissä niitä on noin kaks sataa naista naista kohden, eikä ne kaks oo edes sopivia.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
Eikö se rakentajaRane tykänny sun kuumista muffinsseista?
Vai onko projekti vielä kesken?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja martza »

nastamuumio kirjoitti:No se mies tässä on vähän ongelma, kun en liiku missään, missä sellaisia oikein tapaisi. Netti on kokeiltu ja opiskelupiireissä niitä on noin kaks sataa naista naista kohden, eikä ne kaks oo edes sopivia.
Pitäisiköhän alkaa taas opiskelijaksi, jos tuollainen haaremi olisi opiskelupaikoissa miehille tarjolla. :roll:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nastamuumio kirjoitti:No se mies tässä on vähän ongelma, kun en liiku missään, missä sellaisia oikein tapaisi. Netti on kokeiltu ja opiskelupiireissä niitä on noin kaks sataa naista naista kohden, eikä ne kaks oo edes sopivia.
No mut ruskeeta vaatetta vaan päälle ja käväseen baariin ja homma on hoidettu. :?

(Tänään oli Hesarissa testi värien vaikutuksesta tähän hommaan...)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.