Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ Ongelmana on se, että ihmiset muuttuvat. Mä menin naimisiin aktiivisen, harrastavan opiskelijan kanssa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Voi olla, että tähän vaaditaan tosimiehen sijaan avioitumista puolihomon miehenkuvatuksen kanssa, mutta sellaista se elämä on.

Googlemaailma ei taida tuntea käsitettä "puolihomo miehenkuvatus", koska haku palautti kaksi tulosta, molemmat kitinään ja molemmat vielä elcon kirjoittamia.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:Mistä hemmetistä te kaivatte noita tyyppejä, joilla ei ole sen enempää kulttuurista pääomaa, että osaisivat täyttää vapaa-ajan muulla kuin banaaleilla tietokonepeleillä ja/tai kalsaritissuttelulla epäilemättä aivottomien televisio-ohjelmien äärellä. Tai jos sellaiseen hetkellisesti haksahtaakin, niin pitääkö sitä mennä perhettä perustamaan.

Jos elämäntilanne ei anna myöten ulkona kulttuurisissa harrastuksissa käymistä, niin sitten voidaan kotona laittaa hyvää ruokaa, keskustella modernin suhteesta latentiin fasismiin, katsoa kriittisesti keskustellen ajankohtaisohjelmia tai lukea vuoroin kalssikoita ja uusinta kaunokirjallisuutta. Voi olla, että tähän vaaditaan tosimiehen sijaan avioitumista puolihomon miehenkuvatuksen kanssa, mutta sellaista se elämä on.
Äh, kirjoitin ensin pitkän sepustuksen aiheesta, mutta totesin sitten sen kertovan liikaa omista jutuistani. Niinpä sanonkin vain yksinkertaisesti, että puolihomoilla miehenkuvatuksilla on harvemmin aikaa tutustua naisiin, koska he laittavat kotona hyvää ruokaa, keskustelevat kaverien kanssa modernin suhteesta latenttiin fasismiin, katsovat kriittisesti keskustellen ajankohtaisohjelmia ja lukevat vuoroin klassikoita ja uusinta kaunokirjallisuutta. Sama toki pätee niihin kovin maskuliinisiin miehiin, jotka reissaavat ympäri maapalloa sukellellen, vuoristokiipeillen, purjehtien jne. Niinpä naisten iloksi jäävät suurelta osin vain ne, joilla on niin paljon ylimääräistä vapaa-aikaa, että ehtii aloittaa parisuhteen. Ylimääräinen vapaa-aika taas tarkoittaa melko usein (ei toki aina!) jonkinasteista henkistä laiskuutta, jota on helppoa ruokkia telkkarilla ja nettipeleillä. Poikkeuksia toki on, mutta ne ovat poikkeuksia.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

prosessi kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Mistä hemmetistä te kaivatte noita tyyppejä, joilla ei ole sen enempää kulttuurista pääomaa, että osaisivat täyttää vapaa-ajan muulla kuin banaaleilla tietokonepeleillä ja/tai kalsaritissuttelulla epäilemättä aivottomien televisio-ohjelmien äärellä. Tai jos sellaiseen hetkellisesti haksahtaakin, niin pitääkö sitä mennä perhettä perustamaan.

Jos elämäntilanne ei anna myöten ulkona kulttuurisissa harrastuksissa käymistä, niin sitten voidaan kotona laittaa hyvää ruokaa, keskustella modernin suhteesta latentiin fasismiin, katsoa kriittisesti keskustellen ajankohtaisohjelmia tai lukea vuoroin kalssikoita ja uusinta kaunokirjallisuutta. Voi olla, että tähän vaaditaan tosimiehen sijaan avioitumista puolihomon miehenkuvatuksen kanssa, mutta sellaista se elämä on.
Äh, kirjoitin ensin pitkän sepustuksen aiheesta, mutta totesin sitten sen kertovan liikaa omista jutuistani. Niinpä sanonkin vain yksinkertaisesti, että puolihomoilla miehenkuvatuksilla on harvemmin aikaa tutustua naisiin, koska he laittavat kotona hyvää ruokaa, keskustelevat kaverien kanssa modernin suhteesta latenttiin fasismiin, katsovat kriittisesti keskustellen ajankohtaisohjelmia ja lukevat vuoroin klassikoita ja uusinta kaunokirjallisuutta. Sama toki pätee niihin kovin maskuliinisiin miehiin, jotka reissaavat ympäri maapalloa sukellellen, vuoristokiipeillen, purjehtien jne. Niinpä naisten iloksi jäävät suurelta osin vain ne, joilla on niin paljon ylimääräistä vapaa-aikaa, että ehtii aloittaa parisuhteen. Ylimääräinen vapaa-aika taas tarkoittaa melko usein (ei toki aina!) jonkinasteista henkistä laiskuutta, jota on helppoa ruokkia telkkarilla ja nettipeleillä. Poikkeuksia toki on, mutta ne ovat poikkeuksia.
Ehkä vain henkisesti laiskat miehet jaksavat naisia? :twisted:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriDaavid kirjoitti:Ehkä vain henkisesti laiskat miehet jaksavat naisia? :twisted:
Ehkä. Minunkin armas mieheni pakeni tänään mafiabileisiin ja jätti minut kotiin lastenvahdiksi. Sitä se henkinen epälaiskuus teettää...
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Kottarainen kirjoitti: Kerrohan sä urpiainen välillä jotain itsestäsi. Miten parisuhdeasiat sujuvat ja oletko ajatellut joskus hankkia lapsia? Vai puhuuko tässä nyt mahdollisesti myös kokemuksen rintaääni edes joltain osin?
Musta tuntuu että toi viimeisin oli urpiaisen seuranhakuilmoitus deitti.netistä.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

prosessi kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Ehkä vain henkisesti laiskat miehet jaksavat naisia? :twisted:
Ehkä. Minunkin armas mieheni pakeni tänään mafiabileisiin ja jätti minut kotiin lastenvahdiksi. Sitä se henkinen epälaiskuus teettää...
Ja jännitys tiivistyy: _miehen_ puhelin soi juuri, vastasin siihen. Joku sen kaveri tiedusteli missä mafiosot ovat liikenteessä, mutta enhän minä tiennyt, kuten en sitäkään, että ketä ne muut mafiosot ovat ja mitä niiden puhelinnumerot ovat. Jostain kumman syystä kun kyseisen ompeluseuran toiminta ei silleen hirveesti kiinnosta. Soittaja oli vähän ihmeissään, ilmeisesti hän ei ole tottunut naisiin, jotka eivät vaivaudu tenttaamaan miehiltään kaikkia näiden liikkeitä ja seuraa. Mutta oleellista oli, että miehen puhelin on kotona, mies ei. Mielenkiintoisia unohduksia! (Toisaalta täytyy kyllä todeta, että itse olen viime kuukausien aikana ollut enemmän yksin liikenteessä iltaisin kuin hän, eli saattoi olla ihan järkevää "unohtaa" puhelin ja ottaa kerrankin täysin rennosti.)
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja prosessi »

^Draaman kaari lopahti, se tuli jo kotiin. Kyllä tässä nyt olisi pitänyt olla jokin "aamuviiteen ilman puhelinta" -juoni!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Pelisaarna taisi mennä perille. Ainakin bookattuna on nyt paljon muutakin ohjelmaa, ja koneen ääreltä poistumiseen ei tarvita montaa pyyntöä. Pitää toivoa, että tämä muutos kestäisi ainakin jonkin aikaa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exsu kirjoitti:Pelisaarna taisi mennä perille. Ainakin bookattuna on nyt paljon muutakin ohjelmaa, ja koneen ääreltä poistumiseen ei tarvita montaa pyyntöä. Pitää toivoa, että tämä muutos kestäisi ainakin jonkin aikaa.
Hienoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^^ Hyvä juttu!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Toivottavasti optimisminne pitää paikkansa. Minä suhtaudun tuollaisiin lupauksiin vähän kuin alkoholistin vähentämislupauksiin. Aikansa voi onnistua mutta kohta taas menee vanhalla mallilla.

Tosin tietämykseni peliaddikteista on aika vähäinen eikä tämä tietysti ole lainkaan niin paha kuin sellaisilla, jotka pelaa omat ja lainatut rahat.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Wikipedia määrittelee addiktion seuraavasti:
Wiki kirjoitti:Riippuvuus eli addiktio (lat. addictio, jättäminen jonkun valtaan) on pakonomainen tarve harjoittaa jotakin toimintoa tai kokea tietynlainen tunnetila. Riippuvuuden vaikutus elämään vaihtelee hyödyllisestä ja elämää ylläpitävästä terveestä riippuvuudesta haitalliseen riippuvuussairauteen.

Riippuvuudet voidaan jakaa kehollisiin tai henkisiin (fyysisiin tai psyykkisiin) riippuvuuksiin. Riippuvuus liittyy usein mielihyvähakuisuuteen. Yleisiä haitallisia riippuvuuksia ovat esimerkiksi päihderiippuvuudet, lääkeriippuvuudet, nettiriippuvuus ja peliriippuvuus.
Minusta on turha tehdä eroa siitä, pilaako joku parisuhteensa WoWilla (seurauksina esim avioeroa, huoltajuuskiistaa, elatusvelvollisuutta) vai hakkaako toinen kaikki rahansa hedelmäpeliin. Molemmat ovat haitallisia addiktion muotoja. Ensiksimainitulle on toki vähän vaikeampi laskea hintalappua.
Amazing shit happens!
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Rahapeliriippuvuudessa yksi osatekijä on tarve "tasata" tilit eli voittaa hävitty takaisin. Tätä hirvitävän harvoin tietysti tapahtuu, mutta se monesti ylläpitää peliriippuvuutta tai syventää sitä. Tuollaisessa perusräiskinnässä se sisäinen motivaatio rakentuu jotenkin toisin ja on siksi ehkä helpommin korvattavissakin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Puhuinkin "osatekijästä", en siitä että se pohjimmiltaan perustuisi siihen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Moi, olen Dumis ja olin pienenä hedelmäpeliaddikti, samoin kuin olin myös keno/pokeri-addikti. Tuplasin usein 96:een ja voi vinde että oli makeeta kun ruutu välkkyi väreistä ja laari kilisi huntista.

ps. onko toivoa enää?
Ruokalan kalapuikko Pena
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:Moi, olen Dumis ja olin pienenä hedelmäpeliaddikti, samoin kuin olin myös keno/pokeri-addikti. Tuplasin usein 96:een ja voi vinde että oli makeeta kun ruutu välkkyi väreistä ja laari kilisi huntista.

ps. onko toivoa enää?
Sun pitäis olla Rayn tj. Mulla on myös peligeeni, mutta homma on hallinnassa. On riittävästi muuta sisältöä elämässä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

EDIT: ei mitään. Selvitän itse.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Täydellinen sinkkuuteni täytti juuri viisi vuotta!
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23545
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Juniori.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Kiukkutipu kirjoitti:Täydellinen sinkkuuteni täytti juuri viisi vuotta!

Ehdotan talkoita.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Täydellinen sinkkuuteni täytti juuri viisi vuotta!

Ehdotan talkoita.
:mrgreen:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja huima »

:jee:

Slow clap.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

masa kirjoitti:
Kiukkutipu kirjoitti:Täydellinen sinkkuuteni täytti juuri viisi vuotta!

Ehdotan talkoita.
Miksi?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

Koska mulukut.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.