Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Leevi »

masa kirjoitti:
Leevi kirjoitti:
masa kirjoitti: Ps. Eilen tuli 550 euron vesilasku. En maksa.
joko on aika gallis kuutiohinta tai sitten on kuutioita mennyt suht reippaasti. Onko vuoden lasku?

5,5 egee kuutio. Molemmat vedet samassa. Taitaa olla Suomen kalleimpia vesiä täällä.
Lehdessä taisi olla alkuvuodesta juttua missä vesi maksaa eniten jne. Ei tuokaan edullista ole joskaan ei ihan kalleintakaan. Olikohan jossain Jyväskylän lähikunnassa vai itse Jyskylässä jopa ~7€?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Viimisen 2 viikon aikana oon saanu enemmän hellää (ja vähän vähemmän hellää :wink: ) läheisyyttä kuin edellisen puolen vuoden aikana yhteensä! Ei yhtään enää vituta niin paljon kuin ennen 8)
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

annepa kirjoitti:Viimisen 2 viikon aikana oon saanu enemmän hellää (ja vähän vähemmän hellää :wink: ) läheisyyttä kuin edellisen puolen vuoden aikana yhteensä! Ei yhtään enää vituta niin paljon kuin ennen 8)

:ohyeah:
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

annepa kirjoitti:Viimisen 2 viikon aikana oon saanu enemmän hellää (ja vähän vähemmän hellää :wink: ) läheisyyttä kuin edellisen puolen vuoden aikana yhteensä! Ei yhtään enää vituta niin paljon kuin ennen 8)
Tuli mieleen tämä: http://www.youtube.com/watch?v=phatykg0LcE

Hyvä, että mies saa purkaa ärsytystään edes antamalla kunnon kyytiä. Perseeseen ilman liukasteita toivon ma? Tasa-arvo ei sovi sänkyyn, siellä naista tulee kohdella kuin sitä kuuluisaa saatanan huoraa.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14944
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kun nainen saa hellää, tuntuu hellakin kivemmalta. Nainen löytää vuokansa ja mies saa ruokansa. Hellä on myös naisen pimppi, kiiltää kyrvän nokassa rakkauden klimppi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja KKK »

Vähän aikaa menikin mukavasti, mutta taas valutaan taas yöpakkasille. Ja tällä kertaa vika ei ole minussa. Eikä ole mitään mitä voin asioille tehdä.

Ihan niinku kimppakämpässä kaverinsa kanssa asuisi ja hoitaisi paria lasta. Perseestä.
Amazing shit happens!
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

KKK kirjoitti:
Ihan niinku kimppakämpässä kaverinsa kanssa asuisi ja hoitaisi paria lasta. Perseestä.

Tell me about it.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

^Kyllä, perseestä on tuo :( Onko käytökselle verbalisoitu syytä? Onko sillä merkitystä?
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ En rupea avaamaan sen enempää, mutta tiedän etten ole.

Kyllä se vaan pistää vähän miehen mieltä matalaksi, kun huomaa 10 yhteisen vuoden jälkeen olevansa tilanteessa, jossa keskusteluissa sivutaan semmoistakin seikkaa että "voidaanko jatkaa kimpassa". Ehkä tää on vaan semmoinen välitilinpäätös jossa puhutaan semmoiset asiat halki jotka olisi pitänyt puhua jo vuosia sitten.

Hieman kahtiajakautunut olo. Järkevä minä sanoo "kyllä tämä tästä", tunnepuoli kaivaa poteroa sekä hamstraa säilykkeitä ja lataa konekivääriä.

Tää kevät näyttänee mitä tuleman pitää.



Sen kuitenkin tiedän, että jos tästä hopeiden jako tulee (taas)... niin minä menen hautaan poikamiehenä. Riitti meinaan tätä sorttia :kele:
Amazing shit happens!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

KKK kirjoitti:Sen kuitenkin tiedän, että jos tästä hopeiden jako tulee (taas)... niin minä menen hautaan poikamiehenä. Riitti meinaan tätä sorttia :kele:
Vannomatta paras.
Universaali disclaimer.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2463
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja KKK »

^ Jos lissutaylorilla ei tärpännyt kahdeksalla yrityksellä, ehkä mäkin tyydyn kahteen ;)
Amazing shit happens!
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Ai että kun tietäsi tekisikö itselleen ihanasti ja vaan menisin pois vai alanko säätään tätä suhdesoppaa kuntoon. En vaan tiedä onko mussa voimia/halua yrittää saada asiaa toimivaan joka joskus oli ihana mutta muuttui helvetiksi myöhemmin. Missä on se raja jolloin on syytä luovuttaa ja päättää suhde? Tuntuu niin pirun tyhmältä olla jääräpää ja jatkaa asiaa joka tuntuu, ei pahalta, mutta väärältä.

Sanokaa nyt joku jotain!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti:Ai että kun tietäsi tekisikö itselleen ihanasti ja vaan menisin pois vai alanko säätään tätä suhdesoppaa kuntoon. En vaan tiedä onko mussa voimia/halua yrittää saada asiaa toimivaan joka joskus oli ihana mutta muuttui helvetiksi myöhemmin. Missä on se raja jolloin on syytä luovuttaa ja päättää suhde? Tuntuu niin pirun tyhmältä olla jääräpää ja jatkaa asiaa joka tuntuu, ei pahalta, mutta väärältä.

Sanokaa nyt joku jotain!
Lopeta suhde. Ihmiset ei muutu.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Ai että kun tietäsi tekisikö itselleen ihanasti ja vaan menisin pois vai alanko säätään tätä suhdesoppaa kuntoon. En vaan tiedä onko mussa voimia/halua yrittää saada asiaa toimivaan joka joskus oli ihana mutta muuttui helvetiksi myöhemmin. Missä on se raja jolloin on syytä luovuttaa ja päättää suhde? Tuntuu niin pirun tyhmältä olla jääräpää ja jatkaa asiaa joka tuntuu, ei pahalta, mutta väärältä.

Sanokaa nyt joku jotain!
Lopeta suhde. Ihmiset ei muutu.
Mä olin vaimon kanssa eroamassa monta kertaa joskus vajaa 20 vuotta sitten. Nykyään olen tyytyväinen suhteeseen. Ei sitä voi tietää.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Mä olin vaimon kanssa eroamassa monta kertaa joskus vajaa 20 vuotta sitten. Nykyään olen tyytyväinen suhteeseen. Ei sitä voi tietää.
Sä olet vaan totuttautunut ja alistunut tilanteeseen.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

masa kirjoitti:Sä olet vaan totuttautunut ja alistunut tilanteeseen.
Masa sen kaivoi esiin, alistumisesta tässä on kysy. Minua kammoksuu ajatus että mut lyödään muottiin/rooliin joka ei ole minua. Puserretaan johonkin minkä nainen haluaa ja en ole semmoinen. Sitä tämä on ollut about 6kk ja kun en anna periksi niin tavara lentää ja huuto alkaa.

Alan homoksi ja muutan Davelle.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Nergal kirjoitti: kun en anna periksi niin tavara lentää ja huuto alkaa.

Toi on jo riittävä syy laittaa eukko kiertoon.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Eikös tää ole aika tuore suhde? Pitäisi olla vielä hattaraa ja my little poneja, ja jos jo nyt on moista skeidaa, tuskin se ihanaksi muuttuu.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

~3v melkein.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
RouvaPupu
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 157
Liittynyt: 12.07.2012 22:02
Paikkakunta: f00k land

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RouvaPupu »

Jäisin, jos:

* Rakkautta on jäljellä, pystyn kuvittelemaan yhteisen tulevaisuuden tämän hetkisistä ongelmista huolimatta.
* Ongelmat ovat selvitettävissä ja halua siihen löytyy, molemmilta. Se pitää myös näkyä eikä jäädä vain halun tasolle.
* Ongelmien selviäminen meinaisi että olisimme parempia, onnellisempia ihmisiä yhdessä... Suhde syvenisi, vahvistuisi sen seurauksena. Vahva, vakaa tiimi.

Teoriassa kaiken yllä olevan pitäisi olla mahdollista sekä todennäköistä jotta en pakkaisi kamppeitani ja sanoisi vitut. Mä en nykyään ole kovinkaan ihmisrakas, joten tästä ei varmaan ole apua. Olen korvannut ihmiset kirjoilla ja näin ollen out kaikista suhdeneuvoista.
fa-q.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Mä en jäisi jos toinen yrittää pakottaa muottiin johon ei kuulu. Ei kukaan voi olla onnnellinen jos ei saa olla oma itsensä.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Ei voi ei. Tästä tulee ehken elämäni mystisin kokemus mutta taidan siirtyä poikamieheksi.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:^Ei voi ei. Tästä tulee ehken elämäni mystisin kokemus mutta taidan siirtyä poikamieheksi.
Mun mielestäni sä olet kolmen vuoden aikana monta kertaa ilmoittanut olevasi poikamies?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

^Sun mustassa kirjassa on erhe.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:^Sun mustassa kirjassa on erhe.
Ei oo koskaan käynyt niin ja nyt kävi taas!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.