Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

masa kirjoitti:
par-sky kirjoitti:^sekö helpottas?
Useinmiten. Jos ei, niin sitten olet lirissä.
Oisko vielä ehdotuksia miten mä tän toimintasuunnitelman tarjoilisin pomolle?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jos ei ole suhteessa ja haluaa panna toista, joka myös haluaa panna sinua, pane.
Jos on suhteessa ja haluaa panna suhteen ulkopuolista toista, joka myös haluaa panna sinua, älä pane.

Turha miettiä, pane tai älä, mieli on lihaa vahvempi.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

par-sky kirjoitti:Oisko vielä ehdotuksia miten mä tän toimintasuunnitelman tarjoilisin pomolle?
Kimppakivana miehes kanssa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja MrM »

par-sky kirjoitti:Oisko vielä ehdotuksia miten mä tän toimintasuunnitelman tarjoilisin pomolle?
Taukohuoneen pöydällä with a cherry on top.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja KKK »

Eilinen ilta ja tämä aamukin meni taas rvan kanssa "asioita selvitellessä". Rupee vähän tuntumaan, että minen minnekään sapattivapaalle jää, ellei näitä issueita ensin selvitetä. Kyllä ne paskat pitää kotinurkista siivota ensin. Ei voi olla ratkaisu, että siivouksen sijasta vaihdetaan vaan kortteeria. Samat ongelmat tulevat taatusti mukana.
Amazing shit happens!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

KKK kirjoitti:Eilinen ilta ja tämä aamukin meni taas rvan kanssa "asioita selvitellessä". Rupee vähän tuntumaan, että minen minnekään sapattivapaalle jää, ellei näitä issueita ensin selvitetä. Kyllä ne paskat pitää kotinurkista siivota ensin. Ei voi olla ratkaisu, että siivouksen sijasta vaihdetaan vaan kortteeria. Samat ongelmat tulevat taatusti mukana.
Ei tosiaan kannata lähteä maapallon toiselle puolelle riitelemään. Halvempaa tehdä se kotona.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kottarainen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Ei tosiaan kannata lähteä maapallon toiselle puolelle riitelemään. Halvempaa tehdä se kotona.
Ihanko totta?

Kyllä me ainakin ollaan käyty ihan vaan riitelemässä ainakin Berliinissä joskus muinaishistoriassa. Nyt vähän naurattaa. Ei nähty sitä kaupunkia ollenkaan, kun lähdettiin samana iltana hotellista jatkamaan matkaa kohti Suomea.
No voishan noille riitelylomille olla tilausta! Kaikissa mainoksissa aina onnellinen lapsiperhe kirmaa etelän auringossa, eli olisihan tuo uusi näkökulma :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä lomalla kuuluu riidellä. Ei sitä pidä pelätä. Duunipäivätkin tuntuu sitten paremmilta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kyllä lomalla kuuluu riidellä. Ei sitä pidä pelätä. Duunipäivätkin tuntuu sitten paremmilta.

Joo, kaikki asiat jotka tekevät duunipaikan kotia viihtysämmäksi paikaksi ovat hyväksi. Eiku!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Kyl meillä yleensä hiukan on taisteltu varmaan joka matkalla. Tosin se johtuu siitä, et me kävellään oikeastaan kaikki lomat, ja jos mies ei syö säännöllisesti, ni verensokerin laskiessa siitä tulee kärttyisä. Aika hyvin mä oon onnistunu kyl ohjaan sen sit johonkin saamaan ravintoa sisäänsä, mut aina ei tajua ajoissa. Sit se ärähtelee, mulla menee jossain vaiheessa hermot ja ärähdän takaisin, sit murjotetaan hetki ja sovitaan. :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ditto. Äkkiseltään tulee mieleen kolme reissua, joiden päiväohjelmasta erilainen valitus ja napina vei suurehkon osan. Jokohan ois oppirahat näistä maksettu?

Saira: mulla kans liian pitkät ruokatauot aiheuttaa lähes takuuvarman kilahduksen. Ja sitten kun tekee mieli jotain TIETTYÄ ruokaa, niin sitä TIETTYÄ voi sitten joutua etsimään vaikka tunnin tai kaksi, tilanteen pahentuessa koko ajan. Tarviin kyllä tuossa hieman kurinpitoa. Kaverien kanssa matkaillessa tätä ongelmaa ei esiinny.

Oon ottanu hämiksen suosittamat glukoosipastillit käyttöön, myös muksulla. Suosittelen itsekin.

KKK: sanoisin, että tuo riippunee niistä selvitettävistä asioista. Jos ongelma olisi vaikka ajankäyttö tai kotityöt, saattaisi pidempi loma antaa ainakin enemmän yhteistä aikaa, eikä ongelmia tarvisi selvittää kiireellä eikä muutenkaan mitään tehdä minuuttiaikataululla. Tämä vaan ihan yleisesti.
Prepare for the worstest.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ More fundamental issues than mentioned.
Amazing shit happens!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin ajattelinkin.
Prepare for the worstest.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Meillä eniten matkustuskränää aiheuttaa erilaiset mielikuvat onnistuneen loman kriteeteistä. Miehen mielestä on ihan perusteltua lentää X tuntia kohteeseen Y, jotta voisi lukea kirjaa hotellihuoneessa. Ei edes altaalla tai terassilla, vaan huoneessa. Itse tarkistan kohteen pyörävuokraamot, kiinnostavat kohteet, kiipeilymahdollisuudet, viinitilat jne. jo hyvissä ajoin ennen lähtöä. Sitten voidaan päivittäin käydä neuvottelua, kumman lomailutavan mukaisesti vietetään tämä päivä. Tai siis mies viettää, koska "lukupäivinä" keksin itselleni kyllä jotain muuta viihdykettä. Ärsyttävintä tässä on se, että Suomeen tultaessa mies hehkuttaa ja muistelee eniten niitä "pakkoaktiviteetteja", ei sitä lukemista. Mut harvoin näistä (enää) mitään kunnon tappeluita saadaan aikaiseksi, kiistelyä vaan. Ollaan opittu jo hieman nauramaankin aiheelle.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

Nowa, täytyykin ottaa itselle glukoositabuja laukkuun ni saa tarjoilla sit tilanteen tullessa miehelle. Kiitos vinkistä! :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti:Meillä eniten matkustuskränää aiheuttaa erilaiset mielikuvat onnistuneen loman kriteeteistä. Miehen mielestä on ihan perusteltua lentää X tuntia kohteeseen Y, jotta voisi lukea kirjaa hotellihuoneessa. Ei edes altaalla tai terassilla, vaan huoneessa. Itse tarkistan kohteen pyörävuokraamot, kiinnostavat kohteet, kiipeilymahdollisuudet, viinitilat jne. jo hyvissä ajoin ennen lähtöä. Sitten voidaan päivittäin käydä neuvottelua, kumman lomailutavan mukaisesti vietetään tämä päivä. Tai siis mies viettää, koska "lukupäivinä" keksin itselleni kyllä jotain muuta viihdykettä. Ärsyttävintä tässä on se, että Suomeen tultaessa mies hehkuttaa ja muistelee eniten niitä "pakkoaktiviteetteja", ei sitä lukemista. Mut harvoin näistä (enää) mitään kunnon tappeluita saadaan aikaiseksi, kiistelyä vaan. Ollaan opittu jo hieman nauramaankin aiheelle.
Heh. Vaikka itse en mikään aktiivilomailija olekaan niin luen kuitenkin kirjaa just siellä altaalla.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

En kauheasti tykkää etukäteen aikataulutetuista lomista. Parempi vain katsoa joukko X kiinnostavia mestoja ja aktiviteettaja, ja käydä sitten jos huvittaa ja jaksaa. Sään ja fiiliksen mukaan. Ainoastaan sellaiset must -jutut, mitkä on pakko buukata ennakkoon buukataan. Jos loma menee suorittamiseksi, niin ei se ole lomaa lainkaan.
Universaali disclaimer.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Mä plänään jo lentoja paitsi kesälle niin ensi talven dyykkilomalle. Palauta, Komodoa, Raja Ampatia ja Chookia yhdistää paitsi hyvä dyykki niin se, että niihin on perkeleen vaikea päästä ja jos sinne menee palloilemaan niin aikaa menee hukkaan odotellessa ja liveaboardit on täynnä.

EDIT: Lomalla riitely on kyllä ultimate disaster signaali. Lomalla pitää olla kivaa. Jos silloin on paskaa niin en oikein tiedä miten siitä toipuisin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja KKK »

Amen ainakin Chookin (Trukin laguunin) kohdalla.

Jos kaksi kohdetta jäi korpeamaan, mihin ei ehtinyt päästä, niin toi oli toinen. Kuin luotu pitkille rebesukelluksille. Käyneet hehkuttavat suunnilleen maailman nro yksi hylkykohteeksi.
Toinen oli Ordinskayan kipsiluolasto Uralilla.

No vittu. Ei kaikkia viinoja ehdi yksi mies juoda eikä kaikkia naisia nussia. Sovitaan että jotain jäi dyykkirintamalla kokematta ja mennään näillä. Ekaks pyörä pitää saada käyntiin talviunesta ja heti sopivan tilaisuuden tulleen US Route 66.
Amazing shit happens!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Joko Annepalla tuli deadline vastaan, päivitystä suuntaan tai toiseen?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja elco »

No meillä homma on pelittänyt aika hyvin sillä, että matkustan ylimääräiset lomat itsekseni. Tämä edellyttää tietenkin tiettyä ymmärrystä kotona, kun jäppinen lähtee kolmeksi viikoksi hevonhelvettiin. Toisaalta, imo hyvän parisuhteen kriteeri on se, että voi lähteä yksin matkalle ilman draamaa.

Toinen puoli on sitten matkailu yhdessä, joka on sekin sujunut isommitta ongelmitta. Molemmat viihtyvät niin roadtripeillä kuin tropiikissa allas/rantalomalla sillä varauksella, että minun tarvitsee käydä päästämässä höyryä mihin dyykkaus soveltuu erinomaisesti: käyn aamutuimaan heittämässä pari dyykkiä minkä jälkeen loppupäivä menee altaalla nuokkuessa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Georgina kirjoitti:Joko Annepalla tuli deadline vastaan, päivitystä suuntaan tai toiseen?
Tuli. Ei oikeastaan. Ei mua vituta enää joka päivä, oikeestaan harvemmin. Mut en ole täysin tyytyväinen ja autuas. Mm. seksiä ois kiva saada. Neuvonnassa käydään vieläkin ja sanoin siellä viimeksi että en muuten enää tee yhtään aloitetta seksin suhteen. Seuraavalla kerralla, riippuen tietysti siitä mitä tässä nyt tapahtuu, sanon varmaan että en muuten aio olla enää ilman seksiä. Kukanenkin päätelkööt itseksensä mitä se sitten tarkoittaa.

Kaikki on vielä mahdollista, suuntaan jos toiseenkin.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Ei tässä nyt enää mun mielestä oo muuta isoa vikaa, kuin tuo yks asia. Toinen vinkuu samaa, mutta ei tee asialle mitään. Deadlinehan oli, että "jos tammikuun loppuun mennessä ei tunnu YHTÄÄN paremmalta, laitetaan kattilat jakoon". Nyt tuntuu paremmalta, kuin esimerkiksi loka- ja marraskuussa. En enää ole suolapatsas, en enää ripottele päälleni tuhkaa ja piehtaroi syyllisyydessä, ei vituta joka päivä, en itke edes viikottain, keskusteluyhteys toimii (toimi se koko ajan siis perusasioissa, ei me tuppisuina täällä oltu).

Loot on ymmärtänyt, että aktiivisuustasoja on erilaisia - tämä viittaa siihen, että minua on syytetty puoli vuotta passiiviseksi (ja läskiksi, mikä siis on tosi asia, mutta eivät ne kyllä välttämättä toisiinsa liity). En oikein ole ymmärtänyt tätä syytöstä. Olen joo fyysisesti passiiviSEMPI kuin Loot, mutta aktiivisuustapoja on niin erilaisia. "Työ", koulu, koira(n kanssa lenkkeily), kokkailu, taloyhtiön hallitus, toisen taloyhtiön linjasaneerauksen hankeohjaustyöryhmä ja toisen sijoituskämpän hankkiminenhan on TODELLA passiivista! ON SE!!111 Tunti päivässä ei kai hälle riitä, mun pitäisi kuulema "liikkua enemmän" (jotta laihtuisin, mutta ei liikunnalla laihdu, jos sitä ei harrasta oikein urakalla). Mitä vittua? Kaiken takana oli ilmeisesti - tai mistä minä tiedän vieläkään, keskustelujen perusteella tehty sivistynyt arvaus tämä on - se, että minun pitäisi harrastaa hänen kanssaan sellaista liikuntaa, josta hän pitää ja se olisi sitten ollut sellaista "yhteistä tekemistä". Hänen ei kuitenkaan tarvitsisi harrastaa minun kanssa kulttuuria (esim. museoita), josta minä pidän. Nyt ollaan yritetty löytää kultaisia keskiteitä tässäkin. Mutta minä en edelleenkään suostu olemaan ainoa, joka pohtii ja järjestää. Tässäkin on tapahtunut onneksi hienoista kehitystä.

Välitila, jos nyt olen siinä, on ihan siis ihan ok, siitä pääsee poiskin. Ei tämmöistä tilannetta kuukaudessa tai kolmessa korjata, mutta kyllä nyt menee huomattavasti paremmin kuin syksyllä.

Meillä oli tänään taloyhtiön hallituksen kokous ja sen jälkeen Loot, joka siis ei kuulu hallitukseen, kysyi että voiko hän tehä jotain auttaakseen (voi, PTS). Vuoden vaihteessa hän auttoi viime vuoden kirjanpitomateriaalin valmistelussa tilitoimistoa varten. Ihan tosi kiva että omaehtoisesti kysyy ja auttaa.

No olihan tässä loppujen lopuksi aika lailla päivitystä suuntaan jos toiseenkin.

Nyt joku vääräleuka sanoo, että ei tietenkään se Loot halua läskiä panna. Jos se on siitä kiinni, niin hakee häntä laihan vaimokkeen ja panee sitä. On ehdotettu. "Ehkä sun pitää hakea tyttöystäväksi semmoinen nainen joka on samanlainen sähköjänis kuin sinä, sillähän se asia ratkeaa." Eipä ole hakenut.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Neljä kuukautta tärskyn jälkeen menee kyllä kotona huomattavasti paremmin. Dokaan paljon vähemmän (jos ennen viikossa meni 36-40 annosta, nyt 5-10), olen vähemmän kilipää, vaimo ei ole aina kiukkuinen eikä kakaroille tule huudettuakaan niin paljoa. Kelaamista omissa ja yhteisissä jutuissa on kyllä ollut ihan vitusti.

En edes tajunnut, miten paljon huonoja tapoja olen tähän taloon omasta lapsuudenkodista tuonut. Ei tämä mua silti vastuusta vapauta, vaikka rootcause kirkastuikin. Jonkinlainen välitilinpäätös tää kai on. Pääasia että sais noi vanhat paskat pois niskastaan lopullisesti.
Amazing shit happens!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Tosi mukava kuulla!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.