Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NegaDuck kirjoitti:Jaa, että minusta leviävä Runkkarin Tuoksu olisi sitten auttanut tilannetta vai? Mun olis kai sen sijaan pitänyt sivellä kroppani naisen kiimalimalla.
Ei kun kassit tyhjänä biologia ei olisi levitellyt seksuaalisen halukkuuden aromia ympäriinsä. Sitähän ne naisetkin haluavat, mutta yhteiskunta on järjestänyt tietyt säännöt, joiden mukaan kosiskelu on suoritettava ja sitten vasta imetään kullia ennen ja jälkeen kakkostuokion.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Jaahas, tuli näköjään päivitys niihin pikadeitin tuloksiin. Yksi henkilö oli merkinnyt pisteensä väärin. Nyt näissä uusissa tuloksissa olinkin saanut vähemmän pisteitä naisilta. Yhyy, olen keskivertoa huonompi ihminen. :(

Joo, Tarvitaan Vain Se Yksi™, mutta kyllä pisteharavana oleminen buustaisi egoa.

Ihan itsereflektiomielessä olisi mielenkiintoista kyllä tietää a) minkälaiset naiset minulle niitä pisteitä antavat, ja b) mitkä minussa / olemuksessani / käytöksessäni / sanomisissani saavat ne loput olemaan antamatta sen pisteen. Ja millä ihmeen vippaskonstilla se yksi kus-pää aina kahmii itselleen ne kaikki pisteet.
SikaMika

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NegaDuck kirjoitti:Ja millä ihmeen vippaskonstilla se yksi kus-pää aina kahmii itselleen ne kaikki pisteet.
Mä tiedän, mutten kerro!
Stinky

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Stinky »

SikaMika kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Ja millä ihmeen vippaskonstilla se yksi kus-pää aina kahmii itselleen ne kaikki pisteet.
Mä tiedän, mutten kerro!
Mä tiedän ja kerron. Se on se ITSETUNTO. Kukaan ei halua luuseria joka vaan vittu vinkuu, valittaa ja itkee, on niin vitun surkee ja kaikki on parmmannäkösiätienaaenemmänjaomaaisommanmunanjakämpän
jaautonjajaja. Äh. Etkö sä ND tajua? Susta huokuu että sä et ole tyytyväinen itseesi. Se näkyy päälle ja siitä gimmat ei tykkää. Ja ne muuten haistaa epätoivon.
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Omituista, sillä en tuntenut olevani mitenkään epätoivoinen silloin. Koin olevani hyvällä, itsetyytyväisellä tuulella. Mitähän he sitten mahtoivat siellä "haistaa"? Olin kyllä laittanut dödöäkin, varmasti olin!1

Jos nyt tällä hetkellä kuulostan epätoivoiselta, niin se on vain jälkiseuraus noista tuloksista. Kyllä itsetyytyväisinkin tyyppi voi ottaa pienen kolauksen egoonsa jos saa tilastotietoa omasta epäkiinnostavuudestaan, junou? Eihän Oikeasti Hyvän Itsetunnon pitäisi olla riippuvainen ulkoisista tekijöistä, mutta ketkä oikeasti ovat niin hyväitsetuntoisia että voivat rehellisesti sanoa olevansa täysin itsetyytyväisiä kokivatpa he mitä tahansa? Ei kai nyt kenelläkään ole täydellistä itsetuntoa?

Viestisi sai minut miettimään, sillä kai siinä kärjistyksestä huolimatta on totuuden siementä, mutta tunnen nyt olevani vähän umpikujassa eikä tuon asian pähkäily johda varmasti mihinkään.
bliss

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Jospa se tulee läpi sun perusolemuksesta?
Paha tietty sanoa varmasti kun en ole sua nähnyt ikinä. Niin kauan kuin mä muistan, sun suhdeasiat on olleet aikasta lailla samalla mallilla, ja jonkun jäljen se on jättänyt. Luulisin. Ei kertatyytyväisyys varmaan riitä peittämään?
Emt, kunhan arvailen.
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

bliss kirjoitti:Niin kauan kuin mä muistan, sun suhdeasiat on olleet aikasta lailla samalla mallilla, ja jonkun jäljen se on jättänyt. Luulisin. Ei kertatyytyväisyys varmaan riitä peittämään?
Näinhän se taitaa kyllä olla, mutta siinä on se ikävä puoli että se vaikuttaa noidankehältä. Itse itseään toteuttavalta ennusteelta, johon en näköjään voinutkaan senhetkisellä asenteellani vaikuttaa, koska se tulee jostain syvemmältä.

Mutta jotten nyt kuulosta täysin negatiiviselta, niin kerron tässä että minulle tuli kyllä yksi match yhden naisen kanssa siellä pikadeitillä, ja olin ainoa jolle hän oli antanut pisteen. Imartelevaa. :) Hän varmaan sitten näki minussa jotain mitä muut eivät nähneet.
Quinevere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Kumpaa sä suhteilusta sitten etsit, sitä yhtä molemminpuolista matchia vai tilastoa itsetunnon pönkitykseen :?:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NegaDuck, sun pitää ottaa ylimielinen asenne! "Olen paljon parempi kuin te". Se on paljon viehättävämpää loppupeleissä, kun "olen paljon huonompi kuin te". Nyt en tarkoita sitä, että jos lähdet jotakuta puhuttelemaan, sen on oltava vain ja ainoastaan se mestan kaunein, vaan että luot itsellesi mielikuvan itsestäsi nahkatakkisena, hyväryhtisenä ja itsevarmana ihmisenä, etkä vertaile itseäsi muihin. Sä oot kuitenkin fiksu jätkä, ihan turha on pahoittaa mielensä heti alkuun vertaamalla muihin, joita ei edes tunne (niillä voi olla vaikka euron kokoinen finni pyllyssä for all you know...).
Mä tiedän ettet kaipaa mitään tsemppausta, koska luoja me ollaan täällä yritetty. Mä haluan vaan kertoa sulle, että TEE itsestäsi spessu. Kyllä sulla on taitoja ja tietoja, joista olet ylpeä, ja ihan varmaan joku toinenkin jossain on. Hällä väliä- asenne on paljon helpompaa, kuin jokaista tilannetta jännittäminen ja tärinä ja tutina siitä, mitä tulee ehkä mahdollisesti apua hui kauheeta joskus tapahtumaan ;)

Ota rennosti mies, äläkä analysoi itseäsi niin paljon. Ei sussa ole mitään negatiivisesti poikkeavaa, ollaan kaikki erilaisia, ota se lahjana.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Esitä/ole välinpitämätön, älä syö silmillä ainakaan herkuimpia vaan ole kuin et olisikaan, älä puhu, kuuntele, katso silmiin, runkkaa. Siitä se lähtee tai sitten ei.
Paras päivä ikinä.
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Elppis kirjoitti:Mä haluan vaan kertoa sulle, että TEE itsestäsi spessu. Kyllä sulla on taitoja ja tietoja, joista olet ylpeä, ja ihan varmaan joku toinenkin jossain on.
No siis se match taisi tulla jos tolla tavalla. Äidyin puhumaan ummet ja lammet into puhkuen itsestäni kun kyseinen nainen ei kertonut itsestään paljoakaan, katseli vain ihaillen. Luulin vaikuttavani omahyväiseltä / itsekeskeiseltä tollolta, mutta näköjään se tepsikin. :)
Riemumieli kirjoitti:Esitä/ole välinpitämätön, älä syö silmillä ainakaan herkuimpia vaan ole kuin et olisikaan, älä puhu, kuuntele, katso silmiin, runkkaa. Siitä se lähtee tai sitten ei.
Jep. :sir: *imee hymyn perseeseen, sillä sulkeisissa ei hymyillä!*
Quinevere kirjoitti:^Kumpaa sä suhteilusta sitten etsit, sitä yhtä molemminpuolista matchia vai tilastoa itsetunnon pönkitykseen :?:
Retoriseen kysymykseen kuiva vastaus: Etsin yhtä tai useampaa matchia, ja tilasto saattaa pönkittää / kolauttaa itsetuntoa jälkeenpäin. En tietääkseni mennyt kuitenkaan sinne todistaakseni itselleni mitään.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

NegaDuck kirjoitti:Jos nyt tällä hetkellä kuulostan epätoivoiselta, niin se on vain jälkiseuraus noista tuloksista. Kyllä itsetyytyväisinkin tyyppi voi ottaa pienen kolauksen egoonsa jos saa tilastotietoa omasta epäkiinnostavuudestaan, junou? Eihän Oikeasti Hyvän Itsetunnon pitäisi olla riippuvainen ulkoisista tekijöistä, mutta ketkä oikeasti ovat niin hyväitsetuntoisia että voivat rehellisesti sanoa olevansa täysin itsetyytyväisiä kokivatpa he mitä tahansa? Ei kai nyt kenelläkään ole täydellistä itsetuntoa?

Viestisi sai minut miettimään, sillä kai siinä kärjistyksestä huolimatta on totuuden siementä, mutta tunnen nyt olevani vähän umpikujassa eikä tuon asian pähkäily johda varmasti mihinkään.
No eipä johda, kun tätäkin on puitu useampaan kertaan ja valaistuminen tulee vähän samalla tavalla kuin Buddhalle puun alla istumisen lopputuloksena - ja samalla tajuaa, että kaikenlainen itseruoskinta ja -kiusa oli lopulta turhaa.

Kukaan ei oikeasti ole epäkiinnostava, kyse on vain siitä miten asia kerrotaan ja miten siitä saadaan innostava. Jos ei itse ole innostunut, on vaikea saada muita innostumaan - ellei sitten löydä ihmistä joka oikeasti tunnistaa sen kultahipun hiilten seasta.

Ihan mielenkiintoista saattaisi olla kuitenkin katsoa mitä pystyisit ammentamaan kirjasta The art of seduction, joka käy läpi historiallisia arkkityyppejä viettelyksen maailmasta ja ainakin avaa silmiä sille miten ja miksi jotkin asiat ovat vetäneet ihmisiä puoleensa.

Sun kannuksilla ja osaamisilla voisi leijua ja olla täysin välittämättä tyhjää ilmaa täynnä olevista tyypeistä. .-)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

NegaDuck kirjoitti:No siis se match taisi tulla jos tolla tavalla. Äidyin puhumaan ummet ja lammet into puhkuen itsestäni kun kyseinen nainen ei kertonut itsestään paljoakaan, katseli vain ihaillen. Luulin vaikuttavani omahyväiseltä / itsekeskeiseltä tollolta, mutta näköjään se tepsikin. :)
:-D

Teet hyvän tarinan ja myyt sen kunnolla. Seuraavaksi pidätkin jo huolta siitä, että vessassa on puhdas hammasharja ja jääkaapissa sopivat aamupalatarvikkeet - ellet halua olla Sika ja lyödä naiselle käteen vitosta ja sanoa että sillä saa Teboilita kahvin ja puuroa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18766
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

huima kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:No siis se match taisi tulla jos tolla tavalla. Äidyin puhumaan ummet ja lammet into puhkuen itsestäni kun kyseinen nainen ei kertonut itsestään paljoakaan, katseli vain ihaillen. Luulin vaikuttavani omahyväiseltä / itsekeskeiseltä tollolta, mutta näköjään se tepsikin. :)
:-D

Teet hyvän tarinan ja myyt sen kunnolla. Seuraavaksi pidätkin jo huolta siitä, että vessassa on puhdas hammasharja ja jääkaapissa sopivat aamupalatarvikkeet - ellet halua olla Sika ja lyödä naiselle käteen vitosta ja sanoa että sillä saa Teboilita kahvin ja puuroa.
Sen pitää ottaa puheeseensa mallia Sarasvuolta tai Klingonilta Billillä, joka tekee kaikesta tupakkaa mihin koskee? Hyvät puhujat ovat aina samanlaisia, ole sinäkin Mega:en! Tepposilta ei saa edes hyvää kahvia pullasta puhumattakaan.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Elppis kirjoitti:NegaDuck, sun pitää ottaa ylimielinen asenne! "Olen paljon parempi kuin te". Se on paljon viehättävämpää loppupeleissä, kun "olen paljon huonompi kuin te".
Melkein oikein. Riittää kun koet olevasi yhtä hyvä kuin muut. Itsekeskeinen kusipää ei ole titteli, joka kantaa kovin pitkälle ainakaan suhteessa. Kyllä sillä tosin naisia saa, myönnän itsekin olleeni melkoinen pissapää jossain vaiheessa matkalla kohti nykyistä itsetyytyväisyyden tilaani.
Kerrataas nyt taas hieman: jollet ole tyytyväinen itseesi, homma ei toimi. Itsetyytyväisyytesi on puolestaan pelkästään oman pääsi sisällä, ei ole mieltä kysyä "miksi naiset eivät pidä minusta" jos vika löytyy siitä ettei itse pidä itsestään sellaisena kuin on.
Olen huomannut, että useimpien itseensä tyytymättömien tai ujojen ihmisten ongelma on se, etteivät he uskalla olla omia itsejään. Välität liikaa siitä, mitä muut sinusta ajattelevat. Ensinnäkin, ei ole olemassa mitään "muita", kollektiivista massaa joka mielestäsi tuomitsee kaikki teot jotka poikkeavat jollain lailla jostain ennaltamäärätystä käytöskoodista. On vain joukko yksilöitä, jotka ajattelevat asioista kukin omalla tavallaan (ainakin jos uskaltaisivat olla Omia Itsejänsä!). Toiseksi, ei ole mitään merkitystä, mitä nämä toiset ihmiset ajattelevat sinusta. Tämänkin merkityksen luot vain oman pääsi sisällä, ja välittämällä moisesta jarrutat omaa elinvoimaasi varsin tehokkaasti.

Jotta, Negafuck, siis pääsisit eteenpäin, kokeile seuraavaa ohjenuoraa:

ÄLÄ VÄLITÄ SIITÄ MITÄ "MUUT" SINUSTA AJATTELEVAT!!!
huima kirjoitti:
Seuraavaksi pidätkin jo huolta siitä, että vessassa on puhdas hammasharja ja jääkaapissa sopivat aamupalatarvikkeet - ellet halua olla Sika ja lyödä naiselle käteen vitosta ja sanoa että sillä saa Teboilita kahvin ja puuroa.
Täh?! Kyllä Sika tarjoilee seuralaisilleen aamupalaa - muun muassa - ihan sänkyyn kannettuna.
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kiitos jälleen neuvosta. Nolostuttaa kun menin taas känisemään.

Mutta se match ei näköjään vastaa. Ei eiliseen sähköpostiini, eikä puhelimeenkaan. Taisi sitten muuttaa mielensä. Olen jälleen lähtöruudussa. Murjotanpa nyt sitten katkerana tän päivän (ehkä kalsarikännien kera) ja jatkan sitten eteenpäin.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kauanko aikaa tuossa matchtouhussa on? Jos mun pitäisi vaikka viidessä minuutissa päättää kiinnostaako joku toiseen tapaamisen asti, kiinnittäisin huomiota siihen ottaako toinen kiinteää katsekontaktia, vaikuttaako hän rauhalliselta, kuunteleeko hän mitä minä sanon, miten kehonkieli toimii (ottaako rohkeasti oman tilansa, ryhti, rentous, kädet), hymyileekö hän, suhtautuuko minuun tasa-arvoisena, käykö huumorintajumme yksiin tai yleensä löytyykö sitä toisesta ja herättääkö mikään sanomani reaktioita vai käykö toinen läpi jotain valmista kaavaa. Toinen puoli sitten se mitä toinen suustaan päästää, onko siellä ajatuksia, löytyykö solidaarisuutta, kiinnostavatko maailman liikkeet. Tähän päälle yleinen siisteys.

Mutta sitten taas, työkaverini katsoisi luultavasti pituuden ja pinnanmuodot, kysyisi ammatin, harrastukset ja varallisuuden.

Komppaan Sikaa sen suhteen, että terve itsarvostus ja tyytyväisyys ei riipu toisten mielipiteistä. Sinä annat mielestäni miellyttävän ensivaikutelman mutta jos et saa vastakaikua haluamiltasi naisilta löytyisikö siitä jotain mitä miettiä. Miksi juuri ne naiset, mihin sinä heissä kiinnität huomiota ja miksi?
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Gat »

Melnais kirjoitti:Kauanko aikaa tuossa matchtouhussa on? Jos mun pitäisi vaikka viidessä minuutissa päättää kiinnostaako joku toiseen tapaamisen asti, kiinnittäisin huomiota siihen ottaako toinen kiinteää katsekontaktia, vaikuttaako hän rauhalliselta, kuunteleeko hän mitä minä sanon, miten kehonkieli toimii (ottaako rohkeasti oman tilansa, ryhti, rentous, kädet), hymyileekö hän, suhtautuuko minuun tasa-arvoisena, käykö huumorintajumme yksiin tai yleensä löytyykö sitä toisesta ja herättääkö mikään sanomani reaktioita vai käykö toinen läpi jotain valmista kaavaa. Toinen puoli sitten se mitä toinen suustaan päästää, onko siellä ajatuksia, löytyykö solidaarisuutta, kiinnostavatko maailman liikkeet. Tähän päälle yleinen siisteys.
No mutta.
Olen kännissä joten sallittakoon banninarvoinen avautuminen.
Sää ja mää oltin vaihdettu yyveitä noin kuukautiskuukausi.
Ja ne ei olleet ihan yksipuolisesti tuhmia. Vaikka niin julki täällä niin väititkin. Pizzapoikafantasia. Toki intellektuaalista.

Ja joo, heti sen jälkeen Koffimiitissä kävelit mun ohitse, ja aloit vonkaamaan siweimmistä Siweintä Letku/Yönmustaa. On niin kaunis vaikka ujo poika. Ja sitten LÖIT sitä monta kertaa, koska ei SiWeänä poikana lähtenyt sun kaa, vaikka pikkuhoususikin näkyi. Että silleen.

Ai kun puolimasosti nautin käräyttää teitä Lutkia!!

Edit: tätä parempaa ei ole kuin se, että käräytin (Ex-frendini ex-rakkaus) Lolitan siitä, että hänelle täällä kertoman mukaan ei merkitse miehen asunto tai omistuksent mitään. Ja toisessa ketjussa hetikohta kertoi nussineensa "Iljettävän " teeveen nörttikilpailun osallistujan kanssa. Jolla varmaan on rahaa ja siisti asunto. Vaikka kuvottava, antoi pillua silti.

Julkista tietoa ihte Kitinässä.
Viimeksi muokannut Gat, 18.10.2008 17:02. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Tapasi mukaan et näe olennaista. Toisia ei voi muuttaa muuten kuin muuttamalla itsään. Jos nyt välttämättä tahdot käyttää minua esimerkkinä niin käytetään, olen sinut menneisyyteni kanssa joten siitä puhuminen ei haittaa.

Vaikka minun on aina ollut helppo luoda suhteita, löysin aiemmin vääränlaista seuraa. Yhdistävänä tekijänä olin vain minä, joten aloin tarkkailla omaa käytöstäni ja miettiä mihin tekijöihin eniten kiinnitän huomiota ja miksi. Miksi yleensä hain seuraa? Mietin seurantarpeeni syitä ja sain itseni hiljalleen tasapainoon vaikean eron jälkeen viihtyen onnellisena yksin. Oli myös helppo huomata arviointia vääristäväksi seikaksi humala, joten vähensin viinankäyttöä huomattavasti ja lopulta pari vuotta sitten jätin sen kokonaan pois. Sattumalta ja etsimättä tapasin tulevan aviomieheni ja vaikka olin toki sama ihminen kuin aiemmin, reagointitavat olivat jo huomattavasti muuttuneet ja tulisivat vielä muuttumaankin. Olen kasvanut ihmisenä, saanut elämänkokemusta, oppinut virheistä, aikuistunut, kutsu sitä millä nimellä tahansa. Olen kuitenkin katsonut kriittisesti omaa käytöstäni ja miettinyt miten se vaikuttaa asioiden kulkuun.

Tee perässä Gat. Jokaisessa on mahdollisuus muuttua jos vain riittää halua ja sitkeyttä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti:
No mutta.
Olen kännissä joten sallittakoon banninarvoinen avautuminen.
Oletko sitä mieltä, että känni on puolutus idiookirjoitteluillesi?

Välillä oikein mietin, että voiko joku oikein olla noin typerä vai onko tämä kaikki vaan suurta provoa, mutta kai tuollainenkin joku voi olla.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Melnais kirjoitti:Kauanko aikaa tuossa matchtouhussa on?...... löytyykö solidaarisuutta, kiinnostavatko maailman liikkeet. Tähän päälle yleinen siisteys.
Kolme minuuttia per naama, ja minuutin tauko jokaisen välissä. Voi myös siirtyä suoraan seuraavaan ilman taukoa, mutta tapahtuman pitäjä kälkättää mikrofoniin mikä häiritsee keskustelua.

Jos annoin jonkinlaisen vaikutelman, niin varmaan vauhkon ja hätäisen kun yritin pähkäillä miten toiseen ihmiseen tutustutaan parissa minuutissa. Voi olla ihan oma ongelmani kun kyseenalaistan kaikkea liikaa. Olin vähän kaavamainen kun tiedustelin ammattia, olettaen että se nyt kertoo ainakin jotain ihmisestä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

SikaMika kirjoitti:Jotta, Negafuck, siis pääsisit eteenpäin, kokeile seuraavaa ohjenuoraa:

ÄLÄ VÄLITÄ SIITÄ MITÄ "MUUT" SINUSTA AJATTELEVAT!!!
Melkein oikein. Parempi olisi sanoa että älä ota suurta stressiä siitä mitä muut sinusta ajattelevat, mutta kyllä muiden suhtautumisesta edes jonkin verran pitää välittää, jos haluaa muodostaa heidän kanssaan sosiaalisia suhteita. Ehkä tätä tarkoititkin, mutta loppuosa tekstistäsi oikaisi aivan liian monta nurkkaa.

Paras esimerkki ihmisistä jotka eivät juurikaan välitä muiden ihmisten mielipiteistä ovat ratikassa kovaa hoilaavat ja housuihinsa jo kaksi viikkoa sitten kuseskelleet spuget jotka huutelevat lähellä istuville naisille räävittömyyksiä ja nauravat räkäisesti päälle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Mutta se match ei näköjään vastaa. Ei eiliseen sähköpostiini, eikä puhelimeenkaan. Taisi sitten muuttaa mielensä. Olen jälleen lähtöruudussa. Murjotanpa nyt sitten katkerana tän päivän (ehkä kalsarikännien kera) ja jatkan sitten eteenpäin.
Sinuna antaisin ajan hieman kulua ennen merkittävien johtopäätösten tekoa. Saattaahan hän olla ihan oikeasti vain kiireinen, tai häntä hieman hirvittää jatkotapaaminen vaikka sitä haluaisikin, ja joutuu keräämään henkisesti voimia takaisinvastaamiseen. Odota ainakin pari päivää ennenkuin vallan masennut. Älä kuitenkaan jatkuvasti pommita häntä yhteydenotoilla, kynnys tapaamiseen voi edelleen kasvaa.

Oli joka tapauksessa erityisen hyvä merkki jos kerran sinä olit ainoa jolle hän oli antanut huomioplussan, eli ilmeisesti vastaamattomuuden syynä ei ainakaan ole se että hän olisi löytänyt pikadeiteiltä jo jonkun "paremman". Mistä sitä tietää, ehkä häntä vain mietityttää se ettei hän ollut ainoa jolle sinä vastaavasti annoit plussan, ja pelkää olevansa sinulle vain plan C? ;)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:Mistä sitä tietää, ehkä häntä vain mietityttää se ettei hän ollut ainoa jolle sinä vastaavasti annoit plussan, ja pelkää olevansa plan C? ;)
Niin; tai sitten hän näki kun juttelin pikadeittitouhujen jälkeen sen tumman rotukaunottaren kanssa poliittisesta historiasta ja päätteli ettei hänellä ole mitään mahkuja - kun totuushan oli se ettei minulla ollut siinä tilanteessa mitään mahkuja...