Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16739
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

exsu kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En tietenkään tiedä asiasta yhtään mitään
Lukitaan tää.
Ei saa lukita toisia tietämättömyyteen! Varsinkaan, jos on itse aloittanut paljastelun!

Tsemppiä kuitenkin - ja miksei myös osanotot, vaikka ratkaisu oikea olisikin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Tsemppiä kuitenkin - ja miksei myös osanotot, vaikka ratkaisu oikea olisikin.
Hyvin sanottu. +1.
Universaali disclaimer.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kiitsat tsempeistä! Tällä hetkellä olotila on pääasiassa helpottunut, varmaan jossain kohtaa osaa surrakin. Nyt on ensin vielä muutto + miljoona muuta käytännön asiaa hoidettavana.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jaxuja exulle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9494
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NuoriDaavid kirjoitti:miksi ihmeessä juuri äsken käydään lapsettomuushoidossa ja nyt lusikat jakoon?
Musta kirja jäänyt päivittämättä? Täähän etenee ihan aikataulussa.

viewtopic.php?f=11&t=8059&start=1050
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

^ :mrgreen: Oli itseasiassa vähän paska sauma tuolle läpänheitolle, myös puoliso oli tuota lueskellut ilmoituksen jälkeen.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Voi ei :/ Voimia ja lämpimiä ajatuksia exulle!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Exulle stemppiä!
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

No en nyt oikein tiedä pitäisikö sanoa että no voi paska vai että ihan mahtavaa. Sanon molemmat!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja saira »

So Hard kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Tsemppiä kuitenkin - ja miksei myös osanotot, vaikka ratkaisu oikea olisikin.
Hyvin sanottu. +1.
Mä liityn kans tähän seuraan, hyvin sanottu. +1
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja exsu »

Toistaiseksi vaihtuu nyt vain osoite, paperiasiat on vielä pohdinnassa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Georgina »

No voi venäjä. Tsemit täältäkin, toivottavasti tämä tuo kuitenkin hyviä juttuja tulevaisuudessa :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tää hommahan alkaa haiskahtaan tupareilta. :D
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Hyvä luoja että toinen voikin ottaa päähän jatkuvasti.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

par-sky kirjoitti:Hyvä luoja että toinen voikin ottaa päähän jatkuvasti.
Eikös se ole kuitenkin suurimman osan ajasta pois kotoa :)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

NuoriDaavid kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Hyvä luoja että toinen voikin ottaa päähän jatkuvasti.
Eikös se ole kuitenkin suurimman osan ajasta pois kotoa :)
No niinpä!
Vituttaa se ettei toinen oo kotona ja kaikki kaatuu mun vastuulle. Sitten kun se on kotona niin sen tekemiset vituttaa. Ja semmoset pienet asiat mistä aiemmin en ois ottanu mitään kierroksia, kuten mehupurkin laittaminen roskiin litistämättä.

Enkä mä saa oikeen tsempattua että tekisin asialle jotain. Enkä mä saa motivoitua itteäni yrittämään vielä panostaa tähän, kun toinen ei tunnu panostavan tai yrittävän mitään. Tai huomioivan millään lailla. Mä vaan koko ajan varaudun pettymään. Mä toivon että se on esimerkiksi huomioinut, että ens viikonloppuna on äitienpäivä, mutta epäilen ettei näin ole.

Juu, olen kuullut tämän ettei miehet ymmärrä vihjeitä. Mutta jos on selkeästi, ääneen, suomeksi ja kiertelemättä kertonut mitä haluaa, niin mitä sitten tehdään jos se ei mihinkään johda? Sanotaan uudestaan? Kuinka monta kertaa? Onpas se varmaan mukavaa, kun joutuu painostamaan toisen huomiomaan sut, käskemään. Mieluummin on sitten ilman. Nyt vaan alkaa olla niin paljon asioita joita ilman olen totutellut olemaan että tuntuu ettei kauheesti oo enää mitään jäljellä.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

par-sky kirjoitti:Vituttaa se ettei toinen oo kotona ja kaikki kaatuu mun vastuulle. Sitten kun se on kotona niin sen tekemiset vituttaa.
Sä katsot asiaa nyt omasta vinkkelistäsi. On varmasti myös kiva tehdä pitkää päivää töissä, tulla väsyneenä kotiin ja huomata että kotona on naama norsunvitulla oleva nalkutuskone jota eniten vituttaa kaikki. Resepti takuuvarmaan romantiikkaan on kunnossa. :D Onko tämä sun miehesi käytös nyt jotenkin suhteen aikana muuttunut vai oletko vain nyttemmin keksinyt, että jäyhästä insinööristä pitäisi nyt leipoa intohimokas romantikko?

Elcon vinkki oli ihan käyttökelpoinen. Jos se ei toimi, mikään ei toimi.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:Krhm SH, Parsky on kai myös töissä, ja vetää siihen päälle ilmeisesti koko talouden pyörityksen, eli hänen työtaakkansa ei ole ainakaan kevyempi kuin miehen. En ihmettele jos vituttaa.
Mä en kuitenkaan usko, että se ukko on pitkiä päiviä pois, siksi että työpaikalla on niin kivaa. Vai ajatteletko, että hengaa siellä kotitöitä vältelläkseen?
Universaali disclaimer.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Meh, mä olen jo luopunut romantiikasta haaveilusta. Mähän sitä paitsi olen se tämän parisuhteen jäyhä insinööri. Tällä hetkellä riittäs että toisen sanomisiin ja lupauksiin voisi luottaa. Track record ei kyllä ole kovin hyvä.

Enitenhän tässä ehkä ottaa päähän se että sanat ja teot on ristiriidassa. "Haluaisin olla enemmän kotona", mutta sitten ei kumminkaan ole. Kyllä, työ mitä tekee on sellaista mistä pitää aidosti ja tahtoo sitä tehdä. Tarvitsisiko sen olla aina töissä? Tuskin.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kottarainen kirjoitti:No miksi se sitten on? Kai kaksi aikuista työssäkäyvää ihmistä saa raha-asiansa järjestettyä niin, ettei sen takia ole pakko tehdä ylitöitä joka päivä. Jos on niin uratykki että tekee tuon ihan vapaasta tahdostaan niin ei tarvi miettiä mihin se parisuhde kuoli ja se on sitten ihan oma valinta.
Jos kotityöt vituttaa, niin miksei sitten ota maksettua apua. Asettaa vaihtoehdot, että joko siivoat tai maksat siivoamisen. Silloin sille töissä ololle tulee vaihtoehtoiskustannus. Siis muukin kuin nalkutus.
Universaali disclaimer.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Tuo siivoaminen nyt ei itseasiassa mua niin rassaa, enempikin se on se kaikki muu. Eipä tunnu perheeltä tai parisuhteelta. Mun mielestä avioliiton pitäs olla jotain muutakin kuin taloudellinen järjestely.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14934
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja So Hard »

par-sky kirjoitti:Tuo siivoaminen nyt ei itseasiassa mua niin rassaa, enempikin se on se kaikki muu. Eipä tunnu perheeltä tai parisuhteelta. Mun mielestä avioliiton pitäs olla jotain muutakin kuin taloudellinen järjestely.
No jos olet mielestäsi kaikkesti tehnyt ja vika on vaan toisessa, niin ota ja eroa. Saa sitten ihan luvalla kuolata muita.
Universaali disclaimer.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Olen taipuvainen olemaan samaa mieltä tässä asiassa kuin So Hard.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja par-sky »

So Hard kirjoitti:
par-sky kirjoitti:Tuo siivoaminen nyt ei itseasiassa mua niin rassaa, enempikin se on se kaikki muu. Eipä tunnu perheeltä tai parisuhteelta. Mun mielestä avioliiton pitäs olla jotain muutakin kuin taloudellinen järjestely.
No jos olet mielestäsi kaikkesti tehnyt ja vika on vaan toisessa, niin ota ja eroa. Saa sitten ihan luvalla kuolata muita.
Mä en huomaa missä kohtaa sanoisin että vika on vaan toisessa? Ja hyvin selkeästi kerron etten ole kaikkeani tehnyt, koska vituttaa tunne että on ainoa joka tekee.

Ehkä mitään ei ole sitten tehtävissä, kun mua ei kerta huvita olla ainoa joka tekee.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

par-sky kirjoitti:
So Hard kirjoitti: No jos olet mielestäsi kaikkesti tehnyt ja vika on vaan toisessa, niin ota ja eroa. Saa sitten ihan luvalla kuolata muita.
Mä en huomaa missä kohtaa sanoisin että vika on vaan toisessa? Ja hyvin selkeästi kerron etten ole kaikkeani tehnyt, koska vituttaa tunne että on ainoa joka tekee.

Ehkä mitään ei ole sitten tehtävissä, kun mua ei kerta huvita olla ainoa joka tekee.
Olethan sinä tehnyt sen verran, että olet verbalisoinut tyytymättömyytesi ja halusi korjata tilanne. Käsittääkseni. Tilannetta ei kuitenkaan edes voi korjata yksin, huvitti tai ei. Jos toista ei kiinnosta, niin nosta kytkintä.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.