Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23547
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On tullut jo pitkään huomattua ettei palstalaisilla ole kykyä ymmärtää ihmisiä, joille mulkun tunkeminen pilluun ei ole parisuhteessa mitenkään keskeinen asia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:On tullut jo pitkään huomattua ettei palstalaisilla ole kykyä ymmärtää ihmisiä, joille mulkun tunkeminen pilluun ei ole parisuhteessa mitenkään keskeinen asia.
Ei se mielestäni pitkässä suhteessa keskeisintä voikaan olla, mutta siitä on keskimäärin hauska puhua...tai sen puutteesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Bluntly kirjoitti:On tullut jo pitkään huomattua ettei palstalaisilla ole kykyä ymmärtää ihmisiä, joille mulkun tunkeminen pilluun ei ole parisuhteessa mitenkään keskeinen asia.

Itse asiassa homma on niin päin, että hakemasi A-seksuaalit ovat todella harvassa. Kukaan tervejärkinen nainen ei ole kiinnostunut miehestä, jolla ei ole pilkettä silmäkulmassa ja kiinnostusta naiseen kokonaisvaltaisesti.
AngryBird

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

exPertti kirjoitti:
AngryBird kirjoitti:Arvaan, että tukka on ollut samassa mallissa intistä pääsyn jälkeen. Silmälasit ovat huomiota herättämättömät, ehkä vähän kantikkaat metallisankaiset. Silitetty paita on vaaleansininen tai vaaleanharmaa, pikkutakki on harmaa. Selvästi ruskeakenkäinen mies.
Siis hei, tollanenhan sulautuu seinään = muutenkin tylsä ;)
Juu, ei tuollainen itsestään, töistään ja ympäristöstään huolehtiva arvattava mies ole mitään rekkikseen verrattuna.
Mulle on ihan turha heitellä rekkisjuttuja. Muistaakseni se on joku ihan muu, joka on (ollut) kiinnostunut rekkistyypistä.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mirkku kirjoitti:Muistan erään "maajussille morsian"-ehdokkaan parin vuoden takaa (tiedän tyypin irl muutenkin). Vastaava heppu kuin tuokin lehtijutun jantteri. Reilut 40 ikää, seksikokemuksista en tiedä. Hän etsi lapsetonta, eläimetöntä ja siveää naista. Noiden päävaatimusten jälkeen tuli litania muita vaatimuksia. Taisi saada yhden yhteydenoton. Tuolla maalla kun heppua näkee, katsoo jokaisen naisen päästä varpaisiin arvostellen ja on muutenkin kuin seipään niellyt. Tylsä.

Jospa hesarin Hannu on samaa kaliiperiä? :?
Mä tiedän tälläsiä kans. Kauhee lista vaatimuksia, ja muutenkin jotenkin ylimielinen asenne. Kai se on joku defenssi, että ei ole sinkku koska ei itse kelpaisi kenellekään, vaan siksi, ettei itse kelpuuta ketään. Oma valinta ja valta säilyy, ainakin omassa päässä.

Mutta sitä piti sanoa, että ihan hirveän harvat tyypit on oikeasti niin harmaita, miltä vaikuttavat! Joillakin nyt menee vaan keskittymiskyky johonkin muuhun kuin persoonalliseen pukeutumiseen, ennemmin vaan jäljittelee alan massatyyliä, niin ei tarvitse miettiä. Se hoituu yhteisvierailulla vaatekauppaan, ongelma ratkaistu. Enemmän pershäiriöisiä (palstadiagnoosi!) ja muuten vaan kuvottavia persoonia on löytynyt viimeistellyn pinnan alta.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

AngryBird kirjoitti: Mulle on ihan turha heitellä rekkisjuttuja. Muistaakseni se on joku ihan muu, joka on (ollut) kiinnostunut rekkistyypistä.
AngryBird is AngryBird :P
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Muistan erään "maajussille morsian"-ehdokkaan parin vuoden takaa (tiedän tyypin irl muutenkin). Vastaava heppu kuin tuokin lehtijutun jantteri. Reilut 40 ikää, seksikokemuksista en tiedä. Hän etsi lapsetonta, eläimetöntä ja siveää naista. Noiden päävaatimusten jälkeen tuli litania muita vaatimuksia. Taisi saada yhden yhteydenoton. Tuolla maalla kun heppua näkee, katsoo jokaisen naisen päästä varpaisiin arvostellen ja on muutenkin kuin seipään niellyt. Tylsä.

Jospa hesarin Hannu on samaa kaliiperiä? :?
Mä tiedän tälläsiä kans. Kauhee lista vaatimuksia, ja muutenkin jotenkin ylimielinen asenne. Kai se on joku defenssi, että ei ole sinkku koska ei itse kelpaisi kenellekään, vaan siksi, ettei itse kelpuuta ketään. Oma valinta ja valta säilyy, ainakin omassa päässä.
Ainakaan haastattelun Hannu ei tuollaista väitä. Kyllä monelle sitäpaitsi kelpaa nainen, joka hengittää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

En tiedä, onko mun gaydar ja sarcasm-o-meter kytketty väärin (häiritsevät toisiaan?), mutta musta tuntuu, että tässä (ja muissakin) tämän tyyppisissä keskusteluissa naiset jotenkin kokevat, että heitä syytetään jostain. Tämän (?) takia sitten alkavat haukkua saamatonta vanhaapoikaa?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

NuoriDaavid kirjoitti:
exsu kirjoitti:
Mirkku kirjoitti:Muistan erään "maajussille morsian"-ehdokkaan parin vuoden takaa (tiedän tyypin irl muutenkin). Vastaava heppu kuin tuokin lehtijutun jantteri. Reilut 40 ikää, seksikokemuksista en tiedä. Hän etsi lapsetonta, eläimetöntä ja siveää naista. Noiden päävaatimusten jälkeen tuli litania muita vaatimuksia. Taisi saada yhden yhteydenoton. Tuolla maalla kun heppua näkee, katsoo jokaisen naisen päästä varpaisiin arvostellen ja on muutenkin kuin seipään niellyt. Tylsä.

Jospa hesarin Hannu on samaa kaliiperiä? :?
Mä tiedän tälläsiä kans. Kauhee lista vaatimuksia, ja muutenkin jotenkin ylimielinen asenne. Kai se on joku defenssi, että ei ole sinkku koska ei itse kelpaisi kenellekään, vaan siksi, ettei itse kelpuuta ketään. Oma valinta ja valta säilyy, ainakin omassa päässä.
Ainakaan haastattelun Hannu ei tuollaista väitä. Kyllä monelle sitäpaitsi kelpaa nainen, joka hengittää.
Niin sitä monet sanoo. Katos on helpompaa sanoa: "mikä mussa on vikana, kun en kellekään kelpaa. Olen niin herttainen, eikä vaatimuksiakaan ole kuin, että hengittää. Olen kai vaan ressukka...". Kun sitten pintaa syvemmältä tutkitaan, jokaisessa eteen talutetussa on "jotain" vinksallaan.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä tiedän tälläsiä kans. Kauhee lista vaatimuksia, ja muutenkin jotenkin ylimielinen asenne. Kai se on joku defenssi, että ei ole sinkku koska ei itse kelpaisi kenellekään, vaan siksi, ettei itse kelpuuta ketään. Oma valinta ja valta säilyy, ainakin omassa päässä.
Minulle tulee muutama palstalainen tästä mieleen.
Hittoako siinä vihjailet.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23547
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä monelle sitäpaitsi kelpaa nainen, joka hengittää.
Ennen kuuluin tähän joukkoon, mutta ilmeisesti ikä tuo lisää kriteereitä. Viimeisimmän dissauksen tein melkein puhtaasti ulkonäön perusteella: 150cm, 150kg, tissimäiset ulokkeet edessä ja takana sekä ensimmäisissä lauseissa kehuskeltiin kuinka moni uros on käynyt hoonaamassa kakkoseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä monelle sitäpaitsi kelpaa nainen, joka hengittää.
Ennen kuuluin tähän joukkoon, mutta ilmeisesti ikä tuo lisää kriteereitä. Viimeisimmän dissauksen tein melkein puhtaasti ulkonäön perusteella: 150cm, 150kg, tissimäiset ulokkeet edessä ja takana sekä ensimmäisissä lauseissa kehuskeltiin kuinka moni uros on käynyt hoonaamassa kakkoseen.
Oliko se kuitenkin nainen?
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti:150cm, 150kg
Melko rehevä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kyllä monelle sitäpaitsi kelpaa nainen, joka hengittää.
Ennen kuuluin tähän joukkoon, mutta ilmeisesti ikä tuo lisää kriteereitä. Viimeisimmän dissauksen tein melkein puhtaasti ulkonäön perusteella: 150cm, 150kg, tissimäiset ulokkeet edessä ja takana sekä ensimmäisissä lauseissa kehuskeltiin kuinka moni uros on käynyt hoonaamassa kakkoseen.
:D

Unelmien poikamiestyttö!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

NuoriDaavid kirjoitti:Unelmien poikamiestyttö!
Edelleen, ennen kuin toisin todistetaan, tuo kuvaus kuulostaa enemmänkin läskiltä homokääpiöltä kuin minkään lajin naaraalta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

http://www.tunturisusi.com/pikkuvirtahepo/

Mun mielestä kääpiövirtahevot on kyllä aika sulosia.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Ennen kuuluin tähän joukkoon, mutta ilmeisesti ikä tuo lisää kriteereitä. Viimeisimmän dissauksen tein melkein puhtaasti ulkonäön perusteella: 150cm, 150kg, tissimäiset ulokkeet edessä ja takana sekä ensimmäisissä lauseissa kehuskeltiin kuinka moni uros on käynyt hoonaamassa kakkoseen.
Hitto tämä kuulostaa ihan yhdeltä sokkotreffikumppaniltani. Varmaan sama.

Joo, hoonasin kakkoseen. :lol:
Herrasmies ei kieltäydy!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Suuri osa naistakaan ei ole mistään Voguen kannesta reväistyjä.
Paitsi Kitinässä!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Suuri osa naistakaan ei ole mistään Voguen kannesta reväistyjä.
Paitsi Kitinässä!!
No daah!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Bluntly kirjoitti: Ennen kuuluin tähän joukkoon, mutta ilmeisesti ikä tuo lisää kriteereitä. Viimeisimmän dissauksen tein melkein puhtaasti ulkonäön perusteella: 150cm, 150kg, tissimäiset ulokkeet edessä ja takana sekä ensimmäisissä lauseissa kehuskeltiin kuinka moni uros on käynyt hoonaamassa kakkoseen.
No kuinka moni oli?!1
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pitäisköhän mun hankkia parisuhde?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Johnny Winter

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Vesper kirjoitti:Pitäisköhän mun hankkia parisuhde?
No jos ihan hankintalinjalle mennään, niin sun kannattaa mennä naisten Taikamaahan, eli Turkkiin?!
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Leevi »

exPertti kirjoitti: Kriteerithän ovat (klassiset), että sokeri sulaa suussa ja osaa tehdä lämpimän kakan. :)
Tuo onnistunee koiraltakin, tai kissalta ja monelta muulta eläimeltä. Mutta jos vaihtaa tuon sokerin sosialiturvatunnukseen, niin toimii paremmin. Sorry Pertsa, oli ihan pakko ...
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Johnny Winter kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pitäisköhän mun hankkia parisuhde?
No jos ihan hankintalinjalle mennään, niin sun kannattaa mennä naisten Taikamaahan, eli Turkkiin?!
Jätän väliin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:
Johnny Winter kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Pitäisköhän mun hankkia parisuhde?
No jos ihan hankintalinjalle mennään, niin sun kannattaa mennä naisten Taikamaahan, eli Turkkiin?!
Jätän väliin.
Mihin teidän sähkö on kadonnut?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.