Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tattis.

Tässä porkkana.

Porkkana
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Söimme muuten juuri iltapalaksi porkkanaraastetta. Mikä huikea yhteensattuma.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mä en oikein tykkää porkkanasta,raakana ainakaan. Porkkanaraaste vielä hunompaa kuin kokonainen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Tähän aikaan vuodesta meillä kestää parin kilon porkkanasäkki vajaan viikon.

Miten voittekaan elää ilman tätä tietoa?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä en oikein tykkää porkkanasta,raakana ainakaan. Porkkanaraaste vielä hunompaa kuin kokonainen.
Kai muistat miten käy, kun puhuu pahaa mun perheen ruoasta 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Mä en oikein tykkää porkkanasta,raakana ainakaan. Porkkanaraaste vielä hunompaa kuin kokonainen.
Kai muistat miten käy, kun puhuu pahaa mun perheen ruoasta 8)
No sä tietysti mulle tarjoaisit keitettyjä porkkanoita!1
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Mahdollisimman roteva yksilö käteen ja käsittämätön runkkaamalla hankittu rannevispi pyörimään, niin avot - jo riittää sullekin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Keitetyt/höyrytetyt porkkanat on parhaita. Ei saa kuitenkaan liikaa höyryttää, ettei porkkanasta tule "löysä". Pitää olla napakka, mutta sellainen, joka kuitenkin on helppo leikata veitsellä. Porkkanan päälle voi laittaa juustovipaleen, niin tulee juustoporkkana :h:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mua ärsyttää mun miehen jääräpäisyys. Se päätti korjata mun auton katsastuskuntoon hiihtolomallaan. Se on jo kahtena edellisenä vuonna sylkenyt tuskissaan liekkejä sen vanhan romun katsastuksen kanssa mutta mun ehdotelmat uudesta autosta on aina tyrmätty. No nyt se kottero on entistä huonompi. Sanoin että sitä ei enää tekohengitetä, 2 kuukautta leimaa jäljellä, mulla on säästötilillä rahaa, haen pankista lisää ja ostan uuden ennenkuin tuossa ajoaika loppuu. niin EI. se on PAKKO korjata. Miksi? se vaan on PAKKO saada leimaan. "oon sitä jo päivän laittanut, se työ menee hukkaan" Eli koska se on päivän löytänyt siitä uusia ja uusia vikoja ja reikiä niin sen pitää sen päivän työn takia käyttää koko hiihtolomansa sen kotteron elvytykseen ja olla kotona ihan vitun pahalla päällä sen takia. (+ useita satasia mun rahaa) EN VOI KÄSITTÄÄ!!!!
Sama homma kun tallin viemäriputket meni päivästä toiseen jäähän kun putket on liian pinnassa ja routa tänä talvena aika syvällä. Ne on PAKKO saada auki. Siihen käytetään päivätolkulla aikaa ja koko se aika ollaan ihan vitun pahalla päällä. Ihan sama että minä koitan sanoa että ei me nyt talvella pestä hevosia kuitenkaan, lavuaarin alla voi olla iso saavi minkä tyhjennän pihalle. Se putki on kuitenkin perkele tarkoitus kesällä kaivaa ylös, eristää ja laittaa syvemmälle, eikö sen voi antaa OLLA? No sen loppujen lopuksi annettiin kun se oli ensin väkisin auottu muutamaan kertaan vain siksi että se vois jäätyä uudelleen.
Ihan paskaa väittää että sitä tehdään mun takia, sitä tehdään tasan oman jääräpäisyyden ja masokismin takia.
Joskus sitä miettii että pitäiskö laittaa mies joka osais vähän enempi nauttia elämästä.

(mulla on selkeesti NIIN PMS tällä viikolla että voi tsiisus.)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Georgina kirjoitti:Mua ärsyttää mun miehen jääräpäisyys.
Joskus sitä miettii että pitäiskö laittaa mies joka osais vähän enempi nauttia elämästä.


Muuta "mies" "naiseksi" niin olet mun fiiliksissä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

masa kirjoitti: Muuta "mies" "naiseksi" niin olet mun fiiliksissä.
Mä en niin tajua miksi itteään pitää ruoskia tai tehdä elämässä juttuja joista ei nauti? (poislukien pakolliset työssäkäynnit yms.) Mitä vitun väliä mitä muut miettii tai miten asiat "pitäisi" tehdä?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Georgina kirjoitti: Mä en niin tajua miksi itteään pitää ruoskia tai tehdä elämässä juttuja joista ei nauti? (poislukien pakolliset työssäkäynnit yms.) Mitä vitun väliä mitä muut miettii tai miten asiat "pitäisi" tehdä?

Meillä tämä kulminoituu siihen, että kaikki mikä liikkuu rouvaa kiinnostaviin asioihin kuten sen sukulaisiin, sen huutonetisssä myymiin asioihin tai sen mammaryhmän tapaamisiin, niin kaikki nysvätään ja viimeistellään aina niin tuhannen täydelllisesti aikaa ja vaivaa säästämättä. Minä olen toki se joka joutuu sivukärsijänä sitten hoitelemaan muksuhommat, valokuvien hoitamiset nettiin, odottamiset, järjestelyt yms. vitun säätämiset.

Sunnuntaina se myi 100 euron turvaistuimen pois. Ja onhan se pakko pestä ennen myymistä. Siinä on pari tahraa jotka ei haittaa käytetyssä istuimessa ketään, mutta silti se istuin pakko hajottaa, pestä ja taas kasata, että uusi ostaja saa tehdä saman omaa pilttiänsä varten.

Meillä on varastot täynnä lapsitavaraa jotka se kuulemma myi pois, eikä niitä saa viedä kierrätykseen. Siellä on 10 euron arvoinen pinnis, 5 euron arvoinen sänky, vaatteita kasoittain, kaikenlaista romutavaraa kymmeniä kappaleita ja kaikki kuulemma menee myyntiin. Oon ihan varma että ne on myymättä vielä viiden vuodenkin päästä.

Mä tuun hulluksi sen saatanan hamstraamisen ja saamattomuuden kanssa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

masa kirjoitti: ...niin kaikki nysvätään ja viimeistellään aina niin tuhannen täydelllisesti aikaa ja vaivaa säästämättä. Minä olen toki se joka joutuu sivukärsijänä sitten hoitelemaan muksuhommat, valokuvien hoitamiset nettiin, odottamiset, järjestelyt yms. vitun säätämiset...

I feel you!!! Voi jessus, kaikki pitää tehä niinkö sitä kuuluisaa iisakin kirkkoa rakentais! Mitään ei voi tehä vaan riittävän hyvin. Jos meillä aidasta irtoaa joku lankku niin sinne pitää suurinpiirtein käydä poraamassa reikä, upottaa proppu, laittaa ruuvilla kiinni jossa on oikeanlainen kanta yms. En enää kerro jos aion korjata jotain, käyn vaan itekseen paukoon sen sillä parilla naulalla kiinni ja menee 2 minuuttia ja se on siinä aivan riittävän hyvä ja TEHTY.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Hihi, masa on naimisissa mun miehen kanssa. Mä oon tosi laiska myymään mitään, minkä rahallinen arvo on pienehkö. Tyrkytän vaan pois, aina joku tarvii. Mies keräilee "kirppis" ja "huuto.net"-kasoja ihan loputtomiin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Georgina kirjoitti: sitä tehdään tasan oman jääräpäisyyden ja masokismin takia.
Niin, jotkut vaan on sellasia/tällasia.

Mutta eikös masan vaimo yritä juuri de-hamstrata eli päästä eroo hamstraamastaan ts. myymättä jääneistä? Samaa teen minäkin, vauvatavarat on aikoinaan myyty useille tahoille, vaatteita ja leluja ei. Onhan siinä saatanasti hommaa, ja helpompi vaihtoehto ois vaan antaa ne pois.

Voiko rouvalle vihjata, että opettelee ite kuvien lataamiset ja osien kasaamiset, jos sen kokee välttämättömäksi? Vai onko teillä niin, että se on "isännän hommia", joten sinä et voi siitä kieltäytyä.

Musta tuntuu, että masa on vaan aika draamallinen valittaja näissä parisuhdeasioissa, joten en ota kovin tosissani tuota hulluksi tulemista :mrgreen:
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exsu kirjoitti:Mä oon tosi laiska myymään mitään, minkä rahallinen arvo on pienehkö.
Halvan kaman myynnissä on liikaa vaivaa saavutettuun taloudelliseen hyötyyn nähden. En harrasta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vagabondo kirjoitti:
Halvan kaman myynnissä on liikaa vaivaa saavutettuun taloudelliseen hyötyyn nähden. En harrasta.
Joo, tää just. Ja sitäpaits tuntuis ihan supertyperältä ottaa joltain kaverilta/tutulta rahaa itselle arvottomasta rojusta.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Georgina kirjoitti:
I feel you!!! Voi jessus, kaikki pitää tehä niinkö sitä kuuluisaa iisakin kirkkoa rakentais! Mitään ei voi tehä vaan riittävän hyvin. Jos meillä aidasta irtoaa joku lankku niin sinne pitää suurinpiirtein käydä poraamassa reikä, upottaa proppu, laittaa ruuvilla kiinni jossa on oikeanlainen kanta yms. En enää kerro jos aion korjata jotain, käyn vaan itekseen paukoon sen sillä parilla naulalla kiinni ja menee 2 minuuttia ja se on siinä aivan riittävän hyvä ja TEHTY.

Meillä niin että rouva asuisi uudessa talossaan vaikka siellä ei olisi ensimmäistäkään smyygilistaa tai jalkalistaa paikoillaan ja viimeistely olisi täysin retuperällä. Mutta kun vanhaa kämppä myytiin ja luovutettiin, se pesi sen komeroita, laatikostoja ja joka helvetin asiaa niin kauan ette sanoin jo sille että; yritätkö sä hermostuttaa mut tahallas?

Jos taas minä yritän tehdä rakennusasioita hyvin, niin ne on kuulemma ihan tarpeettomia ja se ei välitä vaikka talo oiskin tehty vähän sinne päin.


Kulissit, ne on prioriteetti nro 1.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti: Musta tuntuu, että masa on vaan aika draamallinen valittaja näissä parisuhdeasioissa, joten en ota kovin tosissani tuota hulluksi tulemista :mrgreen:

Näytä mulle yksikin aviomies joka on vetänyt itsensä samanlaiseen hirteen kuin minä luvatessani että vaimon sisko saa muuttaa meille muksuineen vuodeksi!


Ps. Eilen tuli 550 euron vesilasku. En maksa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nowaysis kirjoitti:Mutta eikös masan vaimo yritä juuri de-hamstrata eli päästä eroo hamstraamastaan ts. myymättä jääneistä? Samaa teen minäkin, vauvatavarat on aikoinaan myyty useille tahoille, vaatteita ja leluja ei. Onhan siinä saatanasti hommaa, ja helpompi vaihtoehto ois vaan antaa ne pois.
Eikös se ongelma kuitenkin ollut se, että AIKOO myydä, mutta toteutus ontuu?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Vagabondo kirjoitti:
exsu kirjoitti:Mä oon tosi laiska myymään mitään, minkä rahallinen arvo on pienehkö.
Halvan kaman myynnissä on liikaa vaivaa saavutettuun taloudelliseen hyötyyn nähden.

No nimenomaan. Annan mielummin asioita ilmaiseksi kierrätyskeskukseen pois, tai vaikka poltan takassa vanhan sängyn mielummin kuin kuvaan sitä tunnin nettiin ja järjestelen kauppa-aikoja jonkun kanssa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

:D Tästä nyt tosi hauskaa :D Just toi priorisointihan näissä parisuhteissa kalahtalee yhteen. Kai se auto ja rakennushommat on miehelle semmosia että se ne osaa, niin sitä jotenkin sattuu kattoa että ne on tehty huonosti tai sinnepäin. (Tosin tässä muistettakoon että se on MUN auto, mulla on siitä ylin päätäntävalta!) Varmaan muakin kävis hermoon (ja käykin) jos joku mun osaama hevoshomma on tehty päin persettä tai sinnepäin vaikka se sinnepäin riittäskin.

Nyt en osaa enää olla yhtään ärsyyntynyt aiheesta... Se alkuperäinen ärsytyskin tulee siis siitä että sitä koko hiihtoloman tuhrausta siihen auton elvyttämiseen kiukutellaan ja murjotetaan kotona mulle, vaikka mä en ole edes ollu sitä mieltä että sitä kannattais korjata! Miksi siis tehdä jotain sellaista joka on vittumaista, josta ei itse hyödy, eikä asiasta hyötyvä henkilö arvosta nähtyä vaivaa?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ja ne kamat mäki antasin ilmatteeks paskasena pois!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vesper kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Mutta eikös masan vaimo yritä juuri de-hamstrata eli päästä eroo hamstraamastaan ts. myymättä jääneistä? Samaa teen minäkin, vauvatavarat on aikoinaan myyty useille tahoille, vaatteita ja leluja ei. Onhan siinä saatanasti hommaa, ja helpompi vaihtoehto ois vaan antaa ne pois.
Eikös se ongelma kuitenkin ollut se, että AIKOO myydä, mutta toteutus ontuu?
Se toteutushan on prosessi, ja siinä samalla ehkä tekee semmoista muistelutyötä että oi kun pipa-petteri onkin ollut pieni kun tämmöiseen on mahtunut.

Vaimon mielestähän toteutus toimii, jos masa hoitaa osansa. Joko masa hoitaa, tai vaimo hoitaa itse. Ehkä se yrittää antaa oman panoksensa, varsinkin jos tietää että rahanreikiä löytyy niin talossa kuin autossa.


Masalle: jos ylimääräisten asukkien suhteen ei voi tehdä mitään, mikä helpottaisi sinun osuuttasi, niin sitten olet ainakin oppinut isosti omista rajoistasi, ja siitä on todennäköisesti hyötyä tulevaisuudessa. Usein tilanteen ollessa päällä laiha lohtu, mutta joku päivä tekee jotain toisin, koskapa on nyt viisaampi. Näin kerron itsellenikin :mrgreen:
Viimeksi muokannut nowaysis, 06.03.2013 13:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9488
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Georgina kirjoitti:Se alkuperäinen ärsytyskin tulee siis siitä että sitä koko hiihtoloman tuhrausta siihen auton elvyttämiseen kiukutellaan ja murjotetaan kotona mulle, vaikka mä en ole edes ollu sitä mieltä että sitä kannattais korjata!
Mä en keksi muuta hyvää syytä kuin taloudellinen välttämättömyys (josta ei siis ilmeisesti ollut kyse), mutta ei sekään oikein oikeuta kotosalla kiukuttelua.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.