Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Vesper kirjoitti:Jos puhuminen ei onnistu, mites kirjoittaminen? Itselläni ainakin toimii.
No ainakin vois kuvitella että oikein vaikeiden vaiheiden läpipääseminen voi paperilla onnistua paremmin juu.
Itellä positiivista kokemusta tuosta, lähinnä sillä puolella että oon saanut kirjeitä (2kpl) jossa selvennetään aikeita ja haluja.

Mutta jokaisen kriisin ratkominen paperilla voi olla kyllä mulle liikaa :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:Jos puhuminen ei onnistu, mites kirjoittaminen? Itselläni ainakin toimii.
Itsehän kirjoittelen vaikka mitä, mutta puolisko ei kirjoita, ei lue.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

annepa kirjoitti:
Itsehän kirjoittelen vaikka mitä, mutta puolisko ei kirjoita, ei lue.
Eikä puhu, joten milläs te sitten kommunikoitte ?

Mut noihin aiempiin ihastumisjuttuihin. Olen minä ainakin viime vuosina vähintään kerran vuodessa ihastunut ja muuten varmaan useamminkin mutta olen ajatellut että se johtuu siitä että pari exääni oli niin mahtavia tyyppejä, ettei vastaavia juuri tapaa. Mut eihän ne mihinkään kevyttä flirttiä lukuunottamatta ole johtaneet.

Mä en ollenkaan käsitä noita sarjaihastumissyytöksiä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

BrianW kirjoitti:
annepa kirjoitti:
Itsehän kirjoittelen vaikka mitä, mutta puolisko ei kirjoita, ei lue.
Eikä puhu, joten milläs te sitten kommunikoitte ?
Miksi luulet että olemme tässä tilanteessa missä nyt olemme?

On tämä ihan helevetin paskaa. Piti sitten alkaa itkemään kun tuli ihan fyysinen tuska asioista. Soitin sitten hellulle ja itkin sille. Pystyn sanomaan asioita jotka painaa mieltä, mutta sanon ne sillä tavalla että ne ei (ainakaan tunnu) loukkaa(van) häntä.

Se hokee koko ajan että "pitää alkaa puhuun" ja "pitää tehä sitä" ja "pitää tehä tätä". Mitä tapahtuu? En o huomannu muutosta.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Pahoillaan, se oli vaan kevyt spontaani kysymys kun ajattelin että eikö kommunikointia koskaan ole ollut, en halunnut aiheuttaa pahaa mieltä, jota sulla on varmasti ihan riittävästi.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^En pahoittanu mieltäni sun kysymyksestä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

no niin, mokasin vähän tälle aamua. Äijä painelee kavereidensa kanssa helsinkiin viettämään viikonloppua mikä on musta aivan fine ja jopa kivaa kun se ei yleensä ole sosiaalisesti kauhean aktiivinen ja musta on tietyllä tavalla kivaa viettää viikonloppu omikseen. Sitten jotkut vanhat traumat edellisestä suhteesta puski pintaan ja rupesin sitä vannottaan että et sitten ole siellä muiden naisten kanssa, no ethän sä tietenkään ole kun sä olet mukava mies mutta taashan se voi käydä! Äijä oli vähän äimänä että mitä vitun taas? Yritä siinä sitten selitellä että niin, syytän sua tässä exän tekemisistä kivaa viikonloppua siis :facepalm: Kai se tajus mutta näytti olevan vähän loukkis.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Georgina kirjoitti:no niin, mokasin vähän tälle aamua. Äijä painelee kavereidensa kanssa helsinkiin viettämään viikonloppua mikä on musta aivan fine ja jopa kivaa kun se ei yleensä ole sosiaalisesti kauhean aktiivinen ja musta on tietyllä tavalla kivaa viettää viikonloppu omikseen. Sitten jotkut vanhat traumat edellisestä suhteesta puski pintaan ja rupesin sitä vannottaan että et sitten ole siellä muiden naisten kanssa, no ethän sä tietenkään ole kun sä olet mukava mies mutta taashan se voi käydä! Äijä oli vähän äimänä että mitä vitun taas? Yritä siinä sitten selitellä että niin, syytän sua tässä exän tekemisistä kivaa viikonloppua siis :facepalm: Kai se tajus mutta näytti olevan vähän loukkis.
No ei tuosta mun mielestäni miehen (tai vaimonkaan) kannata loukkaantua, ellei puoliso nyt aivan hysteerinen ole.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

NuoriDaavid kirjoitti: No ei tuosta mun mielestäni miehen (tai vaimonkaan) kannata loukkaantua, ellei puoliso nyt aivan hysteerinen ole.
No ajatteleekohan se nyt että mitä ne MUN suunnitelmat on ko piti rueta noin idiootteja puhumaan? Mun kokemuksen mukaan ne jotka epäilee toista on just niitä jotka tekee ite.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

No mitäpä jos meilaat ukkelille. Kerrot että nyt kävi näin.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mää laitoin sille jo tekstarin ja ei kai täsä oo mitään ongelmaa, vituttaa vaan että pitää vanhojen asioiden painolastia sälyttää viattoman niskaan.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Georgina kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: No ei tuosta mun mielestäni miehen (tai vaimonkaan) kannata loukkaantua, ellei puoliso nyt aivan hysteerinen ole.
No ajatteleekohan se nyt että mitä ne MUN suunnitelmat on ko piti rueta noin idiootteja puhumaan? Mun kokemuksen mukaan ne jotka epäilee toista on just niitä jotka tekee ite.
Tässä näkyy taas miehen ja naisen ero. Mies ei ikinä lähtisi pohtimaan asiaa noin kiertokautta. Jos sanoo jollekulle, että olet mulkku, ei siinä ruveta päälle pohtimaan, että mahtaako se nyt miettiä että tungenko mä iltaisin pulloharjaa pyllyyni vai kokeekohan se nyt vaan etten pidä siitä.

Kuva
Universaali disclaimer.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Toi oli itse asiassa lohduttavaa :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Georgina kirjoitti:Toi oli itse asiassa lohduttavaa :D
Juu. Luulen, että tapauksessasi riittää vallan mainiosti, että pyysit vain anteeksi jo totesit että ei liity sinuun.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Se on kuulkaas ihan suotavaa vähän epäillä ja olla mustasukkainen. Ei siitä pidä pahastua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

"Jos panet, niin käytät kumia, saatana! En tahdo taas Klamydiaa!"
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on kuulkaas ihan suotavaa vähän epäillä ja olla mustasukkainen.
Ei ole.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on kuulkaas ihan suotavaa vähän epäillä ja olla mustasukkainen.
Ei ole.
:komp:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Georgina kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on kuulkaas ihan suotavaa vähän epäillä ja olla mustasukkainen.
Ei ole.
:komp:
Riippuu taas. Ei ole musta eikä valkoinen.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Georgina kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Se on kuulkaas ihan suotavaa vähän epäillä ja olla mustasukkainen.
Ei ole.
:komp:
Täydellinen luottamus lähentelee väliinpitämättömyyttä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Täydellinen luottamus lähentelee väliinpitämättömyyttä.
Ei sitä pidä mennä toiselle ilmaisemaan vaikka mustis fiiliksiä onkin. Tai tosi sillain miedosti ja leikillään. Tosin tässä voi menneisyydellä olla osansa mutta mulla menee kyllä niskakarvat ihan pystyyn jos yhtään kytätään tai epäillään.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

^Tää on taas tätä sävyjen määrittelyä. En mäkään pidä siitä, et musta ollaan mustasukkaisia, ahdistaa ja ärsyttää. Mut kyl siitä sit taas tulee lämmin olo, kun ollaan jossain, ja mies tulee vaikka halaamaan pikaisesti ja kuiskaa korvaan "mun".
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Täydellinen luottamus lähentelee väliinpitämättömyyttä.
Noinhan mustasukkaisilla on tapana toimintaansa selitellä. Mä en kyllä ole tota logiikkaa koskaan ymmärtänyt.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

saira kirjoitti:^Tää on taas tätä sävyjen määrittelyä. En mäkään pidä siitä, et musta ollaan mustasukkaisia, ahdistaa ja ärsyttää. Mut kyl siitä sit taas tulee lämmin olo, kun ollaan jossain, ja mies tulee vaikka halaamaan pikaisesti ja kuiskaa korvaan "mun".
No mutta eihän tolla mitään ookkaan tekemistä mustistelun kans, toi on söpöilyä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

^Söpöilyä, ja pientä merkkausta, ehkä siis joissain tilanteissa. Mut siis sellaista mustistelua, joka on söpöä. (Voi merkkailua tosin suorittaa roikkumalla jatkuvasti kumppanissa, ja se sit menee jo rasittavaksi.)

Me nyt tosin muutenkin miehen kanssa ollaan aika fyysisiäkin hellyydenosoituksissa. Miehen kaveri joskus ihasteli miehelle kuinka hienoa oli nähdä, kun oli yksi kerta istunut meillä, ja siinä meidän jutustellessa keittiön pöydän ääressä, olin noussut tuolilta, kävellyt miehen luo, ja antanut pusun. Ja sen jälkeen istunut taas paikoilleni jatkamaan keskustelua. En mä muista moista, tuollainen on niin normaalia meillä.

Edit. lisäys
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein